Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med milepælen! Nu er det jo alvor lige om lidt! Det bliver så fedt - jeg glæder mig i hvert fald til at se alle dine detaljer samlet i et...

Jeg krydser fingre for at dine brudepigekjoler når frem i tide. De er virkelig fine, men som dig har jeg også den første som favorit.

Super fine favours! Jeg tror det kommer til at se virkelig godt ud når de står ved hver eneste plads. Det kommer til at være så dejlig forårsfrisk med alle de fine gule detaljer.

Mht. til toiletkurvene kunne du også putte en simpel fugtighedscreme og en kam i mændenes. Det er jo ikke alle mænd der er creme forskrækkede :wink: .

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen! Nu er det jo alvor lige om lidt! Det bliver så fedt - jeg glæder mig i hvert fald til at se alle dine detaljer samlet i et...

Jeg krydser fingre for at dine brudepigekjoler når frem i tide. De er virkelig fine, men som dig har jeg også den første som favorit.

Super fine favours! Jeg tror det kommer til at se virkelig godt ud når de står ved hver eneste plads. Det kommer til at være så dejlig forårsfrisk med alle de fine gule detaljer.

Mht. til toiletkurvene kunne du også putte en simpel fugtighedscreme og en kam i mændenes. Det er jo ikke alle mænd der er creme forskrækkede :wink: .

Mange tak! Det er det virkelig og jeg glæder mig også til at se det hele komme sammen på dagen. Lige nu er det stadig ret uoverskueligt. Mest fordi jeg ikke rigtig er færdig med noget :pokey:

Det er helt sikkert en kjole jeg kan se mine brudepiger i, så håber jeg de kan klare en dag i kjoler, som måske ikke lige er deres favoritter. Det er jo min dag :wink:

Er så glad for vi har valgt gul, selvom det muligvis er lidt utraditionelt, så er jeg glad for at være anderledes og synes det gør alt mere personligt.

Tak for tippet! Må heller se at få købt de sidste ting til de kurve.

0

Polterabend beretning

Så skete det sgu alligevel og som noget af en overraskelse! Vi havde nemlig ikke de store planer i går, udover at få færdiggjort en masse ting til brylluppet. Vi var stået op i god tid for at komme tidligt i IKEA, men lige da jeg skulle til at klæde mig på vælter det ind med mennesker! Det var jeg slet ikke forberedt på! Jeg havde heldigvis fået make-up og det hele på, så måtte bare i noget tøj og få pakket en taske. Fik ad vide jeg ikke ville komme tilbage til lejligheden, så skulle have ting med til resten af dagen. Uhh jeg panikkede da lige en smule over at skulle pakke en taske til hele dagen, især når jeg ingen idé havde om hvad vi skulle...

Jeg fik stukket en cider i hånden og så var det ellers bare afsted ned mod byen. Første stop endte med at blive hos et dansestudie for pole dancing! Der gav vi den hele armen i en times tid og det var mega sjovt at prøve, men også sindsygt hårdt!! Jeg er så smadret og blå over alt i dag. Kan knap bevæge mig :blink: Dårlig kondi? hehe. Vi lærte en masse fede tricks og jeg har endnu mere respekt for dem der rent faktisk dyrker denne sport. Det er sgu hårdt for armene!

Efter dansetimen gik vi videre ned i byen. Vejret var jo skønt, så vi købte lidt drikkevare og satte os ned til åen lidt. Det var mega hyggeligt og dejligt at få snakket med veninderne og lige slappe lidt af i solen. Ved middagstid gik vi videre og endte til frokost på Restaurant Flammen. De damer kender mig sgu meget godt. Jeg er så meget en KØD spiser, så dette var virkelig det perfekte sted. :)

Efter frokost gik vi hjem til en af mine veninder, hvor jeg pænt fik besked på at tage min kjole af og så fik jeg bind for øjnene, imens de klædte mig på. Jeg var så klar på alt lige den dag, men synes egentlig ikke de havde fundet noget der var slemt overhovedet :biggrin: Se bare her hvor fin jeg blev: (prinsesse for en dag!)

Saved_Image_20140427_120939_zps8f666824.

Jeg fik derefter gaver fra dem alle, som jeg skulle åbne og gætte hvem var fra. Nogen var af mere betydning end andre, så de var lette nok at gætte. Det var virkelig sødt af dem og sjovt at se hvad de havde valgt at købe til mig. Vi legede også en leg, hvor de skrev deres første indtryk af mig ned på post-its og jeg skulle så gætte hvem der havde skrevet hvad. Det var jeg ret god til, så det var mest dem der endte med at drikke, haha! :lol:

Vi fik besøg af en super dygtig bartender, der diskede op med den ene lækre drink efter den anden og så hyggede vi ellers bare på altanen og dansede en masse. Jeg var i det bedste humør og nok også ret beruset, men det var bare så skøn en dag! :lol: Vi fik lavet hjemmelavet pizza, som vi egentlig aldrig fik spist så meget af. Det blev mere til en masse snacks i løbet af dagen. Hen af aftenen fik vi besøg af en "dildo"-dame, som præsenterede en masse legetøj for os. Det var meget sjovt, selvom det ikke er min første gang og nogle af veninderne fik da lidt ekstra viden om hvad jeg har i skabet her hjemme :blush:

Omkring midnat gik vi ned i byen til en bar, hvor der var bestilt bord til os. Jeg havde i mellemtiden fået lov til at skifte mig outfit, men de havde da endnu en fin bluse til mig :) Skal nok ligge flere billeder op når jeg får fat på nogen! Vi fik drukket, danset og hygget i et par timer til jeg simpelthen ikke kunne mere. Vi smuttede forbi McD på vejen hjem til min veninde igen. H2B kom forbi en halv time senere for at hente mig. Han havde selv været i byen med min venindes mand, så det passede meget godt. Jeg var glad for han fik mig hjem i seng.

Jeg er virkelig ramt i dag. Føler mig så smadret! Mine ben er blå over alt efter pole dancing og mine arme kan jeg knap nok løfte. Men jeg havde den mest fantastiske dag og aften! Og jeg er så taknemlig for at have så skønne venner, som jeg ved altid vil være der for mig :kiss::loveflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fotografen en del af festen?

Ja, nu kunne jeg godt lige tænke mig, at høre jer ad som har heldagsfotograf... er han/hun med under middagen som "gæst", altså sidder til bords med jer andre? Eller hvad har I valgt at gøre med fotografen under middagen? Kan virkelig ikke finde ud af hvor meget vores skal være med til... :help::help:

0

Annonce ♥

Fotografen en del af festen?

Ja, nu kunne jeg godt lige tænke mig, at høre jer ad som har heldagsfotograf... er han/hun med under middagen som "gæst", altså sidder til bords med jer andre? Eller hvad har I valgt at gøre med fotografen under middagen? Kan virkelig ikke finde ud af hvor meget vores skal være med til... :help::help:

Fotografen er ikke jeres gæst, vedkomne arbejder for jer den dag så nej de skal ikke sidde ved bordet.... Jeg laver en aftale med køkkenet at der er lidt mad til vores fotograf når det lige passer ind for alle og så får hun adgang til vores suite der ligger lige ovenover festsalen så hun lige kan få en pause eller to i løbet af aftenen, dette er hendes eget forslag

0

Vores fotograf skal sidde ved bordet, men nu er hun også en god ven og vi er meget tæt :):loveshower:

Så er hun jo også med som gæst :-) hvis man har en professionel fotograf som man betaler for en service, synes jeg ikke de hører til ved bordet....

0

Vi gør altid det, at vi spiser på skift, når gæsterne spiser (vi er jo 2 ude). Vi tager ikke billeder af folk der spiser alligevel. Og så er en af os altid klar til at springe ind, hvis der skulle ske noget der skal tages billeder af. Sker dog sjældent når de spiser. Vi sidder ikke i samme lokale, om muligt, men i et tilstødende lokale/indgang.

Jeg er ret sikker på at en proff. fotograf, der er hyret kun til dette formål, vil føle sig ret malplaceret ved et bord med gæster :) De kender givetvis ingen. og så er de jo på arbejde. De har også brug for stor bevægelsesfrihed, så alle billeder forhåbentlig ikke skal tages fra samme vinkel hele aftenen.

Edited by Victorias secret
0

Vil også mene, at hvis bare i sørger for, at fotografen får noget mad, så er det fint og en erfaren bryllupsfotograf ville godt kunne finde ud af, hvad han/hun skal gøre af sig selv under middagen:)

0