Ki Schou

Tillykke til alle jer 7-9-13 brude

25 posts in this topic

Der er jo rigtigt mange herinde, der skal giftes i morgen.

Vi ønsker jer alle et stort tillykke og håber, at I hver især må få den mest vidunderlige dag.

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

2

Annonce ♥

Også et stort tillykke herfra - håber jeres dag bliver alt I har drømt om! :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Tak, det bliver en fantastisk dag... og tillykke til alle jer andre 7/9-13 brude... måtte solen skinne på jeres næser :cheerleader3:

0

Stort tillykke allesammen.. Må det blive en fantatisk dag

0

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med på vognen her :) Kæmpe tillykke til alle i morgen :loveshower: Jeg håber at i alle får en kæmpe fantastisk dag :heart:

0

Og et kæmpe tillykke fra mig... Ihh altså hvor vil jeg ønske I får den dejligste dag... :)

0

Kæmpe stort tillykke til jer alle - I får den bedste dag! Gad så godt det var min tur allerede :)

0

Kæmpe kæmpe tillykke til alle brudene i morgen. Glæder mig så meget til at læse om alle jeres fantastiske oplevelser :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, glæder mig bare helt vildt..

Min datter og svigerinde er hos mig nu og vi hygger rigtig..har fået rettet bryn, lagt fin manicure forberedt alt til i morgen, hvor min kæreste gennem snart 18 år bliver min mand ;-)

Stort tillykke til alle jer andre, håber også jeres dag bliver den bedste..

0

også et STORT tillykke herfra! :loveshower: Håber alle får en helt fantastisk dag! :loveshower:

0

Stort tillykke til alle 7-9-13 brudepar, håber i får en helt igennem ubeskrivelig fantastisk bryllupsdag :-)

Vejret ser heldigvis ud til at være med jer, husk nu at nyde det hele. Ser frem til beretninger fra den store dag, de

bliver slugt råt her :-) kan altså ikke lave alle de fancy smilyer, men sender en masse afsted :-)

0

Annonce ♥

jeg kan heller ikke lade være med at "tænke" - tænk at blive gift på år århundredes dag - 7.9.13, og så med denne vejrudsigt. man bliver helt rørt og blød i knæene ved tanken om al den lykke og glæde, der folder sig ud netop i dag. hvor er I heldige alle sammen - stort tillykke, og tak til alle dem, jeg har fået lov til at få "indblik" i. :cheerleader3:

ege art

0

Tillykke alle jer der bliver gift i dag :) Det bliver da en super dag :) Som Lotto-reklamen siger: Årets heldigste dag :)

0

STORT tillykke herfra til alle der skal giftes idag... :loveshower:

0

Et stort tillykke til alle som bliver gift i dag.. Må i få den mest vidunderligste dag :D

0

Annonce ♥

Tillykke til alle 7-9-13 brudepar. 1500 stk er der idag, mod normalt 200. ( ifølge TV2)

Så kommer der ca. 50 gæster pr. bryllup, så det giver 75.000 der skal til bryllup. Omg!!!

Der bliver travlt på vejene, så kør i go' tid idag. :)

0

Tillykke med til jer alle sammen. I kan se frem til en af de lykkeligste dage i jeres liv, man får ondt i kinder og kæber af at smile såååå meget.

Her er lige lidt om jeres dag.

http://www.kk.dk/da/borger/personlige-forhold/vielse/7-9-13

:denmarkflag:

Edited by snuske
0

Ih, stort tillykke til alle jer der skal giftes i dag. Sikke et smukt vejr! Tillykke igen. Jeg håber I alle har den mest fantastiske dag nogensinde!

0

Annonce ♥

Stort Tillykke til alle nybagte fruer og herrer også fra mig :loveshower: Håber dagen har været fantastisk. (glem os nu ikke her på BK vi hungrer efter beretninger) ()():biggrin:

0

Glæder mig så meget til masser fotos :-)

0

Tak - Det var en Fuldstændig uforglemmelig oplevelse...

0

Tusind tak! Vi havde en helt igennem fantastisk dag!

Tillykke til alle i andre også :)

0

Intet mindre end en perfekt dag !

1