MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Hej du skønne, skønne kvinde

Tusind tak for i går. Det var en stor fornøjelse at møde dig :-)

Jeg stemmer HELT klart for at servietter og sko og taske skal matche hinanden! Ægte bridezilla detalje. Fedt!

Kram Katja

:bearhug: Ja for faen - det hele må jo matche! (Hvorfor det så var David der gik amok med lyssætning og farveforskelle og jeg ved ikke hvad - hmmm. groomzilla tror jeg! :balloon:

Og selv tak for igår - lad os snart holde polterabend for Josefin igen :cheerleader3: Ej det var dælme hyggeligt og meget afslappende. I er fabelagtigt selskab!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stemmer HELT klart for at servietter og sko og taske skal matche hinanden! Ægte bridezilla detalje. Fedt!

Kram Katja

:bearhug: Ja for faen - det hele må jo matche! (Hvorfor det så var David der gik amok med lyssætning og farveforskelle og jeg ved ikke hvad - hmmm. groomzilla tror jeg! :balloon:

Og selv tak for igår - lad os snart holde polterabend for Josefin igen :cheerleader3: Ej det var dælme hyggeligt og meget afslappende. I er fabelagtigt selskab!

Jaaa! BK polterabends rocks!

0

Del dette indlæg

Hej Gitte

Det kommer da til at se helt fabelagtigt ud! Det bliver en hel symfoni hvis du lægger buket og taske fra dig på bordet! :balloon:

Og ja, verden er bare rigtig lille nogle gange!

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Tyvlånt fra en anden bruger herinde (har glemt hvem :doh:) er her en liste over de ting man skal huske til brudens taske:

• En læbestift eller gloss så du kan holde munden kysseklar hele dagen
  • En pakke "frisk mund pastiller" til samme formål.
  • En mascara. til at bevare de kønne øjne
  • En pakke kleenex til de mest rørende stunder.
  • En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.
  • Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.
  • Vabelplaster. Til de nye sko. hvis det nu sku gå galt.
  • Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden.
  • Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af
  • Nogle hårnåle, hvis nu der skulle falde en tot!
  • Sikkerhedsnål
  • Ekstra sko - hvis de er umulige at danse i...men ja, de skal naturligvis ikke i brudens taske - men i brudens kuffert
  • En neglefil, hvis de fine negle knækker
  • Evt panodiler hvis musikken bliver lidt for høj
  • En strikkepind til at klø hårbunden i den rigtig flotte frits
  • En fugtet klud til at tage støv fra risene
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tyvlånt fra en anden bruger herinde (har glemt hvem :doh:) er her en liste over de ting man skal huske til brudens taske:

• En lille flaske med din parfume, så du kan dufte fantastisk gennem hele festen.
  • Et lille spejl så du kan tjekke at alt er perfekt uden at løbe konstant på toilettet.
  • Pudderpapir. I modsætning til almindeligt pudder fjerner det sved og fedt samtidig med, at det lægger et tyndt lag pudder på huden.
  • Nål og sytråd i samme farve som kjolen til knappen til ophæng af slæbet bag på kjolen hvis den skulle falde af
  • Sikkerhedsnål
  • Ekstra sko - hvis de er umulige at danse i...men ja, de skal naturligvis ikke i brudens taske - men i brudens kuffert

Vorherre til hest! Så er min taske da ALT for lille!!! Det kræver jo en mindre kuffert!

0

Del dette indlæg

Jeg har godtnok ikke tænkt mig at putte det hele i tasken - hvad filan er f.eks. pudderpapir???

Men det ville være typisk mig at troppe op med en helt tom taske, så hellere lige have en liste over hvad der kan være i den :cheerleader3:

Jeg kan vist ikke prale med det samme... Så du min taske i går :balloon:

0

Del dette indlæg

GRMBL!!!!! Så faldt manden lige pladask for at vi skulle have vores egne M&M's til bryllupsbaren - yes yes. Mig ind på mymms.com og bestille ... yes. Så når man til bestillingssiden og skal udfylde navn og adresse. Tror I så ikke kun de tosser sender til USA??? IIIIIHHHHHHHHH VI VIL HA' M&M'S!!!

:bask: :bearhug::balloon::bunny_4::cheerleader3:

LATTERLIGT!

Nå finder vel på noget andet - peanuts er jo en vinder hver gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med USA synes jeg egentlig tit at jeg oplever. Jeg havde fundet det mest gudeskønne papir, som jeg ikke kunne få af samme årsag, og hvis man så endelig finder noget som de gider sende til én, så er det tit, at man skal betale en halv arm for at få det til Danmark. Der var en side hvor jeg skulle købe for 20$, men så skulle jeg give ikke mindre end 69$ for at få det sendt til DK - ikke på vilkår!

Pudderpapir er i øvrigt sådan noget papir man lige kan duppe sig i ansigtet med, som både har puddereffekten, men som samtidig også lige holder huden mat og lækker...

0

Del dette indlæg

Kram Katja

:boohoo: Ja for faen - det hele må jo matche! (Hvorfor det så var David der gik amok med lyssætning og farveforskelle og jeg ved ikke hvad - hmmm. groomzilla tror jeg! :bestwishes:

Jaaa! BK polterabends rocks!

yepper (måske er det bedst uden et træt opgave hoved der bliver hurtigt fuld :boohoo: ), men ellers så top doller :boohoo:

Så skal vejret bare være godt, så kan det blive med motorcykel indslag :boohoo:

0

Del dette indlæg

• Sikkerhedsnål
CHRIST!!!.... Og jeg som ikke havde regnet med at have nogen taske med overhovedet!! Mon alle de ting kan være i Michaels lommer???... :bestwishes:

Hmm... jeg synes det er en voldsom liste!... havde ikke regnet med at tage andet med end kleenex... DÉR blev jeg klogere!.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Det der med jeg lige ville læse din tråd...jeg nåede til side 9 så fik jeg dårlig samvittighed over min opgave.

Jeres invitationer er helt vildt fede syntes jeg :cheerleader3: Nåede desværre ikke til jeres kage forsøg, det er ellers spændende. Vi laver også selv, eller nok mest Yngve, det er i hvert fald ham der har prøvet ind til vider og det blev ret godt. Man kunne godt se han ikke er konditor, men den var nu super flot.

Jeg kommer nok tilbage og læser mere:)

Og endnu engang tak for i torsdags, det var rigtig hyggeligt at møde dig

:bestwishes:

Mona

0

Del dette indlæg

• Sikkerhedsnål
CHRIST!!!.... Og jeg som ikke havde regnet med at have nogen taske med overhovedet!! Mon alle de ting kan være i Michaels lommer???... :bestwishes:

Hmm... jeg synes det er en voldsom liste!... havde ikke regnet med at tage andet med end kleenex... DÉR blev jeg klogere!.. :cheerleader3:

Jeg har lånt min venindes brudetaske, men efter rygestop vidste jeg faktisk ikke, hvad jeg skulle putte i den... Tak til BK for at afhjælpe dette problem! Nu har jeg så igen Katjas problem - tasken er ikke stor nok :boohoo:

Ses i morgen tøser!

0

Del dette indlæg

Nå - Sebastian har så fået sin første tand i nat (endda på sin 8. måneders fødselsdag :cheerleader3:) så - minus nattesøvn til moar her. Til gengæld er det lykkes mig at lave første udkast til en foto-montage til David. Vil I se? Nej .. ej det tror jeg slet ikke I gider :boohoo:

Nå men HVIS I skulle få lyst til filmen hentes her

Kvaliteten er ikke supergod, for den er optimeret til web (den endelige udgave bliver på DVD så den bliver noget mere lækker). Og så ved jeg ikke om der skal lidt forklarende tekst ind hist og her (f.eks. billedet med fårene er vist lidt indforstået men det er taget fra en tur til Norge vi var på hvor vi vågnede op middle out of nowhere til lyden af bjælder - det var så får der spankulerede rundt om bilen :bestwishes:)

Enjoy tøser, og kom endelig med idéer til at gøre den bedre!

- Gitte

øv øv øv...Jeg kan stadig ikke se den :boohoo:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Gitte.

Det der med jeg lige ville læse din tråd...jeg nåede til side 9 så fik jeg dårlig samvittighed over min opgave.

Jeres invitationer er helt vildt fede syntes jeg :cheerleader3: Nåede desværre ikke til jeres kage forsøg, det er ellers spændende. Vi laver også selv, eller nok mest Yngve, det er i hvert fald ham der har prøvet ind til vider og det blev ret godt. Man kunne godt se han ikke er konditor, men den var nu super flot.

Jeg kommer nok tilbage og læser mere:)

Og endnu engang tak for i torsdags, det var rigtig hyggeligt at møde dig

:boohoo:

Mona

Hvis nu jeg havde haft hukmmelsen med mig ville jeg nok kunne have husket at I istedet havde bestilt jeres pingvin kage :boohoo:

Jeg var i går meget interesseret i Holger Bech og spurgte min kæreste ud om velkosko og andre spøjse ting. Jeg tror han syntes jeg var lidt skør, men hva' :boohoo:

Holger Bech er ikke skilt, men har blot lært at købe sin mad i kantinen - mente min kæreste - og ved næst møde ville han se om det er velkosko han har på...det er nemlig en snak de også tit har på studiet :bestwishes:

Håber I får en hyggelig dag med brunch(?)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for idag, Gitte.

Det var som altid en fornøjelse at være i dit selskab :thumbsupsmileyanim:

Tænkte lige, at jeg ville lægge disse 2 links ind til dig. Det er 2 hjemmesider, hvor man købe Oakley tøj og sko:

www.rubensmenswear.com (her kan man også bestille deres solbriller med styrke - engelsk hjemmeside)

www.oakstore.de (tysk hjemmeside - dog ikke helt så god som den engelske)

Håber du kom godt hjem, og at junior er komme i bedre humør. Håber vi ses næste tirsdag til pizza og kage!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hva er det med Justin, er det Timberlækker du mener???

Jeg fik også lige tjekket min kalender og jeg skal servere til en zilla's bryllup herinde fra, så en globryllup marathon går slet ikke :o

Det var godt du kommer, ellers ville dte jo ikke være helt det samme :blink:

Jup det er Justin Timberhottie vi skal ind og se. Det kan en gammel næsten-gift kone som mig jo ikke gå glip af :)

Jeg ved heller ikke med at køre helt til Sønderjylland og hjem igen - vil rigtig gerne men hvorfor pokker skal der være så langt??? :cheerleader3:

Nå vi sladres jo ved søndag :)

SÅÅÅÅÅ langt væk er det altså heller ikke... og med bilen proppet med zillaer blir det da en mega hyggelig roadtrip :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil også vide hvorfor du hedder MamaTux... den med Mama kan jeg jo næsten regne ud, siden du har to "øgler" (total kærligt ment) men Tux??? :unsure:

0

Del dette indlæg

Man SKAL jo ikke tage alt det der med - jeg skal i hvert fald ikke. Men en meget god tjekliste synes jeg.

Altså - jeg regner da med at min brudepige har en større vandrerygsæk med til alt mit ragelse, som jeg ABSOLUT skal have med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

SÅÅÅÅÅ langt væk er det altså heller ikke... og med bilen proppet med zillaer blir det da en mega hyggelig roadtrip :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil også vide hvorfor du hedder MamaTux... den med Mama kan jeg jo næsten regne ud, siden du har to "øgler" (total kærligt ment) men Tux??? :blink:

Nej det er vel 3 timer i bil - hver vej? Må lige regne på tiden - for selvom I allesammen er nogle dejlige zillaer så venter Timberlækker jo ikke på at starte koncerten til jeg ankommer i Parken :unsure:

Jamen altså der findes jo det fantastiske styresystem der hedder Linux (sikkert kun nørder der kender det) og det har en maskot der hedder Tux - en supernuttet pingvin. Og for mange år siden blev jeg medlem af bestyrelsen i SSLUG som er en af verdens største brugergrupper for det her operativsystem - og så kaldte de andre drenge mig for BabyTux fordi jeg var den yngste.

Og så fik jeg jo Alexander og han overtog BabyTux titlen :) Og Sebastian - ja han er MiniTux (en blanding af Mac Mini og Tux - manden er jo mac fanboy).

Og det hænger bare ved - der findes faktisk folk derude der ikke kender mit rigtige navn :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SÅÅÅÅÅ langt væk er det altså heller ikke... og med bilen proppet med zillaer blir det da en mega hyggelig roadtrip :cheerleader3:

Jeg vil også vide hvorfor du hedder MamaTux... den med Mama kan jeg jo næsten regne ud, siden du har to "øgler" (total kærligt ment) men Tux??? :)

Nej det er vel 3 timer i bil - hver vej? Må lige regne på tiden - for selvom I allesammen er nogle dejlige zillaer så venter Timberlækker jo ikke på at starte koncerten til jeg ankommer i Parken :)

Jamen altså der findes jo det fantastiske styresystem der hedder Linux (sikkert kun nørder der kender det) og det har en maskot der hedder Tux - en supernuttet pingvin. Og for mange år siden blev jeg medlem af bestyrelsen i SSLUG som er en af verdens største brugergrupper for det her operativsystem - og så kaldte de andre drenge mig for BabyTux fordi jeg var den yngste.

Og så fik jeg jo Alexander og han overtog BabyTux titlen :o Og Sebastian - ja han er MiniTux (en blanding af Mac Mini og Tux - manden er jo mac fanboy).

Og det hænger bare ved - der findes faktisk folk derude der ikke kender mit rigtige navn :unsure:

GIGA NØRD..... Hvor er det fantastisk :thumbsupsmileyanim: I love it :blink:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Tak for hilsen på min tråd :shooter:

Har lige læst historien om hvordan i mødte hinanden og frieriet - Jeg blev helt rørt og fik tårer i øjnene og hvor var det sødt at han havde din søn som medsammensvoren -HAHA-

Bliver også lige nødt til at sige WAAAUUUWWW :lol::griner:- - hvor er du bare smuk i den kjole du har valgt - Du kommer til at slå benene væk under ham når du går op af gulvet...

:super: Anette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer