Frk. Sif

C & P blir gift - engang

970 indlæg i dette emne

Tema og farver:

Det har jeg vist glemt at fortælle med farver og tema er nu endeligt på plads.

Farver: Sort og hvid - med et strejf af hot pink og limegrøn

Tema: 20'erne!! De skal bruges til kraftig inspiration til borddækning, deko, drinks, musik mm.

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :td:

LÆKKERT TEMA! :)

TAKKER!!! :oops:

Kan slet ikke vente med at slå mig løs til lækker jazz, med cool drinks - og lidt funky fjer :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::shooter: Jeg har da vist været væk nogen tid, DAMN du rykker. Feststedensamble nede på 4, tema valgt, ferie på Kreta midt i det hele, hvad sker der?

Det lyder helt fantastisk med det tema. Jeg kan lige se det for mig.

:thumbsupsmileyanim:

Jeg :) håber du nød din velfortjente ferie, nu er der kun 2 uger til det bliver min tur. Og gæt engang hvilken melding vi fik i dag?

VI HAR SKOLDKOPPER I BØRNEHAVEN :rolleyes::cheerleader3: :bask: :bearhug: :bask: :bearhug:

Jeg nærmer mig et punkt der ligger mellem rablende sindsyg og skingrene skør, MEN JEG VIL FANDME IKKE HAVE SKOLDKOPPER INDEN FOR MINE DØRE FØR TIL OKTOBER.

Har du fået kigget lidt på DU VED NOK???

0

Del dette indlæg

Tema og farver:

Det har jeg vist glemt at fortælle med farver og tema er nu endeligt på plads.

Farver: Sort og hvid - med et strejf af hot pink og limegrøn

Tema: 20'erne!! De skal bruges til kraftig inspiration til borddækning, deko, drinks, musik mm.

Ja ja, det går - langsomt men sikkert ;) :rolleyes:

Hører jeg ordene: Spam mig....?

:thumbsupsmileyanim::):bearhug:

Ja det tror jeg nok du gjorde.....

Ikke at forveksle med SPANK mig that is... :bearhug:

**ADVARSEL**

Frække smiley'er kan forekomme i det følgende....

:cheerleader3:a1092.gifb210.gifw9.gifb236.gif

...den bad du selv om ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så til det lidt mere seriøse - her er lidt bud på sort, hvid og pink el. grøn, udover det jeg allerede har spammet dig med:

BlackRaspVan.jpghawaii-wedding-florists-kauai.jpg

jen_2.jpgPink_n_Black_Elegance.jpg

Pink%20Blessings%20005_thumb[2].jpgA6220-pink_Black.jpg

betsys_bride.jpg396249436_73ead2146a.jpg

Holder du forresten fast i den der fjerbuket med orchidéer og roser?

Er fjer i det hele taget stadig et hit? - Det vil jo passe godt med dit 20'er tema :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

b101.gif Fine smileies du fandt dig der, Chrisling!

Og dernæst:

181.giffor dine google evner. Elsker mit tema mere og mere! 1000 tak - og bliv endelig ved!heppe.gif

Ja holder stadig ved fjerbuketten - den er for fed! Og så kommer der nok en lille sommerfugl ind hist og pist. Ikke som tema - men for et sidste touch. De MÅ nemlig med på indbydelsen, og så er man jo nødt til at fortsætte ikke?!

0

Del dette indlæg

Tre ting:

1. Hvad med Aarøsund badehotel? Ikke så fint og hvidt som Helekilde, men med masser af weekend ved havet 1927 stemning.

2. Min veninde holdt sort/hvidt 20er inspireret bryllup. Hun lagde sig ikke fast på én bestemt tredje farve, men gik amok med heftigt farvede blomster. Det var guddommeligt. Kan spamme dig nogle pics ved lejlighed.

3. Nice to have you back...

/Fortuna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tre ting:

1. Hvad med Aarøsund badehotel? Ikke så fint og hvidt som Helekilde, men med masser af weekend ved havet 1927 stemning.

2. Min veninde holdt sort/hvidt 20er inspireret bryllup. Hun lagde sig ikke fast på én bestemt tredje farve, men gik amok med heftigt farvede blomster. Det var guddommeligt. Kan spamme dig nogle pics ved lejlighed.

3. Nice to have you back...

/Fortuna

1) Jeg tjekker Aarøsund med det samme - men jo mere jeg tjekker, jo flere får jeg at vælge mellem. Nok ikke ideelt for "Frk. Kan ikke tage en beslutning" :bearhug::bearhug:

2) Hvor fedt!! Lige det jeg mangler. Spam endelig :thumbsupsmileyanim:

3) Endnu mere nice at have dig tilbage. Du har været savnet!!! :)

0

Del dette indlæg

Indbydelser:

Jeg er faktisk nået dertil, hvor jeg VED hvordan de skal se ud. Mirakel!

Men da jeg går et ustyrligt travlt efterår i møde, har jeg bare slet ikke tid til at sidde og fedte med at lave noget grafik selv. Derfor: Kender nogen en prisrimelig, rap og dygtig grafiker, eller er det selv, så skriv endelig!!!

0

Del dette indlæg

Når du skriver 20'er tema, så kommer jeg til at tænke på Sinatra, jazz, Charleston tøjstilen og store strudsefjer... :thumbsupsmileyanim:

Har ikke lige nogle billeder pt, men hvis jeg falder over nogle smider jeg det på...

Krydser fingre for, at I snart finder et egnet sted der kan matche hyper-zilla-genet! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du - og sikke da en tråd :cheerleader3:

Hvis I endnu ikke har fundet et feststed, så vil jeg da tillade mig at komme med et indspark til den tankerække. Kryb-i-ly kro nær kolding. For mig er det simpelthen verdens hyggeligste sted. Boede jeg ikke på sjælland skulle jeg helt sikkert giftes der. Men det er naturligvis ikke så fint som Helenekilde er. Mad og værelser er simpelthen så fine og hyggelige.

Alternativt er det Tyrstrup kro. Det er også bare et superfedt sted. Det er noget finere end Kryb-i-ly, men stadigvæk superhyggeligt.

Håber inderligt for Jer, at I snart får feststedet på plads.

Endelig vil jeg ønske dig velkommen på jurastudiet. Læser selv på 10. semester i KBH.

Rigtig mange gange held og lykke fra Johanne.

0

Del dette indlæg

Hej Christina!

Ang. en god grafiker: prøv at gå op i A4 Boksen på Mageløs - den ligger næsten ved siden af Jyske Bank. Det er dem, der hjalp med at føre mine ideer ud i livet, og de er super søde og flinke. De lavede 4 forskellige prøver med forskellige skrifttyper og printet på forskellige papir- og kartontyper, og så kunne vi vælge derudfra. Og bedst af det hele er, at prisen også er ganske rimelig :cheerleader3: .

:bestwishes: Camilla.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde piger

1000 tak for søde hilsner, gode forslag og kreative indput. Beklager min fravær, må bare love mig stærkt tilbage i oktober/november. Pt står tiden bare på arbejde, arbejde og arbejde!

Meget desværrevis betyder det at al feststeds-research er indstillet - meget svært at finde feststed på Fyn,når man er udstationeret i Kbh, hvor der jo er masser af fede feststeder :boohoo:

Meeeen har dog alligevel tænkt mig frem til et lille dillemma: Har nemlig fundet feststed i århus jeg godt kunne tænkte mig, og det idelle fotosted. MEN mangler et sted,hvor udendørs-vielsen og receptionen kan foregå og noget overnatning til vores gæster. Og hvis vejret er herredårligt er det jo svært at 4 timer af "festen" skal foregå fx i mindeparken.....Ikke nemt, må nok hellere bare holde mig til Fyn.

Det var slut på updaten herfra

:balloon:

0

Del dette indlæg

Kære søde piger

1000 tak for søde hilsner, gode forslag og kreative indput. Beklager min fravær, må bare love mig stærkt tilbage i oktober/november. Pt står tiden bare på arbejde, arbejde og arbejde!

Meget desværrevis betyder det at al feststeds-research er indstillet - meget svært at finde feststed på Fyn,når man er udstationeret i Kbh, hvor der jo er masser af fede feststeder :boohoo:

Meeeen har dog alligevel tænkt mig frem til et lille dillemma: Har nemlig fundet feststed i århus jeg godt kunne tænkte mig, og det idelle fotosted. MEN mangler et sted,hvor udendørs-vielsen og receptionen kan foregå og noget overnatning til vores gæster. Og hvis vejret er herredårligt er det jo svært at 4 timer af "festen" skal foregå fx i mindeparken.....Ikke nemt, må nok hellere bare holde mig til Fyn.

:balloon:

Hvor i Århus har du tænkt dig???

0

Del dette indlæg

Kære søde piger

Meget desværrevis betyder det at al feststeds-research er indstillet - meget svært at finde feststed på Fyn,når man er udstationeret i Kbh, hvor der jo er masser af fede feststeder :ilovebryllupsklar:

:thumbsupsmileyanim:

Hvor i Århus har du tænkt dig???

Det erTurbinehallen jeg er totalt vild med. Det er det fedeste sted!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte på om vi skulle vi skulle piske en selvmedlidenhedstemning op, nu hvor vi ingen af os har den store tid til bryllupsplanlægning?

Hehe... :thumbsupsmileyanim:

Nej...kom faktisk til at tænke på dig, da jeg faldt over det her billede:

flora09.jpg

Ved godt at det ikke helt er sort/hvid/pink når nu det er kaffebønner...synes bare stilen var super cool :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Tænkte på om vi skulle vi skulle piske en selvmedlidenhedstemning op, nu hvor vi ingen af os har den store tid til bryllupsplanlægning?

Hehe... :cheerleader3:

Nej...kom faktisk til at tænke på dig, da jeg faldt over det her billede:

flora09.jpg

Ved godt at det ikke helt er sort/hvid/pink når nu det er kaffebønner...synes bare stilen var super cool :cheerleader3:

Sikke et fedt billede - men det passer vel bedre hos dig, med det pink..... :cheerleader3: Det er en vildt cool stil. Og er KLART med på ynke-pive-klage-klubben! Synes det er SÅ træls at være hægtet af. :blink: Tilgengæld har jeg købt lidt indbydelses-supplies så mon ikke der snart sker noget....En fotograf har jeg også fat i - heldigvis!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Endelig noget godt nyt. Har nemlig fået lavet noget bryllupsrelevant - juhu! :thumbsupsmileyanim:

Har simpelthen booket en fotograf!

OG købt ind til indbydelser: Kvadratisk, hvidt perlemorspapir, bånd, lækre "spænder" med bling - og fundet en grafiker. Nu mangler jeg bare æskerne, så er vi kørende på den front. Nice.

Save the date kort er også undervejs...

billeder følger når de er uploadet

0

Del dette indlæg

Hej søde

Jeg har sagt det før og siger det nu igen : det arbejde tager sgu for meget af vores fritid :thumbsupsmileyanim:

Men lidt rykker det da her i din tråd kan jeg se : )

Kunne se at der er en der skriver, at du starter på jura..?!

Er det korrekt?!

Arbejder du ikke som sygeplejerske eller husker jeg helt forkert?!

Tine

0

Del dette indlæg

Endelig noget godt nyt. Har nemlig fået lavet noget bryllupsrelevant - juhu! :thumbsupsmileyanim:

Har simpelthen booket en fotograf!

OG købt ind til indbydelser: Kvadratisk, hvidt perlemorspapir, bånd, lækre "spænder" med bling - og fundet en grafiker. Nu mangler jeg bare æskerne, så er vi kørende på den front. Nice.

Save the date kort er også undervejs...

billeder følger når de er uploadet

Årh hvad?!?

Så har du igen overhalet mig indenom, din bandit ;)

Har du ikke billeder af invitationerne, og evt idéer til layout?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer