Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Åh god bedring med lillemanden! :loveflag:

Flotte smykker! :loveshower:

Oh ih! Din kjole! Jeg har jo allerede prøvet den to gange og skal ses den (forhåbentlig) færdig i denne uge.

Glæd dig, det er så stort at se den igen!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget smukke salmer :)

Husk at sige til præsten, at I gerne vil have Carl Nielsens melodi til "Min Jesus, lad mit hjerte få" til "Vi beder, Herre, for de to". Den, som står opført i salmebogen er ikke nem sangbar for ikke kirkevante gæster og såmænd heller ikke for kirkevante :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh god bedring med lillemanden! :loveflag:

Flotte smykker! :loveshower:

Oh ih! Din kjole! Jeg har jo allerede prøvet den to gange og skal ses den (forhåbentlig) færdig i denne uge.

Glæd dig, det er så stort at se den igen!! :cheerleader3:

Jeg glæder mig giga-meget.. Men, er også lidt "skræmt" - måske er det meget godt, at jeg skal derud alene og prøve den, så jeg kan suge det hele til mig :unsure:

Og tak, Oliver har heldigvis fået det bedre.. Jeg var "lidt" træt af lortebleer :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget smukke salmer :)

Husk at sige til præsten, at I gerne vil have Carl Nielsens melodi til "Min Jesus, lad mit hjerte få" til "Vi beder, Herre, for de to". Den, som står opført i salmebogen er ikke nem sangbar for ikke kirkevante gæster og såmænd heller ikke for kirkevante :)

Tak for input - det er rart at vide og det er noteret :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hhmmm...jeg er sikker på, at jeg inde på vores kirkes hjemmeside fandt et link til de mest gængse bryllupssalmer.. Men det link virker lige pludselig ikke mere., øv... Jeg kender den 1. og den sidste af dem I har valgt og dem synes jeg da bestemt godt man kan bruge. Vi kommer sikkert også til at bruge en eller måske begge... ;) (vi har ikke kigget så meget på sangene endnu).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hhmmm...jeg er sikker på, at jeg inde på vores kirkes hjemmeside fandt et link til de mest gængse bryllupssalmer.. Men det link virker lige pludselig ikke mere., øv... Jeg kender den 1. og den sidste af dem I har valgt og dem synes jeg da bestemt godt man kan bruge. Vi kommer sikkert også til at bruge en eller måske begge... ;) (vi har ikke kigget så meget på sangene endnu).

Du kan altid tage et kig på www.dendanskesalmebogonline.dk lige her: http://dendanskesalmebogonline.dk/salmertil/3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen

Så fik jeg ENDELIG set og prøvet min kjole igen - og den er ligeså lækker, som jeg huskede den :wink: Den er parkeret hjemme hos min veninde indtil jeg får fundet mig en skrædder der kan ligge den 400 km op (satans til korte ben :tunge: ) Jeg var afsted helt alene, og der var desværre ikke rigtig tid til at Hanne (indehaveren) kunne tage billeder af mig og min store kærlighed :( Så billeder bliver i altså snydt for.. Jeg kan slet ikke rose hende nok, hun er simpelthen sådan et hjertevarmt menneske og rammer stilen fuldstændig på sine kunder! Jeg har lovet hende, at sende billeder når dagen er veloverstået..

Holy cow, jeg kan slet ikke vente! Måske er det derfor jeg er stået op kl. 05:06 i dag? (med to små børn, kunne jeg ellers sove HELE tiden :floejt: ) Sommerfuglene er begyndt at melde sig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fine salmer. De er så passende.

Dine smykker er da super flotte. Dem kan jeg godt forstå at du faldt for.

Ihhh hvor dejligt med din kjole. Ærgerligt for os at der ikke var nogle til at tage billeder, men så har vi så meget mere at se frem til.

Jeg har selv sommerfugle flagrende i maven allerede... og der er 58 dage endnu.... Puha...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejligt at du har fået kjolen og at den stadig bare sidder perfekt på dig... Den der længde, øv altså... Jeg fik en syerske til at lægge den op. Hun bliver brugt af en del tøjbutikker nede i byen, så hende havde jeg god tiltro til. Hun skulle faktisk kun have 575 kr. for at lægge kjolen op og så rette "rygstykket" til - altså flytte det lidt, så det synes jeg det var ret billigt.. *s* Måske kan du være heldig at finde en hos dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Møde med præsten

I dag mødte vi præsten for første gang - og jeg er fuldstændig VILD med den kvinde! Hun er bare så frisk, sød og imødekommende..

Vi gennemgik ritualet og øvede os endda i, at sige "ja" til hinanden ved alteret - vildt underligt og skønt på samme tid.. Stod helt med kuldegysninger :a1221:

Da vi havde sat os ind på kontoret, ringede vuggestuen desværre - Oliver havde 39 gr. i feber, så vi tog samtalen om vores forhistorie lidt tjept.. Det var ellers vildt hyggeligt at sidde og snakke om de "gode gamle" dage fra da vi mødte hinanden for syv år siden og til nu: 2 børn, sorger og glæder og nu snart ægtefolk.. Tror hun fik de vigtigste ting med, men tænker nu alligevel lige at sende hende en lille mail med tak for et godt møde og lign. Hun tog vores ægteskabserklæring med til kordegnen, så kan jeg også krydse det af listen :wink:

Bortset fra en giga-sløj mindstemand, så har det bare været en dejlig dag - og helt skønt at blive rost af min kommende mand (at høre hvor omsorgsfuld han synes jeg er, at jeg er den bedste mor osv osv.. Det kunne jeg godt vænne mig til :floejt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterarbend

Sidste weekend holdt drengene polterarbend for min søde kæreste - han havde lidt regnet den ud, men var alligevel ikke 100% sikker..

I morgen er jeg så 99,99% sikker på, at det er min tur.. Jeg skal i "sommerhus" med mine veninder og min ene veninde er meget opsat på, at hun henter mig i sin bil, til trods for, at min kæreste har fri bil via jobbet.. Dernæst er min søde mor kommet til at tale lidt over sig :wink: Jeg er stadig giga spændt, for jeg aner jo ikke HVAD der kommer til at ske.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Polterarbend

Sidste weekend holdt drengene polterarbend for min søde kæreste - han havde lidt regnet den ud, men var alligevel ikke 100% sikker..

I morgen er jeg så 99,99% sikker på, at det er min tur.. Jeg skal i "sommerhus" med mine veninder og min ene veninde er meget opsat på, at hun henter mig i sin bil, til trods for, at min kæreste har fri bil via jobbet.. Dernæst er min søde mor kommet til at tale lidt over sig :wink: Jeg er stadig giga spændt, for jeg aner jo ikke HVAD der kommer til at ske.. :cheerleader3:

Lyder spændende søde , håber du får en super fed PA

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Polterarbend

1. del:

I går blev jeg poltret godt og grundigt :cheerleader3: Vidste jo godt, at det ville blive der, men jeg anede ikke hvad der skulle ske.. Jeg blev hentet af en veninde under påskud af, at vi skulle i sommerhus med tøserne og hun ville hente mig først og dernæst kører vi over på den anden side af vejen for at "hente" min veninde.. Jeg banker på døren og så står der 14 mand høj og råber SURPRISE! Jeg prøvede så godt som muligt at spille overrasket, da jeg åbnede døren - og tror de fleste hoppede på den, men måtte senere krybe til korset og fortælle, at jeg havde haft det på fornemmelsen..

Mine fire bedste veninder havde arrangeret det hele og stablet et fint morgenbord på benene med hjemmebagt brød og hjemmelavede pandekager, frugt og alt hvad maven ellers kunne begære.. Men, jeg var så spændt at jeg knapt nok kunne spise noget!

Jeg blev udstyret med lyserødt tylskørt, linedancer-skjorte, gun og cowboyhat (min kærestes polterarbendtema havde også været cowboy - ret spøjst og de havde ikke snakket om det indbyrdes :lol: ) Vi lagde hårdt ud med verdi og granatæbleshots :blink: og så havde hver gæst taget en gave med til mig - og det var jeg VIRKELIG dårlig til at gætte jo længere hen på dagen vi kom.. (Jeg skyder skylden på shotsene!) De to første gaver kom på bordet og de blev gættet med det samme.. Da vi havde hygget og spist, rendte der to personer rundt i haven og stillede højtalere op og jeg blev meget .... ikke "angst", men jeg har meget svært ved at give slip på kontrollen og det at være i centrum er heller ikke så meget mig :floejt: Anyways, vi skulle danse linedance og ALDRIG har jeg prøvet noget så sjovt! Jeg har INGEN rytme what-so-ever, så at skulle stå der og lave dansetrin var bare hylende morsomt (jeg er også højre-/venstrekonfus, så kan I selv forestille jer hvor mange gange jeg bumpede ind i veninderne, fordi jeg gik til den forkerte side :lol: )

Vi dansede i en time og det var satme hårdt.. Og så skulle vi videre!

post-66555-0-33849500-1435517382_thumb.j

post-66555-0-62556300-1435517461_thumb.j

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Polterarbend

2. del:

Vi pakkede alle vores ting (inkl. to tasker på hjul fyldt med granatæbleshots, verdi, øl og sommersby!!) og skulle op og have bussen.. Allerede her er jeg ved at være godt roasted, men på et meget fint niveau, synes jeg selv, haha! Vi kører mod stationen og skal op og have et tog mod Kbh. I toget bliver der delt yderligere tre gaver ud og jeg gætter 2/3 (det skal lige siges, at hver gang jeg gætter forkert, så er der dømt granatæbleshots...) Vi står af på Nørreport og går til Kongens Have, hvor pigerne har sørget for nogle sandwiches, men jeg er så spændt og fyldt op med sprut, at jeg ikke kan få mere end tre bider ned - hvilket jeg fortryder senere på dagen..

De har lavet lege og nogle lidt grænseoverskridende spørgsmål (både min mor og svigermor var med..) Anyways, det går ret godt - men, jeg er virkelig ved at peake i brandert her, men jeg hygger mig! Jeg aner ikke hvor længe vi er der, men vi skal i hvert fald videre og her kører min mor, stedmor og svigerinde på krykker hjem (hun er så sej at komme tilbage senere til mad og drinks i byen!)

Der bliver hældt flere granatæbleshots på mig og jeg er så fuld, at jeg "ikke kan se lige" som min kærestes faster synes er SÅ sjovt, for "det er der jo ikke noget der hedder" haha.. Vi kører så i bus til Refshaleøen, hvor jeg aldrig har været før.. Jeg panikker lidt, da jeg er bange for at vi enten skal op og klatre eller spille paintball - klatring er jeg simpelthen for fuld til og til trods for, at jeg har født to børn, er jeg bange for at jeg ikke kan udholde paintball da jeg har hørt at det gør pisseondt at blive ramt af deres skud.. Faster kan se panikken i mine øjne og råber til min veninde, at hun bliver nødt til at fortælle mig, at vi ikke skal noget der inkluderer at kravle eller noget der gør ondt.. Det viser sig, at vi skal spille laserskydning og lettelsen vil ingen ende tage :lol: Jeg har så ondt i hele min krop i dag pga. det!

post-66555-0-11777300-1435518240_thumb.j

Laserskydningsholdet:

post-66555-0-10458100-1435863078_thumb.j

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer