GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Hvad med at flytte ugen efter brylluppet og så tage en weekend (fredag-søndag) hvor i sover ude og forkæler jer selv og hinanden efter bryllup og flytning?

tror i er nøjagtig lige så forelskede 2 uger efter brylluppet som i er 1 uge efter (hvis du forstår hvor jeg vil hen)

Kan godt se at det er mange ting lige oveni hinanden. men måske også meget fedt at man lisom siger - nygifte - nyt liv sammen - ny lejlighed og dermed starter på en "frisk"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, Mannies forslag lyder rigtigt godt. Det vil da være totalt lækkert at komme hjem til sit nye hjem efter en kort kærestetur. Den oprindelige plan tror jeg i hvert fald, at jeg ville få stress af, så jeg tror enten, at jeg ville flytte opholdet en uges tid eller gemme det til en anden god gang....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville pakke færdigt og male nogle uger før - og så tage på den tur! Vi var færdige med vores leje lejlighed 3 uger før vi skulle flytte - og nød at være på ferie uden at tænke på jeg kunne have gjort.. for der var ikke noget at gøre - alt lå i kasser og ventede :) Men vi er jo alle forskellige - og kan sagtens sætte mig ind i ideen om at få flyttet og så tage en mini ferie lidt efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville pakke færdigt og male nogle uger før - og så tage på den tur! Vi var færdige med vores leje lejlighed 3 uger før vi skulle flytte - og nød at være på ferie uden at tænke på jeg kunne have gjort.. for der var ikke noget at gøre - alt lå i kasser og ventede :) Men vi er jo alle forskellige - og kan sagtens sætte mig ind i ideen om at få flyttet og så tage en mini ferie lidt efter.

Hvis du mener male i vores nye lejlighed, så kan vi ikke for vi må først flytte ind d.15 maj - dvs midt i vores honeymoon :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at flytte ugen efter brylluppet og så tage en weekend (fredag-søndag) hvor i sover ude og forkæler jer selv og hinanden efter bryllup og flytning?

tror i er nøjagtig lige så forelskede 2 uger efter brylluppet som i er 1 uge efter (hvis du forstår hvor jeg vil hen)

Kan godt se at det er mange ting lige oveni hinanden. men måske også meget fedt at man lisom siger - nygifte - nyt liv sammen - ny lejlighed og dermed starter på en "frisk"

Ja det lyder som en god ide....det tiltaler mig og jeg er ret sikker på vi kommer til at nyde det langt mere end hvis vi holder os til den oprindelige plan :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi mødt Tina Liv i dag til en skøn lille fotosession :biggrin:

Og er nogen i tvivl om hvilken fotograf de skal vælge - så tag Tina ! Hold nu op hvor er hun dygtig ! Super sød og helt vildt god til at få os til at slappe af !

Vi viste hende vielsesstedet, Sallingsund Færgekro og Højriis Slot. Sidstnævnte fandt hun så mange steder der vil være super til at få taget billeder...blandt andet foran en 130 år gammel hængebøg :7himmel:

Der er ingen tvivl om at vi får super lækre fotos der bare emmer af detaljer og personlighed - det glæder vi os helt vildt til :cheerleader3:

Redigeret af GiftesTilMaj
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et fint bunting flag du har købt :thumbsupsmileyanim:

Hvor meget har du givet for det?

Tak :biggrin: Vi er også rigtig glade for det og Tina fandt et par gode steder idag hun kan bruge som baggrund.

Jeg har givet 66 dollars ved denne sælger på Etsy http://www.etsy.com/shop/LittleKittenHomemade

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi handlet drikkevarer i Tyskland til receptionen....godt råd gives videre : LAD VÆRE MED AT TAGE TIL TYSKLAND PÅ EN HELLIGDAG :blink:

Du godeste hvor var der mange mennesker !! Det var jo næsten skræmmende og en hel del danskere ejer altså IKKE almindelig pli og køkultur bare fordi sukker og smør er på tilbud :pokey:

Any way - vi overlevede og hyggede os faktisk da vi havde helt styr på hvad der skulle købes og lod os ikke lokke til noget impulsivt.

Det blev til :

  • 12 rammer blandet sodavand
  • 12 rammer Royal øl i forskellige varianter
  • 18 flasker super lækker italiensk rødvin
  • 18 flasker lækker (forhåbentlig) New Zealandsk hvidvin
  • 3 rammer Egekilde

Astien havde de ikke et ordentlig mærke af, så det bliver vores lokale Løvbjerg der må hoste op med et godt tilbud.

Men faktisk så er vi godt med nu...vores kok sørger for indkøb af maden til receptionen og duge + diverse bliver leveret til forsamlingshuset.

Så egentlig har jeg god samvittighed over nu at tage til Århus imorgen sammen med min mor og blive indlagt på Århus Syygehus til endnu en omgang "mums for kræftceller" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha... vi var i tyskland i lørdags, og OMG hvor har vi danskere ingen selvrespekt lige så snart vi har krydset grænsen. Jeg var enormt glad for at vi ikke var dernede i torsdags eller i dag, for de to dage er de værste handelsdage.

Dejligt at kokken tager sig af indkøb, så er man også sikker på at han ikke kommer til at mangle noget.

Og god tur i morgen til Århus sygehus sammen med din mor til endnu en omgang "mums for kræftceller". Sikke et godt udtryk, fik i hvert fald smilet frem her, det er så vigtigt at man holder humøret oppe. Kan sagtens huske hvordan det var, da min mor var i kemo for tre år siden, puuhhaa det var nogen gange nogle hårde ture på sygehuset :td: , så sender lige en cyber :hug: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er lidt dyrt for det flag - vil du sælge det efter jeres bryllup? :-)

God tur med din mor, håber det går godt :-)

Jooo det er da muligt - har jeg slet ikke tænkt over endnu, men jeg skal have dig i tanke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... vi var i tyskland i lørdags, og OMG hvor har vi danskere ingen selvrespekt lige så snart vi har krydset grænsen. Jeg var enormt glad for at vi ikke var dernede i torsdags eller i dag, for de to dage er de værste handelsdage.

Dejligt at kokken tager sig af indkøb, så er man også sikker på at han ikke kommer til at mangle noget.

Og god tur i morgen til Århus sygehus sammen med din mor til endnu en omgang "mums for kræftceller". Sikke et godt udtryk, fik i hvert fald smilet frem her, det er så vigtigt at man holder humøret oppe. Kan sagtens huske hvordan det var, da min mor var i kemo for tre år siden, puuhhaa det var nogen gange nogle hårde ture på sygehuset :td: , så sender lige en cyber :hug: .

Ja det er sjovt hva som nogen tillader sig at være total barnlige og presser rundt med de der skide vogne som gør helt vildt ondt at blive ramt af på bagbenet :pokey:

Vi valgte at sige til vores kok at han havde frit slag - det skulle blot være lækkert og lidt tapas-agtigt (vi er gået væk fra pølsebordet), nogle enkle ting som folk både kan sidde med og stå op og spise. Han kommer med et menu-forslag i den kommende uge, men vi kender hans mad og ved det bliver perfekt.

Åh jeg går og tænker om ikke jeg mangler at lave noget ??

Af kreative ting har jeg gang i sanghæfter og personlige chokolader....men ellers mangler vi ikke noget....kan det passe :blink:

Men måske er det fordi vi intet skal lave af bordopdækning til selve festen...så er det lidt nogle andre ting man kan fokusere på til receptionen.

Ja tak skal du have - godt din mor er kommet sig, det håber jeg også at min gør :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har iøvrigt fuldstændig glemt at fortælle jeg har købt 80 meter tyl til oppyntning af forsamlingshuset ! Den søde Susan herinde fra sendte mig en besked om at en stofforetning i nærheden havde udsalg og hun kunne købe det super billigt til mig ! Ihhh hvor er BK fyldt med søde og dejlige mennesker der bare gøre meget for en :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har det lidt på samme måde, med "kan det virkelig være rigtigt at vi ikke mangler noget"

Har i husket at afleverer papirer til vielsessted? snakke med præst osv?

Det er sådan noget min mor måtte minde mig om!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke mange skønne ting du har fået styr på :) Hvis det var mig ville jeg vælge at tage afsted på et andet tidspunkt, jeg står selv i flytning lige nu og jeg ville bare blive mere stresset af at tage afsted og vide alt det jeg mangler herhjemme, så det skal i jo mærke med jer selv om i kan slappe af med det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv æv min farbror og hans hustru har sagt nej til at komme til vores bryllup :( Og det er ellers 10 år siden jeg har set ham sidst ! Men han er alt for gammel og svag til at kunne rejse fra København og til Mors.

Min farbror og far var adskilt i mange år pga en dum familiestrid som jeg aldrig har fattet en meter af.

Men for 15 år siden skrev jeg et brev til ham, fortalte ham at jeg var altså hans halv-voksne niece (vi havde aldrig set hinanden), fortalte hvor jeg gik i skole, havde af drømme osv. Uden at mine forældre vidste det, inviterede jeg ham til morgenkaffe på mine forældres sølvbryllupsdag. Og pludselig stod han der ! Rystende af nervøsitet med en kæmpe buket

blomster og en lækker flaske ! Min far BLEV SÅ GLAD og vi tudede alle sammen af glæde. Det var bare så fantastisk :7himmel:

Og siden da ringede han ofte til mig og skulle lige høre hvordan det gik. Men da jeg blev gift med min psykopat af en ex-mand gled han ud af min verden ligesom så mange andre,

havde bare ikke kræfterne til at lyve om hvordan det gik.

Så det er egentlig først det sidste år at jeg har kontakt med ham igen.

Og han var så ked af det da han ringede og måtte melde afbud :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, dét lyder da også som et rigtigt specielt forhold, I to har. Det må have været en rigtig svær beslutning for ham at træffe. Men hvis han ikke kan holde til det, så er det jo desværre sådan det er.... selvom det gør ondt. Min kærestes mormor kan heller ikke komme til vores bryllup pga. sygdom/alderdom.

Kunne I ikke lave et specielt besøg hos dem snarest muligt efter brylluppet? Evt. tage sommerferien på Sjælland.... og så gøre det til en speciel hyggedag... måske kunne I fryse et par stykker af bryllupskagen ned, tage en flaske champagne med og naturligvis samtlige billeder fra dagen :) Vise at I gerne ville have delt dagen med dem, men at I forstår beslutningen og derfor deler lidt af dagen med dem på en alternativ måde :rolleyes:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, dét lyder da også som et rigtigt specielt forhold, I to har. Det må have været en rigtig svær beslutning for ham at træffe. Men hvis han ikke kan holde til det, så er det jo desværre sådan det er.... selvom det gør ondt. Min kærestes mormor kan heller ikke komme til vores bryllup pga. sygdom/alderdom.

Kunne I ikke lave et specielt besøg hos dem snarest muligt efter brylluppet? Evt. tage sommerferien på Sjælland.... og så gøre det til en speciel hyggedag... måske kunne I fryse et par stykker af bryllupskagen ned, tage en flaske champagne med og naturligvis samtlige billeder fra dagen :) Vise at I gerne ville have delt dagen med dem, men at I forstår beslutningen og derfor deler lidt af dagen med dem på en alternativ måde :rolleyes:

Jo det har jeg også tænkt vi skulle gøre - det er helt sikkert en mulighed og jeg ved de vil sætte stor pris på det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, her sidder jeg og får helt tåre i øjnene over jeres historie, det gør mig ondt at han har det så skidt, at han ikke kan komme med, når det betyder så meget for både dig og ham. Du må sørge for at få taget rigtig mange billeder og så tage hen og besøge ham og vise dem alle sammen, så han kommer lidt med alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har iøvrigt fuldstændig glemt at fortælle jeg har købt 80 meter tyl til oppyntning af forsamlingshuset ! Den søde Susan herinde fra sendte mig en besked om at en stofforetning i nærheden havde udsalg og hun kunne købe det super billigt til mig ! Ihhh hvor er BK fyldt med søde og dejlige mennesker der bare gøre meget for en :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Hov, så faldt jeg lige over det her med tyl :biggrin: Vi skal selv bruge temmelig meget tyl til oppyntning, men det bliver virkelig bare dyrt :blink: Vil du afsløre, hvem der kan købe det billigt?? Og hvad "billigt" betyder i kr. og øre? Kunne virkelig bare være alletiders :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv med afbuddet. Det er jo fuldt forståeligt for turen er jo meget lang. Men ja det er virkelig ærgerligt at få afbud fra folk man sådan havde håbet på at se.

Men en helt anden ting, hvis du vil sælge alt det pyntetyl efter festen må du gerne kontakte mig :-) Jeg har jo en hel hal der skal laves om til festlokale til vores bryllup og det kommer til at kræve meeeeeget tyl :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer