Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor uhyggeligt!! Godt du vågnede! :(

Det er bare ikke en rar oplevelse, især fordi man tænker "Hvad ku' der være sket?" - jeg taler af egen erfaring! Det er simpelthen en ubehagelig mavefornemmelse man står med bagefter. Heldigvis vågnede du! og nu ved du, hvad du skal ha' købt i weekenden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej nej sikke en forskrækkelse og hvor er det godt, at det ikke gik endnu mere galt! Man kan virkeligt se at der må have været flammer i et stykke tid for at kunne lave de skader der.. Skræmmende!! Og hvor godt at I nu skal have et par røgalarmer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nej!! :o :o Hvor er det bare farligt og forfærdeligt! :( Kan din H2B fixe den?

Ja, det tror han godt han kan - heldigvis.. Han har dobbelt op af mange ting, så vi krydser fingre for at det kan lykkedes :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej nej sikke en forskrækkelse og hvor er det godt, at det ikke gik endnu mere galt! Man kan virkeligt se at der må have været flammer i et stykke tid for at kunne lave de skader der.. Skræmmende!! Og hvor godt at I nu skal have et par røgalarmer!

Det var helt vildt - ikke fordi der var store flammer da jeg vågnede, men det kunne have udviklet sig hurtigt :o Jeg har brugt størstedelen af dagen på at gøre rent, for at få lugten af brændt metal og træ væk, men den sidder der stadigvæk synes jeg.. Jeg har dobbelttjekket at alt har været slukket da vi tog ud i mine forældres kolonihavehus og der bliver tjekket igen inden vi lægger os til at sove :blush:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Men, nu skal det hele ikke gå op i hat og briller og brændt photobooth :wink:

BRYLLUPSKAGEN

Jeg har længe været lidt i koma over den bryllupskage, for jeg har ikke ville betale alt for meget for den samtidig med at den selvfølgelig gerne må være flot og total bryllupsagtig.. Jeg har spurgt adskillige kagebagere og nogle var alt for dyre, andre kunne ikke og en var alt for længe om at svare (synes bridezillaen :tunge:)

Her til aften skriver min dejlige storebror så, at han gerne vil sørge for og betale for vores kage :7himmel: Det er SÅ skønt.. For jeg har sprunget vores budget lidt meget :oops: Men, her kan I lige få et inspirationsbillede af kagen.. Smag har jeg ikke så meget forstand på, det eneste er, at den skal være let og luftig, for det bliver jo en dag med masser af varme og solskin, ik' :wink:

post-66555-0-55022900-1428779853_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en flot kage og sikke en dejlig bror du har at han vil betale kagen! Hvor er det dejligt at vide at man har sådan en dejlig familie som gerne vil hjælpe :-)

Lige præcis.. Han er den skønneste bror jeg har - selvom der er seks år i mellem os og vi ikke har den vilde kontakt i hverdagen, så ved jeg bare at han ALTID er der for mig og elsker sin skide irriterende lillesøster :wink: Både min familie og svigerfamilie har jeg været enormt heldige med - jeg ved at begge hold ville stå på hovedet for os, hvis vi bad dem om det :a1221:

Jeg snakkede lidt med min far og pappi (det kalder vi min papmor) om babysitterdilemmaet og de sagde, at det skulle vi nok finde ud af - de tilbød evt at vi sov hos dem (eller fandt et hotel at sove på, men det har vi ikke råd til..) og så kunne de overtage fra pædagogen, når de var færdige med at feste.. Jeg knusELSKER min familie :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en flot kage og sikke en dejlig bror du har at han vil betale kagen! Hvor er det dejligt at vide at man har sådan en dejlig familie som gerne vil hjælpe :-)

Lige præcis.. Han er den skønneste bror jeg har - selvom der er seks år i mellem os og vi ikke har den vilde kontakt i hverdagen, så ved jeg bare at han ALTID er der for mig og elsker sin skide irriterende lillesøster :wink: Både min familie og svigerfamilie har jeg været enormt heldige med - jeg ved at begge hold ville stå på hovedet for os, hvis vi bad dem om det :a1221:

Jeg snakkede lidt med min far og pappi (det kalder vi min papmor) om babysitterdilemmaet og de sagde, at det skulle vi nok finde ud af - de tilbød evt at vi sov hos dem (eller fandt et hotel at sove på, men det har vi ikke råd til..) og så kunne de overtage fra pædagogen, når de var færdige med at feste.. Jeg knusELSKER min familie :loveshower:

Ej hvor dejligt. Det er sgu guld værd! Jeg er også så glad for at min mor og stedfar tager drengene med hjem og så smutter vi på et nærliggende hotel for natten :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det sødt af din bror!! Og fint inspirationsbillede. Kan godt forstå den skal være let og luftig i sommervarmen (der bliver selvfølgelig sol og blå himmel på jeres dag :7himmel: ). Kan ikke huske det, men skal I have kagen til dessert eller senere? Jo senere det er, jo vigtigere tænker jeg også det er, at den er lidt frisk i det og ikke alt for tung :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det sødt af din bror!! Og fint inspirationsbillede. Kan godt forstå den skal være let og luftig i sommervarmen (der bliver selvfølgelig sol og blå himmel på jeres dag :7himmel: ). Kan ikke huske det, men skal I have kagen til dessert eller senere? Jo senere det er, jo vigtigere tænker jeg også det er, at den er lidt frisk i det og ikke alt for tung :biggrin:

Ja, selvføligelig bliver det høj sol og hele pivtøjet, ik' :tunge: Vi skal have kagen til receptionen og så noget andet dessert efter middagen.. Jeg er kæmpe fan af chokolade (f.eks. chokomousse) og hindbær, men er bange for at den bliver for tung og kedelig :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BABYSITTER

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at skrive til min store søns mor og forhørte mig, om de ville tage Noah efter de officielle billeder - og det ville de heldigvis gerne.. One down - one to go :tunge:

... Og vi er i fuld sving med at prøve at redde photoboothen, da vi skal have den med til konfirmation på lørdag og se om den virker i praksis - så håber jeg bare, at K når at få alt hjem til den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din store søns mor?

Nå, men dejligt med afklaring på både halv babysitting og kage. Krydser fingre for, at photoboothen kommer på højkant igen. Har I overvejet at forsyne den med nogle lufthuller for at undgå overophedning?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha Pille - godt at det ikke gik værre, det har været noget af en forskrækkelse, kan jeg forestille mig... Nu HAR du vel fået købt røgalarmer OG fået dem sat op, ikke sandt.. *S*

Superfint inspirationsbillede af bryllupskagen - det er lidt samme stil som jeg havde tænkt mig vores skulle være (bare kun i 2 lag). Men min veninde, der skal lave kagen, synes den er kedelig.. hmprf! Det er jeg ikke helt enig i, da jeg elsker at den er enkel at se på... Så nu må vi se, hvilke forslag hun har og så bliver det jo heldigvis alligevel mest kæresten og jeg, der skal bestemme os i sidste ende.. ;)

Sødt af din far og papmor, at tilbyde babysitting - og fedt, at din bror vil give Jer bryllupskagen... Det er SKØNT når familien gerne vil hjælpe.. *ss*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din store søns mor?

Nå, men dejligt med afklaring på både halv babysitting og kage. Krydser fingre for, at photoboothen kommer på højkant igen. Har I overvejet at forsyne den med nogle lufthuller for at undgå overophedning?

Haha.. Nøj, jeg har da været træt i går - fedt at have booket sig selv til børnepasning på den store dag :lol: Mente selvfølgelig min store søns VENS mor :floejt:

Mht overophedning og brandfare, så vil K bruge alm. AA-batterier i stedet for 12-volts (eller hvor mange volt det nu var..) Så jeg håber på, at det er nok til at undgå sådan en tur igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha Pille - godt at det ikke gik værre, det har været noget af en forskrækkelse, kan jeg forestille mig... Nu HAR du vel fået købt røgalarmer OG fået dem sat op, ikke sandt.. *S*

Superfint inspirationsbillede af bryllupskagen - det er lidt samme stil som jeg havde tænkt mig vores skulle være (bare kun i 2 lag). Men min veninde, der skal lave kagen, synes den er kedelig.. hmprf! Det er jeg ikke helt enig i, da jeg elsker at den er enkel at se på... Så nu må vi se, hvilke forslag hun har og så bliver det jo heldigvis alligevel mest kæresten og jeg, der skal bestemme os i sidste ende.. ;)

Sødt af din far og papmor, at tilbyde babysitting - og fedt, at din bror vil give Jer bryllupskagen... Det er SKØNT når familien gerne vil hjælpe.. *ss*

Jeg har ikke fået købt dem endnu :oops: Jeg skal have gjort det i dag..!

Jeg synes altså også at klassisk er skønt - og så kan det godt være vi er kedelige, men det er jo vores dag, ik' :wink: Det må du lige sige til din veninde!

Jeg ELSKER min familie!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille dog, sikke en forskrækkelse!!! Godt det ikke gik værre!

Pyha Pille - godt at det ikke gik værre, det har været noget af en forskrækkelse, kan jeg forestille mig... Nu HAR du vel fået købt røgalarmer OG fået dem sat op, ikke sandt.. *S*

Superfint inspirationsbillede af bryllupskagen - det er lidt samme stil som jeg havde tænkt mig vores skulle være (bare kun i 2 lag). Men min veninde, der skal lave kagen, synes den er kedelig.. hmprf! Det er jeg ikke helt enig i, da jeg elsker at den er enkel at se på... Så nu må vi se, hvilke forslag hun har og så bliver det jo heldigvis alligevel mest kæresten og jeg, der skal bestemme os i sidste ende.. ;)

Sødt af din far og papmor, at tilbyde babysitting - og fedt, at din bror vil give Jer bryllupskagen... Det er SKØNT når familien gerne vil hjælpe.. *ss*

Åh men det er sikkert bare fordi hun havde håbet på noget mere udfordring, når nu det er en bryllupskage. Hun bliver sikkert glad for at den er så enkel i sidste ende, når hun står og skal pynte den dagen i forvejen. Det giver stress at skulle performe for en veninde på den måde. Less is more!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pille dog, sikke en forskrækkelse!!! Godt det ikke gik værre!

Pyha Pille - godt at det ikke gik værre, det har været noget af en forskrækkelse, kan jeg forestille mig... Nu HAR du vel fået købt røgalarmer OG fået dem sat op, ikke sandt.. *S*

Superfint inspirationsbillede af bryllupskagen - det er lidt samme stil som jeg havde tænkt mig vores skulle være (bare kun i 2 lag). Men min veninde, der skal lave kagen, synes den er kedelig.. hmprf! Det er jeg ikke helt enig i, da jeg elsker at den er enkel at se på... Så nu må vi se, hvilke forslag hun har og så bliver det jo heldigvis alligevel mest kæresten og jeg, der skal bestemme os i sidste ende.. ;)

Sødt af din far og papmor, at tilbyde babysitting - og fedt, at din bror vil give Jer bryllupskagen... Det er SKØNT når familien gerne vil hjælpe.. *ss*

Åh men det er sikkert bare fordi hun havde håbet på noget mere udfordring, når nu det er en bryllupskage. Hun bliver sikkert glad for at den er så enkel i sidste ende, når hun står og skal pynte den dagen i forvejen. Det giver stress at skulle performe for en veninde på den måde. Less is more!

Tak Gybbel, -ja, håber også, at hun ender med at se fordelene i at lave en relativt simpel kage. ;) Derfor kan hun jo godt blive udfordret på indholdet, ikke sandt.. *s*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, den ser godt nok medtaget ud på billedet, så håber da at din H2B kan ordne den, når i nu skal bruge den til konfirmation.

Dejligt med din bror og bryllupskagen og hvor er det godt at høre at i har fået barn 1 afsat til sønnens vens mor :loveshower:

Det er så dejligt når familien træder til på denne måde.

:wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da fast - Ja hovedsagen er at der ikke er sket noget med jer og andre ting. Photobooten skal han nok få til at køre igen (han har jo gjort det én gang før). Var selv engang ude til en firmafest hvor der kom ild ud af en stikkontakt fra en firmafest og hvor ilden havde bredt sig til stikledningen (som gudskelov var solid). Det ligner umiddelbart at det er en overgang i kablet der har forårsaget skaden og hvis det er tilfældet kan løsningen være mere solide strømkabler .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille dog, sikke en forskrækkelse!!! Godt det ikke gik værre!

Pyha Pille - godt at det ikke gik værre, det har været noget af en forskrækkelse, kan jeg forestille mig... Nu HAR du vel fået købt røgalarmer OG fået dem sat op, ikke sandt.. *S*

Superfint inspirationsbillede af bryllupskagen - det er lidt samme stil som jeg havde tænkt mig vores skulle være (bare kun i 2 lag). Men min veninde, der skal lave kagen, synes den er kedelig.. hmprf! Det er jeg ikke helt enig i, da jeg elsker at den er enkel at se på... Så nu må vi se, hvilke forslag hun har og så bliver det jo heldigvis alligevel mest kæresten og jeg, der skal bestemme os i sidste ende.. ;)

Sødt af din far og papmor, at tilbyde babysitting - og fedt, at din bror vil give Jer bryllupskagen... Det er SKØNT når familien gerne vil hjælpe.. *ss*

Åh men det er sikkert bare fordi hun havde håbet på noget mere udfordring, når nu det er en bryllupskage. Hun bliver sikkert glad for at den er så enkel i sidste ende, når hun står og skal pynte den dagen i forvejen. Det giver stress at skulle performe for en veninde på den måde. Less is more!

Tak Gybbel, -ja, håber også, at hun ender med at se fordelene i at lave en relativt simpel kage. ;) Derfor kan hun jo godt blive udfordret på indholdet, ikke sandt.. *s*

Nemlig, og det er der mange amatør-bagere der glemmer. Det at lave en kage til så mange mennesker er i sig selv en udfordring. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer