Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved slet ikke hvad jeg havde forestillet mig når jeg har set at du har skrevet om "LEGO bordkort" men ihvertfald ikke at de var SÅ seje!! :thumbsupsmileyanim: Det er altså virkelig sjovt fundet på og gæsterne vil da elske at kunne tage deres lille LEGO mand/dame med hjem! Sikke en wow-faktor!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de bordkort bare fede! :D

Mht. frisure synes jeg at nummer 2 billede du har lagt op er rigtig fin. Det er de andre også, men jeg mangler nok bare fantasien til at se hvordan de kan lade sig gøre, hvis dit hår er så tyndt/fint, som det lyder til. Er du kommet nærmere et valg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er super sjovt med de bordkort, skal nok være noget, der gør indtryk.

Tak, det håber jeg - især når gæsterne ved hvor vild K er med LEGO :wink:

Virkelig fede og sjove bordkort! :thumbsupsmileyanim:

Jeg bliver næsten nødt til at vise dem til min mand, han vil blive ellevild :wink:

Mange tak.. Er spændt på at høre hvad hans reaktion var :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fede bordkort :cheerleader3: :cheerleader3:super lækker hård inspiration søde

Tak, jeg glæder mig til at se hvordan (og om ) det hele kommer til at spille på dagen!

Meget federe bordkort end det jeg lige troede. Jeg havde tænkt LEGO klodser men det der er bare mega fedt. Det kommer til at se fantastisk ud på bordene.

Synes også selv de er meget sjove - og så står de på nogle magneter, så folk kan tage dem med hjem og hænge op på køleskabet efterfølgende :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Sikke nogle seje bordkort. Må man spørge, hvor du har købt dem henne?

Venlig hilsen Anne

De er købt på mijnblokje.be (de er ret dyre :oops: ) Men, fedt at jeg kan få lov at inspirere lidt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fede bordkort og superflot hår!!

Tak og tak.. :wink:

Jeg ved slet ikke hvad jeg havde forestillet mig når jeg har set at du har skrevet om "LEGO bordkort" men ihvertfald ikke at de var SÅ seje!! :thumbsupsmileyanim: Det er altså virkelig sjovt fundet på og gæsterne vil da elske at kunne tage deres lille LEGO mand/dame med hjem! Sikke en wow-faktor!

Ihh, dejligt at kunne få lov til "wowe" nogle af bryllupsklars finest :cheerleader3: Jeg er meget spændt på gæsternes reaktion..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er de bordkort bare fede! :D

Mht. frisure synes jeg at nummer 2 billede du har lagt op er rigtig fin. Det er de andre også, men jeg mangler nok bare fantasien til at se hvordan de kan lade sig gøre, hvis dit hår er så tyndt/fint, som det lyder til. Er du kommet nærmere et valg?

Tak - har lige vist manden alle jeres svar, han synes det er fedt, at I godt kan lide dem :cheerleader3: Jeg fandt lidt flere frisurer og tog dem med ned til frisøren, og hun mener godt at hun kan lave noget halvpjusket/messy med mit hår.. Prøver at se om jeg kan finde et billede og ligge op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Sikke nogle seje bordkort. Må man spørge, hvor du har købt dem henne?

Venlig hilsen Anne

De er købt på mijnblokje.be (de er ret dyre :oops: ) Men, fedt at jeg kan få lov at inspirere lidt :cheerleader3:

Hvordan fik i dem leveret? Når jeg klikker mig ind på siden og prøver at komme en figur i kurven, så kan jeg ikke vælge danmark under leveringsadresse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Sikke nogle seje bordkort. Må man spørge, hvor du har købt dem henne?

Venlig hilsen Anne

De er købt på mijnblokje.be (de er ret dyre :oops: ) Men, fedt at jeg kan få lov at inspirere lidt :cheerleader3:

Hvordan fik i dem leveret? Når jeg klikker mig ind på siden og prøver at komme en figur i kurven, så kan jeg ikke vælge danmark under leveringsadresse.

Uh, det aner jeg ikke - det er kæresten der har stået for det.. Jeg tror de kom med PostDK.. Jeg skal nok forhøre mig hos ham i aften :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-66555-0-61230700-1437757764_thumb.j

Sådan kommer mit hår til at se ud d. 15. august - dog kommer knolden lidt højere op - det var den frisøren bedst mente kunne være god til mit fine hår, så den nupper vi :wink: Havde jeg haft kraftigere hår, havde det endt med en half up/half down frits - men, så heldig er jeg desværre ikke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

attachicon.gifc637cc37ee5e4d90bb1508e66d50ba68.jpg

Sådan kommer mit hår til at se ud d. 15. august - dog kommer knolden lidt højere op - det var den frisøren bedst mente kunne være god til mit fine hår, så den nupper vi :wink: Havde jeg haft kraftigere hår, havde det endt med en half up/half down frits - men, så heldig er jeg desværre ikke..

Det ser da bare SÅ fint ud! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

attachicon.gifc637cc37ee5e4d90bb1508e66d50ba68.jpg

Sådan kommer mit hår til at se ud d. 15. august - dog kommer knolden lidt højere op - det var den frisøren bedst mente kunne være god til mit fine hår, så den nupper vi :wink: Havde jeg haft kraftigere hår, havde det endt med en half up/half down frits - men, så heldig er jeg desværre ikke..

Wauw noget fint hår!! Er det i dag du har været til prøveopsætning?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super super smukt. Du ser skøn ud

attachicon.gifc637cc37ee5e4d90bb1508e66d50ba68.jpg

Sådan kommer mit hår til at se ud d. 15. august - dog kommer knolden lidt højere op - det var den frisøren bedst mente kunne være god til mit fine hår, så den nupper vi :wink: Havde jeg haft kraftigere hår, havde det endt med en half up/half down frits - men, så heldig er jeg desværre ikke..

Wauw noget fint hår!! Er det i dag du har været til prøveopsætning?

Det er desværre ikke mig på billedet :wink: Der er liiiige lidt mere sul på mig (desværre :tunge: )

Super super smukt. Du ser skøn ud

Så fin en frisure :loveshower::loveshower: Du blir TOP LÆKKER søde :loveshower::loveshower:

Tak - jeg håber at mit tynde hår kan komme til at ligne noget bare lidt á la dette.. (det er derfor jeg er så ærgerlig over, at min extensionsdame slet ikke har givet lyd fra sig :angry: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååh for søren :oops:

MEN det er stadig noget fint, fint hår !

Hahaha.. Det synes jeg også :tunge:

De hår er så fint...

Tak :loveshower:

Hold da lige op hvor er de blevet feeeede, de lego bordkort :D

:BKSTREET::BKSTREET::BKSTREET::BKSTREET:

Tak Rikke - jeg er også rigtig glad for dem - jeg tror de bliver et varmt samtaleemne til festen :biggrin:

WOW... hvor er den frits bare SUPER smuk. :a1221: Hold da helt fest, hvor bliver du et syn for guderne :a1221: . Din mand er en heldig mand :loveshower:

Og btw FEDE bordkort. Hvor er de bare for mega cool. LOVING IT

Som skrevet før, så er det jo desværre ikke mig på billedet - men, håber da, at mandse vil fælde en lille tåre når han ser hele pakken komme spankulerende op ad kirkegulvet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer