Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Sko med mønt

Så har jeg fået min 'sixpence' i skoen. Har sat den et sted, hvor den ikke er i vejen og hvor jeg ikke kan mærke den. Så håber jeg den bliver der hele dagen (eller til jeg skifter sko om aftenen). :)

Jeg vil stadig gerne gå dem lidt mere til, så venter med sko stickers til dagen før :wink: ellers er de klar!

sixpence_zps1ca9ab79.jpg

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billedspam! SÅ ER DET SNART!! :loveshower: ()()

Jeg har været lidt fraværende de sidste par dage, da der har været mega meget stress på herhjemme med at få de sidste ting klar, men endelige ENDELIG! er vi ved at være der. Nu er det jo også lige om lidt! I OVERMORGEN!! :a1221: Uhh vi er spændte!! og lidt nervøse! Det bliver så godt!! :7himmel: Jeg har som sagt fået færdiggjort en masse i disse dage, så det skal I da have lov til at se :biggrin:

Toiletkurvene (mangler lige et par småting til mændenes, ellers er de done!)

toiletbags_zps5f20401e.jpg

Skilt til bryllupskagen

cake-sign_zps75010fec.jpg

En del af bordpynten bliver disse små visitkort :)

instagram_zps8db00da5.jpg

Bordnumrene ser sådan her ud. H2B har lavet nogle fine clips/metal pinde så de kan sidde i blomsterne. Ved godt jeg slet ikke har fået vist jer nogle ting til vores borddækning, men tiden er løbet fra mig, så nu må I vente til efter brylluppet. Har heller ikke lavet en prøve opsætning, så er ret spændt på at se det endelige resultat. (tjek H2Bs manchetknapper for at forstå valget :wink: )

Bordnummer_zpsf028b8c5.jpg

Bordplanen

Bordplan_zpsc4d48478.jpg

Photo props!! Godt nok har vi ikke en photobooth, men kunne ikke stå få disse fine props. Har tænkt mig de bare skal stå på borde rundt i lokalet.

photo-props_zpsb50e68e4.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ting til kirken

Til kirken har vi lavet en lille sød plakat (mangler lige at finde ud af hvordan den skal stå, overvejer et lille staffeli), risposerne er klar i kurven :) og vi har netop foldet alle kirkehæfterne. Jeg er ikke helt tilfreds med hæfterne, men der var ikke mere tid, så det blev som det blev. Jeg har gjort hvad jeg kunne for at holde stilen i alt jeg har lavet. Noget har været nemmere end andet, men synes egentlig det er lykkes ret godt :lol: Jeg er bare glad for der ikke er mere at lave nu!! Har lige et par ting jeg skal have købt i morgen, ellers kan jeg slappe af! :thumbsupsmileyanim:

church-sign_zps3f5d05d4.jpg

risposer_zps4e0efad4.jpg

vielsesprogram_zps7302623d.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint det hele.... Er dit kort på bagsiden lavet i paint?

Mange tak! :) Nej det er lavet i noget der hedder CAD og Photoshop, men det kan da sikkert også klares i Paint. Kortet er dog lavet ud fra et screen print af google maps, så det er så præcist som det kan være :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det bare gennemført og godt ud!! Det er da helt vildt!!:) Lige til en blog!

Og har altid troet, når jeg så det skilt med "pick a seat, bit a side" at det var noget brudeparret havde sat op til festen, så som i at de ikke havde lavet en bordplan - men det er til kirken/ceremonien!! Ha ha:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jo viiiildt det er i morgen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Stort tillykke med dagen på forskud. Jeg håber at vejret også spiller med. Alle dine forberedelser ser jo ud til at spille max så jeg håber du finder tid til at tage en spandfuld billeder af lokale osv. så vi kan få lov at se med. Husk nu det vigtigste er at NYDE det.. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med i morgen - nå du får lidt tid igen vil jeg gerne høre om du kan sende menukort & vielseshæfter til mig, for de er super fine i skrifttyper og små pictogrammer (eller evt fortælle i hvilket program du har lavet dem, hvilke skrifttyper du har brugt og hvor du har fundet pictogrammerne)

Ha den skønneste dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver jo bare fantastisk!!

Jeg glæder mig så meget til at se det hele sammen - jeg ved jeg har skrevet det før, men jeg er virkelig vild med alle Jeres detaljer, så det bliver lidt spændende...

I må have en fantastisk dag i morgen - jeg kan ikke ønske Jer andet!! Have a blast!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe tillykke med i morgen - nå du får lidt tid igen vil jeg gerne høre om du kan sende menukort & vielseshæfter til mig, for de er super fine i skrifttyper og små pictogrammer (eller evt fortælle i hvilket program du har lavet dem, hvilke skrifttyper du har brugt og hvor du har fundet pictogrammerne)

Ha den skønneste dag :)

Mange tak! Jeg har lavet alt i et program der hedder Adobe InDesign, som er et typografisk design program.

Pictogrammerne har jeg købt her: http://www.istockphoto.com/stock-illustration-21038700-wedding-icons-mono-series.php?st=5e8eace

Den fine retro font, som er brugt til overskrifterne hedder Lobster, og kan downloades gratis hvis du søger efter den.

Den anden font er jeg ikke sikker på hvor jeg har fra, men den hedder Gotham Book. Så kan du evt. søger efter den :) Håber det hjalp lidt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De sidste detaljer...

I dag har egentlig ikke været så slem, som jeg frygtede. Har været lidt rundt i byen efter de sidste par ting. Fået hilst på nogle af vores engelske gæster, der nød godt af det gode vejr tidligere og ellers bare fået styr på de sidste ting. Jeg nåede lige, at lave en skål til "børnehjørnet" inden H2B aflevere alt til feststedet. Ved ikke om de 4 børn der kommer vil finde det interessant, men så har jeg da forsøgt.

kids_zps843c8085.jpg

Jeg har netop lige fået sko stickers sat på skoene, så nu skal jeg bare have pakket min taske til i morgen, hvor jeg skal ned på mine forældres hotel efter frisøren og gøre mig klar der nede. Samt en taske til lørdag nat.

shoes_zpsa8bd1ff8.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer