Pingvinen

Arbejde/studier?

51 indlæg i dette emne

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Jeg selv er reservedelsekspedient hos Peugeot..! :)

Hilsen Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

En kommunikationsmedarbejder hos en af vores kunder syntes at jeg ville være et godt udgangspunkt for hans afgangsprojekt på Danmarks Journalisthøjskole: En person der har en markant anden hobbyvej end sin levevej. :rolleyes:

I størstedelen af weekenderne spiller jeg som bekendt musik og laver lyd og lys men til daglig opererer jeg via min egen virksomhed som rådgiver og sparingspartner for revisorer, advokater m.v. i skattespørgsmål og har oprindeligt en uddannelse og en baggrund fra Skat, og nogle af de store revisionsfirmaer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går på 1. semester på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i Aarhus, hvor jeg læser journalistik.

Derudover arbejder jeg som phoner for LN Eurocom, så jeg er den irriterende person der ringer rundt og prøver at sælge blade. Jeg prøver at finde et andet job, men det er godt nok svært :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet i forretning, Irma, for mange år siden... gad ikke de lange arbejdstider og ansvaret (1. dame i DSB kiosk og leder af en kiosk i kvickly ekstra) Så jeg sadlede om og gør nu rent omkring 30 timer om ugen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg læser Idræt & Sundhed og Matematik på universitetet med henblik på at blive gymnasielærer.

Ved siden af studiet arbejder jeg som folkeskolevikar, når det passer med mit skema (skal arbejde færre timer end som f.eks. kassedame i Bilka, for at tjene det samme, og jobbet som vikar er mere relevant i forhold til min uddannelse).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet social og sundhedshjælper. Har min daglige gang hos bla. psykisk syge, misbrugere og ældre med Down syndrom. Sommetider hos "alm" ældre mennesker, men holder mig mest til de lidt mere specielle opgaver.

Og min H2B er salgsleder i superbrugsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er udlært byggemontagetekniker.

Dvs jeg arbejder med montering af gips og opbygning af stål skeletter til gips vægge, montering af vinduer, døre og jeg laver lofter :)

Så bruger jeg også meget tit i en motorcykel forretning hvor jeg hjælper med salg og diverse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Jeg selv er reservedelsekspedient hos Peugeot..! :)

Hilsen Tine

Jeg er også reservedelsekspedient :thumbsupsmileyanim: - eller logistikmedarbejder, som de så smukt kaldte det da jeg fik mit bevis. Jeg arbejder på Høvelte Kaserne.

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endelig fundet min rette hylde på Aarhus Lærerseminarium, har ellers bestået 3 semmestrer på ASB - på linjen BScB(im), men det var bare ikke mig(blev ved med at give det chancer, for det skulle bare ikke være rigtigt, at jeg skulle droppe ud af et studie, men alle omkring mig sagde til sidst stop).

Ved siden af studiet er jeg vikar på en efterskole, hvilket er ret relevant for min uddannelse.

Redigeret af Auel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle..!

Jeg har set herinde at der har været en afstemning om man arbejdede eller studerede.. Men jeg er nysgerrig efter HVAD i laver..? :) Tænkte at det kunne være sjovt at se hvilke forskellige brancher/studier vi har herinde..

Jeg selv er reservedelsekspedient hos Peugeot..! :)

Hilsen Tine

Jeg er også reservedelsekspedient :thumbsupsmileyanim: - eller logistikmedarbejder, som de så smukt kaldte det da jeg fik mit bevis. Jeg arbejder på Høvelte Kaserne.

Ej hvor sjovt.. :) Min uddannelse hedder bare handelsassistent m speciale inden for auto.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer