MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Men altså ... vi vil gerne have stuen større. Og have revet en væg ned (der er bærende - ups). Og have rykket et par andre vægge - og have fikset begge badeværelser. Nåh ja - og køkkenet. Men altså det er ikke noget der SKAL laves nu det er bare mig der bliver til en villa-zilla snart tror jeg :rolleyes:

Pas på. Hvis man ikke får lavet - ihvertfald - det med væggene er der en risiko for at det aldrig sker. Når først man har fået møblerne på plads og er blevet integreret i huset er det noget sværre at "flytte vægge" m.v end hvis man gør det fra starten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men altså ... vi vil gerne have stuen større. Og have revet en væg ned (der er bærende - ups). Og have rykket et par andre vægge - og have fikset begge badeværelser. Nåh ja - og køkkenet. Men altså det er ikke noget der SKAL laves nu det er bare mig der bliver til en villa-zilla snart tror jeg -HAHA-

Pas på. Hvis man ikke får lavet - ihvertfald - det med væggene er der en risiko for at det aldrig sker. Når først man har fået møblerne på plads og er blevet integreret i huset er det noget sværre at "flytte vægge" m.v end hvis man gør det fra starten.

Der er jo en grund til at sofa og sofabord skal flyttes ind i kælderen og ikke stueplan, hvis vi køber huset. Så får vi nok fikset væggene når vi savner møblerne for meget :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tja jeg snakker af erfaring. Jeg spurgte forleden om ikke vi skulle male træværket på vores hus en anden farve. Svaret kom prompte: Jo men så skal det være brunt som det var da vi købte det, og som det stadig er på den ene side, fordi du kun har gjort det arbejde du startede inden Kevin (DJ Lillemand) blev født, halvt færdigt. Han er så også kun lige fyldt 6 og nu er det jo et stort hus. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jamen vi skal da til Sharm El Sheik og bo på Hyatt Regency :rolleyes:

Über luksus i en hel uge - GLÆDER MIG -HAHA-

NICE... skal I dykke? :) I så fald kan jeg jo selvfølgelig anbefale en god dykkerskole... :blush:

Hvis I er til vandreture, så kan jeg anbefale en tur til Mount Siani... fed tur hvor man vandrer om natten og ser millioner af stjerner og stjerneskud... men når man går ned er det ret ulækkert med masser af affald.. og det er meget fyldt med turister... men kan man se bort fra det, så er turen super fed ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja man kan da ikke forlade dig en weekend! Så kommer man tilbage, og så har I næsten købt hus :rolleyes: Det lyder virkelig spændende, og så i Rødovre. Det er jo kun et smut herfra. Må desværre sige til den kære Mette, at Brøndbyøster er tættere på :)

Er spændt på at høre, hvordan det er gået idag, hvor I jo skal ud og se huset igen med en håndværker! Krydser fingre for, at alt er i orden - og ikke mindst for at I så får huset, hvis det er dette, I ønsker.

Sikke en røverkøb, du fik lavet med drikkevarer. Det er altid dejligt, når man opdager, at man rent faktisk kan overholde et budget -HAHA- Fik du afleveret alle flaskerne tilbage til Bilka?

Tak for din hilsen i min tråd! Og jo vi skal da lige finde ud af noget med d. 17! Jeg er stadig klar, måske vi skulle oprette en tråd i "skal vi mødes", så folk kan tilmelde sig der? Har du nogle gode foreslag til steder, hvor vi kan spise god brunch?

0

Del dette indlæg

Ja man kan da ikke forlade dig en weekend! Så kommer man tilbage, og så har I næsten købt hus :rolleyes: Det lyder virkelig spændende, og så i Rødovre. Det er jo kun et smut herfra. Må desværre sige til den kære Mette, at Brøndbyøster er tættere på :)

Er spændt på at høre, hvordan det er gået idag, hvor I jo skal ud og se huset igen med en håndværker! Krydser fingre for, at alt er i orden - og ikke mindst for at I så får huset, hvis det er dette, I ønsker.

Sikke en røverkøb, du fik lavet med drikkevarer. Det er altid dejligt, når man opdager, at man rent faktisk kan overholde et budget -HAHA- Fik du afleveret alle flaskerne tilbage til Bilka?

Tak for din hilsen i min tråd! Og jo vi skal da lige finde ud af noget med d. 17! Jeg er stadig klar, måske vi skulle oprette en tråd i "skal vi mødes", så folk kan tilmelde sig der? Har du nogle gode foreslag til steder, hvor vi kan spise god brunch?

Mht brunchen så har jeg ladet mig fortælle, at Nationalmuseets cafe har en helt fantastisk buffet - altså hvis man skulle prøve noget lidt andet end de klassiske caféer... Man skal vist bare bestille bord i god tid...

Ellers skulle Bastionen og Løven på Christianshavn været rigtig godt, siger min kollega. Eller hvad med Nørrebro Bryghus? Ellers kan man jo altid vælge en af de klassiske caféer inde i byen... Café Stella i Kompagnistræde skulle efter sigende have byens billigste brunch...

0

Del dette indlæg

Mht brunchen så har jeg ladet mig fortælle, at Nationalmuseets cafe har en helt fantastisk buffet - altså hvis man skulle prøve noget lidt andet end de klassiske caféer... Man skal vist bare bestille bord i god tid...

Ellers skulle Bastionen og Løven på Christianshavn været rigtig godt, siger min kollega. Eller hvad med Nørrebro Bryghus? Ellers kan man jo altid vælge en af de klassiske caféer inde i byen... Café Stella i Kompagnistræde skulle efter sigende have byens billigste brunch...

Den på Nationalmuseet lyder rigtig god, men vi kan kun være der i 2 timer, og kender jeg os rigtig, så tager en Zilla-brunch mere end det. Jeg stemmer derfor på Nørrebro Bryghus eller Bastionen og Løven. Hvad siger I til det? Skal vi sige kl 10 eller 11?
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den på Nationalmuseet lyder rigtig god, men vi kan kun være der i 2 timer, og kender jeg os rigtig, så tager en Zilla-brunch mere end det. Jeg stemmer derfor på Nørrebro Bryghus eller Bastionen og Løven. Hvad siger I til det? Skal vi sige kl 10 eller 11?

Jeg synes vi skal flytte denne over i zilla-tråden under "Skal vi mødes"

0

Del dette indlæg

Jeg synes vi skal flytte denne over i zilla-tråden under "Skal vi mødes"

Den er allerede igang derovre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hus update!

Idag var vi så ude og se på "hytten" sammen med vores murer - som er Davids onkel. Badeværelset ovenpå skal fjernes da det ikke er lavet særlig pænt og fugerne er til hest. Og så var der noget med taget og en tagrende som ikke var lavet ordentligt. Og så skal der drænes rundt om huset så kælderen ikke er så kælder-agtig mere. Og så er der jo lige alle de ting VI gerne vil gøre ved huset, men det skal sælgeren jo ikke bøde for.

Så imorgen skal jeg lige have fat på Teknisk Forvaltning og sikre mig at der ikke er olie-forurening i jorden (naboen er Dansk Olie Kompagni) og ejendomsmægleren og afgive vores bud. Puh og realkredit folkene og så må vi se. Vi vil i hvert fald gerne købe huset :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hus update!

Idag var vi så ude og se på "hytten" sammen med vores murer - som er Davids onkel. Badeværelset ovenpå skal fjernes da det ikke er lavet særlig pænt og fugerne er til hest. Og så var der noget med taget og en tagrende som ikke var lavet ordentligt. Og så skal der drænes rundt om huset så kælderen ikke er så kælder-agtig mere. Og så er der jo lige alle de ting VI gerne vil gøre ved huset, men det skal sælgeren jo ikke bøde for.

Så imorgen skal jeg lige have fat på Teknisk Forvaltning og sikre mig at der ikke er olie-forurening i jorden (naboen er Dansk Olie Kompagni) og ejendomsmægleren og afgive vores bud. Puh og realkredit folkene og så må vi se. Vi vil i hvert fald gerne købe huset :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Det er bare SÅ spændende med det hus. afgiver i så bud i morgen eller??
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllups update!

Vi var også inde og snakke med Ego idag og få styr på de sidste "detaljer".

Menuen er nu på plads:

Asiatisk marineret laks

Gazpacho shot

Oksemørbrad med garniture, kartofler og trøffel sauce

Vanilie is på chokolade bund med frisk frugt

Desuden kan vi komme ind med drikkevarer og sætte bordene op om fredagen - en STOR sten er faldet fra mit hjerte!

Vi får også noget slush-ice drinks ting - bliver super lækkert :cheerleader3:

Og ellers er vi bare generelt trygge ved stedet - det virker som om der er super tjek på det hele og ikke særlig meget vi selv skal holde hånd i hanke med.

Puh det kommer tæt på nu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Desuden kan vi komme ind med drikkevarer og sætte bordene op om fredagen

Så kunne der måske være ide i at vi (jeg) stillede vores gear op samtidig, så det hele var klappet og klart til lørdag.

Det snakkede vi godtnok kort om derude igår, og ja det ville da være en glimrende idé. Jeg kan lige vende den med din søde kone :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det ser ud som om der ikke er olieforurening - der er i hvert fald ingen sager hos Teknisk Forvikling.

Så nu er der afgivet bud til mægleren som ville give det videre til sælgeren. Så nu venter vi bare på sælgerens dom - puha har TOTAL sommerfugle-farm i maven! :boohoo:

Kryds lige lidt for os, tøser!

0

Del dette indlæg

Nå det ser ud som om der ikke er olieforurening - der er i hvert fald ingen sager hos Teknisk Forvikling.

Så nu er der afgivet bud til mægleren som ville give det videre til sælgeren. Så nu venter vi bare på sælgerens dom - puha har TOTAL sommerfugle-farm i maven! :boohoo:

Aiiiiij hvor er det vildt :bearhug: Krydser alt hva' jeg kan og har! Hvornår får I besked om tilbuddet er accepteret?

:heart:

0

Del dette indlæg

Så nu er der afgivet bud til mægleren som ville give det videre til sælgeren. Så nu venter vi bare på sælgerens dom - puha har TOTAL sommerfugle-farm i maven! :bearhug:

Jeg krydser også, hvad krydses kan XXXXXXXXXXXXXXX :boohoo: (Mangler 'krydse-fingre-smiley')

Glæder mig til at høre mere!!!

0

Del dette indlæg

Aiiiiij hvor er det vildt :bearhug: Krydser alt hva' jeg kan og har! Hvornår får I besked om tilbuddet er accepteret?

Han sagde han ville ringe tilbage idag, men har endnu ikke hørt noget. Måske skal sælgeren lige tygge på det ... ?

0

Del dette indlæg

Han sagde han ville ringe tilbage idag, men har endnu ikke hørt noget. Måske skal sælgeren lige tygge på det ... ?

Ja, eller måske er sælger på arbejde og ska' snakke det over med sin bedre halvdel i eftermiddag... Eller måske ka' sælger slet ik' kontaktes før efter arbejdstid... Tror i hvert fald ik', at du behøver ligge noget i, at du ik' har hørt noget endnu.

Men NØJ hvor jeg glæder mig til at høre, om de accepterer!!! :boohoo::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer