CecilieJ

8. oktober 2011

320 indlæg i dette emne

Er lige kommet hjem fra den dér fantastiske veninde, som sendte blomster i lørdags. En HEL dag med hende og hendes dejlige datter på 9 måneder - så glemmer man altså for en stund alt det rådne fra de seneste uger. Det har bare være så skønt og afslappet.

Sød og fantastisk som hun er, ville hun høre om jeg måske ville låne hendes strømpebånd til brylluppet... JA TAK. Hvor sødt!!!! Jeg elsker at der er så meget personligt i vores bryllup, og hun er den første pige i verden, som viste mig at veninder også kunne være ægte, så der er da ikke noget jeg hellere vil, end at have hendes brude-strømpebånd på.

(nu er der ikke noget overtro forbundet med den slags, vel?)

12 dage tilbage, og endelig synes jeg tågen er lettet. Min M kommer hjem fra Berlin i morgen, og jeg savner ham bare. Åh, hvor er det bare den rigtige mand jeg skal giftes med.loveshower.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det skønt med sådan en veninde.....og skønt man har så fantastisk et venskab..... :loveshower:

Py ha holde tale uden at hyle.....hvad er opskriften.... :griner:- bare vendt til du står overfor ham hi hi hi :loveshower:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt med sådan en veninde.....og skønt man har så fantastisk et venskab..... :loveshower:

Py ha holde tale uden at hyle.....hvad er opskriften.... :griner:- bare vendt til du står overfor ham hi hi hi :loveshower:

Opskriften er at læse den højt for sig selv 338 gange...og jeg skal nok tude, når jeg står foran min udkårne, jeg håber bare det trods alt bliver så halv-kontrolleret, at jeg ender med at kunne sige det hele:)

Ja, det er et rigtigt dejligt venskab, i kan tro jeg også værdsætter det.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor det lyder som om det hele bare går bedre nu, og du lyder gladere, til trods for alt det dumme der er sket for nogle uger siden.

Det er dejligt at høre så i kan få den perfekte dag som i begge fortjener!

0

Del dette indlæg

thumbsupsmileyanim.gif Søde piger, altså

Nu er der 11 dage

Har brugt dagen lidt på job og så havde min anden veninde inviteret mig på La Glace, fordi jeg har hjulpet hende (en anelse) med noget. Vildt sødt sådan at give kage, og det var superhyggeligt. Også bare en dejlig aftale at gå og glæde sig til.

Faktisk kommer der stadig dårlige nyheder hele tiden - jeg ved ikke, hvad det er med denne her måned. Men efterhånden er jeg måske bare fyldt op, så det preller lidt af på mig. Koncentrerer mig om at holde fokus på brylluppet, og jeg glæder mig virkelig (hvilket jeg er lettet over at kunne mærke). Men folk omkring os glæder sig også meget, så det er heldigvis nemt at finde noget godt at tale om udover alt det sure.

Min M kommer hjem fra Berlin om en times tid. Ih, hvor jeg savner ham...det bliver så dejligt at se ham, og vi har jo hele tiden vist at efter marathon, stod der for alvor bryllup på programmet - OG DET ER JO NU! Glæder mig til de næste 11 dage, hvor vi ikke har så travlt alligevel og jeg har fundet tid og råd til at forkæle mig selv lidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JAAAAAAA der er . Det er SÅ vildt at tænke på. Vi skal mødes med Nordic Catering hos vinmanden her i i eftermiddag og beslutte os for vine. HERLIGT! Senere kommer vores heldags-fotograf med kæreste og spiser, så vi lige kan planlægge hans rolle.

Det var skønt at få M hjem i går - kun lidt slidt. På lørdag ved jeg han skal på polterabend, og jeg tror gutterne har planlagt en rigtigt fed dag - det bliver så spændende at høre om.

0

Del dette indlæg

9 dage

Enkelt-tal nu på nedtællingen. Det er virkelig vildt!

I går fik vi smagt vin, og Nordic Catering havde jo gjort præcis som vi bad om, og fundet vin fra vores lande. Samtidig fik vi en detaljeret plan for dagen - og jeg må lige gentage, at det ser ud om at der er fuldstændigt styr på det.

- Til velkomstdrink får en vi en rosé, som ikke er alt for sød. Der vil også være lidt snacks.

- Til forretten (den australske barramundi) en frisk hvidvin fra New Zealand. Sauvignon blanc

- Den drikker vi også til mellemretten (spanske tapas)

- Til hovedretten (Argentinsk oksesteg) får vi Chilensk rødvin (Vina Isabella, Cabernet Sauvignon).

- Til desserten (Amerikansk double chocolate cake) havde han skaffet en helt vanvittigt lækker dessertvin fra USA, som bare er spitzklasse. Og jeg kan normalt ellers ikke fordrage dessertvin.

- Jeg mangler stadig lige detaljen om kaffen, som bliver serveret som buffet i løbet af desserten.

Nordic Catering har også aftalt med DJ'en at han sætter noget uplight op, så vi kan lægge en ny farve på festen ved hver ret - så det OGSÅ passer til landene. Ha, det er sgu da gennemført.

(Jeg tænker blå til forret, gul til mellemret, hvidt til hovedret og rødt til desserten).

De har også en pilotkasket som overtjeneren tager på, når gæsterne ankommer og vi udleverer flybilletter.

Senere fik vi besøg af vores heldagsfotograf Michael og hans kæreste. God anledning at vi lige havde fået flaskerne fra prøvesmagning med hjem:) Det var superhyggeligt, og han er med som fotograf fra kl. 11 til slut på festen, og vi får ALLE billederne derefter + 20 gennemredigerede. SÅ fedt og til en god pris - og så er han bare sådan en cool fyr som man gerne vil have rendende omkring sig hele dagen. Han tager også detaljebilleder, så I kan få lov at se hvordan det hele ender med rejse-temaet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet tekster til bordene, så gæsterne forstår, hvorfor vi har valgt netop det land/område de skal sidde ved. Tænker at jeg lige vil dele det:

Velkommen til et af verdens mest fantastiske lande! Her er smukt og vildt og landet er en blanding af store forskelle på meget lidt plads. Her kan man både udfordre sig selv og finde tryghed og ro, her blandes erfaring med nyskabelse. New Zealand er betagende,varmhjertet og sjovt, og det passer jo meget godt til den gruppe rejsende, I er.

Velkommen til et af verdens vildeste lande. Stedet har både mange ligheder med og mange forskelle fra, hvad vi er vant til. Herfra kommer prinsesser med begge ben på jorden, og rigtige mænd som kan drikke virkelig meget! Her er tør humor, gå på mod og skrappe men varme kommentarer. Australien er et magisk sted – og derfor passer destinationen så godt til den gruppe rejsende I er.

Velkommen til verdens tunge dreng USA.Det er her, vi søger råd og hjælp, det er et land med erfaringer, gåpåmod og musik i årerne. Landet er både konservativt og udfarende, men har overraskende meget at byde på, når man tager sig tid til at lære det at kende. Derfor passer det så godt til den gruppe rejsende I er.

Velkommen til et af verdens mest betagende områder! Patagonien ligger i Argentina og Chile og udgør den nederstedel af Sydamerika. Her er overvældende, overraskende og grobund for virkelig store oplevelser. Det er ikke altid nemt at komme tæt på Patagonien, men når man er lukket ind, har man ikke lyst til at sige farvel. I Patagonien deler man, og har omsorg og åbne arme – og derfor passer stedet så godt til den gruppe rejsende I er.

Velkommen til et land med masser af sjæl.Spanien har varme, dybde og rytme. Landet står vores hjerte nært, det er afslappet men stadig dramatisk; det er både rustikt og moderne. Og så er det fyldt med fodbold, kolde øl og godt humør – og derfor passer det så godt til den gruppe rejsende I er.

Velkommen til Afrika – et kontinent fyldt med eventyr! I Afrika gemmer savannens uendelige ro på skjulte oprør og gå-på-mod. Her lever alle typer levende væsner af og med hinanden; her lærer man hele tiden nyt og hvis man finder en rolig plet og lytter godt efter, kan man måske endda mærke essensen af livet. Her er mangfoldigt og roligt, kreativt og eftertænksomt og derfor passer kontinentet så godt til den gruppe rejsende I er.

Velkommen til en verden af oplevelser (eller højbords kalder nogen det også). Her på Galapagos kommer man i tvivl, om vi allerede er i Paradis, og man bliver opmærksom på,hvor man kommer fra, og hvad der betyder noget. Her er øgler, dansende fugle,væsner som trives bedst under vand, store langsomme padder og søde søløver – og alle væsner har måttet være kreative for at klare sig. Derfor passer øerne så godt til den gruppe rejsende I er.

Menuen bliver beskrevet således:

Forret

Fra Australiens blå hav

Hvidvin fra New Zealand

Mellemret

En lille hilsen fra Spanien

Hovedret

Argentinsk til maven

og chilensk til ganen

Dessert

Klassiker fra U.S.A.

Kaffe og the

Afrikansk inspiration

Bryllupskage

Surprise fra Rikke

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er super fint med præsentationerne. Jeg tror, jeg ville kigge på teksten til USA igen. Det kan godt komme til at lyde som om, at de personer ikke umiddelbart virker som nogle, der har noget at byde på. Og "klassens tunge dreng" kan måske også give et negativt billede, hvis I sætter en, der er meget overvægtig ved bordet. Med få ændringer tror jeg, det kan blive mere positivt og samtidig rammende på såvel USA som gæsterne thumbsupsmileyanim.gif SUPER tema, endnu en gang cheerleader3.gif

0

Del dette indlæg

Haha Sommer2012 - det er de gamles bord. De ER sgu lidt tykke nogen af dem, og de ved det godt (- det er altså sagt med humor). Så det er skam helt bevist, og jeg tænker at tunge drenge også får en helt anden klang, når det er farmor og farfar der sidder ved bordet. Altså de er jo familiens ældste, og vil nok gerne være lidt høvdinger:) Men tak for kommentaren.

Redigeret af CecilieJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder bare super fedt!! :-) jeg glæder mig så meget til at høre om jeres dag :-)

Fedt at Nordic har styr på det hele, den eneste grund til vi valgte den fra var pladsen (blev lige trængt nok), men det er helt sikkert det sted, hvor vi har oplevet den største service og venlighed :-)

0

Del dette indlæg

Godmorgen.

Hvor er I dog sødecheerleader3.gif Det er SÅ fedt at høre at I kan lide detaljerne. Jeg er også selv ved at være sådan RIGTIGT RIGTIGT tilfreds, og synes det begynder at skinne igennem, at det med de rejser er en del af vores forhold og os selv.

Her til sidst vil jeg bede jer om at forestille jer en 29-årig kvinde, med langt og ret perfekt lysnet hår (efter frisørtiden), jeans og en for stor skjorte, lidt for stor mås med endelig en str. M i overkrop og sorte briller løbe rundt om sig selv med vildt morgenhår, imens hun skriger

8 daaaaaage...aaaaaaaaagh..........

0

Del dette indlæg

Her til sidst vil jeg bede jer om at forestille jer en 29-årig kvinde, med langt og ret perfekt lysnet hår (efter frisørtiden), jeans og en for stor skjorte, lidt for stor mås med endelig en str. M i overkrop og sorte briller løbe rundt om sig selv med vildt morgenhår, imens hun skriger

Skønt billede man får i hovedet. Kan kun smile :biggrin:

0

Del dette indlæg

Godmorgen.

Hvor er I dog sødecheerleader3.gif Det er SÅ fedt at høre at I kan lide detaljerne. Jeg er også selv ved at være sådan RIGTIGT RIGTIGT tilfreds, og synes det begynder at skinne igennem, at det med de rejser er en del af vores forhold og os selv.

FANTASTISK billede! Kan ikke lade vær med at smile af det :thumbsupsmileyanim:

Tror ikke det er helt det samme hvis det er mig som løb rundt og skreg: 218 dage.... aaaaaaaaaarg! så tror bare jeg venter de 210 dage og lader dig om skrigeriet i dag og de følgende dage!!

Glæder mig utroligt til beretningen! og ikke mindst billeder!

1

Del dette indlæg

I jeg synes det er så godt du omfavnede det rejsetema. er skrup vild med de bordbeskrivelser :loveshower:

Håber meget du kommer og laver beretning og fortæller om alle gæsternes reaktioner på det hele. Synes det er perfekt at du har lagt så meget i de små detaljer (gør jeg jo også selv :fløjt: )

Men held og lykke med det hele, jeg håber I får en eventyrlig rejse/bryllup :)

hehe kunne være sjovt at lægge ud med i stuvardesse maner at fortælle om nødudgange, toiletregler og rygerpauser. "I tilfælde af ryger nødsitation, kan De benytte den udendørs terasse og ellers vil dagens kaptajn (toastmaster)oplyse dem om hvor De få stillet deres rygetrang." -HAHA- ja jeg griner af mine egne ideer :wink:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer