Janina

Hvad er "jeres sang"?

73 posts in this topic

Annonce ♥

Vores sang betyder meget for os da vi skal integrere irske traditioner i vores bryllup. Dvs. at man ikke har et bryllups vals - eller man danser vals men det er til parrets egne sang, en såkaldt først-dans. Vi har valgt at The Blue Vans - True blive vores sang på dagen.

0

Hm ved ikke om vi har en decideret sang, jeg er personligt ret glad for: It is you (I have loved) af Dana Glover. :)

Mens Robert altid siger han tænker på mig når han hører soul sister af Train :)

0

Annonce ♥

Vores sang er med : Brian McFadden & Delta Godrem : Almost Here :heart:

Da vi blev enige om at skulle giftes 1½ år før bryllupet, skrev jeg til dem for at få en hilsen til min mand :wink:

Og 3 mån før vi skulle giftes modtog jeg en CD med sangen på og en hilsen fra dem begge to :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Susan

0

Da vi blev enige om at skulle giftes 1½ år før bryllupet, skrev jeg til dem for at få en hilsen til min mand :wink:

Og 3 mån før vi skulle giftes modtog jeg en CD med sangen på og en hilsen fra dem begge to :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: Susan

SÅDAN! Hvor var den en fantastisk idé :) Det er også en rigtig rigtig sød sang!

0

Tak :)

Under min tale til min mand fik han fik cden og en FCK bluse med alle fodboldtsspillernes autografer på.

Som det sidste i talen sage jeg til ham, at der var en der ville fortælle ham noget. Så kon der en pige og sang 2 sange til ham.

Der kom mange små snøft fra gæsterne :heart:

0

Annonce ♥

Hm ved ikke om vi har en decideret sang, jeg er personligt ret glad for: It is you (I have loved) af Dana Glover. :)

Det er også super gode sange begge to :) Jeg synes nu "din" sang, passer bedst til jeres tema :)

0

Det er også super gode sange begge to :) Jeg synes nu "din" sang, passer bedst til jeres tema :)

Hehe ja jeg synes også det er den sødeste, tror vist den er med shrek filmen, :)

0

Der er mange som er af den opfattelse at det første nummer efter brudevalsen (eller det nummer man vælger som alternativ brudevals) skal være et med rytme og det er ikke et "must". Faktisk er det helt fint at starte med en sjæler eller et mere stille nummer som man så kan bygge op fra.

Det er også et rigtigt flot nummer og det er cool at de har gjort det for jer/ham. Han har iøvrigt også lavet en duet med Leann Rimes (som i mine øjne er meget overset i DK)

http://www.youtube.com/watch?v=BePkLgDWdSI

0

Annonce ♥

Inden vi flyttede sammen boede jeg i Herning, så manden sang altid 8660 for mig når jeg skulle afsted. Vi dansede ikke brudevals pga. hans uheld, men i løbet af aftenen havde vi vores intense minutter mens vi hørte vores sang. :a1221:

http://jyskebank.tv/012498864771133/peter_sommer_unplugged_8660_og_tak_for_i_aar_skanderborg

0

Hos os er det Lady Antebellum med "When you got a good thing".

Vil SÅ gerne have en solist i kirken der synger den, men det koster lige et par tusind og det ved jeg endnu ikke om vi vil bruge på det. Ellers må jeg ligge på knæ for en x-factor deltager i familien der blev sendt ud lige inden live shows. Så jeg ved da at han kan synge! :biggrin:

0

Annonce ♥

Vi mødtes til en privatfest (hvor jeg flirtede alt hvad jeg havde lært, havde nemlig aftalt med mine veninder, at jeg gerne ville kysse med Daniel den aften, muhahaha)! :badgirl: Vi endte i byen, hvor vi så dansede til Queens: Dont stop me now og kyssede til den. Så det har lige siden været "vores sang".. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

"Vores sang" er Jamie Fame Flame med Kashmir :) Overhovedet ikke en smuk eller sød sang, tværtimod... Men jeg vandt min kærestes opmærksomhed da jhan hørte mig synge den, før vi blev kærester. Han havde aldrig mødt en pige de kunne hele teksten, så han blev lidt imponeret OG interesseret :wink: Håber bandet spiller den i løbet af natten, vi skriver ihvertfald til dem og beder dem om at øve den op..

0

Annonce ♥

Der er ikke én sang som bare er "vores", der er flere:

Queen: Don't stop me now

John Mayer: Your body is a wonderland (spillede og sang min kæreste for mig i underhylere engang, det husker jeg stadig ;))

Celtic Women: You raise me up

Rhapsody: Dawn of Victory

Bruno Mars: Marry you

Crüxshadows: Eye of the Storm

Der er mange flere. Vi er meget musik-interesserede begge to, så det kan ikke undgås andet end at der er lidt af hvert ;)

0

Vi har vist heller ik rigtig nogen bestemt herhjemme, hehe. Hvis jeg endelig skulle nævne noget er vi nok ovre i:

1) Bryan Adams - Inside out

2) Bryan Adams - Best of me

3) My Darkest Days - Without you

- altså om han har andre sange, der minder ham specifikt om noget omkring mig, skal jeg så lade være usagt, haha. Men TROR jeg rammer sådan meget godt :)

0

Vores er først "fundet" for nylig... Min far døde for 18 år siden og er her desværre ikke til at føre mig op m.v... Han var vild med Elvis Presley, så jeg er vokset op med ham i højttalerne... :wink: Jeg er alt for følsom til at kunne gennemføre en længere tale på bryllupsdagen, så det bliver istedet et slideshow med bl.a. "Can't help falling in love." i baggrunden.. H2B sagde for nylig, at han betragter UB40's version som vores sang... :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=i9rDBohg1yc&feature=player_detailpage

Edited by newdoc
0