Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Musik i kirken

Vi har talt lidt om salmer og så vidt , jeg har kunnet læse mig frem til, så skal der være tre salmer i kirken.

Jeg har valgt ''Det er så yndigt (at følges ad) og ''Nu falmer skoven trindt om land''. Den sidste salme har jeg bedt Kasparr om at vælge.

Til udgangsmusik har jeg længe ønsket mig, at gå ud til Widor Toccata - Symphony No. 5, men desværre synes hubby at den er dyster.

Der kan være 3 - 4 salmer i kirken, bare så du/I er forberedt :)

Ej, hvordan kan han synes, at Widors Toccata er dyster? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Musik i kirken

Vi har talt lidt om salmer og så vidt , jeg har kunnet læse mig frem til, så skal der være tre salmer i kirken.

Jeg har valgt ''Det er så yndigt (at følges ad) og ''Nu falmer skoven trindt om land''. Den sidste salme har jeg bedt Kasparr om at vælge.

Til udgangsmusik har jeg længe ønsket mig, at gå ud til Widor Toccata - Symphony No. 5, men desværre synes hubby at den er dyster.

Der kan være 3 - 4 salmer i kirken, bare så du/I er forberedt :)

Ej, hvordan kan han synes, at Widors Toccata er dyster? :blink:

Tusind tak. Så må Kasparr bare vælge to.

Han synes at tonerne er meget mørke

:(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for sidst!

Så kom jeg igennem din tråd...

Har nu godt nok læst med ind imellem, men jeg kan se der alligevel er noget jeg er gået glip af... Især kjolen!

- Jeres lokation er da helt fantastisk... Jeg er vild med stilen - min første tanke er "sydstaterne". Jeg tænker store kjoler, store hatte, sløjfer og mænd i uniform... Lidt overdrevet, men jeg var så vild med serien Nord og Syd, da jeg gik i gymnasiet at min galla-kjole i 3.g. endda var syet med inspiration derfra. Selv om I til at starte med havde et mere 20'er agtigt tema, kunne en underspillet sydstatsstemning helt sikkert passe fedt dertil...

- Lykkedes det dig egentlig at få silkepapir i aubergine? Ved ikke om nogle af farverne rammer, men jeg har fundet denne sælger på etsy (indenfor EU :cheerleader3: ), hvor færdiglavede pompom'er er ok billige...

- Jeg er vild med Jeres vielsesringe - eller rettere jeg er MEGET vild med din... Selv om jeg er noget så glad for min forlovelsesring, der samtidig skal fungere som vielsesring - og jeg allerede har en ring mere i forvejen - så drømmer jeg mere og mere om en ring til... Fy fy - slemme mig :pokey: !

- H2B's sko er også gudeskønne! Jeg vil selv foreslå nogle i samme stil til min, da jeg tidligere kiggede på nogle og var helt solgt...

- Cool med overraskelsesbryllupsrejse. Det bliver jo vildt spændende. Fedt at have en overraskelse at glæde sig til efter alt den planlægning du selv har stået for...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for sidst!

Så kom jeg igennem din tråd...

Har nu godt nok læst med ind imellem, men jeg kan se der alligevel er noget jeg er gået glip af... Især kjolen!

- Jeres lokation er da helt fantastisk... Jeg er vild med stilen - min første tanke er "sydstaterne". Jeg tænker store kjoler, store hatte, sløjfer og mænd i uniform... Lidt overdrevet, men jeg var så vild med serien Nord og Syd, da jeg gik i gymnasiet at min galla-kjole i 3.g. endda var syet med inspiration derfra. Selv om I til at starte med havde et mere 20'er agtigt tema, kunne en underspillet sydstatsstemning helt sikkert passe fedt dertil...

- Lykkedes det dig egentlig at få silkepapir i aubergine? Ved ikke om nogle af farverne rammer, men jeg har fundet denne sælger på etsy (indenfor EU :cheerleader3: ), hvor færdiglavede pompom'er er ok billige...

- Jeg er vild med Jeres vielsesringe - eller rettere jeg er MEGET vild med din... Selv om jeg er noget så glad for min forlovelsesring, der samtidig skal fungere som vielsesring - og jeg allerede har en ring mere i forvejen - så drømmer jeg mere og mere om en ring til... Fy fy - slemme mig :pokey: !

- H2B's sko er også gudeskønne! Jeg vil selv foreslå nogle i samme stil til min, da jeg tidligere kiggede på nogle og var helt solgt...

- Cool med overraskelsesbryllupsrejse. Det bliver jo vildt spændende. Fedt at have en overraskelse at glæde sig til efter alt den planlægning du selv har stået for...

Selv tak - Det var smadder hyggeligt! :)

Jeg elsker stedet, der er så smukt. Jeg blev konfirmeret der tilbage i 2005. Det er så efterfølgende blevet rennoveret, så der er bareså flor nu.

Jeg kan sagtens følge, hvad du mener med Sydstaterne. Kom med det samme til, at tænke på huset i The Notebook.

Det er sjovt at blæse min egen tråd igennem. Jeg kan virkelig se, hvor meget tingene har ændret sig igennem tiden. Jeg er virkelig glad for, at jeg ikke har foretaget mig nogle køb før, indenfor de sidste par måneder. Kunne være endt, som en rigtig dyr omngang.

Det eneste ''fejlkøb'' er, da vi bestilte Sallingvej Selskabslokaler og var nødt til at afbestille (gudskelov for det), da min mormor og morfar tilbød os Klithuset i gave.

Jeg tror aldrig at jeg fandt silkepapir i nøjagtigt auberginefarvet. Men fandt noget meget tæt på hos Jakodon, som vi bestiller, når vi kommer tættere på.

Hvad koster de inde på Etsy - Har du et link :) ?

Måske vi bør overveje det. Det bliver alligevel noget af et arbejde.

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker vores vielsesringe - Især min :a1221:

Jeg er så glad for den ogf glæder mig virkelig til, at skulle bære den. Især fordi at min forlovelsesring er lidt kedelig.

Eeej, måske lidt tavligt sagt, men den glimter bare ikke så meget :floejt:

Jeg kan da godt forstå, at du lidt ønsker dig endnu en ring. Kan din hubby ikke overtales? :D

Det er jo bare en lillebitter eeeeeen :badgirl:

Synes klart at du skal foreslå skoene til din mand. Vi købte dem direkte hos Lloyd, hvor skoene var mega nedsat. Super fedt.

Jeg ved ikke om bryllupsrejsen bliver til noget alligevel. Nu har Kasparr, hvilket er virkelig dejligt, besluttet sig for at ville læse til sommer.

Så hvis vi skulle rejse, ville det være i uge 43, hvilket ikke er en skoleferie. Så måske rejser vi til sommer i stedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for sidst!

Så kom jeg igennem din tråd...

Har nu godt nok læst med ind imellem, men jeg kan se der alligevel er noget jeg er gået glip af... Især kjolen!

- Jeres lokation er da helt fantastisk... Jeg er vild med stilen - min første tanke er "sydstaterne". Jeg tænker store kjoler, store hatte, sløjfer og mænd i uniform... Lidt overdrevet, men jeg var så vild med serien Nord og Syd, da jeg gik i gymnasiet at min galla-kjole i 3.g. endda var syet med inspiration derfra. Selv om I til at starte med havde et mere 20'er agtigt tema, kunne en underspillet sydstatsstemning helt sikkert passe fedt dertil...

- Lykkedes det dig egentlig at få silkepapir i aubergine? Ved ikke om nogle af farverne rammer, men jeg har fundet denne sælger på etsy (indenfor EU :cheerleader3: ), hvor færdiglavede pompom'er er ok billige...

- Jeg er vild med Jeres vielsesringe - eller rettere jeg er MEGET vild med din... Selv om jeg er noget så glad for min forlovelsesring, der samtidig skal fungere som vielsesring - og jeg allerede har en ring mere i forvejen - så drømmer jeg mere og mere om en ring til... Fy fy - slemme mig :pokey: !

- H2B's sko er også gudeskønne! Jeg vil selv foreslå nogle i samme stil til min, da jeg tidligere kiggede på nogle og var helt solgt...

- Cool med overraskelsesbryllupsrejse. Det bliver jo vildt spændende. Fedt at have en overraskelse at glæde sig til efter alt den planlægning du selv har stået for...

Selv tak - Det var smadder hyggeligt! :)

Jeg elsker stedet, der er så smukt. Jeg blev konfirmeret der tilbage i 2005. Det er så efterfølgende blevet rennoveret, så der er bareså flor nu.

Jeg kan sagtens følge, hvad du mener med Sydstaterne. Kom med det samme til, at tænke på huset i The Notebook.

Det er sjovt at blæse min egen tråd igennem. Jeg kan virkelig se, hvor meget tingene har ændret sig igennem tiden. Jeg er virkelig glad for, at jeg ikke har foretaget mig nogle køb før, indenfor de sidste par måneder. Kunne være endt, som en rigtig dyr omngang.

Det eneste ''fejlkøb'' er, da vi bestilte Sallingvej Selskabslokaler og var nødt til at afbestille (gudskelov for det), da min mormor og morfar tilbød os Klithuset i gave.

Jeg tror aldrig at jeg fandt silkepapir i nøjagtigt auberginefarvet. Men fandt noget meget tæt på hos Jakodon, som vi bestiller, når vi kommer tættere på.

Hvad koster de inde på Etsy - Har du et link :) ?

Måske vi bør overveje det. Det bliver alligevel noget af et arbejde.

Jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker vores vielsesringe - Især min :a1221:

Jeg er så glad for den ogf glæder mig virkelig til, at skulle bære den. Især fordi at min forlovelsesring er lidt kedelig.

Eeej, måske lidt tavligt sagt, men den glimter bare ikke så meget :floejt:

Jeg kan da godt forstå, at du lidt ønsker dig endnu en ring. Kan din hubby ikke overtales? :D

Det er jo bare en lillebitter eeeeeen :badgirl:

Synes klart at du skal foreslå skoene til din mand. Vi købte dem direkte hos Lloyd, hvor skoene var mega nedsat. Super fedt.

Jeg ved ikke om bryllupsrejsen bliver til noget alligevel. Nu har Kasparr, hvilket er virkelig dejligt, besluttet sig for at ville læse til sommer.

Så hvis vi skulle rejse, ville det være i uge 43, hvilket ikke er en skoleferie. Så måske rejser vi til sommer i stedet :)

Argh.... Typisk mig... Linket er her: https://www.etsy.com/shop/DecorWorld?ref=l2-shopheader-name

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:biggrin:Gode nyheder :biggrin:

Vores fotograf skrev i søndags til Kasparr, at han ville komme til København d. 24. maj og at vi kunne mødes til en snak omkring vores ønsker osv., hvis vi havde tid og mulighed for det. Det er godt nok længe inden brylluppet, men da vores fotograf bor i Herning, er det ikke lige hver dag, at han svinger vejen forbi København. Vi har takket ja til et møde og glæder os til, at møde ham.

Har lånt en huskeliste fra en anden BK brud herinde:

  • Medbring en fnugrulle og/eller et fnugfrit viskestykke til at vaske gommens tøj, i tilfælde af at folk kaster ris. Vi har dog planer om at lave risposer og bede folk bruge dem. Vi vasker risene og tørre dem i ovnen (100 grader i ca. 30min), så kommer de ikke til at lugte el. ødelægge mandens tøj
  • Medbring brød og vand i bilen når vi kører til photo shoot + panodil. Godt råd fra fotograf!
  • Sæt mindst 1½ time af til at få taget billeder, især hvis man skal køre til location...
  • Bruden bør medbringe en trøje, hvis det er koldt. Selvfølgelig tages den af når billederne skal tages.
  • Sørg for at transportmiddel til kirken er rent, især dørlåse skal renses for olie!
  • Sørg for at gæsterne ved der skal tages fællesbillede efter vielsen.

Min søsters veninde, som jeg havde hyret til at lægge vores make-up skrev i går, at hun desværre måtte aflyse, da hun var bange for ikke, at kunne leve op til vores forventninger + at hun ikke kunne komme til Dronningmølle.

Det gør mig heldigvis ikke så meget, for var virkelig ikke særligt sikker på hende - Så jeg er egentligt fint tilfreds med, at hun selv vælger at springe fra.

Jeg har i dag sagt op på mit arbejde. Det lettede. Jeg har været meget glad for at være her, men har længe vist, at hotelbranchen ikke holdt nogen fremtid for mig.

Jeg blev for halvanden uge siden ringet op af en tidligere kolleagas datter, som søgte en receptionist til hendes afdeling i en stor virksomhed.

Hun spurgte om jeg ikke kunne tænke mig, at sende mit CV og komme ind til en samtale.

Jeg blev noget overrasket og smadder glad - Vildt at blive ringet op helt uden, at have søgt stillingen. :bunny_4:

Nåh, men jeg var så til samtale på Valentins dag. Det gik smadder godt. De bad mig til slut om, at bruge weekenden på, at skrive en opgave om, hvorfor jeg gerne ville have jobbet. Søndag aften sendte jeg opgaven afsted og torsdag eftermiddag midt i indkøbene i Netto blev jeg så ringet op med besked om, at jeg havde fået jobbet. Top nice! :cheerleader3:

Jeg har haft fri fredag + mandag og lå syg i weekenden, så har først kunne lægge min opsigelse i dag.

Jeg var virkelig nervøs for min receptionchefs reaktion, men hun blev simpelhen så glad på mine vegne og gav mig et kæmpe kram.

Jeg havde allerede dengang, hvor jeg startede i min stilling fortalt, at jeg ikke ønskede at blive her for evigt, da aftenvagter og weekendarbejde virkelig er trættende og bl.a. gøe, at Kasparr og jeg ofte ser hinanden meget lidt, da vi arbejde på kryds af hinanden.

Kasparr skal, som tidligere nævnt, starte i skole til sommer, så jeg tror at der venter os en rigtig dejlig fremtid med masser af tid til kærlighed :loveshower:

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor fantastisk at du har fået nyt job :loveshower::loveshower:

lidt øv at hun springer fra, men igen hvis du har været usikker på hende, er det nok det bedste, og heldigvis i god tid til at du kan nå at finde en der kan :wink:

super fedt at skal ha et møde med jeres fotograf allerede nu og at det kan passe sammen med hans tur til kbh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer