Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Ej hallo!! Hvis man har sådan en besked kan man da i det mindste lige RINGE til folk!!! Tøsedrenge!!!! Var godt nok også blevet gal og ked! Håber i finder en anden (måske endnu bedre;) løsning!

Det er selvfølgelig kedeligt at få sådan en besked, men de gør nu det rigtige i at have tingene på skrift.

Prøv at kontakte Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme og hør om det evt. er en sag som de kan tage. Hvis de ikke har kompetence til det, så prøv at hør Forbrugerklagenævnet ad om de kan tage sagen.

Hvis I har en aftale som du har brudt skal I helt sikkert gå videre med det!

Vi har intet betalt til dem, så kan vi vel ikke gøre så meget ved det? Godt nok har de brudt en aftale, men de har også tilbudt os deres andet lokale. Det er bare ikke samme type lokale og slet ikke hvad vi drømme om.

Det er rigtig at det kan være svært at kommen igennem med noget fordi I (endnu) ikke har lidt et økonomisk tab.

Jura er i 99 % af tilfældende ligeglad med følelser, så I vil ikke få kompensation for tort.

Men jeg vil alligevel mene, at I har en bindende aftale uanset om der er sket betaling eller ej. I har ret til at finde et tilsvarende lokale og leje det. Differencen kan I kræve erstattet. Men hvis I ikke kan blive enige om noget, kan konsekvensen være at I må via et klagenævn.

Okay. Synes nok ikke det er det værd at bruge tid på. Nu skal vi bare videre og finde noget andet så hurtigt som muligt.

0

Annonce ♥

Så krydser jeg fingrer for at et af dem bare siger WOOOOW ... :)

Tak for det!

Ej, hvor er det bare røv, specielt fordi i har sendt invitationerne ud! :pokey: Håber virkelig at de lokaler i kigger på er lige noget for jer! I har heldigvis stadig lidt tid endnu :):hug:

Ja det er også en af de ting som virklig irritere mig. Jeg er total perfektionist, så det sidder virkelig ikke godt med mig at jeg nu må kontakte alle inviterede for at fortælle dem om et nyt feststed. Og oven i det er der mange som allerede har bestilt hoteller tæt på, så vi kan næsten ikke tillade os at finde noget længere væk... Tak for det. Vi skal nok få det til at fungere! :)

0

Annonce ♥

Jagten på et nyt festlokale

Jeg har fået booket et par møder i denne uge til at se nogle feststeder som stadig ligger tæt på kirken og tidl. feststed. Lige nu er det mest tiltalende sted for os Turbinehallen (som overraskende nok er ledig på vores dato). Jeg besøgte dem sidste år da vi kiggede efter steder, men valgt det fra da jeg synes det var lidt for industri agtigt og for mørkt med alle murstenene. Vi har dog planer om et brag af en fest med stort dansegulv og der passer det jo perfekt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har erfaring med Turbinehallen? Det er altid rart at høre godt om et sted inden man besøger dem :)

0

Jeg har fået booket et par møder i denne uge til at se nogle feststeder som stadig ligger tæt på kirken og tidl. feststed. Lige nu er det mest tiltalende sted for os Turbinehallen (som overraskende nok er ledig på vores dato). Jeg besøgte dem sidste år da vi kiggede efter steder, men valgt det fra da jeg synes det var lidt for industri agtigt og for mørkt med alle murstenene. Vi har dog planer om et brag af en fest med stort dansegulv og der passer det jo perfekt.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer har erfaring med Turbinehallen? Det er altid rart at høre godt om et sted inden man besøger dem :)

Jeg kender det heller ikke, er fra Kbh. Men for fa'en hvor ser det fedt ud.

Du har ret det er industri agtigt men det er ret fedt. Se lige de hyggelige billeder med lys på bordene osv. Så længe akustikken er god, så er det mega fedt med den store hal:-)

Men den må være god når det er til udlejning og større fester. Men husk at tjek den, man bliver sindsyg hvis det hele runger om ørerne.

Bare gå rundt og klap - så er den ged hurtigt barberet.

Jeg håber sååååå meget for jer i finder et nyt og fremragende lokale:-)

Edited by BetonCirkeline
0

Det ser da super lækkert ud … Med mulighed for at lege med en masse PYNT :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Har ikke erfaringer med det, men synes det er et mega fedt sted!! Vi skulle så meget have holdt vores fedt der, hvis ikke det var fordi vi boede i København;)

Jeg kender det heller ikke, er fra Kbh. Men for fa'en hvor ser det fedt ud.

Du har ret det er industri agtigt men det er ret fedt. Se lige de hyggelige billeder med lys på bordene osv. Så længe akustikken er god, så er det mega fedt med den store hal:-)

Men den må være god når det er til udlejning og større fester. Men husk at tjek den, man bliver sindsyg hvis det hele runger om ørerne.

Bare gå rundt og klap - så er den ged hurtigt barberet.

Jeg håber sååååå meget for jer i finder et nyt og fremragende lokale:-)

Det ser da super lækkert ud … Med mulighed for at lege med en masse PYNT :cheerleader3:

Tak for jeres beskeder! Tror bare jeg skal se alle de muligheder stedet kan tilbyde og jeg har hørt de er meget fleksible, så man kan få det som man vil, hvilket er rart. Jeg har stadig vores tidligere sted i mine tanker med alt dekoration og det vi havde planer om, så det skal jeg nu overføre til et nyt sted. Turbinehallen har dog helt sikkert stort potentiale! Glæder mig lige frem til at se stedet igen :)

0

Har en veninde, der har arbejdet der. Hun siger, at der kan være en del problemer med akustikken, så det skal i nok lige huske at forhøre jer om. Jeg synes ellers også selv, at det er fedt og vi kiggede også på det, men vi endte med at blive enige om, at det var for dyrt.

0

Annonce ♥

Jeg kender det ;)

Det er super fedt, det kan pyntes efter jeres ønsker og kokken er super dygtigt og ejeren er venlig. Hvis der er et sted i Aarhus der kan arrangere fester er det dem.

Mørket et faktisk lækkert når man skal holde et brag af en fest. De kan også sætte belysning så det sparker bagdel.

0

Kan i øvrigt fortælle, at den samme veninde faktisk har arbejdet på Früd og chefen er slet ikke en rar person. Og han tøver ikke med at snyde, hvor han kan komme til det. Derfor er det måske held i uheld, at i skal finde noget nyt. Så længe i kan fylde lokalerne, så burde akustikken ikke være det store problem i turbinehallen. Og ja, det er SUPERlækkert:-)

0

Hej. Vi holdte julefrokost med mit arbejde i Turbine hallerne sidste år. og jeg synes det var super fedt. vi er en stor virksomhed, og de andre steder vi tidligere har holdt det synes jeg hverken mad eller service har været særlig god. Men i Turbine hallerne var der simpelthen så god service og maden var bare super god, tager i bragtning at det var en julefrokost. Personlet var hurtig fremme ved alle borde hvis der manglede noget og de var super opmærksomme -selvom vi var mange mennesker :-)

0

Turbinehallen er TOPPEN!!! Det er nok et af de lækreste steder i Århus!

Desværre ligger det over hvad vi har råd til, men suk altså - det er luksus!! Og så ligger det jo ligeså centralt som früd :)

0

Annonce ♥

Har en veninde, der har arbejdet der. Hun siger, at der kan være en del problemer med akustikken, så det skal i nok lige huske at forhøre jer om. Jeg synes ellers også selv, at det er fedt og vi kiggede også på det, men vi endte med at blive enige om, at det var for dyrt.

Okay, tak for info. Det vil jeg huske at undersøge :) Jeg ved man skal betale for lokale leje og så mad/drikke oveni, men kan man ikke tilpasse det til ens budget? Det er i hvert fald vores plan.

0

Kan i øvrigt fortælle, at den samme veninde faktisk har arbejdet på Früd og chefen er slet ikke en rar person. Og han tøver ikke med at snyde, hvor han kan komme til det. Derfor er det måske held i uheld, at i skal finde noget nyt. Så længe i kan fylde lokalerne, så burde akustikken ikke være det store problem i turbinehallen. Og ja, det er SUPERlækkert:-)

Seriøst!! Okay, så er det måske meget godt vi ikke skal være der. Har selv hørt han ikke skulle være for sød ved sit personale, men håbede lidt på det var rygte. Der er måske noget om sagen. Nå, det kan jo så være ligemeget nu!

Jeg ved lokalet er ret stort, så håber virkelig på akustikken er okay. Vi bliver 80 mennesker...

0

Hej. Vi holdte julefrokost med mit arbejde i Turbine hallerne sidste år. og jeg synes det var super fedt. vi er en stor virksomhed, og de andre steder vi tidligere har holdt det synes jeg hverken mad eller service har været særlig god. Men i Turbine hallerne var der simpelthen så god service og maden var bare super god, tager i bragtning at det var en julefrokost. Personlet var hurtig fremme ved alle borde hvis der manglede noget og de var super opmærksomme -selvom vi var mange mennesker :-)

Tak for din besked. Det er dejligt at høre godt om dem. Hvordan synes du akustikken var? Hvor mange mennesker var I?

0

Turbinehallen er TOPPEN!!! Det er nok et af de lækreste steder i Århus!

Desværre ligger det over hvad vi har råd til, men suk altså - det er luksus!! Og så ligger det jo ligeså centralt som früd :)

Er det virkelig så dyrt? Der er flere af jer der nu har nævnt prisen. Selvfølgelig kommer det an på ens budget, men håber da ikke det vanvittigt.

0

Annonce ♥

Seriøst!! Okay, så er det måske meget godt vi ikke skal være der. Har selv hørt han ikke skulle være for sød ved sit personale, men håbede lidt på det var rygte. Der er måske noget om sagen. Nå, det kan jo så være ligemeget nu!

Jeg ved lokalet er ret stort, så håber virkelig på akustikken er okay. Vi bliver 80 mennesker...

Om det er dyrt er jo relativt, men det var i hvert fald for dyrt til os. Jeg skrev og forespurgte og fik følgende svar:

Ift. jeres antal på omkring 50 gæster, vil jeg helt klart anbefale Auktionshuset i Mejlgade, der er et lille hyggeligt og meget charmerende hus med gårdhave.

Prisen for leje af Auktionshuset er 6.500 kr. ecxl moms og hertil kommer kuvertprisen så oveni for mad & drikke – den ligger ca. mellem 850-1000 kr.

I ovenstående indgår opdækning, tjenere, rengøring, velkomstdrink med snacks, 4 retters menu, øl, vand og vin ad libitum, kaffe/the og natmad.

0

Om det er dyrt er jo relativt, men det var i hvert fald for dyrt til os. Jeg skrev og forespurgte og fik følgende svar:

Ift. jeres antal på omkring 50 gæster, vil jeg helt klart anbefale Auktionshuset i Mejlgade, der er et lille hyggeligt og meget charmerende hus med gårdhave.

Prisen for leje af Auktionshuset er 6.500 kr. ecxl moms og hertil kommer kuvertprisen så oveni for mad & drikke – den ligger ca. mellem 850-1000 kr.

I ovenstående indgår opdækning, tjenere, rengøring, velkomstdrink med snacks, 4 retters menu, øl, vand og vin ad libitum, kaffe/the og natmad.

Jeg kan sagtens forstå at de foreslår Auktionshuset i jeres tilfælde. Det passer meget bedre til 50 gæster, hvor Turbinehallen vil være alt for stor!

Sidst jeg snakkede med dem var lokaleleje for Turbinehallen 12.500 kr. og så kunne vi for ca. 800 kr. pr. kuvert få samme tilbud som du omtaler der. Det kan selvfølgelig have ændret sig og jeg håber da på jeg kan få kuvertprisen længere ned, ellers er det også en dyr omgang!

1

Var der ikke et af parrene fra "Hvad bruden ikke ved", der holdt festen i Turbinehallen? Jeg mener, at programmerne stadig ligger på TV2 Play :)

0

Var der ikke et af parrene fra "Hvad bruden ikke ved", der holdt festen i Turbinehallen? Jeg mener, at programmerne stadig ligger på TV2 Play :)

Virkelig? Cool. Det kigger jeg da lige efter så :) Tak

0