Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa din skønne kvinde! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for et par dejlige men hurtige timer! Jeg håber det har kunne hjælpe lidt at vi kom forbi Aalborg så der er mindre for jer at se til i morgen, hvor vores tanker vil være med jer!!

Vi ses på lørdag!!

Knus Nanna, og Henning

GP

0

Del dette indlæg

Kæreste Rikke

Efter et længere fravær fra BK (igen), har jeg opdateret mig selv i din tråd!

Jeg sidder her og ved ikke rigtigt hvad jeg skal hverken sige eller gøre. Men for at starte et sted, er jeg bare SÅ ked at, at jeg måske har kommet til at træde dig over tæerne i en eller anden forstand (ang. negleriet) Jeg er, som Gitte, også helt ny i det her med påsætning af negle, osv. og blev også meget overrasket over varigheden... Jeg kommer, som de fleste andre, lige så meget for hyggens skyld... Nu har jeg siddet og været "misundelig" på alle jer der mødes og hygger, når vi andre har siddet tilbage på Djævleøen, så jeg greb bare chancen da den bød sig....

Jeg ved ikk rigtigt hvad jeg skal sige og gøre, andet end, at jeg er rigtig ked af, at du har haftt det på den måde, og hvis jeg har været en af dem, der har fået det til at "koge over" (eller hvad jeg nu skal sige..... ), så er jeg virkelig ked af det, for det har bestemt ikk været meningen, og jeg glæder mig helt vildt til at møde dig!

Dernæst vil jeg bare sige, at jeg er SÅ ked af jeres tab. Det gør mig ufatteligt ondt. jeg har selv et ret tæt forhold til min mormor og ved ikk hvad jeg ville gøre, hvis hun pludselig blev taget fra mig....

jeg sender dig bunker af dem her, og håber på, at du har det nogenlunde

:thumbsupsmileyanim:GP:bearhug::balloons::bearhug:

:biggrin: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Rikke, nu har jeg igen været væk fra BK for længe....

Jeg er virkelig ked af at høre om Oles mormor - jeg ved hvor hårdt det kan være, når man føler det rammer igen og igen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif

Jeg håber tingene snart bliver bedre for jer

:boohoo::cheerleader3::thanks:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg

Hejsa smukke!

Tusind tak for en super hyggelig og dejlig dag i går!!

Det var bare rigtigt dejligt at være oppe på messen og besøge jer, og vi må helt klart snart gentage succesen og tage ud og spise igen med Katharina, Kristian og os!!

post-16200-1174835250.jpgpost-16200-1174835265.jpg

Jeg håber det er okay at jeg flasher et par billeder vi tog oppe ved jer i går!?

Knus Nanna.

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Jamen søde Rikke, hvor er du dog henne :thumbsupsmileyanim:

Nu er der ikke så lang tid til din lille field-trip til det sjællandske, glæder mig meget til at møde dig i levende live :cheerleader3:

Jeg har opfordret til alminde hygge og sladder hos mig, når du kommer forbi, så må vi se om der er andre der bider på ;)

0

Del dette indlæg

PYHHHHHHHHHHA sikke en uge, vi har haft!!! :wacko: Har jo forberedt Forårsmessen plus bisættelse og passet mit morgenrengøringsjob ved siden af. Har haft en uge med 4-5 timers søvn pr. nat, resten af tiden er gået med at pakke ned, pakke ud, pakke ned igen og - ikke mindst slæbe os en pukkel til! Hvis ik' det havde været Nanna (Mullemusen) og hendes kommende, Henning, samt Katharina, så var vi slet ik' nået at blive klar til messen! :heart: Fantastiske mennesker som bare træder til på mindste vink! :lol:

Men sådan er det jo, når manden deroppe pludselig får lyst til at ruske i os med tabet af et familiemedlem... Så må man jo osse lige træde til for familien.

Nå, men en ny uge er begyndt og i morgen har jeg sidste dag på morgenjob. På søndag ska' vi så til vores første katteudstilling :cheerleader3: Det er i Hjallerup og vi ta'r Rani (den hvide) og Patti (den sorte) med:

post-22637-1174915672.jpg

post-22637-1174915979.jpg

I må meget gerne krydse fingre for, at de ta'r al postyret ok, og (selvfølgelig) at de klarer sig godt... Konkurrencen er MEGET hård! :bearhug:

.... Nu vil jeg prøve at blive opdateret i alle jeres skønne tråde, har bare SAVNET jer helt vildt! :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!!! :bearhug:

Hold da op for en uge I har haft....dejligt at i morgen er den sidste morgen du skal have morgenjobbet -HAHA- Så skulle der gerne blive lidt mere søvn til dig den næste tid..håber du får hvilet lidt...det er sku så hårdt når man ikke får sovet nok, og når man desuden har så mange ting at spekulere på...ja, det dræner altså... -HAHA- kender det så udemærket på min egen krop...

Fedt at I fik hjælp med messen, det er jo bare guld værd når folk træder til på den måde :lol: og dejligt for jer at det gik godt...

Vedr. udstillingen..ja, jeg ville da blive noget chokeret hvis ikke I kommer hjem med en eller anden form for anerkendelse af de missere der....ved ikke hvilken en er min favorit....hmmmm..dem BEGGE!!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::heart: :carrot:

De er så specielle begge to med deres meget fine træk..jeg mener...deres farver, øjne, ører...(og pelsen ser flot ud på billederne)..ja,

de er præmie material for pokker da!

Knus herfra, Nanna :hug:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Synes stadig jeres stand ser kanon ud - og sejt at der lige træder folk til og hjælper :thumbsupsmileyanim:

Iiiiih de missere - tager du dem ikke med herover? :bearhug:

Må lige spørge - er det Maine Coon missere? De ligner lidt (synes jeg) men kan også være jeg bare skal pudse brillerne :cheerleader3:

Håber der er styr på Ole og dig snart med alt det I har været igennem - :cheerleader3: som I lige må nøjes med til du kan få et rigtigt et.

- Gitte

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Hej Rikke.

Sikken en uge I har haft, men skønt med ekstra hænder der hjælper til når det er nødvendigt. :carrot:

Ville smadder gerne have været på messen og sagt hej :lol: men har virkelig haft en lorte weekend som startede ud med et KÆMPE skænderi med gemalen :cheerleader3: der varede i mere end et døgn - hvilket resulterede i minus søvn. Deroveni var jeg i mødregruppe lørdag formiddag og til middag lørdag aften, så da vi endelig havde sluttet fred og alt var godt igen (og det er det stadig -HAHA- ), trængte vi til at finde os selv igen om søndagen. Så det gik ikke lige som jeg havde troet, men så´n er det jo en gang imellem :heart:

Men det lyder til at I havde en god messe :hug: Og nu planlægger i allerede næste projekt - der er fart på jer to hva? -HAHA-

:lol:

Hilsen Solsikken :bearhug:

0

Del dette indlæg

PYHHHHHHHHHHA sikke en uge, vi har haft!!! :wacko: Har jo forberedt Forårsmessen plus bisættelse og passet mit morgenrengøringsjob ved siden af. Har haft en uge med 4-5 timers søvn pr. nat, resten af tiden er gået med at pakke ned, pakke ud, pakke ned igen og - ikke mindst slæbe os en pukkel til! Hvis ik' det havde været Nanna (Mullemusen) og hendes kommende, Henning, samt Katharina, så var vi slet ik' nået at blive klar til messen! -HAHA- Fantastiske mennesker som bare træder til på mindste vink! :hug:

Men sådan er det jo, når manden deroppe pludselig får lyst til at ruske i os med tabet af et familiemedlem... Så må man jo osse lige træde til for familien.

Nå, men en ny uge er begyndt og i morgen har jeg sidste dag på morgenjob. På søndag ska' vi så til vores første katteudstilling :cheerleader3: Det er i Hjallerup og vi ta'r Rani (den hvide) og Patti (den sorte) med:

post-22637-1174915672.jpg

post-22637-1174915979.jpg

I må meget gerne krydse fingre for, at de ta'r al postyret ok, og (selvfølgelig) at de klarer sig godt... Konkurrencen er MEGET hård! :heart:

.... Nu vil jeg prøve at blive opdateret i alle jeres skønne tråde, har bare SAVNET jer helt vildt! :thumbsupsmileyanim:

:bearhug:

Ja så er vi vist heller ikke mere fantastiske men vi vil bare gerne hjælpe dem vi holder af!! Vi hyggede os med at hjælpe jer og det varmede at se dig smile!! Det var det hele værd!!

Jeg glæder mig meget til at hører om hvordan det er gået på søndag men med sådan to charmetrolde :cheerleader3: så kan i da ikke andet end at få en positiv ros og anmeldelse!!

Knus Nanna.

:lol:

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiih de missere - tager du dem ikke med herover? :heart:

- Gitte

Århhh, jaaaa!!! Hvor ser de altså bare dejlige ud!!! :bearhug: (mangler altså stadig en katte-smiley)

Det så bare ud som om det var en rigtig hyggelig stand, I har fået bikset sammen - virkelig flot :(

Jeg håber du er ved at kunne overskue lidt igen nå nu du ikk skal jobbe tidligt om morgenen, må være dejligt at være sluppet af med :kiss:

:cheerleader3: Mia

0

Del dette indlæg

Hold da op, Rikke.

I sidder ikke stille ret længe ad gangen, hva'?

Men hvis jeg havde sådan nogle to, dejlige katte ville jeg også ud og vise dem frem! :(

Glæder mig til at møde dig i næste uge - så kan jeg også lige hilse på misserne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

de er præmie material for pokker da!

Tusind tak, dejlige Nanna, jeg håber sådan at du har ret... Men som sagt er konkurrencen MEGET hård, især for de helt hvide misser :bearhug: Fååårk... er allerede ved at blive nervøs! :toot:

Iiiiih de missere - tager du dem ikke med herover? :toot:

Må lige spørge - er det Maine Coon missere? De ligner lidt (synes jeg) men kan også være jeg bare skal pudse brillerne :cheerleader3:

Håber der er styr på Ole og dig snart med alt det I har været igennem - :( som I lige må nøjes med til du kan få et rigtigt et.

Søde Gitte, hvor er du bare fantastisk... Det er ikke Maine Coons men Norske Skovkatte, havde selv meget svært ved at se forskel på de to racer i starten :kiss::toot:

Ville smadder gerne have været på messen og sagt hej :cheerleader3: men har virkelig haft en lorte weekend som startede ud med et KÆMPE skænderi med gemalen :heart: der varede i mere end et døgn - hvilket resulterede i minus søvn. Deroveni var jeg i mødregruppe lørdag formiddag og til middag lørdag aften, så da vi endelig havde sluttet fred og alt var godt igen (og det er det stadig :toot: ), trængte vi til at finde os selv igen om søndagen. Så det gik ikke lige som jeg havde troet, men så´n er det jo en gang imellem :balloons:

Ej øv, for en weekend. Det er jeg ked af at høre... Men godt I er kommet på god fod igen :):toot:
0

Del dette indlæg

Ja så er vi vist heller ikke mere fantastiske men vi vil bare gerne hjælpe dem vi holder af!! Vi hyggede os med at hjælpe jer og det varmede at se dig smile!! Det var det hele værd!!

Jeg glæder mig meget til at hører om hvordan det er gået på søndag men med sådan to charmetrolde :cheerleader3: så kan i da ikke andet end at få en positiv ros og anmeldelse!!

Tak skønne Nanna :heart: Og jo I er!!!

De katte er da bare evigt skønne! Ligesom deres ejer!!!

Dejligt for jer at i nåede det hele til messen. HVor så jeres stand fin ud :balloons:

Tusind tak søde Sophie :kiss:

Århhh, jaaaa!!! Hvor ser de altså bare dejlige ud!!! :bearhug: (mangler altså stadig en katte-smiley)

Det så bare ud som om det var en rigtig hyggelig stand, I har fået bikset sammen - virkelig flot :(

Jeg håber du er ved at kunne overskue lidt igen nå nu du ikk skal jobbe tidligt om morgenen, må være dejligt at være sluppet af med :toot:

Hvor er du bare sød, Mia, tusind tak ska' du ha' :cheerleader3:
0

Del dette indlæg

Hold da op, Rikke.

I sidder ikke stille ret længe ad gangen, hva'?

Men hvis jeg havde sådan nogle to, dejlige katte ville jeg også ud og vise dem frem! :(

Glæder mig til at møde dig i næste uge - så kan jeg også lige hilse på misserne.

Søde Anne... Du har ret, der er gang i os for tiden - det er osse for meget... Kommer i hvert fald til at trænge rigtig meget til en eksotisk ferie snart!... Men hov, det får jeg jo osse snart!!!!! :cheerleader3::bearhug::heart:

Glæder mig osse helt vildt til at møde dig i næste uge :carrot: :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Hej Rikke.

Tak for din skønne besked i min tråd :(:cheerleader3:

Når nu du nu skal på udstilling med jeres søde katte, kan du da lige lave et pitstop. Jeg bor nemlig i Vodskov og du kører lige forbi på vej til Hjallerup :toot:

:balloons:

Solsikken :kiss:

Århhhh søde, det ville jeg ENORMT gerne, men vi ska' være der allerede kl. 07.30 :cheerleader3: Men kommer du ikke forbi udstillingen i løbet af dagen?? (Pretty please!)

:heart:

0

Del dette indlæg

Pyhhhhha... Har lige været i Matas og bruge... hold fast... 2.800,- !!!! :kiss:

Da vi var på messe i weekenden, mistede jeg min makeup-taske, med ALT den makeup, jeg overhovedet har! :bearhug: Kan virkelig ikke se, hva' andre mennesker ska' med mit makeup!! Havde det med på messen fordi vores program var så stramt pga. mit morgenjob, at jeg måtte ta' makeup på i bilen derop :wacko:

Nå, men det gode er, at mit brude-makeup lå herhjemme :cheerleader3:

Men altså, når man går i Matas og bruger så mange penge, så får man gaver til højre og venstre, og det var først dér, det blev sjovt at shoppe i dag! :heart: Elsker Estée Lauder, så hun kom lige med en makeuptaske med en læbestift, en mascara, en parfumeprøve (Pure White Linen - dufter dejligt), en Skin Refinisher (ik' heeeelt sikker på hva' det går ud på endnu) og en dagcreme! NIIIIIIIIIICE :(

0

Del dette indlæg

Ihh altså, det var da også det mindste de kunne gøre når du sådan kommer og redder deres dagsomsætning!!

Jeg kan altså ikke forstå hvor din makeuptaske sådan kan blive af! Den lå da omme bag baren, ikk?? Der kommer da ikke nogen!!

Knus Nanna

:(

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Ihh altså, det var da også det mindste de kunne gøre når du sådan kommer og redder deres dagsomsætning!!

Jeg kan altså ikke forstå hvor din makeuptaske sådan kan blive af! Den lå da omme bag baren, ikk?? Der kommer da ikke nogen!!

Knus Nanna

:(

Nej, men sidst vi så den, var da vi pakkede det sidste ned - Hennings bil var fyldt til randen, jeg fangede fisk og Ole pakkede vores Octavia med resten... Den er her altså ikke, alt er rodet igennem... Til gengæld var der en masse andre, der pakkede og gik forbi hele tiden og den lå bare på gulvet sammen med en masse af de andre småting.

0

Del dette indlæg

Søde Rikke-pige...

hvor er jeg dog glad for at høre I havde en god messe i weekenden, det fortjener I, så det bare surt med din mistede makeup taske, men sådan kan det jo gå, og så giver det jo en ganske glimrende anledning til at købe nyt... :(

så vil jeg sige at jeg er ked af at jeg ikke kan komme omkring Greve i den weekend, jeg har en eksamen i ugen efter og den er jeg vist nødt til at læse op på, ville gerne have mødt dig og alle de andre dejlige tøser herinde fra... om ikke andet så bare for at hilse på jer, skal alligevel i praktik igen i starten af maj, og der er kunstige negle totalt bandlyst, selv om jeg gerne ville have prøvet for en gangs skyld at have smukke negle... det må blive en anden dag, hvis jeg finder ud af at komme omkring jylland og vi evt kan finde ud af noget der? Karsten har familie i Aalborg, så det er da ikke utænkeligt, men aner det ikke endnu... ellers må jeg bare affinde mig med korte og kedelige negle... :bearhug:

Rikke jeg vil krydse fingre for dig, og dine missere i weekenden, de er altså bare så dejlige jeres katte, og det siger jeg selv om jeg normalt ikke bryder mig om katte...

:cheerleader3: og hilsner fra

Gitte

så skal du forresten også have tak for din besked i min tråd, de små har det godt, men vi var nødt til at sende en af de voksne ud med porcelæns ekspressen igår, den var vores malle i fuld gang med at gnaske i :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer