Nina&Jimmy

Farvekrisen er ovre

27 indlæg i dette emne

Farvekrise

Vi er kommet meget i tvivl om hvilken grøn, vi skal vælge. Det er meningen at det meste skal være hvidt og elfenben, og det grønne er så det, der giver det farve.

Vi skal i Ikea senere. for at købe lys og servietter - og pludselig kom vi helt i tvivl. :thumbsupsmileyanim:

Pludselig synes vi at den mørke var alt for "skole/formningslokale-agtig" og at den lyse var for "babysød". Så kom endelig med råd, for vi kan ikke rigtig købe mere, før vi har taget en beslutning.

post-33206-1207217257.jpg

Redigeret af Nina&Jimmy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan også vælge en farve der er lidt mere limefarvet. Der er rimeligt meget at få i den farve i år, både med hensyn til lys og servietter..... Blot en ide'

Men ellers synes jeg at den lyse farve er den pæneste.... men ellers et super flot design i har lavet!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis jeg skal vælge mellem de to opstillede grønne, så er den første klart den pæneste. Ellers ville jeg nok også gå lidt mere i retning af lime, det giver lidt mere liv... Men søde kort i øvrigt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan se at I må skulle giftes engang til sommer (på antallet af dage der er til den store dag), og så synes jeg at den mørkegrønne af dem passer bedst, havde det været et forårs bryllup ville jeg have synes den lyse passede bedst.

Måske skulle I se om I kan finde en lidt mørkere grøn til bladet, bare så det ikke bliver helt samme farve som resten af kortet. Men ellers synes jeg at det er nogle rigtig søde kort.

Held og lykke med det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan se at I må skulle giftes engang til sommer (på antallet af dage der er til den store dag), og så synes jeg at den mørkegrønne af dem passer bedst, havde det været et forårs bryllup ville jeg have synes den lyse passede bedst.

Måske skulle I se om I kan finde en lidt mørkere grøn til bladet, bare så det ikke bliver helt samme farve som resten af kortet. Men ellers synes jeg at det er nogle rigtig søde kort.

Held og lykke med det hele.

Jeg er helt enig :cheerleader3:

Rigtigt søde kort :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ville nok gå i den anden gøft (selvom jeg nu også elsker limegrøn - det er en kanonfrisk farve) - men jeg ville nok gøre den grønne endnu mørkere - altså hen i olivengrøn eller en flot mættet flaskegrøn...

0

Del dette indlæg

Hej Tøser

Tusind tak for alle jeres svar. Det har hjulpet mig rigtigt meget.

Inden jeg spurgte havde jeg det som om, at der kun var de to muligheder.

Men som mange også har svaret, så kunne løsningen også ligge i et helt andet valg. Så vi valgte at tage udgangspunkt i hvad vi kunne få i servietter og lys, og vi har så efterfølgene fundet det pap, der er det helt rigtig for os.

Vi kan godt li' limegrøn, så i Ikea har vi fundet nogle rosenblade og servietter, med limegrønne nuancer, som vi vil bruge i haven til receptionen.

Til selve festen og dermed menukortene har vi valgt en mere støvet og olivengrøn farve. Som så også bliver temaet i og den røde (grønne) tråd i vores borddækning.

Endnu engang tusind tak for hjælpen!

Her kommer der lige nogle billeder af vores valg:

post-33206-1207593517.jpg

post-33206-1207593412.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det ser rigtig flot ud og det hele passer sammen :)

Tusind tak! Jeg er også bare så glad for, at vi besluttede at købe en hel anden farve.

Ja det var et fint valg synes jeg!

Vi har valgt de samme servietter som jer til bryllupskagen og så helt ensfarvede til om aftenen.

Hvad har du givet for de der rosenblade pr. pakke???

Jeg synes nok det var dig, der også havde dem. Jeg har givet 15,75 for roserne pr. pakke.

Meget bedre end de første - det bliver et hit :) Held og lykke med det...

Anne

Ja, det var godt at jeg lyttedet til jer, og skiftede farve. Det er en meget bedre beslutning, er jeg sikker på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer