Rialie

Mutual Weirdness Forever- Beretning: Eftermiddag

681 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså, tusind tak skal i have! :) Jeg er også glad for hvordan de endte, selv om det slet ikke var sådan jeg havde forestillet mig dem. Men jeg tror at de endte bedre end min forestilling, og det var så hyggeligt at lave det som fælles projekt med min forlovede :)

0

Del dette indlæg

Hvor er i søde! Det er altid dejligt at andre også synes om det man laver :)

Pyh, nu har jeg lige bestilt tid hos en skrædder i næste uge, og så kan hun lige kigge på kjolen og vurdere hvad der skal rettes til. Jeg er godt nok nervøs for om det bare bliver en kæmperegning, synes det er svært at vurdere hvad den slags koster. Men nu må vi se :) Om ikke andet bliver det dejligt at få nogle professionelle øjne på den, og at få den rettet til så den bare sidder perfekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Etsy-køb

Så har vi fået købt både gæstebog og cake topper fra etsy, jeg synes (selvfølgelig) at de begge er totalt søde:

post-67487-0-97138700-1399373012_thumb.j

post-67487-0-03960000-1399373034_thumb.j

Nu er der bare at vente på at de bliver lavet og ankommer. Der er faktisk nogle ugers ventetid på dem, så jeg er glad for at vi har fået bestilt dem nu - så er der styr på det!

Derudover har jeg bestilt en del forskellige sommerfugle, både fra ebay og etsy. Så jeg glæder mig til de ankommer så jeg kan komme igang med at lege med sommerfuglebuketten. Sommerfuglebuketten bliver mit helt hemmelige projekt som ingen (andre end jer herinde, godt nok) ved noget om. Så det er lidt uvant ikke at have mine nærmestes mening, men den skal nok blive så flot at de bliver vilde med den (man kan da håbe!) :lol:

0

Del dette indlæg

Makeup og hår-postyr!

Øv, altså, jeg synes bare at det har været et trælst cirkus at prøve at finde nogen til at ordne hår og makeup... Jeg havde, for nogle måneder siden efterhånden, endelig fundet en freelance der både sætter hår og lægger makeup. Hun var rigtig sød og spurgte meget ind til mine tanker og ideer, og virkede til at forstå hvad det var jeg har forestillet mig. Men hun var generelt ret dårlig til at få svaret mig tilbage.

For en måned siden sendte jeg hende en mail ift. at koordinere en prøveopsætning - hun har stadig ikke svaret tilbage. I sidste uge sendte jeg hende så endnu en mail og stadig intet svar. Jeg synes ellers det ville være superfedt at hun kommer ud til mig på dagen, det ville da bare være super dejligt ikke at skulle nogle steder hen. Men hun er altså overhovedet ikke billig, og så synes jeg bare ikke det er okay ikke at svare på sin kundes mail i en måned!

Så nu har jeg sgu ringet til en frisørsalon i Hobro (20. min kørsel fra Mariager hvor vi skal giftes) og bestilt tid til både hår og makeup samt en prøveopsætning!

På en måde er jeg glad, for så er der da styr på det, og dem føler jeg at jeg kan regne med (i modsætning til den anden). Men jeg er ikke helt glad for at skulle ud af døren på min bryllupsdag, jeg ville helt sikkert foretrække at de bare kunne komme til mig. Er der nogle der har gode erfaringer og opmuntrende råd? Nogle der også var ude af huset for at få sat hår og lagt makeup?

Derudover må jeg indrømme at jeg altid er lidt nervøs for at skulle få lagt makeup - jeg er bare så nervøs for at makeuppen ikke dækker ordentligt, at den ikke holder, at det bliver enten alt for meget eller alt for lidt... Øv! Det er sgu svært når man har diverse usikkerheder omkring sit udseende. Så nu har jeg bestilt prøvemakeup og hår, men godt nok først i juli - måske skulle jeg flytte det tættere på, bare for at få lidt ro i sindet omkring det?

Jeg synes sgu det er svært, og jeg ville så gerne have haft en til at komme ud til mig, sådan at formiddagen kunne forløbe i relativ fred og ro - men sådan skal det åbenbart ikke blive :(

0

Del dette indlæg

Jeg stresser altså også virkelig meget over det med hår og make-up. Min sædvanlige frisør er lige gået på barsel, og hun kan måske, måske ikke sætte mit hår og lægge min make-up. Det synes jeg også er ret stressende. Derudover er jeg slet ikke sikker på, at jeg stoler på hende til at lægge min make-up :blink: Jeg er nemlig også nervøs for at den ikke dækker ordentligt, eller at den ikke bliver perfekt... Jeg synes det er så svært.

Men jeg kan helt sikkert godt forstå, at du valgte hende, der ikke har svaret på dine mails i en måned fra. Kunne forstå hvis det bare var en uge, men en måned er godt nok lang tid.

0

Del dette indlæg

Jeg stresser altså også virkelig meget over det med hår og make-up. Min sædvanlige frisør er lige gået på barsel, og hun kan måske, måske ikke sætte mit hår og lægge min make-up. Det synes jeg også er ret stressende. Derudover er jeg slet ikke sikker på, at jeg stoler på hende til at lægge min make-up :blink: Jeg er nemlig også nervøs for at den ikke dækker ordentligt, eller at den ikke bliver perfekt... Jeg synes det er så svært.

Men jeg kan helt sikkert godt forstå, at du valgte hende, der ikke har svaret på dine mails i en måned fra. Kunne forstå hvis det bare var en uge, men en måned er godt nok lang tid.

Det kan jeg godt forstå at du går og er nervøs over. Det ville da bare være betryggende at have din sædvanlige frisør til at ordne dit hår den dag. Men jeg deler også lidt din skepsis ift. frisører og makeup; nogle er helt sikkert rigtig dygtige, mens ved andre virker det ikke som om de har nogle kvalifikationer for makeup overhovedet... Så jeg skal helt sikkert have den prøvemakeup og så er det ligesom testen. Hvis det så ikke duer, så ved jeg ikke lige hvad jeg gør. Nogle gange overvejer jeg også bare at lægge den selv, for så ved jeg da hvad jeg får, men jeg tænker også at jeg meget let kan gå hen og være virkelig nervøs den dag, og så er det altså ikke fedt at skulle stå og lægge en flot makeup... What to do?!? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå at du går og er nervøs over. Det ville da bare være betryggende at have din sædvanlige frisør til at ordne dit hår den dag. Men jeg deler også lidt din skepsis ift. frisører og makeup; nogle er helt sikkert rigtig dygtige, mens ved andre virker det ikke som om de har nogle kvalifikationer for makeup overhovedet... Så jeg skal helt sikkert have den prøvemakeup og så er det ligesom testen. Hvis det så ikke duer, så ved jeg ikke lige hvad jeg gør. Nogle gange overvejer jeg også bare at lægge den selv, for så ved jeg da hvad jeg får, men jeg tænker også at jeg meget let kan gå hen og være virkelig nervøs den dag, og så er det altså ikke fedt at skulle stå og lægge en flot makeup... What to do?!? :)

Jeg synes bare ikke, at jeg er dygtig nok til at lægge den make-up, som jeg vil have den dag. Men jeg er også lidt ude i at jeg vil have falske vipper og den slags, det har jeg prøvet at rode med selv før, og det er jeg bare ikke dygtig nok til. Jeg vil helt sikkert også have lagt prøve make-up og prøveopsætning på håret, men er meget i tvivl om, hvad man gør, hvis man ikke kan lide det man ser? Synes egentlig også, at det er lidt underligt, at der ikke er flere frisører/make-up artister, der har lavet en business ud af at køre rundt og lægge make-up og sætte hår på brude. Eller det har de måske også, der er bare ikke rigtig nogen der har en ordentlig hjemmeside... Det virke lidt som om, man skal kende nogen, der kender nogen... Synes det er megasvært... Plus at det på Sjælland koster en mindre formue.

0

Del dette indlæg

Jeg synes bare ikke, at jeg er dygtig nok til at lægge den make-up, som jeg vil have den dag. Men jeg er også lidt ude i at jeg vil have falske vipper og den slags, det har jeg prøvet at rode med selv før, og det er jeg bare ikke dygtig nok til. Jeg vil helt sikkert også have lagt prøve make-up og prøveopsætning på håret, men er meget i tvivl om, hvad man gør, hvis man ikke kan lide det man ser? Synes egentlig også, at det er lidt underligt, at der ikke er flere frisører/make-up artister, der har lavet en business ud af at køre rundt og lægge make-up og sætte hår på brude. Eller det har de måske også, der er bare ikke rigtig nogen der har en ordentlig hjemmeside... Det virke lidt som om, man skal kende nogen, der kender nogen... Synes det er megasvært... Plus at det på Sjælland koster en mindre formue.

Nej, jeg forstår heller ikke at jeg ikke har fundet flere med kør-ud-service?! Da vi for nylig havde vores foto-session lagde jeg selv makeup og jeg synes det gik fint (nu må vi se hvad billederne siger :) ), men jeg kunne godt mærke at det var lidt nervepirrende at stå med den makeup selv. Jeg tænker også at jeg nok gerne vil have falske øjenvipper, og det er jeg heller ikke specielt øvet i selv... Det kan være at jeg om nogle dage lige ringer til dem igen og ser om vi kan rykke prøvemakeuppen og -håret lidt tættere på.

Hvad gør du så med hår og makeup? Går du og venter på hvad det bliver til med frisørens barsel?

0

Del dette indlæg

Nej, jeg forstår heller ikke at jeg ikke har fundet flere med kør-ud-service?! Da vi for nylig havde vores foto-session lagde jeg selv makeup og jeg synes det gik fint (nu må vi se hvad billederne siger :) ), men jeg kunne godt mærke at det var lidt nervepirrende at stå med den makeup selv. Jeg tænker også at jeg nok gerne vil have falske øjenvipper, og det er jeg heller ikke specielt øvet i selv... Det kan være at jeg om nogle dage lige ringer til dem igen og ser om vi kan rykke prøvemakeuppen og -håret lidt tættere på.

Hvad gør du så med hår og makeup? Går du og venter på hvad det bliver til med frisørens barsel?

Har aftalt, at jeg kontakter hende i august, og hører om hun mener, at hun kan køre ud. Men har vidt egentlig slet ikke fået spurgt om pris eller noget... Overvejer lidt, om jeg skal kigge på noget andet.

Er også helt nervøs for at hun alligevel ikke kan sætte det, som jeg vil have det... Men det kunne godt være, at jeg skulle kigge mig omså jeg har en back-up.

0

Del dette indlæg

Har aftalt, at jeg kontakter hende i august, og hører om hun mener, at hun kan køre ud. Men har vidt egentlig slet ikke fået spurgt om pris eller noget... Overvejer lidt, om jeg skal kigge på noget andet.

Er også helt nervøs for at hun alligevel ikke kan sætte det, som jeg vil have det... Men det kunne godt være, at jeg skulle kigge mig omså jeg har en back-up.

Der kan i hvert fald ikke ske noget ved at kigge dig lidt omkring, så du har nogle ideer om hvad du gør, hvis din frisør ikke kan eller bare ikke gør det som du vil :) Jeg kan mærke at jeg (efter at have sovet på det) er meget mere tryg ved at have booket den anden frisørsalon nu. Også selv om det betyder at jeg skal ud at køre på dagen - jeg må tage min mor og evt. nogle tøser under armen, så bliver det hyggeligt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

3 måneder igen!

Hold op, det kommer tæt på! Selv om jeg synes at vi lige så stille begynder at få styr på mange ting, så er det bare som om at der dukker flere og flere småting op, som lige skal ordnes g tages stilling til! Det er bare som om der bliver mere og mere at planlægge og gøre i stedet for mindre og mindre :huh: Hvad sker der lige for det :lol: Men vi skal jo sådan set bare nå at blive gift, så ordner alle de andre småting sig af sig selv (forhåbentlig) :) Men ih, hvor jeg glæder mg!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen datosøster.. Ja lige pludselig er der mange ting. Jeg har fx slet ikke styr på borddækningen. :-) Men keep cool.. Jeg er sikker på, at vi når det.. :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer