Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

MEN - kjoler er der en milliard af! Så der behøver man ikke "nøjes". Der er ikke en milliard feststeder, slet ikke når man har et budget :)

Sys også det lyder som et virkeligt godt tilbud det der!

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe din lille stalker :p Det var også det første jeg gjorde. De siger vinduerne skal være lukkede efter midnat, men ellers ingen restriktioner. Man kan sagtens få det dyrere, men det er efter hvad slags mad man ønsker. Det er deres standardtilbud. Billederne på hjemmesiden er ikke særlig gode, det er meget flottere i virkeligheden. Det lyserøde hus ligger inde i en baggård, så google streetview lyver lidt! Vi kan ikke finde nogen "catches", og gubbens vens søster havde hellere ingen. Hendes mand er eventmager og har brugt stedet en del gange før, og det sagde han der var en grund til - simpelthen fordi det var godt. Jeg mangler bare lige den der... "åååh, her skal vi holde vores fest!!"-følelse. Ligesom med kjole i virkeligheden :p

hehe.. det er mig... :fløjt: :wink: Men jeg synes det lydet godt og jeg kan umiddelbart godt lide de lokaler - men der kan hver smag jo være så forskellig.. Det kan være du kan pynte eller dekorere med småting, så du føler det bliver lidt mere dig eller lidt mere "wow - det var det jeg drømte om". I måtte jo tage hvad I ville med ikke? :) jeg/vi herhjemme kan jo have det sted i baghovedet - men først må vi vidst tage os sammen til at tale med Tårnby selskabslokaler og høre om man kan tale lidt fornuft med dem.. :wink: (jeg er bare lidt hooked på at holde det hele på Amager)

0

Del dette indlæg

MEN - kjoler er der en milliard af! Så der behøver man ikke "nøjes". Der er ikke en milliard feststeder, slet ikke når man har et budget :)

Sys også det lyder som et virkeligt godt tilbud det der!

Du har en rigtig god pointe. Kjole skal jeg nok finde, lokaler er meget sværere. Og det hjalp nok ikke at der havde været pensionistselskab lige inden vi kom, som havde fået ekstraordinær tilladelse til at ryge derinde. Der var heller ikke ryddet op.

hehe.. det er mig... :fløjt: :wink: Men jeg synes det lydet godt og jeg kan umiddelbart godt lide de lokaler - men der kan hver smag jo være så forskellig.. Det kan være du kan pynte eller dekorere med småting, så du føler det bliver lidt mere dig eller lidt mere "wow - det var det jeg drømte om". I måtte jo tage hvad I ville med ikke? :) jeg/vi herhjemme kan jo have det sted i baghovedet - men først må vi vidst tage os sammen til at tale med Tårnby selskabslokaler og høre om man kan tale lidt fornuft med dem.. :wink: (jeg er bare lidt hooked på at holde det hele på Amager)

Blomster, rene duge, noget pynt udenfor... det kan gøre hele forskellen tror jeg. Det skal nok blive rigtig smukt! Kan godt forstå du gerne vil holde dig på Amager, men hvis Tårnby falder igennem (de er jo dyrere, og har ikke ligeså pæne lokaler efter min mening -s-) er Cirkel Ordenen altså kun et par metrostop/2A-stop væk. Ovenikøbet i zone 1!

0

Del dette indlæg

Aw jamen, PMS angreb - det er jeg ked af at høre :( Du har jo en fantastisk figur, og så meget kan passe dig! Jeg er sikker på, at du kan finde noget, du kan li´ og som klæder dig! Og se lige dine smukke arme også og dine skuldre, altså, wauw bare!

Tænk, jeg har aldrig tænkt på at sætte mig ned i kjolerne - jeg har lagt mærke til det "fedt" der kan skyde ud op over kjolen på andre - det vil jeg også gerne undgå! Men som jeg ser det, så er det ikke pga. overvægt, at det sker, men nærmere grundet hvordan kjolen er skåret? Og jeg kan se, at du er blevet snøret for stramt på nogle af billederne - det er helt unødvendigt.

Tag en dyb indånding, ved indsnøringen, så din brystkasse sådan "hæver sig lidt" - det giver en idé om, hvor meget plads du har brug for - hvis det giver mening.

Jeg kan godt følge dig i, at mentaliteten ikke lige er fulgt med vægttabet. Men du ser altså så flot ud.

Nu er du jo i super god tid, og har mulighed for også diverse lagersalg med tiden inden brylluppet. Og mulighed for at kigge rundt de "rigtige steder". Det skal nok gå :)

Edit: Mht. bestilling fra Kina er jeg selv bange for kvaliteten af varerne, men jeg ved, at der er flere herinde, der har haft nogenlunde erfaring med det.

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for de søde ord Felinity, det varmer! Jeg kan jo se at der er sket noget med de 25kg, men det har af en eller anden grund ikke ændret ved at jeg ikke synes der findes noget der ser godt ud på mig! Eller i hvertfald ikke noget der falder i smag. Hvilket måske er meget sagt når jeg har prøvet to steder - og det første sted var der jo flere fantastiske kjoler, de var bare udenfor mit budget. Så måske er det ligefrem budgettet, og ikke kropsformen, jeg har svært ved. Men som du siger, har jeg god tid... Tror jeg vil prøve at bestille en festkjole fra Kina til et bryllup jeg skal i, i september - så kan jeg lige se kvaliteten an. Det kunne være skønt at holde prisen nede. Kan ikke helt klare tanken om at bruge mere end en måneds husleje på en kjole, og tror ikke jeg ville have det godt i den!

0

Del dette indlæg

Ah ja, det var da en god idé at gøre det på den måde.

Nogle gange kan det hjælpe, at se lidt på, hvilket tøj du er glad for - hvilke udskæringer din bluse har, hvordan dine yndlings-bukser sidder, osv. Og så tage det med over i kjoleinspirationen.

Hvis det giver mening :)

Jeg kan godt forstå, hvad du mener med budgettet, det sætter jo ligesom en lille bitte stopper for det kæmpe store udvalg. Men som sagt, så tror jeg du har meget gavn af at være i så god tid!

Edit: I øvrigt, wauw - godt gået med sådan et stort vægttab - go you :cheerleader3:

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Har faktisk tænkt på det med, hvad jeg plejer at gå i, og fundet ud af, at min brudekjole jo skal være noget helt andet :lol: Så, stropløs, snøreryg, lang, hvid... osv. Men kan godt følge dig. Skal nok ud at prøve lidt mere. Ophørsudsalg på Valentin Brudekjoler i morgen tænker jeg! Pyt med eksamenslæsning! Har også fundet en på dba jeg godt kan li, men den skal så prøves å Skælskør, så det er jo noget af en tur.

0

Del dette indlæg

Jeg tror allesammen vi har haft/har en eller anden forestilling om hvordan DRØMMEKJOLEN skal se ud, og hvis man så godt ved at ens budget ikke er ubegrænset, så har man allerede sat en "begrænsning" for sig selv - og så tror jeg der sker et eller andet psykisk med en zilla... :)

Men jeg er 100% overbevist om at din drømmekjole er derude et sted - også uden at din mand skal gå nøgen ned af kirkegulvet :lol:

Kig på Gul&Gratis, DBA eller brudekjoleudsalgene hvor der er 50-75% at spare - du skal nok finde en smuk kjole.. :)

Min veninde har lige købt en 10.000krs Sincerity kjole til 1400kr.. :loveshower:

Reused er, i min verden, fantastisk! Mange brudekjoler - inkl. min egen, hænger "bare" i et skab og kommer aldrig til at opleve flere fantastiske fester.. Det er da sørgeligt...

Red en brudekjole - køb brugt! :lol:

:bearhug: til den PMS ramte og over emotionelle zilla.. :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes så du var ekstrem smuk i den kjole som Shedevil også har.. Mht. rygdeller osv, det tror jeg altså der er rigtig mange der får, og herre gud det går nok.. Jeg var i min kjole igen her den anden dag, for at finde ud af hvor meget shape waer egentlig gjorde, og jeg fik altså også lidt deller over kantet på ryggen, men så må det bare være sådan, kjolen er den rette for mig, og så må min familie altså leve med at jeg har deller , de er sgu heller ikke selv for slanke allesammen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Har fået impulsiv tid hos Beluga i eftermiddag, nu må jeg se om jeg kan få slebt en eller anden veninde med. Skrev til dem at jeg gerne ville holde hele mit outfit under 3000kr, og det mente Ann-Marie derinde at vi godt ku' finde ud af. Er spændt - dog ingen store forventninger.

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor du får prøvet brudekjoler :)

Har du set den her: link

Den synes jeg selv er rigtig flot :heart: og ligger endda i min inspirationsmappe. Har dog lovet mig selv at tage på store brudekjole-tur til efteråret, så skal ikke selv købe noget nu :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hehe jeg skulle egentlig også først ud til efteråret! Men så gik jeg så død i lokalejagten, at jeg skulle bruge en hyggelig og sjov ting i planlægningen. Som så blev en smule øv i går, så det gik jo ikke. Men jeg går gerne alle udsalgene igennem med dig til efteråret! :)

Hvor er den bare smuk den kjole! Tak for inspiration! Den ligner faktisk min drømmekjole ret meget. Og ligner også den ene jeg har kigget på fra Belugas hjemmeside (bling på brystet skal bare væk):

post-52278-0-48558300-1339420153.jpg

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad koster kjolerne hos Beluga?

Linket jeg lagde til dig, er jo en kjole til salg, der blev oprettet herinde går. Til 5000 kr. Det var derfor jeg tænkte, at det måske var noget for dig :)

Men det kræver selvfølgelig at du ikke har noget imod at købe brugt- men der kan man jo ofte få lidt mere for pengene.

0

Del dette indlæg

Har overhovedet intet imod at købe brugt (eller leje for den sags skyld), men 5000kr er lige i overkanten desværre. Jeg ved ikke så meget om Belugakjolerne, men skrev til dem fordi de skriver på hjemmesiden at de har kjoler i alle prisklasser. Så jeg er spændt på at se hvad de kan finde frem i min prisklasse. Man kan vidst også leje skørt derinde hvis kan køber kjole der, og det kan jo være fint. Klør mig ldit i hovedet over hvor jeg dog skulle opbevre sådan et hen - du har set min lejlighed, den er jo ikke ligefrem stor og sådan en kjole kan jo komme til at fylde halvdelen! :blink:

0

Del dette indlæg

725kr per gæst for en helaften, som så varer fra 16.00 til 05.00 og inkluderer tre serverede retter, fri bar, velkomst, kaffe avec og dekoration. Og leje, tjenere, osv. selvsagt. Også må vi godt tage alt med, vi gerne vil. Det synes jeg altså er ret godt gået midt inde i København! Ingen wow-følelse over stedet som helhed, men det har helt klart potentiale, lokalerne er megaflotte på den gode, gammeldagse måde, det ligger godt og er den rigtige pris. Skal bare lige pyntes lidt udenfor og det der.

I told you. Det er ikke sådan et sted hvor man får et sus og tænker at det er det helt oplagte bryllupssted. Dertil er lokalerne nok for mørke, Men prisen og ikke mindst personalet taler for sig selv. Jeg har aldrig de gange jeg har været derinde oplevet problemer med lydniveauet contra vinduerne og naboerne. Mener at jeg én en kelt gang er rendt ind i en beboer som brokkede sig over at jeg parkerede i gården (hvor porten lige er bred nok til at man kan komme ind med en varevogn), men det er også alt og at I selv må have drikkelse med derind (til efterfølgende) kommer godt nok bag på mig. Tårnby Selskabslokaler kan jeg sige lidt mere om (lige bortset fra prisen) efter lørdag den 23. og du/I har sikkert ikke besluttet jer inden :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mere billedespam! Var inde ved Beluga i dag. Var først lidt underlig at det var i hendes lejlighed, men egentlig var det meget rart at være alene, og det var rigtig god service. Prøvede en masse kjoler (også selskabskjoler, og kjoler til 16,000kr, når nu man først var der... -s-) men heg er de to jeg faktisk godt ku' lide. Den første har glasperler syet på toppen og det øverte av nederdelen, det er måske lidt svært at se. De kunne ikke lukkes helt nogen af dem, så de ser lidt bulket ud. Lukkes med lynlås i siden, så min snøreryg fik jeg ikke, men det var faktisk ok på disse to kjoler. Den første kostede 3500kr inkl. tilretning (lægge ud, lægge kanten over bysten ned, lægge op nederst), og den anden 4000kr inkl. tilretning (samme ændringer).

Hov, der gik ged i rækkefølgen. Den til 3500kr er den helt hvide, den til 4000kr er den med blomster, som er min favorit i øjeblikket.

post-52278-0-88784700-1339441495.jpg

post-52278-0-55365300-1339441607.jpg

post-52278-0-71334100-1339441656.jpg

Redigeret af Nessie
0

Del dette indlæg

Arj, de er da søde og lidt anderledes, dejligt du havde en god oplevelse! Du ser bare godt ud :)

Og sikke en fin pris, skønt at tilretning er med i prisen.

Er så træt af det dér "Vi har billige kjoler, wuhu! Nå ja, og så koster tilretningen lige 50% af kjolens pris!" - pladder!

0

Del dette indlæg

... jeg vurderer faktisk om jeg ikke skal købe den med blomsterne. Ved ikke om det bliver en tand for sukkersødt, men jeg blev bare så glad i den. Den gav mig lige det element af bondsk blomstermark som jeg har savnet siden vi bestemte at bryllupet ikke skulle være på min familiegård i Norge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå hvordan gik din impulsive brudekjoleprøvning? Jeg begynder jo helt at glæde mig, sådan som du bare er ude og prøve rigtig meget... Har du fået taget billeder, var der noget du kunne lide og havde råd til? fortæl fortæl... :thumbsupsmileyanim:

Edit: og det kan jeg så se du lige har....

725kr per gæst for en helaften, som så varer fra 16.00 til 05.00 og inkluderer tre serverede retter, fri bar, velkomst, kaffe avec og dekoration. Og leje, tjenere, osv. selvsagt. Også må vi godt tage alt med, vi gerne vil. Det synes jeg altså er ret godt gået midt inde i København! Ingen wow-følelse over stedet som helhed, men det har helt klart potentiale, lokalerne er megaflotte på den gode, gammeldagse måde, det ligger godt og er den rigtige pris. Skal bare lige pyntes lidt udenfor og det der.

I told you. Det er ikke sådan et sted hvor man får et sus og tænker at det er det helt oplagte bryllupssted. Dertil er lokalerne nok for mørke, Men prisen og ikke mindst personalet taler for sig selv. Jeg har aldrig de gange jeg har været derinde oplevet problemer med lydniveauet contra vinduerne og naboerne. Mener at jeg én en kelt gang er rendt ind i en beboer som brokkede sig over at jeg parkerede i gården (hvor porten lige er bred nok til at man kan komme ind med en varevogn), men det er også alt og at I selv må have drikkelse med derind (til efterfølgende) kommer godt nok bag på mig. Tårnby Selskabslokaler kan jeg sige lidt mere om (lige bortset fra prisen) efter lørdag den 23. og du/I har sikkert ikke besluttet jer inden :lol:

Og det følger jeg da gerne med i, eftersom jeg og h2b herhjemme overvejer at se nærmere på Tårnby selskabslokaler.. :)

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg

Så fik jeg også læst om din kjoletur idag... Det er noget værre noget, når man lige er igang med at svare i et emne, så bliver man distraheret af noget og når man får svaret færdig er der sket en hel masse på emnet i mellemtiden.... :fløjt:

Men det er da nogle super søde kjoler. Kan godt forstå du bliver glad når du er i den med blomsterne. Det er også bare en "glad" kjole... Men hvis den ikke forsvinder nogen steder, så prøv at give efterårets udsalg en chance - der kommer jo også samtidig den nye kollektion... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også læst om din kjoletur idag... Det er noget værre noget, når man lige er igang med at svare i et emne, så bliver man distraheret af noget og når man får svaret færdig er der sket en hel masse på emnet i mellemtiden.... :fløjt:

Men det er da nogle super søde kjoler. Kan godt forstå du bliver glad når du er i den med blomsterne. Det er også bare en "glad" kjole... Men hvis den ikke forsvinder nogen steder, så prøv at give efterårets udsalg en chance - der kommer jo også samtidig den nye kollektion... :thumbsupsmileyanim:

Jamen lige præcis, jeg blev bare så glad. Skal bare lige mærke efter om jeg tør komme i sådan en sød en... eller om jeg kan formå at ikke tænke på havd andre vil sige om den. Mine københavner-mondæne veninder kommer jo nok til at være skeptiske. Skal helst sikkert kigge mere, jeg ville ikke turde at lade være - og jeg har også god tid, jo.

Søde kjoler! :loveshower: de klæder dig godt.

Ang cirkelordenens, så prøv evt at kigge på kristines (Daniels brud) tråd. De skal nemlig holde deres bryllup i cirkelordenens lokaler. :) tråden hedder noget med k&d 18.8.

Godt tip, tak! Var lige forbi hendes tråd, skal sætte noget tid af til at læse den igennem igen. Men hun lød da tilfreds med det umiddelbart.

0

Del dette indlæg

Jeg skal nok give dig et praj når jeg har været derude. Det bliver via PM men det er klart at det er begrænset hvor detaljeret det kan blive med hensyn til mad og drikkevarer, da det ikke er altid vi får det samme som gæsterne og hvad drikekvarer angår så er en Coke Cola nu engang en Coke Cola (og alt for tit Pepsi). :) Men jeg plejer som regel at kunne fornemme hvordan gæsterne oplever det og får normalt også et ganske godt indtryk af serviceniveauet hos personalet herunder entusiasmen hvad der er meget væsentligt.

PS. Det er faktisk mig der herinde har anbefalet stedet til Daniels brud og der nævnte jeg også at det måske er lidt mørkt men som jeg husker det opfattede hun det slet ikke sådan. På det punkt - lokaliteterne - kan man jo også med sine øjne se hvad man får. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer