cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Saa er der billeder af min chemise bagfra og sammen med alle mine andre fine ting :cheerleader3:

Jeg mangler tasken, som venter i DK, sammen med kjolen, mit elskede sloer og rivesloeret (og ringene!!). Saa har jeg faaet neglelakken sendt dertil ogsaa, fordi UK sender lidt langsomt til Italien og saa er der jo kun 3 uger til jeg rammer DK :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Foerst chemisen bagfraa, for ryggen er den specielle sag - sidder smukt paa mig i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

post-46023-0-56078900-1302706036.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow, der er flot -og lige mig :) Elegant og smukt.

Hvor er det forreste strømpebånd fra? Har selv søgt på nogle med blondestykke på Etsy, men har ikke helt fundet noget.

Smukke sko!

Tusind tak :kiss:

Stroempebaandet er fundet paa Etsy hos Garterlady - der er virkelig mange flotte :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en skøn samling. Man får helt lyst til at dykke i den.

Apropos tasken er den på vej til Jylland nu :)

Du er en darling :kiss:

Maa hellere advare om pakkestrommen, der er paa vej til dem derhjemme :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh, hvor har du bare god smag i lingeri!!! :toot: Det er SÅÅÅ flot, romantisk, feminint, sexet og alligevel yndigt og elegant... WAUW! :super:

Jeg roedmer jo helt - tusind tak :bearhug:

Det lidt paradokse er, at det ikke helt er den stil i lingeri, jeg har haft meget af indtil videre, men jeg har nydt processen med at finde ind til HTB's smag og at finde frem til det, jeg lige synes er noget for mig og som jeg ved, han vil kunne lide :loveboard:

Super flotte ting du har fået købt. Du bliver bare sååå lækker :kiss:

Tak soede pige :kiss:

Årh, Det er da de bedste strømpebånd på Etsy! Super fine og lige min stil. :)

Det er det og jeg kunne koebe mange flere end det saet, jeg har allerede :loveflag:

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blomsterchok!

Jeg er helt i chok over det tilbud, som hende den anden brud i byen har faaet af blomstermanden :o Ok, han gaar for at vaere en af de bedste i omraadet, men lidt blomster i kirken, ikke noget specielt, og en buket: 800 euro = 6000 kroner (y)

Det er jo ikke mindre end vanvittigt, saa HTB og jeg var igaar en times koersel herfra ved vores blomster engros og har naermest bestemt os for at klare hele blomsterdekorationen af kirken, have og bordene selv, foer vi overhovedet har faaet et tilbud fra ham.

Til bordene har jeg en flok piger til, som ogsaa fungerer som tjenere for os (de glaeder sig helt vildt og spoerger, hvordan de skal klaede sig paa :) ) De faar praecise instrukser til bordpynt og jeg kommer og tjekker. Min soesters svigermor kommer ogsaa og er blomsterdekoratoer, saa hun faar lov at give en haand med som deres gave til os(hvis hun vil).

Det bliver de blomsterplanter, de har paa dagen vi kommer derud, men jeg tjekkede af med damerne paa stedet at vi kan faa store, flotte hortensia, som blomstrer lige paa det tidspunkt - I love it!

Saa skal jeg bare have fat i en masse brudesloer, lavendel, silkebaand og organzaruller og ja, blomsterhovederne til borddekorationen! And then I am also a blomsterdekoratoer mig self! :cheerleader3:

Og bukketten?

Ja, den faar blomstermanden nok til at lave, sammen med knaphulsblomsterne - det maa HTB selv ligge og rode med :lol:

0

Del dette indlæg

Ja det var da godt nok noget af en pris hende den anden har fået...

Lyder spændende at I klarer det selv med den gode hjælp I kan få de andre - det skal nok blive perfekt.

Og hortensia er SÅ smukke!

btw - fantastisk lingeri du har sat sammen. God smag - og en heldig mand :fløjt:

0

Del dette indlæg

Er helt vild med dit "tilbehør".. især de stiletter, ved ikke hvorfor jeg ikke lige har lagt mærke til dem før!! så fede.. :thumbsupsmileyanim:

Og er du vild en blomsterregning man hurtig kunne få sig der..! God ide med at dele det lidt ud.. så bliver det lavet uden at du skal stresse over det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WHhhaaaat? 6000 kr! Så er det da også betalt :blink:

Det lyder som en stor opgave selv at lave blomsterne, men er sikker på, at det bliver fantastisk smukt! Og under alle omstændigheder meget mere fornuftigt end i den grad at betale ågerpris!

0

Del dette indlæg

Ja det var da godt nok noget af en pris hende den anden har fået...Lyder spændende at I klarer det selv med den gode hjælp I kan få de andre - det skal nok blive perfekt.Og hortensia er SÅ smukke!btw - fantastisk lingeri du har sat sammen. God smag - og en heldig mand :fløjt:

Tusind tak, jeg er virkelig ogsaa meget glad for alt mit brudelingeri :cheerleader3:

Ja, han har vist strammet den og tvivler paa, at vi bliver mere heldige! Saa jeg kaster mig over hortensia, der er flotte og fylder godt - og saa kan de komme ned i haven bagefter :thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med dit "tilbehør".. især de stiletter, ved ikke hvorfor jeg ikke lige har lagt mærke til dem før!! så fede.. :thumbsupsmileyanim: Og er du vild en blomsterregning man hurtig kunne få sig der..! God ide med at dele det lidt ud.. så bliver det lavet uden at du skal stresse over det!

Ja, de stilletter - jeg er so in love :loveflag:

Jeg er ogsaa fortroestningsfuld, men mest fordi jeg bliver staedig - vores ringe kommer til at koste som blomsterne ellers og det giver ingen mening i min verden!

