MarieMus

M&M <3 2. maj 2009

3,411 indlæg i dette emne

Det lyder da super.

Jeg syntes da bestemt at du skal have sat hår begge dage.

Man kan ikke gøre sig for smuk til sin elskede ofte nok.

VH Heto

Tak for den dejlig positive mening!

Da min frisør er en rigtig dejlige dame i min svigerfamilie regner jeg godt med at kunne lokke hende til at sætte mit hår begge dage. Hun har sat mit hår før og det var bare SÅ smukt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtigt fine invitationsprøver, Marie... Synes også at den fineste har "vundet" :thumbsupsmileyanim:

Hvor bliver det altså spændende... Kan tydeligt huske mig selv for 2-3 år siden... Tiden kunne bare ikke gå stærkt nok og lige nu, hvor der er 10 måneder til vores bryllup, kunne jeg godt ønske mig en måneds tid ekstra at løbe på :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Rigtigt fine invitationsprøver, Marie... Synes også at den fineste har "vundet" :thumbsupsmileyanim:

Hvor bliver det altså spændende... Kan tydeligt huske mig selv for 2-3 år siden... Tiden kunne bare ikke gå stærkt nok og lige nu, hvor der er 10 måneder til vores bryllup, kunne jeg godt ønske mig en måneds tid ekstra at løbe på :bearhug:

:cheerleader3:

Hvor er det dejligt at en forstår mine tanker. :) Synes egentlig det er skønt at jeg kan gå og glæde mig så længe, men alligevel er der også længe til... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Marie...

Ja, jeg skammer mig oz at jeg beder dig oom at komme tilbage, og når du så gør, er jeg væk... Men jeg er ikke heeeelt væk, er lige tilbage for en kort bemærkning!

Jeg synes den invitation I har valgt er meget smuk! Så det kan du sagtens være super stolt af... Meget meget meget smukt! :thumbsupsmileyanim::)

Helt ærligt Marie, det kan du ikke være bekendt! Jeg vil hvad der er i den pakke NU!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis kæresten beslutter sig for at det skal være disse ringe, så får i et billede af dem. :thumbsupsmileyanim:

Desværre har han meget meget smalle fingre og skal derfor have en mindre ring end mig og derfor er det svært for ham at prøve ringen (som er standart størrelse) for den er alt for stor og falder hele tiden af. :)

Jeg er allerede forelsket i min ring, men han skal lige have lov til at gå lidt med sin og finde ud af om den er for bred til hans fingre. Så jeg håber på at kunne fortælle om afgørelsen i morgen.

Nu vil jeg gå i seng og tænke over nogle ting...

*Nat nat Piger*

0

Del dette indlæg

Ja så har vi bestemt os for at vi vil have ringene! :cheerleader3:

Prøvesættet er nu sendt tilbage så vi kan få de rigtige ringe.

Glæder mig rigtig meget til vi får VORES ringe. :thumbsupsmileyanim:

post-27709-1188669045.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Ja så har vi bestemt os for at vi vil have ringene! :cheerleader3:

Det kan jeg godt forstå :respekt::bunny_4: De er også rigtig flotte ;) :cheerleader3:

Lidt vildt de sender prøveringe ud - fin service.. :cheerleader3:

Knusere

0

Del dette indlæg

Ja så har vi bestemt os for at vi vil have ringene! :respekt:

Det kan jeg godt forstå :bunny_4::blush: De er også rigtig flotte ;) :cheerleader3:

Lidt vildt de sender prøveringe ud - fin service.. :cheerleader3:

Knusere

Ja alverdens ros til Chanti!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte ringe. :boohoo: Det bliver lækkert når i får jeres rigtige ringe.

Hvor er du bare smuk Marie(det har jeg vidst sagt før!)

Jeg kan også bedst lide invitation nr. 2 :denmarkflag:

Tak tak tak!!! Er bare så vild med de ringe og er virkelig glad for at Kæresten besluttede sig for dem.

Tak for komplimentet. Er altså ikke spor køn i forhold til så mange andre. Har en rigtig øv-jeg-har-været-svømmer- krop... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er virkelig flotte de ringe Marie.

Jeg kan godt forstå at i valgte dem.

Jaaaa mere ros af vores ringe. :boohoo: Glæder mig helt vildt til vi får de rigtige ringe, men endnu mere til min Kæreste sætter ringen på min finger. Tager den aldrig af igen. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Scrapbog

Jeg har lavet en scrapbog til at gemme alle de bryllups ting jeg finder i løbet af de næste par år.

Har også en mappe og et publisher dokument på computeren til alle de ting jeg finder på nettet. :boohoo:

Her er scrapbogen

post-27709-1188677844.jpg

Redigeret af MarieMus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fine ringe!

Hvor er det fedt med en scarp bog - det skulle jeg også have gjort ;)

Jeg havde ellers tænkt mig at lave en scapbog her efter brylluppet, men den jeg skulle bruge og har pyntet har gæsterne fyldt op med hilsner, så der er næsten ikke plads. MEN FEDT med hilsner fra gæsterne! Så må om jeg skal købe en ny eller hvor..

Men din er godt nok flot lavet!

0

Del dette indlæg

Marie søde, du går da heeelt amok :denmarkflag: FLOTTE ringe :boohoo: Flotte. Er vild med invitationerne

Ja går helt amok... Men har også haft ferie. I morgen starter jeg på arbejde igen... så der sætter jeg farten lidt ned.

0

Del dette indlæg

Rigtig fine ringe!

Hvor er det fedt med en scarp bog - det skulle jeg også have gjort ;)

Jeg havde ellers tænkt mig at lave en scapbog her efter brylluppet, men den jeg skulle bruge og har pyntet har gæsterne fyldt op med hilsner, så der er næsten ikke plads. MEN FEDT med hilsner fra gæsterne! Så må om jeg skal købe en ny eller hvor..

Men din er godt nok flot lavet!

Hvor er det fedt at gæsterne har skrevet så meget at der ikke er mere plads! Jeg laver denne scrapbog med ideer og ting jeg skal huske og så laver jeg en anden til selve brylluppet med de endelige ting og en masse billeder. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hej Marie

Rigtig god idé med saadan en scrapbog..saa har man ligesom det hele samlet et sted. Mine ting til brylluppet ligger bare og roder i en kedelig kasse..sikke noget.

Tak for de rosende ord. Ja så er tingene samlet. Jeg havde også en del udklip liggende i en pose så nu måtte der ske noget! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer