Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Beretning del 1.2 - Dagene op til...

Torsdag:

Jeg stod tidlig op for at tage til tandlægen. Havde et tjek efter mine 3 ugers tandblegning, som for øvrigt er gået rigtig godt. Jeg har ikke super crazy hvide tænder, men det har gjort en forskel, og nok til at gøre mig glad og klar til alle billederne på dagen :wink:

Vi får pakket alle tingene i kasser og H2B laver fine skilte, så man kan se hvad hører til hvad. Så der burde ikke være nogen tvivl om hvor tingene skal placeres.

Vi havde haft en del problemer med at få printet vores bordplan og skiltet til kirken, så jeg endte med at smutte ned til VesterKopi og sætte dem på opgaven.

Kl. 12.00 kørte vi til Horsens for at have et møde med et husfirma om at få bygget hus. Det virker måske lidt tosset at gøre det lige før brylluppet, da vi har tusinde andre ting at tænke på, og det var da også lidt stressende, men vi blev nødt til at bruge vores fridage fornuftigt, så tænkte det var det bedste tidspunkt.

Vi fik hentet plakterne hos VesterKopi på vejen hjem og hvor var de bare gode!!

Kl. 17.00 havde jeg en tid til at få lavet negle hos StyleBox i Bruun's og det blev jo bare super godt og lige som jeg havde tænkt mig, så jeg var glad! :lol:

Om aftenen kom vores Toastmaster forbi til en lille snak, da vi egentlig slet ikke har snakket med ham om noget. Vi vidste godt han havde styr på det meste, men tænkte det lige var rart at afstemme vores forventninger og dagens forløb en extra gang :biggrin:

Edited by Anne-Mette Christensen
0

Annonce ♥

Beretning del 1.3 - Dagene op til...

Fredag:

Vi var heldigvis færdige med det meste, så endte med at være en meget stille og rolig dag, hvilket nok var meget godt. H2B kørte til lufthavnen kl. 8.30 for at hente hans 'best man' og jeg smuttede ned i byen. H2B havde styr på alt undtagen sine sokker. Jeg mente jo han skulle have nye sokker på, så jeg smuttede i Lilly og købte de fine sokker med klippe mærker :happy: Jeg var også forbi Søsterne Grene for at finde et lille staffeli til skiltet i kirken. Bagefter gik jeg ned til åen, hvor jeg fandt nogle af vores engelske gæster ved en af caferne. Jeg tog mig en drink med dem i solen. Super hyggeligt.

H2B og forloveren var i mellemtiden kommet hjem og fik kørt alle kasserne med diverse pynteting ned til Turbinehallen. Bagefter kom de ned til mig i byen, hvor vi spiste frokost på en af vores yndlings cafeer. Det var så dejligt ikke at skulle stresse omkring noget, som jeg lidt havde frygtet vi ville ende med.

Det meste af eftermiddagen sad vi bare i sofaen og hyggesnakkede.

Om aftenen havde jeg bestilt bord på en restaurant ved Marselisborg Lystbådhavn til os, mine forældre, søster m. familie og noget af H2Bs familie. Vores forældre havde på dette tidspunkt aldrig mødt hinanden, så vi tænkte det var på tide, sådan dagen før brylluppet :wink:

Det fik super fint, selvom det engelske gæster måtte smutte tidligt, da de var trætte efter den tidlige start og lange rejsedag.

Efter middagen kørte jeg H2B og forlover hen til deres B&B, hvor vi tog afsked. Jeg kørte derefter hjem til vores lejlighed, hvor min veninde/brudepige ventede på mig. Vi hyggede os med tv, snak og ansigtsmasker resten af aftenen :lol:

0

Annonce ♥

Del 2 - DAGEN

LØRDAG MORGEN - FRISØR & MAKE-UP

Så kom dagen!! :loveflag: Vågnede lidt før min alarm, så stod op ved halv otte tiden... Havde god tid, så tog det ganske roligt. Jeg havde slet ingen nerver, eller noget, hvilket føltes lidt mærkeligt :huh: Min veninde virkede nærmest skuffet over, at jeg ikke var helt oppe og kører over det hele! :blink: Jeg tror egentlig, at jeg bare ikke helt kunne forstå at dagen endelig var her, så vidste ikke helt hvordan jeg skulle reagere....

Anyway, jeg kom i bad, fik barberet ben og ordnet bryn... men da jeg ikke skulle have make-up på tog det jo ingen tid at blive klar. Vi spiste begge bare en skål morgenmad, hvilket passede mig fint. Da jeg så pænt sad klar kl. 8.45, og først skulle til frisør kl. 10 kunne jeg godt mærke maven begyndte at boble lidt. Så gik det alligevel op for mig at det altså var nu. Jeg fik pakke min taske til dagen/natten og vi forlod lejligheden.

Frisøren lå kun 15 min gåtur fra lejligheden, men vi tog bilen, så jeg ikke skulle gå tilbage igennem halvdelen af byen. Så kunne vi også køre direkte til hotellet efter...

Nå, men jeg må vel hellere få vist jer de første billeder. Det er jo alligevel hvad I alle venter på :wink:

Først blev håret ordnet. Det blev så godt! Lige som jeg havde drømt om.

post-56611-0-44902200-1402510375_thumb.j

post-56611-0-34572800-1402510398_thumb.j

post-56611-0-57599600-1402510581_thumb.j

Så blev make-upen lagt. Hjalp selv lidt til, så mine bryn blev som jeg ønskede det. Min hud nåede desværre ikke at komme i orden, så var lidt ked at min pande, men det kan heldigvis ikke ses så meget på billeder :)

post-56611-0-76902400-1402510609_thumb.j

post-56611-0-88629700-1402510420_thumb.j

post-56611-0-36992000-1402510438_thumb.j

0

Annonce ♥

Del 2 - DAGEN

FORBEREDELSER PÅ HOTELLET

Jeg havde taget mit slør med til frisøren, da jeg regnede med det skulle sættes i der, men det viste sig ikke at være så besværligt, så vi valgt selv at gøre det senere. Så slap jeg også for at rende rundt med det igennem byen. Efter frisøren kørte vi ned til Marselisborg Havnehotel, hvor min familie boede og hvor jeg havde booket et mødelokale til at gøre mig klar i. Først fik vi lige en bid mad (mors hjemmelavet boller) og så kom brudepigerne en efter en dumpende for at gøre sig klar sammen med mig :)

post-56611-0-29955300-1402513371_thumb.j

Der bliver lige øvet brudevals en sidste gang :lol:

post-56611-0-47828500-1402513428_thumb.j

Tøsehygge foran spejlet

post-56611-0-99763600-1402513467_thumb.j

post-56611-0-04482400-1402513486_thumb.j

Pigerne havde selvfølgelig også sørget for champagne, som vi hyggede os med i løbet af middagen. Vi havde jo rigeligt med tid, så vi tog det stille og roligt. Fotografen ville dog gerne afsted til kirken så tidligt som muligt, så måtte hoppe i kjolen tidligere end planlagt, så vi kunne få nogle billeder af det. Det betød desværre, at den sidste brudepige ikke nåede at komme med på billederne, hvilket var synd...

Her lidt billeder af mig der får kjolen på :7himmel:

post-56611-0-18561500-1402513696_thumb.j

0

Annonce ♥

Del 2 - DAGEN

KJOLEN & ACCESSORIES

Fotografen gik rundt og tog et par detalje billeder af mine sko, accessories mm. mens vi tøser gjorde os klar... Så her bliver I lige spammet med en masse billeder og ikke mindst min flotte kjole :a1221:

post-56611-0-35555200-1402516066_thumb.j

post-56611-0-76441300-1402516080_thumb.j

post-56611-0-34715400-1402516100_thumb.j

post-56611-0-12368000-1402516118_thumb.j

post-56611-0-89903400-1402516135_thumb.j

post-56611-0-17600300-1402516150_thumb.j

Jeg var ikke helt tilfreds med min buket da jeg så den. Levede ikke helt op til drømmen om de store flotte tætsiddende roser. Og selvom man fortæller en blomsterbinder, at man ikke ønsker noget grønt, så forstår de det tilsynladende ikke. Jeg lod det dog ikke ødelægge mit humør eller dagen. Fik bare min mor til senere at klippe de grimme grønne grene af... måske ikke helt gennemtænkt, da vi så kunne se hvor asymmetrisk buketten var lavet... men gjort var gjort. Jeg lod det mig ikke gå så meget på. Der kunne jo alligevel ikke gøres noget på det tidspunkt...

0

Annonce ♥

Annonce ♥