Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 posts in this topic

Annonce ♥

Lyde virkelig som en fantastisk polterabend. Det er noget helt specielt at blive overrasket, også selvom dagen var regnet ud. Jeg havde også gættet dagen, men jeg havde på den anden side stadig en reaktion, da jeg så alle de mennesker troppe op hjemme hos mine forældre... Glæder mig til fortsættelsen...

0

Tak d'damer.. Jeg skal se om jeg ikke kan få berettet færdigt i løbet af i aften eller dagen i morgen - vi har været lidt halvstressede herhjemme med aftaler og lign. og på lørdag tager vi en uge i sommerhus med 4 andre vennepar og alle vores unger, så der får jeg nok slet ikke tid til at skrive :wink:

0

Annonce ♥

Polterarbend

3. del

Da vi har været til laserskydning, havde vi lige lidt tid vi skulle slå ihjel inden vi skulle hen til restauranten, hvor vi skulle spise, så jeg åbnede flere gaver.. Var virkelig dårlig til det! Der var to af familiemedlemmerne der tog hjem og vi andre gik over til bussen og tog ind til København.. Jeg tror restauranten hed Barburrito - et smadder hyggeligt sted. post-66555-0-54952200-1435862921_thumb.j

Et "tomt" lokale med et langt bord, kulørte lys og kun til os..

post-66555-0-42703500-1435863004_thumb.j

Vi skulle have mexicansk og vi var hundesultne.. Desværre var maden ikke særlig god og det samme med deres margaritas :td: Men, igen - jeg var bare glad for at få lidt mad ned, for jeg kunne virkelig mærke efterdønningerne af alle de shots og verdi jeg havde drukket (sad næsten og blev helt dårlig på et tidspunkt) Gudskelov lå der en 7/11 på den anden side ad gaden, så mig ud med svigerinde og kærestens faster og købe energidrik.. Så var jeg kørende igen :biggrin: Da kl. var ca. 22.00 var vi færdige med maden og mange af veninderne valgte at tage hjem (tror vi var seks der tog videre) Jeg var selv enormt træt, så jeg forstår dem godt.. Vi andre tog videre til Fidels og fik en masse coctails (og flere granatæbleshots - det var det eneste baren havde :blink: ) og dansede helt til kl. 02:00.. post-66555-0-64631600-1435862947_thumb.j

Min venindes kæreste kom og hentede os fire der var tilbage og jeg landede hjemme i min seng kl. 03:00 - og faldt i søvn med et smil på læberne..

Edited by Pille
1

Ej hvor lyder det bare som den fedeste PA. Og det er helt tydeligt at se at du hygger dig på billederne :loveshower:

Og hvor er det gennemført at pigerne klæder dig i den slags tøj og så holder temaet.. med laserskydning og mexican food. (undskyld stavefejl, men aner faktisk ikke hvordan man staver til det :blush: )

0

Annonce ♥

Skøn PA og fin beretning - jeg er vild med at du faldt i søvn med smil på læben :)

Jeg var SÅ glad og tilfreds da jeg lagde hovedet på hovedpuden... Og var glad for, at jeg hankede op i mig selv og ikke gik hjem efter middagen, selvom jeg var lidt træt og halv-dårlig :wink:

Så fed en PA søde :loveshower:

Du kan godt glæde dig til det bliver din tur :tunge:

0

Ej hvor lyder det bare som den fedeste PA. Og det er helt tydeligt at se at du hygger dig på billederne :loveshower:

Og hvor er det gennemført at pigerne klæder dig i den slags tøj og så holder temaet.. med laserskydning og mexican food. (undskyld stavefejl, men aner faktisk ikke hvordan man staver til det :blush: )

Det er lidt skægt med det tema, cowgirl, for lørdagen inden havde drengene (hvor mange af dem, er kærester med mine veninder) holdt PA for min kæreste.. Og temaet: cowboys!! De havde ikke snakket om det, og nogle af mine veninder var bange for, at jeg ville synes det var for mærkeligt - jeg synes bare det var sjovt og skænkede det ikke en tanke på dagen, før de sagde det :tunge: De var virkelig gode til at holde temaet!

Åh hvor lyder det bare som en lækker PA. Jeg elsker sådan noget lasertag, så er helt misundelig! Dejligt at at dine veninder havde arrangeret sådan en dag :heart:

Jeg troede faktisk ikke lasertag var mig, men det var SÅ sjovt og ALLE gik vildt meget op i det.. At jeg så var den 2. dårligste på vores hold, siger vi ikke noget om :lol: Ja, vi er vidst ret heldige med vores veninder, hva'? :biggrin:

0

Skørt og skrædder

Jeg har fået lov til at låne min kærestes fasters skørt, og det er nu renset og klart til min tur til skrædder på næste mandag.. Jeg har fået anbefalet Lise Oxvang af kærestens moster, så hende skal jeg ind og lade klippe og sy i min elskede kjole :o Nå, mon ikke hun har prøvet det en gang eller to, så jeg ikke skal være så nervøs :biggrin:

0

Annonce ♥

Frisør-problemer?

Jeg havde jo fundet en frisør der kunne lave extensions, tilklippe, komme på dagen og sætte hår og makeup for en virkelig billig penge.. Vi havde ikke en endelig dato for påsætning af håret, da sommersolen jo kunne lyse min egen farve.. Hun virkede rigtig sød og professional, men kunne godt mærke at jeg havde brug for en dato, hvor vi kunne mødes, da jeg hverken havde betalt depositum eller noget.. Jeg skriver til hende d. 31. maj og hører om vi ikke kan finde en dag, hvor jeg kan kigge ud i butikken til extensions, da jeg kunne se, at min kalender blev mere og mere booket op med aftaler. Der går fem min. og så svarer hun "jo, hvornår kan du?" Jeg skriver nogle datoer og så hører jeg ikke mere?! Jeg lader der gå 14. dage og skriver til hende igen, at hvis det er, kan jeg godt rykke lidt rundt på nogle aftaler, hvis de pågældende datoer ikke er så gode for hende.. Det var d. 14.06.15 - og jeg har fortsat INTET hørt.. Jeg overvejer at ringe til hende, når vi kommer hjem fra sommerhus på lørdag.. Mest af alt overvejer jeg at finde en anden frisør, men ingen kan slå hendes pris, og jeg har ikke råd til at betale mere :oops: og mit hår betyder vidst mere for mig end jeg lige havde regnet med (efter drengenes fødsler, er mit hår blevet meget tyndt og kedeligt :td:)

0

Vi er så heldige med vores veninder :heart:

Det er lidt noget hø med den frisør. Jeg ville ringe og samtidig overveje en backupplan for det lyder ikke så godt.

Jeg kan godt anbefale min frisør/makeup-dame, men hun klipper desværre ikke :(

0

Lyder træls med din frisør. Jeg synes det er for mærkeligt at hun ikke svare, så jeg håber du ringer til hende, men forbered hellere en plan B. Jeg har været så heldig at min kusine er tredje års frisør lærling og hun har sagt ja til at ordne mit hår. Hun farver det i salonen i uge 29, og kommer hjem til mig på dagen og sætter håret og lægger min make up, og gør sig klar og hygger med mig og min veninde med lidt Asti mv.

0

Lyder som en dejlig polterabend! Fantastisk at du kunne falde i søvn med et smil på læben :-) Dejligt, når ens veninder kender én og kan gøre dagen så god!

Mht frisør - jeg ville nok ringe straks :blink: håber det lykkes!

0

Annonce ♥

Har lige fået hevet stikket ud i en uge, hvor den stod på sommerhus med mand, børn og skønne venner! Det var tiltrængt.. Til gengæld har manden taget revanche med bryllupsting og der er kommet skub i tingene (WEEEEE!)

- Jeg har i dag fået mailet og udskrevet receptionsinvitationer til kollegaerne

- K har bestilt helium og heliumballoner

- K har bestilt de sidste LEGO-bordkort (hvilket var heldigt, da de går på ferie i slutningen af ugen)

- Jeg har været til skrædder og afleveret min elskede kjole (og skulle ikke af med et svimlende beløb)

- Skal have lavet eyelashextensions d. 6/8 og opfyldning igen d. 14/8 (godt min søde mor har en veninde der laver sådan noget :wink: )

Jeg har i dag prøvet at ringe til frisøren, men kom kun igennem til telefonsvarer :td: Jeg prøver igen i morgen og ellers går jeg på jagt efter en ny.. Synes godt nok det er noget skidt, her en måneds tid inden den store dag :o

P.t. mangler Kenneth at lave menu-wraps til servietterne og en endelig pris på blomsterdekorationer, som min står for.. Jeg tror måske snart vi er klar :blink:

1

Dejligt med en lille sommerhusferie :-) :a1221:

Tror du at han kunne sende den der bryllupsenergi videre hertil , hvor Hubby bare ikke kan tage sig sammen til noget som helst?? :wink::tunge:

Hold da op, i har da fået klaret nogle ting. Heldigt at i nåede det med Lego-bordkortene...

Årrhhh jeg skal hente min kjole på fredag fra skrædderen... for søren hvor jeg glæder mig :a1221:

Hmm.. jeg har også prøvet at ringe til min frisør og der kommer jeg også bare på telefonsvareren.. øv øv... håber ikke jeg skal ud i at finde en ny. det har jeg bare ikke nerver til.

Ville så meget ønske jeg kunne sige vi er ved at være klar.. men det er vi på ingen måde... :help::wink:

0

hvor dejligt med en tur i sommerhuset og bare hygge ....det skal vi også ( blot kun en weekend ) her i august, og vi glæder os...

Fedt at din h2b nu har fået futterne sat i sving :wink::tunge: Håber du får fat i frisøren søde

0

Stadigvæk ikke fået fat i frisøren, men nu har jeg droppet tanken om extensions (selvom den er virkelig svær at slippe :( ) og så har vi booket tid hos min mors gamle frisør d. 15. august kl. 10.00 - hende skal vi ned og besøge i næste uge, så hun kan se nogle af mine inspirationsbilleder og om det kan lade sig gøre med mit tynde garn.. Jeg prøver at se om jeg kan ligge billederne op herinde også, så I kan give jeres besyv med :wink:

0

Annonce ♥