Pingvinen

Arbejde/studier?

51 posts in this topic

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Jeg selv er reservedelsekspedient hos Peugeot..! :)

Hilsen Tine

0

Annonce ♥

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent. Har arbejdet meget indenfor psykiatrien, men pga krisetid osv arbejder jeg nu pt. i en udflytter børnehave i et vikariat :)

0

Uddannet Architectural Engineer fra DTU, arbejder som Arkitekt :)

0

Jeg er cand.jur og arbejder som juridisk konsulent i en fagforening :wink:

0

Annonce ♥

Læser Jura på 2. år og arbejder aftener og weekender på Statoil.. thumbsupsmileyanim.gif

0

En kommunikationsmedarbejder hos en af vores kunder syntes at jeg ville være et godt udgangspunkt for hans afgangsprojekt på Danmarks Journalisthøjskole: En person der har en markant anden hobbyvej end sin levevej. :rolleyes:

I størstedelen af weekenderne spiller jeg som bekendt musik og laver lyd og lys men til daglig opererer jeg via min egen virksomhed som rådgiver og sparingspartner for revisorer, advokater m.v. i skattespørgsmål og har oprindeligt en uddannelse og en baggrund fra Skat, og nogle af de store revisionsfirmaer. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er talepædagog (audiologopæd). Jeg er dog ikke helt færdiguddannet - mangler mit speciale, som jeg skriver ved siden af arbejdet. Nogen, der sagde travl hverdag?? :blink:

0

Jeg går på 1. semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i Aarhus, hvor jeg læser journalistik.

Derudover arbejder jeg som phoner for LN Eurocom, så jeg er den irriterende person der ringer rundt og prøver at sælge blade. Jeg prøver at finde et andet job, men det er godt nok svært :td:

0

Annonce ♥