Janni Krintel

Hvordan forløber jeres dag?

29 indlæg i dette emne

Hej,

Min kæreste har friet til mig den 24.12.12, men vi har endnu ikke fastsat en dag. Jeg er dog ved at sætte mig ind i det hele, men da jeg kun har været til 2 bryllupper i mit liv - for en del år siden, kender jeg ikke så meget til traditioner. Håber I kan hjælpe mig lidt.

Jeg regner med at vielsen vil finde sted enten kl. 14.00 eller kl. 16.00 - alt afhængig af hvad vi aftaler.

Der er rigtig mange der skriver, at de efter vielsen holder reception. Hvorfor og hvem holder man den for og hvor?

Hvis nu vi skal vies kl. 14.00 og vi planlægger at starte festen med spisning osv. ved 17.30 - 18.00 tiden - så er der jo lang tid i mellem. Vi skal godt nok have fotograf, men det tager jo ikke mere end 1 times tid. Vi kan jo også planlægge at blive viet ved 16.00 tiden og så køre direkte ud til spisning ved feststedet ?

Hvad gør I andre og hvorfor?

Vi skal holde festen i Vejle og vi satser på at feststedet bliver ca. 20-30 minutters kørsel fra kirken.

Håber I kan give mig lidt en "plan" over jeres dag. Hvornår vælger I at spise bryllupskagen osv. ? Kan se nogle vælger receptionen (som jeg ikke ved om vi holder) og nogle efter spisning på feststedet om aftenen.

Hjælp hjælp! :o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med frieriet :)

Jeg tror de fleste ofte holder reception, fordi de ikke vil have alle gæster til spisning.

Vi skal vies borgerligt og der kan være ret tidligt på dagen, så vores plan er noget a la dette:

- vielse

- gæster tager til feststedet ( mine forældres hus) hvor de har mulighed for at mingle og så vil vi stille kamera op, så alle kan få taget parbilleder og sjove billeder. Imens får min H2B og jeg taget billeder.

-når vi ankommer til feststedet vil der være bryllupskage og kaffe.

-så mulighed for at gæsterne kan tage flere billeder, få lidt at drikke, kigge gaver og sludre.

-så middag (regner med det bliver ved 17 tiden)

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup

Jeg blev gift i sommers.

Vielsen startede kl 13. Dernæst lidt foto i kirken.

Ca 20 min kørsel til feststedet + minus

Reception kl. 15. Det gav tid til de overnattede gæster. de ku få checket ind + klædt om (for dem der ville det) Der var mange der kom langt hjemmefra. Der blev serveret sandwich, frugt og bryllupskage + øl, sodavand, kaffe osv. For ikke at glemme astien

kl 16 skulle vi fotograferes i haven på feststedet. Det varede faktisk indtil middagen gik igang :fløjt:

Receptions gæsterne var inviteret i kirken og til reception kl 15-17.

kl. 17.30 var der drinks i haven og kl.18 gik vi til bords...

Brudevals lige inden midnat

Gaverne pakkede vi op dagen efter, da vi havde spist morgenmad med vores gæster. Men langt de fleste gaver var pakket ind i cellofan, så kunne man jo smugkigge :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Vi skal giftes kl 13

Herefter er der en lille times kørsel til feststedet

Vi vil ca kl 15 spise bryllupskage og lidt ekstra mad pga. tidlig vielse og lang køretur for mange af gæsterne

Nok senest kl 16 vil vi få taget billeder

Nok senet kl 18 vil vi gå til bords

Der kommer ikke til at være nogen ekstra gæster om eftermiddagen, min vi har valgt at have eftermiddagen med, da vi mener at ventetiden under vores fotoggrafering uden mad vil blive lang for vores gæster som måske har kørt langt inden vielsen og derfor ikke rigtig fået frokost.

Desuden vil vi gerne have god tid til at nyde dagen i.

Redigeret af Lyng
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 13

Herefter er der en lille times kørsel til feststedet

Vi vil ca kl 15 spise bryllupskage og lidt ekstra pga. tidlig vielse og lan køretur for mange af gæsterne

Nok senest kl 16 vil vi få taget billeder

Nok senet kl 18 vil vi gå til bords

Der kommer ikke til at være nogen ekstra gæster om eftermiddagen, min vi har valgt at have eftermiddagen med, da vi mener at ventetiden under vores fotoggrafering uden mad vil blive lang for vores gæster som måske har kørt langt inden vielsen og derfor ikke rigtig fået frokost.

Desuden vil vi gerne have god tid til at nyde dagen i.

Og sådan forløber vores også :) Jeg syntes dog stadig ikke der er et meget tid hehe. Men det et ganske enkelt fordi vi syntes det er synd for gæsterne at skulle stå og kigge i de 2 timer vi er væk. De må da blive både sultne og tørstige :)

Vi får så taget billeder efter kirken, og kommer så til feststedet ca. kl. 16.30/17.

0

Del dette indlæg

Vi skal vies lige over middag engang. Derefter en reception, lidt hviletid og så middag om aftenen. Vi skal have stort set de samme mennesker med til reception som til festen. Men vi vil gerne have at programmet ikke bliver så presset. Vi vil gerne have bryllupskage men synes det bliver lidt svært at få passet ind om aftenen (for vi vil også gerne have en rigtig dessert). Vi vil gerne starte tidligt for vi har både børn og en del ældre mennesker med. Børnene skal gerne nå at føle de også har bæret med til bryllup. Og de ældre mennesker vil få mulighed for at hvile 1-2 timer før middagen hvilket forhåbentlig gør at de også holder ud lidt længere om aftenen, og helst også når at se os danse vals.....

Vi regner med lidt fotos ved kirken efter vielsen, og lidt flere enten omkring starten eller slutningen af receptionen på et eller flere steder.

Nåja, det tæller også at vi (læs jeg :lol: gerne vil have så meget ud af dagen som muligt. Og jeg er ikke nogen natteravn normalt.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 13.30, med efterfølgende reception.

Middag regner vi med starter ca. 17.30.

Vi har inviteret folk fra receptionen tilbage kl. 23, så de kan være med til brudevals og fest også - så må vi se hvor mange, der vender tilbage. Men alle bor i nærheden, så det burde være muligt. Og ellers kan folk jo selv vælge hvilken del af dagen, de har mest lyst til at være med til, hvis de ikke har lyst til at gå og komme tilbage senere :)

Både kirke, feststed (hvor vi også holder receptionen) og vores foto location ligger gåafstand fra hinanden, så det hele burde kunne lade sig gøre.

Vi holder reception fordi der er mange vi vil have med, men vi er samtidig mest til et intimt bryllup - i hvert fald middagsdelen, hvor der er taler osv. som er for intimt (i hvert fald for os) til at alle skal være der til det... For os er det derfor et godt kompromis.

Til receptionen serverer vi sandwiches, øl, vand, asti og bryllupskage.

Vi regner med at få taget billeder direkte efter kirken og så komme senere til receptionen - imens håber vi folk kan hygge sig med lidt spil (som vi regner med at købe) og få minglet lidt.

0

Del dette indlæg

Først vil jeg have lov og sige.. TILLYKKE :-)

Vi bliver viet kl. 13. Reception er sat til kl. 14 frem til senest kl. 16:30 - Og så tænker vi på middag kl. 17:30.

Vi holder reception for en masse andre, som ikke er inviteret til selve festen. Netop fordi de skal være velkommen til, at ønske os tillykke. Men festen er for de nærmeste. Ellers ville det gå hen og blive en meget dyr/dyrere fest.

Hvis receptionen bliver for lang for de overnattende gæster, kan de tage sig en lille lur.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl 14.

ca 30 min til feststedet og kl 16- 18 er der reception.

kl 18.30 går vi til bords.

Receptionen holder vi samme sted som festen, dog ikke i samme lokale. Og receptionen er for alle gæsterne og dem som ikke er inviteret til fest.

0

Del dette indlæg

Uha jeg har jo slet ikke kunnet komme herind fordi jeg er så ny jeg ikke kender de forskellige ting - men nu er jeg ved at lære det.

Vi har fået sat dato og det hele på nu. Det bliver 7. september 2013 (som mange andre) og vielsen foregår først kl. 15.30 og så er vi færdige i kirken kl. 16.00 - 16.15. Så er der ca ½ times kørsel ud til stedet hvor vi skal holde festen, så der er folk nok ca. 16.45. Så får de lige en lille forfriskning mens vi får taget billeder, som også kommer til at foregå på stedet, så det bliver nok ret passende uden reception faktisk.

Det bliver ikke et stort og prangende bryllup, da vores penge ikke er så store. Vi skal nå at spare det hele op fra nu til bryllupsdagen - så det skal gå lidt stærkt :D

Hvor er det dejligt at læse alle jeres indlæg.. Tak !! :)

0

Del dette indlæg

Vi skal vies kl. 13.

Efter lidt fotos i kirken har vi 20 minutters kørsel til feststedet.

Der er reception for kolleger og andre interesserede fra kl. 14.30 til 16 hvor vi serverer Asti, bryllupskage, ost, kiks og lidt andre småting.

Fra Kl. 16-17.30 skal vi have taget fotos og imens får vores festgæster først en historisk rundvisning på feststedet og bagefter er der tid til at de kan klæde om og slappe lidt af.

Kl. 17.30 er der velkomstdrinks med vores festgæster og kl. 18 går vi til bords. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er rigtig mange der skriver, at de efter vielsen holder reception. Hvorfor og hvem holder man den for og hvor?

Svaret på denne spørgsmål er nok at begrebet reception bruges i flæng og at der ikke er nogen entydig definition af hvad en reception er.

Der er dem som holder en decideret reception for dem der kommer i kirken, herunder også dem som ikke skal med om aftenen. Mange holder den et andet sted end på selve feststedet, eks. i forældres/egen have, i lokaler tilknyttet kirken eller et helt andet sted. Der er også nogle der holder den på selve feststedet men der kan det være vanskeligere at "slippe af" med dem som ikke skal med til selve festen og dermed breake.

Så er der dem - og det er nok de fleste - hvor receptionen reelt set er at gæsterne ved festen ankommer 2-3 før festen og får lidt koldt at drikke, uformelt samvær. Gør man det er det helt oplagt at servere bryllupskagen også sålænge det ikke sker 10-30 minutter før middagen. Efter middagen er tiden ofte ret presset og samtidig er folk mætte hvorved der ikke spises særligt meget kage. Serverer man først kagen efter brudevalsen bliver det efterfølgende, hvis vi taler musik/dans, nemt usammenhængende (ihvertfald set ud fra et udøversynspunkt). I modsætning til kaffe og til dels natmad som blot sættes frem kræver bryllupskagen direkte ophold.

Hvilken løsning I vælger at bruge afhænger for mig at se af om der er gæster som kommer meget langvejs fra og hvordan det ser ud i forhold til feststedet. Køber I eksempelvis en timebaseret løsning i form af et 7-9 timers arrangement er det næppe velset at gæsterne kommer så tidligt medmindre I bestiller det ekstra og så er der også en økonomisk side af det.

0

Del dette indlæg

Min erfaring siger mig at du skal overveje forskellige faktorer hvad angår fotografering og tidsplan.

1. Der er 20-30 min kørsel fra kirke til fessted.

2. sommerbryllup - der er lyst senere på dagen

3. vinterbryllup - der er IKKE lyst senere på dagen

Hvis I bliver gift kl. 16 i vintersæsonen, så er der ikke meget lys tilbage til fotografering.

I sommerhalvåret er der ingen problemer.

I skal som regel påregne 20-30 minutter efter vielsen til gæster der siger tillykke og vil kaste med diverse ;c) Vielsen tager alt imellem 30-45 min. Så er der kørsel hen til det sted I vil fotograferes.

Hvis I bliver gift kl. 16 så ser det ca. således ud:

kl. 16.00 - 16.40 vielse

kl. 16.40 - 17.00 gæster siger tillykke - tager billeder m.m.

kl. 17.15 ankomst lokation til fotografering

kl. 18.15 afgang til feststed

Min pointe er at en sen vielse kl. 16 giver meget lidt elastik i planlægningen til at få en god oplevelse med fotograferingen. Det kan hjælpe hvis lokationen er i umiddelbar nærhed af kirken. Så kan I jo bare fotografere direkte efter vielsen. Men jeg lægger mærke til at for mange er det rart at have tid efter vielsen til at sige hej og til gæsterne og få en god krammer og lykønskninger.

Derfor vil jeg anbefale vielse omkring kl. 15. Der kunne en tidsplan se ca sådan ud:

kl. 15.00 - 15.40 Vielsen

kl. 15.40 - 16.00 gæster siger tillykker og tager billeder m.m.

kl. 16.15 ankomst lokation

kl. 17.15 afgang til feststed

kl. 17.30 velkomstdrink / middag

I denne plan er der 15-30 minutter som elastik hvis noget tager lidt længere tid end forventet.

Jeg vil anbefale at tage en god snak med Jeres fotograf. Så får I en god ide om hvordan tidsplanen kan holde i forhold til fotograferingen. Det er noget af det første jeg snakker med mine kunder om.

En vielse kl. 14 er god hvis der er reception eller at gæsterne har mulighed for at tage til feststedet og få lidt kaffe eller vand og opholde sig i nogle lokaler imens I bliver fotograferet.

Held og lykke med det :c)

/Jesper

Hej Jesper,

Tusind tak for dit indslag. Faktisk ønskede vi vielsen kl. 15.00 men grundet vielse før os kl. 14.00 var de i kirken nødt til at sætte vores til kl. 15.30, således at de andre kan nå ud og væk før vi og vores gæster ankommer. Vi deler så pynten i kirken med brudeparret før os, således at der ikke også skal tænkes på den del.

Vores feststed ligger nok 20 - 25 minutter væk fra kirken og heldigvis skulle det være super smukt og kønt på feststedet, så vi regner med at få taget billederne i deres "naturpark". Vi holder festen på et sted der hedder "Restaurant Mallehøje" og det er den 7/9-13 så vi håber på at det stadig går under "sensommer" med fornuftigt lys i vejret til at få taget billederne.

Så vi regner med vielse kl. 15.30 og færdig kl. 16.00 - 16.15 og så lykkeønskninger fra gæster fra 16.00-16.15 / 16.15-16.30. Så arfsted til feststedet hvor vi ankommer (afhængig af tiden med vielse) omkring kl. 16.40 - 16.50 - så bliver vi nok fotograferet en times tid frem og så forhåbentlig festmiddag efterfølgende.

Lyder det helt skævt? Kan godt se det bliver lidt presset - men vi kunne desværre først få kirken 15.30 :(

0

Del dette indlæg

Svaret på denne spørgsmål er nok at begrebet reception bruges i flæng og at der ikke er nogen entydig definition af hvad en reception er.

Der er dem som holder en decideret reception for dem der kommer i kirken, herunder også dem som ikke skal med om aftenen. Mange holder den et andet sted end på selve feststedet, eks. i forældres/egen have, i lokaler tilknyttet kirken eller et helt andet sted. Der er også nogle der holder den på selve feststedet men der kan det være vanskeligere at "slippe af" med dem som ikke skal med til selve festen og dermed breake.

Så er der dem - og det er nok de fleste - hvor receptionen reelt set er at gæsterne ved festen ankommer 2-3 før festen og får lidt koldt at drikke, uformelt samvær. Gør man det er det helt oplagt at servere bryllupskagen også sålænge det ikke sker 10-30 minutter før middagen. Efter middagen er tiden ofte ret presset og samtidig er folk mætte hvorved der ikke spises særligt meget kage. Serverer man først kagen efter brudevalsen bliver det efterfølgende, hvis vi taler musik/dans, nemt usammenhængende (ihvertfald set ud fra et udøversynspunkt). I modsætning til kaffe og til dels natmad som blot sættes frem kræver bryllupskagen direkte ophold.

Hvilken løsning I vælger at bruge afhænger for mig at se af om der er gæster som kommer meget langvejs fra og hvordan det ser ud i forhold til feststedet. Køber I eksempelvis en timebaseret løsning i form af et 7-9 timers arrangement er det næppe velset at gæsterne kommer så tidligt medmindre I bestiller det ekstra og så er der også en økonomisk side af det.

Tusind tak for indlæg. Jeg kan se at sådan som vores vielse bliver lagt, så når vi slet ikke en decideret reception, så det bliver så let :D

Vielse kl. 15.30 og direkte til feststed efterfølgende for foto, velkomstdrink og festmiddag :)

Er det meningen man selv deltager under "velkomstdrink" eller er det noget gæsterne fx. godt kan få mens vi bliver fotograferet ?

0

Del dette indlæg

Nu er der jo ikke nogle faste regler som skal overholdes men egentlig velkomstdrink serveres normalt ca. 1/2 time før og der er brudeparret med. Hvis folk ankommer til stedet er der jo plads til tidsmæssigt at der kan serveres en forfriskning for dem ved ankomst men i princippet behøver I det ikke med så kort tid. Jeg ville nok vælge at skyde middagen til kl. 18/18.15 og servere velkomstdrink 17.45 af hensyn til jer og foto.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der jo ikke nogle faste regler som skal overholdes men egentlig velkomstdrink serveres normalt ca. 1/2 time før og der er brudeparret med. Hvis folk ankommer til stedet er der jo plads til tidsmæssigt at der kan serveres en forfriskning for dem ved ankomst men i princippet behøver I det ikke med så kort tid. Jeg ville nok vælge at skyde middagen til kl. 18/18.15 og servere velkomstdrink 17.45 af hensyn til jer og foto.

Ja vi er jo nok på stedet ca. 16.45 og så fotografering efterfølgende i ca. 1 time - så kunne man jo godt vælge velkomstdrinks 17.45 og spisning 18.00 - 18.15.

Det tygger jeg lige på og vender med feststedet, når vi skal ud og snakke med dem i næste uge! :)

0

Del dette indlæg

Ja vi er jo nok på stedet ca. 16.45 og så fotografering efterfølgende i ca. 1 time - så kunne man jo godt vælge velkomstdrinks 17.45 og spisning 18.00 - 18.15.

Det tygger jeg lige på og vender med feststedet, når vi skal ud og snakke med dem i næste uge! :)

Det er sådan set bare vigtigt at have i baghovedet hvilke ting der skal foregå og ca. hvor lang tid man regner med det skal tage. Så når I står på selve dagen, er det nemmere at kigge på uret og finde ud af at NU er det vigtigt at komme videre, så der bliver tid til de andre ting på programmet :c)

Hvis I starter middag kl. 18.15, så er der den ekstra elastik i programmet. Det kan også give tid til fotografen til at komme ind i festlokalet og få taget billeder af borddækning og pynt før gæsterne går til bords.

Mange hilsener

Jesper

Endnu engang tak for inputs

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg vil passe på ikke at starte middagen for sent. Tænker 17:30 eller senest 18:00 da jeg har været til flere bryllupper hvottiden har været knap under middagen pga.mange sange, taler og diverse underholdning. Det er træls at skulle skyde sig gennem desserten for at nå brudevalsen inden midnat.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil passe på ikke at starte middagen for sent. Tænker 17:30 eller senest 18:00 da jeg har været til flere bryllupper hvottiden har været knap under middagen pga.mange sange, taler og diverse underholdning. Det er træls at skulle skyde sig gennem desserten for at nå brudevalsen inden midnat.

Ja det kan jeg også godt se du har ret i... Desværre kan vi tidligst starte festmiddagen kl. 18.00 grundet sen vielse i kirken da der er et par der skal vies før os. Så vi skal først vies kl. 15.30 og så er vi nok færdige kl. 16.00 - 16.15 - derefter fotos (på feststedet).. :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup - sådan kommer vores dag til at se ud

Hvad er det for en skrifttype du har brugt som "Dagens program" (overskrifterne) ? Er det en der ligger i office pakken.

Redigeret af Janni Krintel
0

Del dette indlæg

Hej allesammen! :)

Jeg har brug for jeres hjælp :help:

Min H2B og jeg havde lagt et fint program for vores dag, som så nogenlunde sådan her ud:

Kl. 13.00-14.00: Vielse (incl. exit fra kirken, riskastning osv.)

Kl. 14.00-14.30: Transport fra kirken til receptionsstedet, hvor vi også holder middagen/festen med overnatning

Kl. 14.30-16.30: Reception med bryllupskage, Asti mm. for globryllups/receptionsgæster og middagsgæster

Kl. 16.30-17.30: Fotografering af brudeparret, imens vores middagsgæster checker ind på hotellet og slapper lidt af

Kl. 17.30-18.00: Velkomstdrink

Kl. 18.00- ca. 23.00: Middag

Kl. ca. 23.00- ca. 02.00: fest med live musik (natmad serveres kl. 01.00)

Problemet er bare nu, at min H2B havde misforstået præsten, da han talte med hende for at aftale dato og tidspunkt for vores vielse. Det viser sig nemlig, at præsten har en anden vielse i en anden kirke kl. 13.00 samme dag, så vi kan kun blive viet enten kl. 11.30 eller 14.30 i den kirke vi har valgt :boohoo:

Derfor har jeg brug for jeres input for at kunne beslutte mig for hvordan vi så skal tilrettelægge dagen.

Umiddelbart synes jeg, at kl. 11.30 er ALT for tidligt, både for mig - da jeg i så fald ville skulle op kl. ca. 6 om morgenen for at blive gjort klar til tiden, hvilket er liiidt tidlig, hvis jeg skal holde mig kørende hele dagen og den halve nat - og for vores gæster, hvis vi vil have, at de skal holde til kl. 02.00 om natten.

Kl. 14.30 virker mere realistisk, men så skal vi barbere 1½ time af vores program. Vi har talt om, at afkorte receptionen til 1½ time i stedet for 2 timer, afkorte pausen ml. reception og velkomsdrink til en halv time, og starte middagen en halv time senere, således at vores program kommer til at se sådan ud:

Kl. 14.30-15.30: Vielse (incl. exit fra kirken, riskastning osv.)

Kl. 15.30-16.00: Transport fra kirken til receptionsstedet, hvor vi også holder middagen/festen med overnatning

Kl. 16.00-17.30: Reception med bryllupskage, Asti mm. for globryllups/receptionsgæster og middagsgæster

Kl. 17.30-18.00: Fotografering af brudeparret i haven på feststedet, imens vores overnattende middagsgæster checker ind på hotellet og slapper lidt af

Kl. 18.00-18.30: Velkomstdrink

Kl. 18.30- ca. 23.00: Middag

Kl. ca. 23.00- ca. 02.00: fest med live musik (natmad serveres kl. 01.00)

Jeg kan bare blive nervøs for flere ting:

1. Er halvanden time til reception med bryllupskage for kort tid? Eller kan man endda tillade sig at korte det ned til 1 time for at få lidt mere luft til fotografering af os?
  2. Er en halv time til fotografering af os for kort tid? Vi kan eventuelt gå lidt tidligere fra receptionen, eller ankomme lidt senere, men så får vi også bare endnu kortere tid med vores receptionsgæster
  3. Er det for sent at starte middagen kl. 18.30?

Jeg synes lige pludseligt, at vores program bliver meget presset, men jeg kan ikke gennemskue, hvordan vi ellers kan gøre det, når vi ikke kan blive viet kl. 13.00 :(

Hvad synes I? :help:

Gode råd er velkomne! :thanks:

0

Del dette indlæg

Det har du ret i men du kan også vende den om og sige at hvis man starter middagen tidligt så er der større risiko for at middagen bliver en langtidsforestilling, hvilket det er de færre der ønsker. Dermed ikke være sagt at jeg direkte anbefaler at starte middagen kl. 18-19 men det kan også være en "sovepude" at starte middagen tidligt. Der kan en god og effektiv toastmaster gøre underværker uden at det derved kommer til at virke som hastværk.

Man skal passe på med at overdrive. Jeg er da ude til rigtig mange bryllupsfester hvor middagen er færdig ved 22-23 tiden. Naturligvis betyder mængden af indslag noget men det handler også om pauser (hvor toastmasteren har en vis magt) og så er der jo feststeder som krampagtigt fastholder at de ikke vil have taler og indslag under hovedretten, selvom der er mange pauser under hovedretten. Også der kan toastmasteren tiltage sig en vis magt for det er nu engang jeres og ikke deres fest.

Vedr. den sidste mener jeg - helt i forlængelse af ovenstående - godt at I kan rykke middagen til 18.30. En halv time til foto er nok for lidt for de fleste men er der jo ingen som siger at I behøver at være ved receptionen i den 1 1/2 - 2 timer den varer.

0

Del dette indlæg

STORT Tillykke :)

Vores dag kommer til at se således ud:

10.00 -11.00 Vielse

11.00 - 11.30 Foto v.Kirke, Ris og kram

11.30 - 12.30/ 12.45 Fotografering

13.00 Ankomst og Recepttion start

13.00-17.00 Reception, fotografering af gæster, lokale mm. Evt en gåtur ved vandet

16.00 aftensgæster ankommer

16.00 - 17.00 Bryllupskage og vin

17.30 vi sætter os til bordet :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer