Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Tak for alle jeres beskeder med hensyn til kjolen og ikke mindst tak for at I er ærlige omkring det. Selvom det ikke altid er det man har lyst til at høre, så er jeg glad for jeres svar, da det bare bekræfter min egen usikkerhed på den dumme bule. Og nu får jeg forhåbentligt gjort noget ved det! Så tak piger! :)

0

Annonce ♥

Nyt armbånd

Det har været super svært at finde et passende armbånd i den stil jeg havde forestillet mig, så jeg endte med at bestille et andet armbånd fra Topshop i sidste uge :floejt: Det kom med posten i dag! Synes det passer meget bedre til øreringene :happy: Hvad siger I? Er det nye bling og perle armbånd ikke bedre?

TS_bracelet2_zps3e54cfb7.jpgTS_bracelet_zpseed20db7.jpg

TS_bracelet3_zps88918e72.jpg

0

Annonce ♥

Paraply

Det bliver selvfølgelig dejlig solskin og min. 20 grader d. 24. maj, men derfor har jeg for en sikkerheds skyld alligevel investeret i en fin hvid paraply :7himmel:

paraply_zpse7ecf45a.jpg

Den får du da ikke brug for, jeg har lige tjekket vejrudsigten den 24. Det skulle blive fint vejr :)

Jeg kan bedre lide det gamle armbånd, men har svært ved at se farverne på billedet. Er der også guld på øreringene?

0

Paraply

Det bliver selvfølgelig dejlig solskin og min. 20 grader d. 24. maj, men derfor har jeg for en sikkerheds skyld alligevel investeret i en fin hvid paraply :7himmel:

paraply_zpse7ecf45a.jpg

Den får du da ikke brug for, jeg har lige tjekket vejrudsigten den 24. Det skulle blive fint vejr :)

Jeg kan bedre lide det gamle armbånd, men har svært ved at se farverne på billedet. Er der også guld på øreringene?

Hehe, lyder lækkert og håber da virkelig det passer. Ville være så skønt!

Ja de var ikke helt nemme at tage billeder af, men øreringene er guld med en masse bling bling sten :D

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer! Jeg har valgt det nye armbånd, da jeg synes det passer bedst i stil med øreringene :7himmel: Så er der også snart ved at være styr på mit outfit :wink:

Så mangler vi bare resten! Hvilket jeg stadig synes er en del. Vi har dog fået printet en del i denne uge og er begyndt at klippe/skære ting ud. Så det er da en start!!

I dag har vi dog også haft tid til at nyde solen og forhåbentlig fået lidt farve :)

0

Bordkort

Så kan jeg endelig krydse noget af på vores lange liste, nemlig bordkortene! Har valgt at bruge servietterne til bordkort og holdt det helt enkelt med samme bånd vi brugte på invitationerne, så er der en rød tråd :) Vi, vores forældre, best man, brudepiger og brudebørn har alle en lille title på også :happy: Hvad synes I?

nametags_zpsce5a1791.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Er helt vild med den grafiske stil. Synes stilen og den gule farve er vældigt forfriskende i en verden, der ellers er præget af blonder og pasteller (og selvfølgelig ikke et ondt ord om den stil. Det er bare dejligt med noget andet).

0

Så er kjolen klar!!

Tog turen til Odense i dag, for at besøge skrædderen igen. Så snart jeg fik kjolen på kunne hun jo sagtens se problemet, og heldig var det noget som nemt kunne rettes. Det tog kun en halv time, så kunne jeg glad og tilfreds tage kjolen med hjem igen! :loveshower: Jeg er så glad for, at jeg fik det gjort, for ellers ville det have irriteret mig hele dagen med den dumme bule. NU er jeg endelig klar til dagen! Og det er jo lige om lidt, kun 1 uge tilbage!!! :cheerleader3:

DONE_zps548e4115.jpg

1