Din H2B er en heldig mand, med det lingeri du har fundet :thumbsupsmileyanim:

Tak :kiss:

WHhhaaaat? 6000 kr! Så er det da også betalt :blink: Det lyder som en stor opgave selv at lave blomsterne, men er sikker på, at det bliver fantastisk smukt! Og under alle omstændigheder meget mere fornuftigt end i den grad at betale ågerpris!

Sindssyg pris paa saa lidt, men det er Italien i en noeddeskal - bare sig bryllup og der gaar inflation i det!

Frisoeren ville have 300 euro - 2250 kr - for at komme herud paa landet paa en loerdag :blink: Nu kommer vi saa til ham i flok, saa han kan lige vaage :shooter:

Med hjaelpen vi har, saa skal vi nu nok klare den, og jeg er jo ikke saa lidt kreativ selv - hvis man maa bryste sig lidt her :fløjt:

0

Del dette indlæg

Sikken en fantastisk bunke bryllups-gear, du har fået samlet dig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Det ser rigtig fint ud, når man ser et samlet :thumbsupsmileyanim:

Uha, for en blomstermand!!! Kan godt forstå, du lige overtager der! Jeg ELSKER hortensia - det er bare så fin og romantisk en sommerblomst og som du selv er inde på, så fylder den godt og "ser ud af noget" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også give dig en :thumbsupsmileyanim: for alle dine fine ting- jeg er altså også helt vild med det der strømpebånd fra Etsy :cheerleader3: Super flot!

VILDT med den italienske blomster-mafioso! :shooter:

Jeg eeeeeelsker også hortensia! Skal faktisk i haven i weekenden og beskære alle mine, så de kan blomstre flot op igen til sommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken en fantastisk bunke bryllups-gear, du har fået samlet dig :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Det ser rigtig fint ud, når man ser et samlet :thumbsupsmileyanim: Uha, for en blomstermand!!! Kan godt forstå, du lige overtager der! Jeg ELSKER hortensia - det er bare så fin og romantisk en sommerblomst og som du selv er inde på, så fylder den godt og "ser ud af noget" :thumbsupsmileyanim:

Oh, tak - det var ogsaa vildt lige at samle det hele og faa overblikket :)

Jaaaa, hortensia er vejen frem - jeg har set de mest overdaadige kirkedekorationer, som bare var alt for meget af det gode, men det var med hortensia :heart:

Jeg vil også give dig en :thumbsupsmileyanim: for alle dine fine ting- jeg er altså også helt vild med det der strømpebånd fra Etsy :cheerleader3: Super flot! VILDT med den italienske blomster-mafioso! :shooter: Jeg eeeeeelsker også hortensia! Skal faktisk i haven i weekenden og beskære alle mine, så de kan blomstre flot op igen til sommer.

Tusind tak - vildt at jeg som udgangspunkt ikke ville have stroempebaand :blink:

0

Del dette indlæg

Dejlig lille update :7himmel:

Brudekjoleproevning

Saa fik jeg fatalt tid med Annie den 6. maj kl. 10:30 :cheerleader3:

Hun var overbevist om at tyl er det eneste rigtige til at daekke de skulde, hvis det skal vaere - jamen, hvis tyl kan goere det!, og det kan det jo heldigvis, for hun loed ogsaa helt skraemt ved tanken om bolero til at daekke den skoenne kjole og mine fine, bare skuldre :rolleyes:

Hun loed skeptisk da jeg fortalte om mine sko med bling og det kan jeg egentlig godt forstaa. Bling haenger jo ikke sammen med kjolen, OVERHOVEDET, men det er jo godt oppe under kjolen og der er lidt bling paa tasken - I love it! :heart:

Vielsesringene skal ogsaa hentes

Overvejer om man skulle smutte omkring Kim V samme dag, men min mor vil afgjort falde bagover og maaske kommentere prisen og det kan jeg IKKE ha! Saa hun maa blive sendt ud i Horsens C, medmindre jeg selv tager derned. Det er bare SAA rocker spaendende og svigermor vil lede efter guld til os, saa prisen trods alt ikke er saa hoej igen :loveflag:

Certifikat

Saa klarede vi lige sidste aften med aegteskabsforberedelse og jeg synes ikke det var saa slemt igen i det store hele. Jeg havde ikke forventet noget som helst, men foeler mig maaske forberedt til aegteskabet med HTB paa et hoejere plan - med en dybere bevidsthed om det, vi er ved. Det er ikke saa meget at jeg tror det er Guds mening, som det at jeg ved at der ER en hoejere mening med at vi er sammen og nu tager skridtet videre og vaelger hinanden paa et hoejere plan endnu.

Gaesteboeger

Saa fik jeg lavet en lille flyer med tekst, billede, facts og kontakt, som jeg fik delt ud og haaber naturligvis at der kommer et par bestillinger af gaesteboeger inden laenge :) Jeg har sat en rum tid af i weekenden, saa jeg kan faa produceret en lille maengde boeger. Desuden skal jeg have bestilt papir hjem - jeg har fundet haandgjort til en fornuftig pris, samme sted som vores kuverter blev koebt, og dem er jeg jo bare vildt tilfreds med. Det haandgjorte goer sig bedst, men jeg vil lave nogle med lige kant ogsaa, saa der er lidt at vaelge mellem.

Ellers har jeg ikke det store overblik for tiden, men haaber at faa sat lidt styr paa tingene over et glas kold hvidvin og et stearinlys - must do wonders :iloveyou:

Ciaooooo

Camilla - i dag fra et regnfuldt Portico

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer