DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Kære Ditte - Masser af tanker herfra og styrke til dig og familien i denne svære tid, det er simpelthen så hårdt. Jeg kan godt forstå, at du er "lettet" en smule over det, nu I vidste, at hun havde begrænset tid.

(Hvor er din hund bedårende, og god til det med at blinke. :loveflag: )

Ja jeg er meget lettet over at hendes lidelser er ovre. Det var bare slet ikke værdigt for hende til sidst.

Tak for dine kram og tanker :)

Og tak for komplimentet om vores lille dreng :) Han er en lille charmetrold, med fut i røven :) og det er så dejligt, når vi besøger mine forældre, at han så kan kende og og er fuldstændig overstadig og glad for at se os

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak

Tusind tak alle i skønne kvinder

:hug:

Det var jo helt overvældende at komme her ind i formiddags, til at jeres søde og trøstende ord, varme tanker og dejlige kram.

Kl. 12 kunne jeg heldigvis hente Troels i Hobro

:cheerleader3: Hvor var det dog bare fantastisk at se ham igen :a1221: vi gav hinanden et dejligt langt kram ...

så spurgte han til hvordan ugen var gået

:boohoo: og så kom tårene igen, med bævende stemme og tåre i øjnene, fik jeg fortalt at min faster tabte kampen mod kræften i lørdags. Allerede inden jeg var færdig med at sige det, gav han mig det dejligste kram, som jeg virkelig trængte til.

Jeg fik samlet mig og vi gik over til hans 2 brødre, der var ved at tømme bilen, og sagde hej og farvel igen. Det var mig der kørte hjem, da Troels og hans lillebror, naturligt var meget meget trætte, men Troels blev nødt til at overtage efter et stykke tid, da tårene blev for meget for mig.

Da vi kom hjem og Troels var ved at pakke alle hans ting ud, ringede min telefon ......

................. Det var fra Adecco, at jeg skal til den endelige samtale på onsdag kl. 13.00

Så hvis det ikke er for meget at bede om, så må I meget gerne sende masser af Happy vibes og god karma i min retning på onsdag

:rolleyes: :thanks:

Hvis vi så lige ser bort fra torsdag, hvor min faster skal begraves, så bliver det en god ferieuge. I morgen skal vi på shopping og forhåbentlig finde et lækkert jakkesæt til Troels og om aftenen skal vi i biografen. Onsdag står på samtale

:goodluck. Trosdag, begravelse :boohoo: Fredag håber jeg at Troels' lillebror har tid til at tage med i Rebild Bakker, så vi kan finde ud af noget med billederne d. 14/7. Weekenden er fri til hvad vi nu lige finder på.

Og jeg har fået lavet en aftale med min svigerindes faster, om at jeg skal ned til hende på mandag med min kjole. Hun vil gerne hjælpe med at lave en anordning, så min kjole kan hægtes op bagpå, og sy satinbåndet fast under barmen og måske skal den også ligges lidt ind

:blink: Jeg synes i hvert fald at den faldt lidt ned, da jeg lige prøvede den igen for noget tid siden.

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære kære Ditte

For fa.... hvor er det bare uretfærdigt at i skal igennem endnu et tab, endnu en begravelse og forholde jer til endnu en sorg :boohoo:

Hvor er jeg glad for at læse at du nu har Troels hjemme hos dig, så han kan holde om dig, trøste dig og være der for dig :kiss:

Du skal vide at du er i mine tanker rigtig tit i øjeblikket, jeg ville sådan ønske at jeg boede tættere på dig, og på en eller anden måde kunne gøre noget for dig, om ikke andet så bare en skulder, en kop varm kakao, bare et eller andet :hug:

Jeg sender dig de bedste vibes og god karma på onsdag, det skal bare lykkes for dig at få det job :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære kære Ditte

For fa.... hvor er det bare uretfærdigt at i skal igennem endnu et tab, endnu en begravelse og forholde jer til endnu en sorg :boohoo:

Hvor er jeg glad for at læse at du nu har Troels hjemme hos dig, så han kan holde om dig, trøste dig og være der for dig :kiss:

Du skal vide at du er i mine tanker rigtig tit i øjeblikket, jeg ville sådan ønske at jeg boede tættere på dig, og på en eller anden måde kunne gøre noget for dig, om ikke andet så bare en skulder, en kop varm kakao, bare et eller andet :hug:

Jeg sender dig de bedste vibes og god karma på onsdag, det skal bare lykkes for dig at få det job :thumbsupsmileyanim:

Åhh Mette tusind tak for din søde hilsen :hug:

Det er så dejligt at have Troels hjemme igen, og han er så sød til at give kram, kys, nusse mig i håret og bare kigge mig sødt og kærligt i øjnene uden at sige noget

Ja det er da en skam vi bor så langt fra hinanden, det kunne ellers være rigtig hyggeligt med en kop varm kakao :)

Håber virkelig også at det kommer til at gå godt på onsdag. Hende fra Adecco, var sikker på at jeg nok skulle gøre det godt :rolleyes: Håber hun har ret og at jeres happy vibes og gode karma virker lige så godt som det gjorde sidst

0

Del dette indlæg

Du kan TRO, der kommer bunkevis af happy vibes og karma din vej onsdag (og nu) - det er da så meget dit job! :cheerleader3:

Det lyder bare rigtig godt Gry, håber de virker lige så godt som sidste gang :goodluck ..... Det er nemlig så meget mit job :biggrin:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Happy vipes og god karma på vej! Har alligevel ikke andet at lave end stå og sende happy vipes til andre, og specielt til smukke piger der virkelig fortjener lidt medgang!

Er iøvrigt kommet i tanke om noget :oops: Er på bryllupsrejse når i skal giftes :badgirl: Så jeg glæder mig til at komme hjem fra paradis (med mindre jeg liiige låner lidt internet :fløjt: ) bare for at læse om jeres dejlige dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Happy vipes og god karma på vej! Har alligevel ikke andet at lave end stå og sende happy vipes til andre, og specielt til smukke piger der virkelig fortjener lidt medgang!

Er iøvrigt kommet i tanke om noget :oops: Er på bryllupsrejse når i skal giftes :badgirl: Så jeg glæder mig til at komme hjem fra paradis (med mindre jeg liiige låner lidt internet :fløjt: ) bare for at læse om jeres dejlige dag!

Ihh mange tak skal du have :kiss:

Så håber jeg da hurtigt vi får nogle billeder fra vores gæster og fra Troels' lillebror, der skal tage bryllupsbillederne, så jeg hurtigt kan komme igang med beretning nr. 2 :biggrin: Glæder mig nu også til at skulle skrive den, det gik jo meget godt med nr. 1 fra sygehuset.

Åhh bryllupsrejse, hvor skal i hen? drømme drømme :7himmel: er kun en lille smule misundelig :oops: Håber vi får tilskud i gave, så vi også kan komme afsted på et tidspunkt.

0

Del dette indlæg

Så håber jeg da hurtigt vi får nogle billeder fra vores gæster og fra Troels' lillebror, der skal tage bryllupsbillederne, så jeg hurtigt kan komme igang med beretning nr. 2 :biggrin: Glæder mig nu også til at skulle skrive den, det gik jo meget godt med nr. 1 fra sygehuset.

Åhh bryllupsrejse, hvor skal i hen? drømme drømme :7himmel: er kun en lille smule misundelig :oops: Håber vi får tilskud i gave, så vi også kan komme afsted på et tidspunkt.

Maldiverne i 14 dage all inkl. :7himmel: så er ikke hjemme før den 24. (vi rejser en 8.)

0

Del dette indlæg

Maldiverne i 14 dage all inkl. :7himmel: så er ikke hjemme før den 24. (vi rejser en 8.)

Ahh det ser lækkert ud og ikke så dyrt som jeg ellers regnede med :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for blomster

Hvor er jeg bare rørt og super glad

:)

Man kan jo ikke andet end elske BK og alle de skønne tøser herinde, der er med til at gøre BK helt speciel

For ca. 20 min siden bankede det på døren, jeg nåede ikke at åbne før personen var væk igen. Men udenfor døren lå en fin buket og en lille æske med lyserøde dragée mandler.

Gad vide hvem der sender blomster ???

:huh:

Den er fra 4 skønherlige tøser herinde fra

575925_10150889164582045_823063208_n.jpg

Tusind tak Felinity, Alexandra Worm, Sommer2012 og Mette4812

Det er virkelig sødt af jer

:kiss:

De kunne vist ikke vente med at få leveret buketten til imorgen

-HAHA-

Redigeret af DitteSchouNielsen
1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer