Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uuuh, jamen, jeg ikke har smagt de Norske lækkerier endnu - regner med at holde en prøvesmagningsevent for mine veninder med en masse lyserøde bobler og andre forslag til drinks (deriblandt Frost) og så lade panelet af drinks-elskende piger votere :metteholm (forestil jer en drink i stedet for en kage)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen så skidt da... Lilly var en rigtig god oplevelse. Havde min mor og to veninder med ind, og vi fik super service. Min ene veninde, der siger hun vil lave vores bryllupskage, havde smagsprøver med ind, så det blev virkelig en stor bryllupsplanlægningsdag; både selskabslokale, kjoleprøvning og kagesmagning!

Har ikke noget sted at lægge billeder lige nu, så det bliver et og et. Se venligst bort fra ansigtsudtryk :p Her er den første kjole, som jeg godt kan li formen på, men det der ruffle-noget foran gav mig bare følelsen af at være en snøret skinke.

post-52278-0-63412500-1339335291.jpg

0

Del dette indlæg

Så er der mors og pigernes favorit... Som jeg godt kan se er flatterende, både for min manglende talje og mine fraværende bryster, men den er bare så... generisk! Der var tre andre bruder der prøvede den samme kjole da jeg var derinde. Der er bare nul personlighed.

Nedenunder er min favorit. Udover at den i givet fald skal laves helt om. Det er en empire, med blonde med tyl ovenover, og så blonde med underlige silkeblomster på brystet. Jeg ville have pillet blomsterne af, og står som I kan se og samler tyllen til et belte istedet for. Den var bare ubehagelig at have på, fordi hele kjolen skulle sidde fast lige under brysterne. Men jeg kan godt li stilen. Tror jeg er landet på at det skal være blonde i hvertfald, de andre var bare ikke mig.

Begge de her to kjoler kan gå an - men kun hvis jeg laver dem fuldstændig om :p Sååå... jagten fortsætter.

post-52278-0-60931400-1339335527.jpg

post-52278-0-23730900-1339335649.jpg

post-52278-0-24881800-1339335662.jpg

0

Del dette indlæg

Så må jeg også lige fortælle, at jeg er ret sikker på vores selskabslokale bliver Cirkel Ordenen! Vi var derude for at kigge, det var rigtig smukt og ham der har det virkede rigtig sød og dygtig. Opdagede også at gubbens bedste vens søster lige har holdt sit bryllup derinde, og hun godkender og anbefaler på alle punkter. Så yay! Har ikke noget sug i maven over stedet, men det ved jeg ikke rigtig om jeg kan få noget sted? Selv om der var en lille smule af det ude på Strandhotellet, så måske skal vi derud igen. Cirkel Ordenen er bare bedre beliggende ifht. transport og overnatning, og billigere, og mere fleksibelt i forhold til selv at have ting med. Også kan vi selv sove hjemme, og holde grill-frokost i haven dagen efter, som vi gerne vil. Hmmmm.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa, endelig! Hvor er du smuk :)

Sikke nogle gode billeder - er vild med dine ansigtsudtryk - det siger det hele! :)

Du skal bare gå efter mavefornemmelsen - kan godt forstå de tanker du har. Kan bedst li´ den første kjole, synes den falder så smukt på dig. Men er du til blonder, så skal du finde blonde :biggrin:

0

Del dette indlæg

Iiiih, hvor fiint :cheerleader3:

Jeg vil også sige, at "charleston" er den jeg er mest til, af dem du har prøvet! Ser ud som om den sidder fint på dig - og den er lidt anderledes. Specielt når nu du - ligesom mig - godt kan lide blonder.

Den sidste er lidt svær at vurdere, men er umiddelbart ikke så flatterende for din ellers nydelige krop :wink:

Og er enig med dig i, at den der satinkjole med tyl (2. sidst) er ALT for brugt! Den er jo meget pæn, men man vil jo gerne føle sig lidt særlig...

Lyder godt med cirkelordenen :thumbsupsmileyanim: Håber du havde en god weekend med din mor.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov hov "nul personlighed" er ikke pænt sagt om MIN kjole :wink:

Lilly kjoler (og de fleste andre brudekjoler) er jo stangkjoler, og er blevet båret af brude i massevis.. :) Hvis man leder efter et unikum så skal man i vintage bride eller høvring, Karim eller lignende.... :) Men så får man også en virkelig smuk og unik kjole som ikke mange andre bærer... :) (men man betaler så også lidt for "det unikke")

Synes det lød som om du trods alt havde en god dag til kjoleprøvningen - på trods af din mors manglende entusiasme... :) Dejligt at høre... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor er det spøjst I kan li' charleston-kjolen! Jeg tog nærmest kun billedet med for at vise hvor dum man kan se ud! Jeg syntes den cuttet mig af så mine ben ser 15cm lange ud. Også kan jeg ikke med alt det der blingbling på.

Den eneste kjole jeg kom i nærheden af en god mavefornæmmelse med, var den sidste. Kan godt se at den ikke gør så meget for min figur, og den skulle også laves meget om hvis det var, men den var lidt en drøm med de blonder. Men jeg skulle også gerne være en fri sjæl og holde fest i en blomstermark og bare have bare tæer og blomster i håret.

Generelt synes jeg det var varmt og ubehagelig i dem alle sammen. Synes ikke rigtig jeg fik nogen brudefølelse. Synes bare jeg legede dress-up, som om de ville afsløre mig som en faker hvert øjeblik.

0

Del dette indlæg

Men Shedevil, ingen af os kan da leve op til det look du fik i den! Med din fantastiske brudebuket og det hele! Jeg er ikke som sådan ude på noget ingen andre har, den må bare gerne have lidt mere... nej det ved jeg ikke engang. Nok blonde! Men du har ret ifht. Lilly, det er nok ikke lige der jeg finder min kjole tror jeg. Med mindre den nye kollektion er overvældende fantastisk, eller de sætter den sidste kjole ned til 500kr så jeg kan have råd til at få den lavet helt om!

Min mor blev meget entusiastisk da hun først var her, og vi havde en skøn, skøn weekend. Det var så rart at have hende med til så mange planlægningsting! Rigtig, rigtig god følelse. Det var næsten det bedste med det hele. En ting er, at man bruger rigtig mange penge på en dag til sådan et bryllup, men det er jo så meget mere - hele planlægningen er jo også en del af det!

0

Del dette indlæg

Haha, jeg følte mig altså også liiidt klodset da jeg prøvede kjoler i Vintage Bride den anden dag - sådan er det måske bare, eller også skal man lige vende sig til det, ELLER OGSÅ forsvinder den følelse når man endelig finder den rigtige kjole.

Jeg tror, uden at lyde for Lilly-fjendsk, at du skal kigge i andre butikker for at finde en flot blondekjole - det er altså ikke blonder de gør det mest i i Lilly. Tror du har prøvet dem der var :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som en rigtig hyggelig bryllupsdag:) Kan godt se hvad du mener med d. 2. sidste kjole, for den har man snart set mange gange.. Men synes også tilbehøret er med til at give en det unikke look :) Har lidt svært ved at forestille mig hvordan den sidste skulle se ud, men hvis der skal laves så meget om synes jeg du skal prøve at kigge videre :)

0

Del dette indlæg

Jeg har bare ikke råd til at overhovedet tænke på at kigge i de dyrere butikker. Jeg kan gå op til 5000kr hvis det virkelig skulle være, men det skal være med tilretninger. Ellers skal H2B gå nøgen, og det er vel kun mig der ville sætte pris på det :tunge:

Min drømmekjole ser sådan her ud tror jeg nok, bare uden bling og med et enklere bånd lidt længere nede. Eller bare uden. Bare enkel, med snøreryg og blonder hele vejen. Men jeg ved ikke om jeg tør bestille fra Kina? Det er fra et sted man ikke må omtale her.com, som også har selskabskjoler, og sådan en skal jeg snart bruge... så måske skal jeg lave en testbestilling.

post-52278-0-51778200-1339342837.jpg

post-52278-0-22288400-1339342869.jpg

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en hyggelig dag du har haft dig i bryllupsplanlægningens tegn. :thumbsupsmileyanim:

Jeg finder det lidt sjovt, at den kjole du skriver du bedst kan lide, den skal have lavet det og det om og fjernet det og det og så var den i øvrigt ikke særlig behagelig at have på. :biggrin: hihi...

Nu drømmer du jo om en blonde kjole, men er bange for ikke at have råd. Har du overvejet at se efter en brugt kjole (evt herinde) - det kunne jo være der var nogen der havde din drømme kjole til salg inden for dit budget. :thumbsupsmileyanim:

Og det var godt I havde en god tur ind og se på Cirkel Ordenens selskabslokaler. Hvad skal de så have for sådan et selskab? :)

0

Del dette indlæg

Ja, præcis - du kan jo passe hvad som helst!

Tjek Den Blå Avis jævnligt (og herinde selvfølgelig) - der er jo et kæmpe brugtmarked af brudekjoler og der kommer hele tiden nye til salg :wink:

Når du ved hvad du gerne vil have, så er det jo let nok at slå til, når den endelig kommer :)

Ellers er vi andre, der satser på udsalg i løbet af efteråret - der må du også kunne finde noget til under 5000!

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde allesammen :) Jeg har det lidt svært med min krop. Har altid været meget buttet, men er blevet mindre nu, uden at identiteten rigtigt har fulgt med. Hvis I kan følge det? Tror også nok jeg skal finde et eller andet, men altså... faldt lige ned i det hul der. Jeg kigger og kigger, på dba.dk, herinde, på alle mulige kinasider, alle danske butikker og alle jeg kan finde i Oslo-området (skal hjem til sommer). Men jeg finder ikke rigtig noget jeg overhovedet kan forestille mig at jeg kunne se godt ud i. I den der charleston-kjole så jeg helt gravid ud, fik lige pludselig en mave der stod lige ud hvis jeg trak vejret. I alle snørekjolerne fik jeg rygdeller af at sidde ned, eller armhuledeller foran... blev bare lidt øv over, at jeg endelig er kommet ned på str. 36 og stadig er utilfreds over dellerne og så har fået bonus i form af ingen bryster (kjolerne i Lilly står jo af sig selv, så det synes ikke).

Understreger lige at jeg har mega PMS og nok også er lidt emotionel efter min mors besøg... så det er nok lidt overdramatisk det her :fløjt: Blev bare så ked af at når nu jeg skulle prøve brudekjoler, fordi resten af planlægningen var øv og jeg havde brug for en opmuntring, så blev det også dumt!

Og det var godt I havde en god tur ind og se på Cirkel Ordenens selskabslokaler. Hvad skal de så have for sådan et selskab? :)

725kr per gæst for en helaften, som så varer fra 16.00 til 05.00 og inkluderer tre serverede retter, fri bar, velkomst, kaffe avec og dekoration. Og leje, tjenere, osv. selvsagt. Også må vi godt tage alt med, vi gerne vil. Det synes jeg altså er ret godt gået midt inde i København! Ingen wow-følelse over stedet som helhed, men det har helt klart potentiale, lokalerne er megaflotte på den gode, gammeldagse måde, det ligger godt og er den rigtige pris. Skal bare lige pyntes lidt udenfor og det der.

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Hvor er I søde allesammen :) Jeg har det lidt svært med min krop. Har altid været meget buttet, men er blevet mindre nu, uden at identiteten rigtigt har fulgt med. Hvis I kan følge det? Tror også nok jeg skal finde et eller andet, men altså... faldt lige ned i det hul der. Jeg kigger og kigger, på dba.dk, herinde, på alle mulige kinasider, alle danske butikker og alle jeg kan finde i Oslo-området (skal hjem til sommer). Men jeg finder ikke rigtig noget jeg overhovedet kan forestille mig at jeg kunne se godt ud i. I den der charleston-kjole så jeg helt gravid ud, fik lige pludselig en mave der stod lige ud hvis jeg trak vejret. I alle snørekjolerne fik jeg rygdeller af at sidde ned, eller armhuledeller foran... blev bare lidt øv over, at jeg endelig er kommet ned på str. 36 og stadig er utilfreds over dellerne og så har fået bonus i form af ingen bryster (kjolerne i Lilly står jo af sig selv, så det synes ikke).

Understreger lige at jeg har mega PMS og nok også er lidt emotionel efter min mors besøg... så det er nok lidt overdramatisk det her :fløjt: Blev bare så ked af at når nu jeg skulle prøve brudekjoler, fordi resten af planlægningen var øv og jeg havde brug for en opmuntring, så blev det også dumt!

725kr per gæst for en helaften, som så varer fra 16.00 til 05.00 og inkluderer tre serverede retter, fri bar, velkomst, kaffe avec og dekoration. Og leje, tjenere, osv. selvsagt. Også må vi godt tage alt med, vi gerne vil. Det synes jeg altså er ret godt gået midt inde i København! Ingen wow-følelse over stedet som helhed, men det har helt klart potentiale, lokalerne er megaflotte på den gode, gammeldagse måde, det ligger godt og er den rigtige pris. Skal bare lige pyntes lidt udenfor og det der.

Hold da op! det lyder næsten for godt til at være sandt! Er det deres almindelige priser? (det er ikke en eller anden form for vennetilbud?) Det skal I da gå efter. Og jeg synes at det ligner et flot sted ud fra de billeder jeg kan finde.. Nu er der vel ikke noget med at musikken skal skrues ned efter kl 2.00? Det ville være så ærgeligt.. det ligger jo lige i et lejligheds kompleks... (tog lige en krak og gadeplan) :wink:

0

Del dette indlæg

Hehe din lille stalker :p Det var også det første jeg gjorde. De siger vinduerne skal være lukkede efter midnat, men ellers ingen restriktioner. Man kan sagtens få det dyrere, men det er efter hvad slags mad man ønsker. Det er deres standardtilbud. Billederne på hjemmesiden er ikke særlig gode, det er meget flottere i virkeligheden. Det lyserøde hus ligger inde i en baggård, så google streetview lyver lidt! Vi kan ikke finde nogen "catches", og gubbens vens søster havde hellere ingen. Hendes mand er eventmager og har brugt stedet en del gange før, og det sagde han der var en grund til - simpelthen fordi det var godt. Jeg mangler bare lige den der... "åååh, her skal vi holde vores fest!!"-følelse. Ligesom med kjole i virkeligheden :p

Edit: Det er kun blød bar, og i tre timer efter maden (dvs. cirka 24-03, hvorefter det er efter forbrug hvilket egentlig er bedre), men man må selv have drikkelse med hvis det er.

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer