MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Hehe den er jeg med på :thumbsupsmileyanim:

Min var på tilbud til 3600kr.

Efter hvad jeg kan læse på hjemmesiden, og min fornemmelse derude, er der kjoler i alle prisklasser...

okay... det lyder super.... :)

kunne være man skulle tage der op og kigge :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

uuuuh det kunne være sjovt også fordi min mand ogfamillie ikke gider og høre om det mere griner men jeg er med på at mødes

:cheerleader3:

det lyder bare super :thumbsupsmileyanim:

Jeg tænkte vi kunne mødes i slutningen af oktober eller starten af november.... hvad siger i til det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne da være hyggeligt at mødes med nogle andre zillaer her i området! Det er da en god idé at kunne mødes på en café eller noget, den er jeg med på! :D

Redigeret af Harmony
0

Del dette indlæg

Det kunne da være hyggeligt at mødes med nogle andre zillaer her i området! Det er da en god idé at kunne mødes på en café eller noget, den er jeg med på! :D

Hvor er det bare fedt... the more the merrier :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBII... så er kjolerne i hus..... Ja kunne ikke holde mig til en, så det blev til to :)

Dejligt.. Håber der kommer billeder så vi kan se dine fine kjoler.... Jeg er helt for at have 2 kjoler... Det vil jeg også gerne have...

0

Del dette indlæg

Hvem skal lave jeres brude hår og make up? -Jeg synes jeg mangler inspiration til hvem der kunne være gode til det her i Randers.

Jeg er kort håret så derfor tæller det nok ikke helt. Men jeg skal have det sat hos Camilla i Klippehuset i Langå... Hun er altså bare så dygtig... Ellers ved jeg at Anne (er ikke 100 på navnet men hende der ejer A+) er vildt dygtig... Har set nogle af hendes kreationer og det har bare været flot, kreativt og holdt hele natten.

Make up har jeg ikke helt fundet ud af endnu.. Der er nogle stykker som har nogle forskellige bryllupspakker med negle osv.. Jeg har bestilt en ansigtsbehandling hos en af dem og så må jeg se om jeg er tilfreds med den og om jeg føler mig tilpas... Og hvis jeg gør det så booker jeg hos dem og eller forsøger jeg med nogle af de andre...

Ved godt der er nogle lidt uklare svar men er ikke selv så langt endnu...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her komemr billederne.... de er taget i gardaroben på mit arbejde, for kunne slet ikke vente med at prøve dem :)

så bær over med morgenhår og pink BH :wink:

den første er kjolen til festen, den anden er kirkekjolenpost-54734-0-12887700-1318273377.jpg

post-54734-0-92738700-1318273416.jpg

0

Del dette indlæg

Hvem skal lave jeres brude hår og make up? -Jeg synes jeg mangler inspiration til hvem der kunne være gode til det her i Randers.

min venindes søster er frisør, så det er hende der skal sørge for jeg kommer til at ligne en prinsesse.... men hun kommer fra hrsens, da det jo er der nede af vores bryllup skal holdes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor er de fine!!!

Er selv lige kommet hjem fra Ålborg, hvor jeg har fået tilpasset min kjole fra Luxux! De er bare SÅ søde deroppe!

Den var næsten perfekt og nu bliver den HELT perfekt! Købte også slør der passer til :)

Hår og make-up klarer jeg selv... Kan ikke lide når andre gør det; føler ikke det er MIG når de er færdige, selvom jeg godt kan se at det er rigtig flot...

0

Del dette indlæg

Ihh hvor er de fine!!!

Er selv lige kommet hjem fra Ålborg, hvor jeg har fået tilpasset min kjole fra Luxux! De er bare SÅ søde deroppe!

Den var næsten perfekt og nu bliver den HELT perfekt! Købte også slør der passer til :)

Hår og make-up klarer jeg selv... Kan ikke lide når andre gør det; føler ikke det er MIG når de er færdige, selvom jeg godt kan se at det er rigtig flot...

må vi også se din kjole :)

0

Del dette indlæg

Ville gerne man kan af hensyn til forhandleren ikke ligge mit billede op ("man må ikke tage billeder der").

Har prøvet at google den, men kan ikke finde noget Model-billede af den :)

0

Del dette indlæg

Ville gerne man kan af hensyn til forhandleren ikke ligge mit billede op ("man må ikke tage billeder der").

Har prøvet at google den, men kan ikke finde noget Model-billede af den :)

øvøv... ville ellers gerne se den :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer