CecilieJ

8. oktober 2011

320 indlæg i dette emne

skønt skønt skønt thumbsupsmileyanim.gif Og dejligt med brudebuketten. Hm, kunne være, jeg også skulle lægge min på min mormors grav. Hun har også betydet meget, og jeg har min farmor endnu, så der burde ikke være nogle, der mente, at jeg snød min fars familie. Hvor er det godt, at din mor er så glad også - og super gode kurve. Jeg laver også toiletkurve til den tid cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skøn update. Det nærmer sige virkelig, hva? :cheerleader3:

Fine toiletkurve. Jeg har også mest på damesedlen :rolleyes:

Lyder til at I har helt styr på det hele! Skønt - så skal vejret bare arte sig også. Ellers så kan man jo få taget nogle super skønne regnvejsbilleder :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er VIRKELIG lige om hjørnet nu. Veksler imellem at synes at tiden går for hurtigt og for langsomt. Mht. vejret så er der jo ikke noget at gøre ved det. Jeg er faktisk ret rolig, men man har da lov at håbe...

skønt skønt skønt thumbsupsmileyanim.gif Og dejligt med brudebuketten. Hm, kunne være, jeg også skulle lægge min på min mormors grav. Hun har også betydet meget, og jeg har min farmor endnu, så der burde ikke være nogle, der mente, at jeg snød min fars familie. Hvor er det godt, at din mor er så glad også - og super gode kurve. Jeg laver også toiletkurve til den tid cheerleader3.gif

Det er rart at buketten kommer på den rette plads. Min mormor og morfar var mine helte. Jeg havde et meget nært forhold til begge og de er en stor del af, den jeg er. Så selvfølgelig skal den ligge dér. Jeg er jo typen der er helt sikker på at de er med hele dagen, brudebuket eller ej - men jeg kan godt lide den lille hyldest, når nu der ER en brudebuket. En smuk detalje er, at den bliver lavet af min grankusine, som er deres oldebarn.

Min farmor lever også og skal med itl festen, farfar er død. Men uanset hvad, så var brudebuketten endt hos mormor og/eller morfar...så kan folk synes nok så meget om snyd, men det ER altså der mit hjerte bor.heart.gif

Så ja, jeg synes da i hvert fald det er værd at overveje for dig. Hvis du har en rigtig dejlig farmor kan du jo give hende en enkelt blomst - forudsat at du gerne lige vil bemærke hende. Men uanset hvad, så kan der da ikke være nogen hard feelings over, hvad DU gør med DIN brudebuketrolleyes.gif

Tak for kommentarer om kurvene:)

0

Del dette indlæg

Sad lige og skrev i Shedevils altid så spændende tråd, og kom i tanke om noget sjovt.

Var hjemme hos mine forældre i sidste uge. Min mor ved, hvor jeg har købt min kjole, og fortalte at hun havde været inde på hjemmesiden og kigge. Hun er bare så nysgerrig! Men fred være med det. Så siger hun: "Ja, du har jo sagt at den er lidt anderledes, så jeg har fundet TO det kan være. Den ene er sådan ret strutagtig og vild, men den er for meget synes jeg - den anden er foldet og trukket skævt og er vanvittigt smuk. Så den tror jeg, det er..."

Haha morshooter.gif...glæd dig til at se mig i den første. Bare hun ikke får et chok. Hun VED jo godt hvilken en det er, hvis hun virkeligt tænker efter, og det er helt typisk for hende, at håbe at jeg har valgt noget andet. Tsk tsk...og så kan hun ikke forstå jeg ikke inviterede hende med ud og se på kjoler?!blink.gif Jeg glæder mig til hun ser mig i kjolen, for er sikker på hun kan se at det hele går op i en højere enhed, når hun ser den på mig. whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og skrev i Shedevils altid så spændende tråd, og kom i tanke om noget sjovt.

Hahah... Hvor er du sød! :bearhug:

Var hjemme hos mine forældre i sidste uge. Min mor ved, hvor jeg har købt min kjole, og fortalte at hun havde været inde på hjemmesiden og kigge. Hun er bare så nysgerrig! Men fred være med det. Så siger hun: "Ja, du har jo sagt at den er lidt anderledes, så jeg har fundet TO det kan være. Den ene er sådan ret strutagtig og vild, men den er for meget synes jeg - den anden er foldet og trukket skævt og er vanvittigt smuk. Så den tror jeg, det er..."

Haha morshooter.gif...glæd dig til at se mig i den første. Bare hun ikke får et chok. Hun VED jo godt hvilken en det er, hvis hun virkeligt tænker efter, og det er helt typisk for hende, at håbe at jeg har valgt noget andet. Tsk tsk...og så kan hun ikke forstå jeg ikke inviterede hende med ud og se på kjoler?!blink.gif Jeg glæder mig til hun ser mig i kjolen, for er sikker på hun kan se at det hele går op i en højere enhed, når hun ser den på mig. whistling.gif

Åh gud, hvor er det bare typisk mødre! :thumbsupsmileyanim: Jeg kan lige se din mor for mig - hun har siddet der og nærstuderet billeder og vendt og drejet dem i hovedet - HVILKEN kjole kunne det være.. Hehe.. Nysgerrige hende.. Men jeg er sikker på at uanset hvad så kommer hun til at synes du er den smukkeste i verden på lørdag! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hvor er det tæt på nu....og ja jeg får helt sommerfugle i maven bare ved tanken om at det er mig der er så tæt på min bryllupsdag......er du ok....eller er du ved at gå helt agurk...... :blink:

Jeg er vilde med de første hjælps kasser.....har egentlig ikke tænkt selv at lave dem....men man kan da blive fristet af at se på dine......hvad har du puttet i ??? Noget af det kan jeg godt se..... :cheerleader3:

Smiler af din mor...hun glæder sig sikkert så meget......men ja hun kan jo kun gætte sig frem..... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hej Fru K.

Tja, jeg svinger lidt. Men det hele er vel en slags agurk. GLÆDER MIG VILDT, og synes at 4 dage er ingenting. Men så alligevel, så går timerne jo vildt langsomt, når man er færdig med sit DIY og bare venter på et par detaljer for at kunne rode med den allersidste lille del af de opgaver til bordene. Arh...lige her til aften (hvor M lige sagde ja til at spille en fodboldkamp) går det sgu langsomt. For det et jo ikke til at forstå, at jeg skal shines vildt op og giftes og fejres PÅ LØRDAG, når jeg nu bare sidder her i sofaen i mine yndlings-joggingbukser med en løs t-shirt og et glas rødvin og stener bryllupsklar og TV3whistling.gif

Førstehjælpskasserne er fyldt med alt muligt. Først og fremmest fnugruller - også fordi det er så megafedt et ord. Compeed-plaster, varmecreme (jeg forventer at folk går all in på dans), sikkerhedsnåle, hårlak, børste og spejl, tamponer osv, prøver fra The Body Shop, førstehjælps gear til de stærke mænd, håndcreme, tyggegummi, hårnåle, brillerens, vådservietter... kort sagt, jeg har sørget for hele årsomsætningen i en TIGER-butik. Håber de gæster kan bruge dem og se det sjove. Jeg kan godt lide den slags detaljer.

Mor...hun glæder sig vildt. Det er bare dejligt. Hun går meget op i sin egen rolle...vi har jo haft en ret heftig diskussion i foråret, fordi jeg er vant til at hun overtager andres folks (mine) dage lige lovligt meget. Men det har fundet et godt niveau, tror jeg, og hun har fundet to kjoler til sig selv og sørget for at hun kan gå ind i kirken med sin bror (min ELSKEDE morbror), når nu jeg har hugget far. Der er vist en tradition om, at hun skal komme til sidst (bortset fra mig). I don't care...så hvis det er vigtigt for hende, så fred være med det. Men det er ret sjovt her på sidelinien. Og jeg ELSKER at der er en masse detaljer hun ikke har nogen som helst anelse omtunge.gif

0

Del dette indlæg

Åh, altså. Mødre. MIn mor har lært af min storebror, at hun skal blande sig udenom, men hun kan ikke helt lade være alligevel, men det synes jeg nu også er rart. Måske netop fordi hun selv prøver at dæmpe det lidt og er obs på, at man måske ikke vil have, at hun blander sig for megt. Jeg var blevet skuffet, hvis hun ikke gjorde det. blush.gif Vores smag kan være meget ens, men vi kan også være hamrende uenige. Synes det er lidt sødt, at hun har kigget kjoler, og måske lige i overkanten, at hun bestemmer at hun skal komme ind efter dig, men så længe du er okay med det, så er det bare fint. Men fedt, at du har overraskelser i ærmet. Tror slet ikke jeg ville kunne lade være med at fortælle ALT til min mor, når det kommer til vores bryllup. Fatter stadigvæk ikke, at det lykkedes mig at holde det hemmeligt i over 2 måneder, at der var frieri på vej 7himmel.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der 3 dage

Vejrudsigten ser således ud:

post-47959-0-29520200-1317823756.png

Hmmm...Det er vel nogenlunde.

Jeg har linet alt hvad vi har af bryllupssager op på spisebordet, for at skabe mig et overblik over hvad vi mangler. Er lidt desperat efter at få lavet det allersidste DIY, men jeg mangler stadig nogle info-detaljer.

Fik den allerskønneste massage og ansigtsbehandling i formiddags. Hold nu fast, hvor er jeg glad for at jeg besluttede mig for det. Jeg tror sgu de gav mig en helt ny ryg med i handlenbiggrin.gif

Ville ønske jeg havde tonsvis af opdateringer, men jeg venter bare på at tiden går.

I aften kommer R med kager, som skal i fryseren i fællesrummet...

Tror jeg tager min kjole med hjem i morgen, i stedet for at hente den fredag. På en eller anden måde har jeg det bedst med at vide, at jeg har den hos mig.

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg

Åh søde Cecilie. Hvor er det bare snart! Jeg synes bare det hele ser så godt ud, ville ønske jeg selv skulle med! Måske man lige skulle cykle en tur forbi Islands Brygge lørdag formiddag og gå i kirke??? :wink:

Dejligt med massage, det er vigtigt at du har det så godt som muligt på den store dag.

Og nu er det aften så det er næsten kun om 2 dage!

Nyd de sidste dage, spændingen op til er altså også speciel :loveshower:

0

Del dette indlæg

cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

JAAAH det er snart nu! Og Ceciliepil, du skal være så hjerteligt velkommen på lørdagloveshower.gif

R har været forbi med "grundkagerne". Wow, det ser godt ud, og der er meget. Heldigvis har hun også hygget sig med at lave dem, og hun kommer tilbage i morgen og laver mere.

M var hos min søster + kæreste her til aften med vores videokamera. Søsters kæreste har lovet at filme lidt på dagen. Jeg havde egentlig tænkt at det ikke var nødvendigt, men alle siger at det er helt umuligt at holde overblikket igennem hele dagen, og jeg vil helst kunne lade taler og den slags synke lidt ind. Anyway...de to gutter har rodet med kameraet for at kæresten kunne se, hvordan det virker, og det VILLE bare ikke tænde, når ikke det var sat fast til en ledning.

Lille panik hos Cecilie da M kommer hjem med den melding. Hvad gør vi så? Er batteriet dødt? Hvem har ellers kamera?Var der andre teknik-ting med til kameraet? Vi købte det i 2008 til jordomrejsen, og har ikke rigtigt brugt det siden, men der har sgu ikke været noget problem med det, og det er i fin stand.

Nå, men jeg finder en eller anden handycam-station i rodekassen og tænker, vi MÅ prøve den. Så nu har vi lige været igennem KBH og hjemme hos min søster igen. Jeg går lige ind ad døren, tager kameraet og sætter batteriet i. Og det virker FINT! Haha...1) LETTELSE!! 2) fedt at jeg bare skulle sætte min finger på apparatet, når de to fyre har brudt deres hjerner med at få lo.... til at virke.

Well, så skete der alligevel en anelse dramatisk i dag. I morgen bliver straks mere fyldt med action. I'll be backilovebryllupsklar.gif

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja...2 dage

Det er vildt. 50 timer står der på nedtællingen. Wow - det er vildt. M er også ved at være lidt rastløsthumbsupsmileyanim.gif

Vi har lige været nede og købe ind til øl, sodavand og sandwiches til fælleslokalet, hvor folk kan skifte tøj/hygge sig imellem fest og reception. Dejligt at have styr på det.

Har lige talt med Nordic Catering, og de har ikke kunne skaffe barramundi til forret, men har bestilt kingfish i stedet. Det skulle være endnu bedre. SWEET! Og der ER sørget for afrikansk kaffe, så nu falder det hele i hak. Regner med at kunne lave det allersidste DIY i aften og så skal jeg nok uploade et billede af DIY-kit til ét bord.

Dejligt lige at få styr på den sidste detaljer.

Om lidt skal jeg have vokset ben. ENDELIG; jeg er overhovedet ikke sart med hensyn til behårede ben, men mine er altså absolut afskyelige lige nu. Jeg var helt flov, da jeg skulle have massage i gårblush.gif

Senere kommer R og laver kagerne færdige, og mor kommer forbi med en madras til fællesrummet, hvis nogen af gæsterne skulle få behov for et sted at overnatte. Og så er det pludselig torsdag aften...og nu hvor jeg skriver det, går det op for mig, at det er Ms og min sidste aften sammen som bare kærester. WOW, sug i maven!!!a1221.gif

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg

1.000 tak Frk. K. Du kan tro jeg også glæder mig nu. Hvor vildt at skulle giftes I OVERMORGEN!!

Mine ben er fine og glatte nu, og siden jeg nu var på Vesterbro hentede jeg også kjolen...i regnvejr, så jeg besluttede mig hurtigt for en taxa hjem. Nu hænger den i sin pose inde i vores lille rum, og JEG VIL BARE PRØVE DEN! GÅ NU M!!! Men jeg kan jo ikke lukke den selv alligevel...åh, hvor har den bare at passe perfekt i morgen, når min søster kommer.

R er i krig med kagen i kælderen. Den dufter vidunderligt, og hun er bare så vildt tålmodig og god. Ih, hvor er jeg glad for, at vi spurgte hende.

Her er billede af 3 af de 4 lag:

post-47959-0-15038700-1317918620.jpg

MMMMMMHHH skulle jeg hilse og sige.

Jeg har fået lavet udfordringerne færdige til bordene/landene, så her er et par billeder af hele set up'et til Patagonien-bordet. Uh, hvor jeg håber det bliver godt.

post-47959-0-50861200-1317918601.jpg

post-47959-0-45930100-1317918607.jpg

Vi har også lige øvet brudevalsen sammen med R og hendes dansesøster, men de havde ikke så mange kommentarer, andet end at vi var rigtigt gode. Det er jo herligt at vide...især fordi man vel er ved at være lidt bedugget, når den skal danses i virkeligheden. Godt at være lidt på forkant forestiller jeg mig.

Vi ses i morgen, hvor jeg forhåbentlig når en sidste opdatering inden den store dag - og bryllupsklar lukker...GRRRRRboohoo.gif

God torsdag aften til jer.

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. Så er det i morgen.. Et stort tillykke med jeres kommende bryllup <3

Jeg håber I får en fantastisk dag! :loveshower:

TAK! Oh my...I morgen. Det er så overdrevet! Sidste morgen med M som kæreste. Et par af englænderne har lige skrevet - flight is on time - så de er her om 2 timer! Wow, nu sker det sgu. R fik lavet endnu mere på kagen i går og jeg er i DYB beundring over den lille pige. Hold da kæft, hvor er de flotte. Og den smager godt (smagte lige på det runde stykke i midten som skulle stikkes ud).

M kører mod lufthavnen om en god times tid, når han kommer tilbage skal kagen og alt DIY fragtes. Og så går dagen bare med besøg og praktiske sager.

Har lige prøvet kjolen alene. Jeg kunne ikke dy mig. Kunne ikke lukke den helt (fordi jeg ikke kunne nå), men det så tilforladeligt ud. Ihh altså.

JEG SKAL GIFTES MED MIN M I MORGEN!!!! loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer