Mille19771

Bryllup 7/9-13

34 indlæg i dette emne

Andre brude herinde der skal giftes den 7/9-13?

Har fået mange negative kommentar om denne dato samt det er en ulykkesdato. Ærligt hvad mener i? For os forbinder vi den ikke med noget negativt overhovedet tværtimod men vil gerne hører jeres mening

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er mange 7-9-13 brude herinde (jeg selv er dog ikke én af dem).

Men det er da OVERHOVEDET ikke en ulykkesdato!!! Man siger jo netop 7-9-13 for at undgå nemesis, for at undgå at noget dårligt vil ske. Det er en "trylleremse" der skal forhindre uheld!

tallene 7 og 9 har hver for sig, nogle symbolikker og ses som lykketal (og så er der lige 13, som måske ikke har den bedste historie) men sammen så er det da en ren og skær lykkedato.

Jeg fandt lige det her link, som kan bakke mig op og senere dig, når du fortæller dem der siger det er en ulykkesdato, at de tager fejl. HER

Desuden.. Hvis 7-9-13 er en ulykkesdato - hvad er min og h2b's dato så ikke? :wink: (men vi ser det selvfølgelig ikke om en ulykkesdato, bare fordi tallet 13 indgår)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er mange 7-9-13 brude herinde (jeg selv er dog ikke én af dem).

Men det er da OVERHOVEDET ikke en ulykkesdato!!! Man siger jo netop 7-9-13 for at undgå nemesis, for at undgå at noget dårligt vil ske. Det er en "trylleremse" der skal forhindre uheld!

tallene 7 og 9 har hver for sig, nogle symbolikker og ses som lykketal (og så er der lige 13, som måske ikke har den bedste historie) men sammen så er det da en ren og skær lykkedato.

Jeg fandt lige det her link, som kan bakke mig op og senere dig, når du fortæller dem der siger det er en ulykkesdato, at de tager fejl. HER

Desuden.. Hvis 7-9-13 er en ulykkesdato - hvad er min og h2b's dato så ikke? :wink: (men vi ser det selvfølgelig ikke om en ulykkesdato, bare fordi tallet 13 indgår)

Ja, Puha! vi er mange den dag, mig selv inklusiv... bare se her på listen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da heller ikke se at det skulle være en dårlig dag at blive gift, 13-tallet har fået et lidt dårligt rygte, fordi det var fredag den 13. at korsriddere over hele europa blev myrdet den dag på pavens ordre. :)

Men jeg tror også den kristne kirke har gjort 13 til et dårligt tal, fordi det var meget betydningsfuldt for hedningene :) der er 13 fuldmåner på et år - så man mente at tretten var lig med evigheden - altså noget positivit :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis de mener, at det er en ulykkes dato pga. 13, så er der jo ingen bryllups dage næste år, som er gode.

7.9.13 er netop, som de andre siger en remse for at undgå ulykker, og hvem kan ikke bruge sådan en i sit ægteskab?

Hilsen en brud som også skal giftes 7.9.13.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig lige 7-9-13 :heart:

Og jeg ser da også datoen som en "held og lykke"-dato.

Min kæreste har altid joket med at hvis han nogensinde skulle giftes så skulle det altså være den dag. Så der var jo ikke så meget at diskuterer :wink:

Men han blev lidt stille da jeg for 1 måneds tid siden sagde til ham at han nok snart skulle tage sig sammen fordi datoen nærmede sig :lol:

- så på vores ferie i Frankrig for et par uger siden tog han sig da sammen :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også 7-9-13 brud ❤

Jeg er også overbevist om, at der følger masser af lykke med datoen ❤ (hvis ellers man skal tro på, at datoen i sig selv er afgørende for, at ægteskabet er godt)

JEG ser det udelukkende som en positiv dag ❤❤❤

Lad os vise dem, vi har ret ❤

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også giftes 7/9-13 ;) det er en dejlig dato synes jeg. Og mit lykketal er 13.

Datoen blev bestemt for 2 år siden, da en af mine venner spurgte hvorfor det først var i 13 vi ville giftes. Og svaret fra mig var, at 13 er mit lykketal. Han mente 13 er et ulykkestal og til det, ku jeg svare at man jo siger 7.9.13 og det bringer jo ikke ulykke. Det måtte han jo gi mig ret i. Hvor efter han sagde" hva med ikke at blive gift den dato?" Og så tjekkede han med det samme og så blev det vedtaget, at det måtte være datoen, da vi så det blev på en lørdag :) og det var selvfølgelig helt okay med min kæreste.

Så er helt sikker på at vi alle nok skal få en super dejlig og lykkebringene dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blander mig lige i dette forum.

Nej der er absolut ikke noget uheldigt ved d. 7-9-13... Uanset hvilken dag man vælger at sige ja til sin livs kærlighed, kan da kun være en lykkens dag :a1221:

Skal lige siges at vi skal giftes weekenden efter (14-9-13), og vi har fået utrolig mange kommentare, om hvorfor vi netop ikke har valgt, den dato, da så kunne min H2B, da måske huske datoen... så der er rigtig mange derude der mener det er en fantastisk dato i har valgt jer,,, ønsker alle i 7-9-13 brude alt mulig held og lykke, med forberedelserne til jeres fantastiske brylluper :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er vidst over 400 der skal giftes den dag (af os der er registreret her på bryllupsklar)... Og der er nok mange andre derude også.

Så en svært populær dato... ;-)

Vi har intet negativt hørt, og jeg stemmer også i med de andre - det er ikke en dårlig dato (de er sikkert bare misundelige, haha) :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej med jer alle sammen jeg er os brud til den samme dato 7-9-13 og vi forbinder os datoen med noget godt;-) så jeg er sikker på vi alle får en super uforglemmelig dag;-) jeg glæder mig helt vildt men er begyndt at stresse lidt over, at vi nærmer os synes stadig der er en del der skal være styr på;-) kender i det`?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også under fanerne........ Ingen ulykkes dag, mere modsat, en masse held og lykke. Syntes dagen er fed og den bliver ikke mindre god, fordi vi har været sammen 10 år den dag.

Jeg har ingen dumme kommentarer fået!!!

Hilsen Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er oz en a dem der skal giftes 7 9 13 og har endnu ikk hørt den med det er en ulykkedato, men har hørt flere vrænge lidt på næsen af datoen, fordi de synes det er plat, ligesom 12 12 12 f.eks. Jeg vælger nu at tænke at de bare er misundelige fordi de ikke engang skal giftes ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej .

Er ny herinde.. vi skal også giftes 7.9.13 og har kun fået positive kommentarer.

Ser bestemt ikke datoen som uheldig eller negativ..

Så må erklære mig enig med alle de andre positive kommentarer herinde..

Er sikker på at vi alle får den bedste dag nogensinde. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer