GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Et stort TILLYKKE med i morgen! Håber, at alt flasker sig, - og at I får den mest vidunderlige dag!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: På trods af vejret... :wink: Vejrudsigten siger desværre nogenlunde det samme om 6 dage, - så træls!!! Håber, at det snyder og at I får det smukkeste solskin i morgen, - på den ene eller den anden måde... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen ! Åh hvor er I søde :loveshower:

Vi havde den mest PERFEKTE dag - intet gik galt overhovedet ! Gommen var smækkerlækker, brudepigerne var yndige, Tina Liv var sprudlende og nå ja bruden var SKØN :cheerleader3:

Vejret holdt sig på den pæne side - det dryppede da jeg havde sat mig ud i den overdrevne lækre Rolls Royce, men det holdt op da jeg var nået frem.

Og igen da vi skulle have taget billeder ved Højriis Slot, dryppede det på vej dertil, men holdt tørvejr mens Tina & Hans hoppede rundt om os med deres MEGA

kameralinser :rolleyes:

Der var 145 til vielsen og receptionen så det var vildt overvældende !

Har ikke fået nogle billeder endnu, men så snart de er tikket ind, SÅ starter vi på vores beretning :lol:

0

Del dette indlæg

Se her - og synes altså at Tina fortjener lidt looove for det, så klik da lige "Synes om" på hendes side

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=377671212269948&set=a.321738117863258.64482.117007925002946&type=1&theater

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så FANTASTISK at høre!!! Endnu en gang et stort TILLYKKE!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: Og dejligt at vejret artede sig nogenlunde, - det ser umiddelbart også lidt skidt ud på torsdag, - håber, at vi er ligeså heldige som jer, så karetturen, billeder i parken m.v. kan lade sig gøre!!! :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer