Pingvinen

Arbejde/studier?

51 posts in this topic

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Jeg selv er reservedelsekspedient hos Peugeot..! :)

Hilsen Tine

0

Annonce ♥

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent. Har arbejdet meget indenfor psykiatrien, men pga krisetid osv arbejder jeg nu pt. i en udflytter børnehave i et vikariat :)

0

Uddannet Architectural Engineer fra DTU, arbejder som Arkitekt :)

0

Jeg er cand.jur og arbejder som juridisk konsulent i en fagforening :wink:

0

Annonce ♥

Læser Jura på 2. år og arbejder aftener og weekender på Statoil.. thumbsupsmileyanim.gif

0

En kommunikationsmedarbejder hos en af vores kunder syntes at jeg ville være et godt udgangspunkt for hans afgangsprojekt på Danmarks Journalisthøjskole: En person der har en markant anden hobbyvej end sin levevej. :rolleyes:

I størstedelen af weekenderne spiller jeg som bekendt musik og laver lyd og lys men til daglig opererer jeg via min egen virksomhed som rådgiver og sparingspartner for revisorer, advokater m.v. i skattespørgsmål og har oprindeligt en uddannelse og en baggrund fra Skat, og nogle af de store revisionsfirmaer. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er talepædagog (audiologopæd). Jeg er dog ikke helt færdiguddannet - mangler mit speciale, som jeg skriver ved siden af arbejdet. Nogen, der sagde travl hverdag?? :blink:

0

Jeg går på 1. semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i Aarhus, hvor jeg læser journalistik.

Derudover arbejder jeg som phoner for LN Eurocom, så jeg er den irriterende person der ringer rundt og prøver at sælge blade. Jeg prøver at finde et andet job, men det er godt nok svært :td:

0

Annonce ♥

Jeg er uddannet i forretning, Irma, for mange år siden... gad ikke de lange arbejdstider og ansvaret (1. dame i DSB kiosk og leder af en kiosk i kvickly ekstra) Så jeg sadlede om og gør nu rent omkring 30 timer om ugen. :cheerleader3:

0

Jeg er uddannet økonom og har en HD i Økonomistyring og Procesledelse ved siden af.

Jeg arbejder som drift controller i en stor sikkerhedsvirksomhed...

0

Jeg læser Idræt & Sundhed og Matematik på universitetet med henblik på at blive gymnasielærer.

Ved siden af studiet arbejder jeg som folkeskolevikar, når det passer med mit skema (skal arbejde færre timer end som f.eks. kassedame i Bilka, for at tjene det samme, og jobbet som vikar er mere relevant i forhold til min uddannelse).

0

Jeg er cand. merc i økonomisk markedsføring fra CBS. Jeg arbejder som projektleder ved en mindre IT virksomhed

0

Annonce ♥

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper. Har min daglige gang hos bla. psykisk syge, misbrugere og ældre med Down syndrom. Sommetider hos "alm" ældre mennesker, men holder mig mest til de lidt mere specielle opgaver.

Og min H2B er salgsleder i superbrugsen.

0

jeg er i gang med at uddanne mig til sosu assistent, og er pt i psykiatri praktik.

0

Jeg er uddannet dual skibsofficer.

Sejler som styrmand.

1

Jeg læser HA på 5. semester på AAU :)

0

Annonce ♥

Jeg arbejder som lægesekretærelev ved Hospitalsenheden Vest. :) Forventer at afslutte min uddannelse i 2013.

0

Er udlært byggemontagetekniker.

Dvs jeg arbejder med montering af gips og opbygning af stål skeletter til gips vægge, montering af vinduer, døre og jeg laver lofter :)

Så bruger jeg også meget tit i en motorcykel forretning hvor jeg hjælper med salg og diverse

0

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Hilsen Tine

Jeg er også reservedelsekspedient :thumbsupsmileyanim: - eller logistikmedarbejder, som de så smukt kaldte det da jeg fik mit bevis. Jeg arbejder på Høvelte Kaserne.

Edited by Carina Stærke
0

Høvelte Kaserne - Uha der har jeg spllet mange gange. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Høvelte Kaserne - Uha der har jeg spllet mange gange. :thumbsupsmileyanim:

Haha, ja dét kunne jeg forestille mig! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg arbejder som revisorelev i et mellemstort revisionsbureau.

Edited by eickhardt
0

Jeg er uddannet socialpædagog og psykoterapeut, men har natarbejde på et hotel som rengøring/morgenmads-anretter efter først en ødelagt skulder og derefter en blodprop i hjernen.

Ting ændrer sig somme tider på et øjeblik - eller i mit tilfælde to.

0

Jeg har endelig fundet min rette hylde på Aarhus Lærerseminarium, har ellers bestået 3 semmestrer på ASB - på linjen BScB(im), men det var bare ikke mig(blev ved med at give det chancer, for det skulle bare ikke være rigtigt, at jeg skulle droppe ud af et studie, men alle omkring mig sagde til sidst stop).

Ved siden af studiet er jeg vikar på en efterskole, hvilket er ret relevant for min uddannelse.

Edited by Auel
0

Hej alle..!

Hilsen Tine

Jeg er også reservedelsekspedient :thumbsupsmileyanim: - eller logistikmedarbejder, som de så smukt kaldte det da jeg fik mit bevis. Jeg arbejder på Høvelte Kaserne.

Ej hvor sjovt.. :) Min uddannelse hedder bare handelsassistent m speciale inden for auto.. :cheerleader3:

0