prinsesse

Så har jeg prøvet mine første kjoler

43 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Igår var jeg ude og prøve kjoler, og ih hvor er det fantastisk.

Jeg ku altså godt gå rundt i sådan nogle kjoler noget oftere :)

Nå, men eftersom at min veninde og søster hørte på mig hele dagen igår, og der er lang tid til jeg kan lade det gå ud over mine kollegaer i morgen, så er jeg nødt til at høre jeres mening. kæresten må jo ikke se noget endnu.

der er 3 kjoler, hvilken synes i er flottest?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw nogle flotte kjoler du har prøvet :blink:

Jeg kan bedst lide nr. 3 - den assymetriske drapering over taljen er rigtig god til dig, og så er der rigtig mange lækre detaljer på kjolen :)

Har du købt én af dem?

Redigeret af Chrisling
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvilken jeg syntes er bedst, men jeg vil helt klart sige at jeg ikke syntes nummer 3 gør retfærdighed til din smykke krop... Den er lidt mindre bred i den nedre del, og selvom den er smuk på dig, så ser de 2 andre bare bedre ud på en slank og (så vidt jeg kan se) smuk høj kvinde som dig... :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange vælger draperinger ved livet for at skjule deller ( det gjorde jeg :) ), men det har du jo slet ikke brug for med din talje. Jeg synes alle tre kjoler er flotte, men vælge lige nøjagtig den du synes er flottest for du kan bære det......

Hvis jeg havde din krop ville jeg prøve en kjole der sidder rigtig tæt til hele vejen ned......jeg vil vædde med at det ser fantastisk ud på dig.

Held og lykke med kjolejagten, det er er så skønt...

0

Del dette indlæg

Hmm... ja den er lidt svær. :blink: Du ser jo fantastisk ud i dem alle tre, og de to første minder meget om hinanden.

Men umiddelbart ville jeg sige nr. 1, kan ikke helt sige hvad det er, det var bare den mine øjne faldt over. På den anden side kan jeg bedst lide nr. 2 og 3 bagfra.. Ja jeg er vist ikke nogen stor hjælp.. Tag dem alle tre :)

Redigeret af Søvnig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih hvor er I søde allesammen, og tak for alle de søde ord.

Jeg har heldigvis haft mulighed for at kigge på billederne flere gange idag, og er i hvert fald sikker på at det ikke bliver kjole nr. 3. ryggen er rigtig flot, men er ikke ligeså vild med fronten.

Jeg prøvede kjole nr. 1 som en af de første og tænkte, uh... den er flot, men da jeg så fik kjole nr. 2 på tænkte jeg bare wow.

Så et eller andet sted har jeg vel bestemt mig for nr. 2. jeg er helt vild med knapperne på ryggen, og slæbet og, og, og.... jeg kunne blive ved.

kjole 1 og 2 er prøvet hos Messalina. De kan helt klart anbefales. der var bare super service hele vejen igennem. vi var de eneste i butikken, og havde fred og ro, til at finde det jeg gerne ville prøve. og så var der plads til at prøve en "for ssjov kjole2 selvom der ikke var tvivl om at jeg ikke skulle have den på.

kjole 3 er fundet hos Bride Fashion i Virum. men selvom hende vi blev hjulpet af var rigtig sød og hjælpsom, følte jeg ikke den samme service. der blev ikke på samme måde lyttet til mine ønsker, og der var faktisk, på trods af det kæmpe udvalg, kun 2 kjoler, der var i den stil jeg gerne ville have. og jeg prøvede rigtig mange.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer