Anj@

Anja og Anders bryllup d. 6. juni 2009

290 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, OG???????? ;)
Hej søde Anja!!

Hvordan gik det så med kjolen?? Det er jo lidt spændende, når du blev lidt i tvivl sidst!!

Fortæl, fortæl!!

:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag: ?????????? :denmarkflag::):)
VI VENTER...

Hej søde tøser :cheerleader3:.

Jeg ved godt, at I har fået lov at vente på at høre, hvordan det gik i fredags, men det er fordi, min mand lige pludselig overraskede mig med en tur til Lalandia sammen med ungerne, og vi er først kommet hjem i dag.

Nå meeeeeeeeeeeeeeeen, det gik super fint, og alle mine tvivl blev visket fuldstændig bort. Kjolen sad perfekt, sløret var rigtig fint og det kunne altså ikke være bedre. Men pga. alle min tvivl sidst efter, at vi havde taget billeder af mig i kjolen, så tog vi altså ingen billeder den her gang, SORRY GIRLS :cheerleader3:, men jeg tror, det var det rigtige at gøre, således at mit sidste indtryk var rigtig godt og ikke blev ødelagt at nogle billeder, der slet ikke retfærdiggør, hvor fin kjolen er.

Jeg endte også ud med at købe et par sko mere, og det var godt, jeg gjorde det, for de sidste sko, jeg bestilte på Ebay, kan jeg slet ikke gå i, de er alt for høje og for store, så dem må jeg sælge igen, eller bruge ved en anden god lejlighed, måske med en sål i - men flotte det er de helt sikkert.

Tilgengæld har jeg så købt dem her:

post-30574-1243190380.jpg

Og de sidder bare SÅ fantastisk, intet der klemmer, intet der generer - der er 100% plads til tæerne så det kunne ikke være bedre :thumbsupsmileyanim: - de er så, efter min mening, ikke ligeså pæne som de andre, men det handler jo også om at kunne holde ud at have dem på i laaaaaaaaaaaaang tid ;).

Men ellers har vi haft en dejlig weekend med vore unger i Lalandia, og det var faktisk helt rart at komme lidt væk fra alt bryllupshalløjet, selvom jeg jo så nok ender med at stresse lidt mere i sidste ende :)

Håber også at I herinde har haft en dejlig weekend, og nøj hvor er det faktisk svært ikke at være herinde i 1½ dag, fniiiis - men bliver jo helt afhængig af at sludre med jer herinde ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Kun 11 dage tilbage

:boohoo:()():bearhug::boohoo::boohoo:

Ej hvor er det altså bare vildt - jeg fatter det slet ikke. I dag har jeg fået lavet de sidste kirkehæfter, så nu har jeg 166 i alt - mærkeligt tal :( - jeg har fået lavet resten af mine menukort-

Købt lidt forskønnelses produkter, lidt håndsæbe og håndcreme til WC'erne på feststedet, og fået aftalt møde med vores fotograf, som jeg skal mødes med på torsdag, så alt i alt er jeg ganske godt tilfreds :cheerleader3:

Nå men det var bare lige et lille pip herfra :(.

Sov godt i skønne quinder ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super fede sko søde. :cheerleader3:

uhhh nu er det snart jeres tur søde. næste weekend ()():boohoo:

Tusind tak søde, og ja det er godt nok vildt, at det rykker nærmere med så hastige skridt nu :bearhug:

Hvordan er livet ellers som gift quinde?

0

Del dette indlæg

Øv det hele er lidt gråt p.t.

Tjah som I nok kan udlede at min overskrift, så har mit humør det ikke specielt godt i øjeblikket :bearhug:

Det er sådan, at min mand har gået arbejdsløs siden 1. januar, og nu har han så i maj og juni fået arbejde hos PBS, og det er jo vældig dejligt, det eneste der er ved det, er at det er i Århus - totalt skod. Og det betyder, at jeg oven i også at have et bryllup at planlægge, som jeg nu står alene med, så er jeg også alenemor til 2 små piger i hverdagene + at jeg også skal passe mit arbejde + den forberedelse, der følger med jobbet som lærer - og øv øv jeg synes, det er SÅ hårdt, piiiiiiiiiiiiiiiv :cheerleader3:

Jeg kan mærke fysisk og mentalt, at jeg er ved at være kørt godt ned. Jeg er trist - hvilket jeg ikke normalt plejer at gå rundt og være, og i morges slog det mig, at jeg faktisk hele tiden kan mærke, at jeg har ondt i kroppen - min ryg, nakke og skuldre er en stor hård infiltration, jeg har hovedpine meget ofte, jeg kan ikke falde i søvn om aftenen, når jeg går i seng og jeg har sådan en smule ondt i maven hele tiden - og så det værste, jeg kan slet ikke styre, hvad jeg putter i munden - og i med, at jeg lider af overspisning, så er det en rigtig skidt ting, for jeg har rigtig meget brug for at holde mig til en god kost, så jeg ikke ryger på afveje og ind i dårlige gamle mønstre, der slet ikke er gode for mig :boohoo:

Det er også bare SÅ trist, at jeg lige skal have det sådan op til, at vi skal giftes - og jeg håber og beder til, at jeg kan nå at få lidt styr på mig selv i løbet af i næste uge, hvor jeg har fri mandag, torsdag og fredag, så jeg ikke skal gå rundt lørdag og være totalt uptight og anspændt og klaske helt sammen.

Tror nu nok, jeg har styr på det meste, men mit overblik er gået helt fløjten lige nu, så jeg ved det faktisk ikke.

Puha det hjalp lige at få det ud :boohoo:. Og tak fordi jeg kan hælde vand ud af ørerne herinde ()()

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Har du ikke et netværk du kan bruge; veninder du kan OVERrende heeeelt vildt (husk at spørge om lov og fortælle hvorfor først ;)), familie der kan lave dødkedelig sund og fornuftig mad og putte i dig og ungerne - og en sportsmotionstorturklub du kan tilbringe en masse timer i ud over det???

"Alene" er roden til alt ondt; jeg laver gerne en bridezilla-besøgsordning!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har du ikke et netværk du kan bruge; veninder du kan OVERrende heeeelt vildt (husk at spørge om lov og fortælle hvorfor først ;)), familie der kan lave dødkedelig sund og fornuftig mad og putte i dig og ungerne - og en sportsmotionstorturklub du kan tilbringe en masse timer i ud over det???

"Alene" er roden til alt ondt; jeg laver gerne en bridezilla-besøgsordning!! :cheerleader3:

Hvor er du bare den sødeste, møøøøøøøøøøøøøøøøs, og joh jeg har da et netværk, men mine veninder - de fleste af dem, har også familier og børn, og derfor er det altså bare svært for dem at træde til, hvilket jeg fuldt ud forstår - og min familie vil også rigtig gerne hjælpe, men problemet er, at jeg de bor i DK, og jeg bor på den anden side af Øresund, så mine børn er der, for der går de i dagpleje, og i hverdagene, som jo er der, hvor jeg er alene, ja der er jeg jo i SE, og familien sidder i DK.

Min svigermor har været her lidt ind imellem, men hun er helt rundt på gulvet selv p.t., så der er ikke den store hjælp at hente - og jeg vil iøvrigt heller ikke ligge hende til byrde, når hun selv har en masse at rode med.

Og m.h.t. sport - så går jeg faktisk til motion her i byen, men jeg har ikke trænet et stykke tid, fordi jeg har haft et længerevarende hold i nakken, som har gjort, at jeg har haft vanvittig ondt + at jeg nu, fordi jeg er helt alene, slet ikke orker at komme afsted. Når jeg kommer hjem om eftermiddagen, så handler det om ungerne, og når de endelig er lagt i seng, ja så handler det om arbejde, bryllupsplanlægning, oprydning m.v. Så jeg har nok lidt svært ved at finde overskuddet til så meget andet p.t. Jeg plejer at booste min energi hver tirsdag med gospelkor, men det har jeg måttet droppe i denne periode, fordi jeg magter jeg heller slet ikke, fordi det slutter sent, og jeg skal møde tidligt næste morgen på arbejde, så det bliver alt for sent for mig.

Men du har ret "alene" er roden til alt ondt, men jeg er jo så heller ikke helt alene - jeg har jo nogle børn, der holder mig temmelig beskæftiget - men puha jeg tager sgu virkelig hatten af for enlige forældre :boohoo:

Tusind tak for dit svar søde.

Knuuuuuuus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer en lille opsang.

Søde Anja det er ok og sige fra og bede om hjælp. Tag dine børn hen til noget familie hvis det kan lade sig gøre.. Sig til din mand han må melde sig syg hvis det ikke kan lade sig gøre med noget familie eller meld dig selv syg.. Du er ikke et overmenneske og din krop og dit humør siger fra og lyt til den. Bed dine forældre komme og hjælpe dig om aftenen.. Sig det som det er. Jeg syntes søde Anja du skal sige STOP nu og bede om hjælpen.

Der er rigtig mange der ikke beder om hjælp og så ender det galt.

Jeg håber og tror du bare har brug for 2 dage uden pligter.. hvor du kan passe på dig selv.

Mange varme kram fra mig.

0

Del dette indlæg

Søde Anja det er ok og sige fra og bede om hjælp. Tag dine børn hen til noget familie hvis det kan lade sig gøre.. Sig til din mand han må melde sig syg hvis det ikke kan lade sig gøre med noget familie eller meld dig selv syg.. Du er ikke et overmenneske og din krop og dit humør siger fra og lyt til den. Bed dine forældre komme og hjælpe dig om aftenen.. Sig det som det er. Jeg syntes søde Anja du skal sige STOP nu og bede om hjælpen.

Jeg håber og tror du bare har brug for 2 dage uden pligter.. hvor du kan passe på dig selv.

Iiiiihhhhhhhhhhhh Anette, hvor har du dog ret - jeg har virkelig brug for et par dage til lige at passe mig selv lidt, men jeg er ekstremt dårlig til at sige fra, og jeg er ekstremt dårlig til at bede om hjælp. Tror også jeg ville melde mig syg, hvis ikke det lige var fordi, jeg allerede har været en del fraværende på det sidste p.g.a. mine børn - og det giver også stress, at ens arbejde ikke bliver passet specielt når man har nogle faglige mål, der gerne skulle opfyldes :/

Jeg vil dog ringe og høre i morgen om ikke jeg kan få en tid til noget massage, det trænger jeg virkelig bare til, og så glæder jeg mig bare til i næste uge, hvor jeg kun skal arbejde tirsdag og onsdag, og så er det ligesom den uge. Men hvor har du ret i, at det er vigtigt at få sagt fra - men hvor er det dog svært at gøre, suk.

Tak for opsange søde - og jeg ved jo du har ret :cheerleader3:.

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Iiiiihhhhhhhhhhhh Anette, hvor har du dog ret - jeg har virkelig brug for et par dage til lige at passe mig selv lidt, men jeg er ekstremt dårlig til at sige fra, og jeg er ekstremt dårlig til at bede om hjælp. Tror også jeg ville melde mig syg, hvis ikke det lige var fordi, jeg allerede har været en del fraværende på det sidste p.g.a. mine børn - og det giver også stress, at ens arbejde ikke bliver passet specielt når man har nogle faglige mål, der gerne skulle opfyldes :/

Jeg vil dog ringe og høre i morgen om ikke jeg kan få en tid til noget massage, det trænger jeg virkelig bare til, og så glæder jeg mig bare til i næste uge, hvor jeg kun skal arbejde tirsdag og onsdag, og så er det ligesom den uge. Men hvor har du ret i, at det er vigtigt at få sagt fra - men hvor er det dog svært at gøre, suk.

Tak for opsange søde - og jeg ved jo du har ret :cheerleader3: .

Knus fra Anja

Var så lidt. :boohoo:

Knus

0

Del dette indlæg

Tror altså også du skal passe på med at "ikke ha' overskud" til at gøre noget - for det er når du gør noget du akkumulerer et overskud!

Når det er sagt, så kan jeg fortælle dig at jeg lige har fået en veninde hjem som havde et 6 mdr vikariat nær Göteborg og hun var ved at komme ind i en regulær depression af at sidde og glo på væggene. Nu havde hun så heller ingen unger, der kunne hjælpe med at holde hende i virkeligheden - men det var først da hun tog sig sammen og fandt en hest hun kunne ride deroppe (vi ridetosser er håbløse ;)) at hun begyndte at "erobre livet tilbage"..

Bare NYD den massage og planlæg så med det samme den næste ting du skal gøre, som er godt for dig og som du kan glæde dig til. Jeg mener BK er da godt, men det må squ ikke være hele livet ;)

*flere krams*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Kun 1 uge, Anja!! Er det gået op for dig...??? :cheerleader3::cowsleep::balloons:

For jeg har nemlig stadig ikke helt forstået det!!

Jeg håber du har fået det bedre og fået lidt mere overskud...?

Kasper var på polterabend i går, så han er ikke så meget værd i dag - derfor er dagen fløjet afsted uden jeg føler vi har nået noget videre... Nåede tilgengæld en del i går!

Det underlige er, at jeg næsten stresser over, at han har taget fri på torsdag (og fredag, selvfølgelig) - samt at mandag også er en helligdag - Så jeg har pludselig ikke så meget tid alene til at få finpudset min tale og færdiggjort mit projekt i Windows Movie Maker :( - Men ska jo nok nå det - Mon ikke...

Ha' en dejlig dag - og tænk sig, om en uge er det os!! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Så er der en uge til den store dag.. Er der ikke helt vildt at tænke på? Det synes jeg i hvert fald det er..

Er I ved at være klar? Synes selv jeg mangler en del ting, men har heldigvis fri hele næste uge..

Håber du er ved at komme ovenpå, husk i hvert fald at nyd dagen på lørdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Også masser af positive tanker til dig her fra mig. Lidt fri uden børn er jeg også sikker på, ville gøre dig godt. Massage og en tur i naturen f.eks.

Når du får lavet noget i de her dage, hvor du ikke har så meget overskud, så husk at ros dig selv over, at du rent faktisk fik lavet noget i stedet for at være ked af alt det, du ikke fik lavet.

:):boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror altså også du skal passe på med at "ikke ha' overskud" til at gøre noget - for det er når du gør noget du akkumulerer et overskud!

Når det er sagt, så kan jeg fortælle dig at jeg lige har fået en veninde hjem som havde et 6 mdr vikariat nær Göteborg og hun var ved at komme ind i en regulær depression af at sidde og glo på væggene. Nu havde hun så heller ingen unger, der kunne hjælpe med at holde hende i virkeligheden - men det var først da hun tog sig sammen og fandt en hest hun kunne ride deroppe (vi ridetosser er håbløse ;)) at hun begyndte at "erobre livet tilbage"..

Bare NYD den massage og planlæg så med det samme den næste ting du skal gøre, som er godt for dig og som du kan glæde dig til. Jeg mener BK er da godt, men det må squ ikke være hele livet ;)

*flere krams*

Du har jo helt ret - og jeg kan kun sige, at den massage, jeg fik i fredags var himmelsk, så jeg skyndte mig at bestille en tid igen til på fredag, så jeg er afslappet og relaxed inden den store dag ;).

Heldigvis er denne uge også kort rent arbejdsmæssigt, idet jeg har taget fri på torsdag, så jeg synes egentlig, at det er ok nu :boohoo:. Jeg er heller ikke depri, men jeg må indrømme, at jeg bare synes, det er skod, at min mand ikke er hjemme hos mig og børnene, men skal sidde i Århus - men det ville vel også være underligt, hvis jeg syntes det var fedt, hihi :)

Men tak for krammerne ;)

Kram tilbage til dig også ;)

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Kun 1 uge, Anja!! Er det gået op for dig...??? :balloons::balloons::)

For jeg har nemlig stadig ikke helt forstået det!!

Jeg håber du har fået det bedre og fået lidt mere overskud...?

Kasper var på polterabend i går, så han er ikke så meget værd i dag - derfor er dagen fløjet afsted uden jeg føler vi har nået noget videre... Nåede tilgengæld en del i går!

Det underlige er, at jeg næsten stresser over, at han har taget fri på torsdag (og fredag, selvfølgelig) - samt at mandag også er en helligdag - Så jeg har pludselig ikke så meget tid alene til at få finpudset min tale og færdiggjort mit projekt i Windows Movie Maker :) - Men ska jo nok nå det - Mon ikke...

Ha' en dejlig dag - og tænk sig, om en uge er det os!! :)

Hej søde Lene.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa det er SÅ vildt :o:):) Kun 5½ dag tilbage :)

Jeg tror ikke længere, at jeg mangler så meget - har skrevet min tale og lavet fotomontage for et stykke tid siden - har min sang på plads sådan nogenlunde - mine kirkehæfter er printet, menukort er lavet. Jeg har besluttet mig for, at jeg på tirsdag skal til sæsonens sidste solistøver i mit kor (har ikke været til kor i 100 år, fordi jeg har været alene, men jeg har skaffet en barnepige) Onsdag afleverer jeg de sidste ting i festlokalet og skal prøve deres lydanlæg + projektor af, så jeg ikke står og fumler mig frem og lørdagen :), torsdag skal jeg have ordnet mine negle og til frisør og have lavet flere lysestriber, fredag skal jeg til fodterapeut og til massage, og så skal jeg ellers bare nyde dagen og glæde mig til dagen efter :)

Min mand var på polterabend i går, og er fuld af en del blå mærker i dag pga. paintball kugler, den stakkel - han blev allerede kidnappet i fredags, men så tog børnene og jeg over til hans bror og var sammen med dem - ungerne var jo helt vilde for at se deres far, og så har vi været derude hele weekenden. Så vi kvinder var chauffører for gutterne i går, når de skulle hentes og bringes til arrangementer. Og det har været ret så dejligt ikke at have været i nærheden af en computer.

Men nu er vi så hjemme igen og har i dag bare badet i haven og nydt livet, så jeg er så småt ved at føle mig lidt mere ovenpå igen :boohoo:

Jeg havde møde med vores fotograf i torsdags, og han kommer til at være med os fra kirken til brudevalsen, og han virkede rigtig flink og god, så det er jeg rigtig glad for :cheerleader3:

Men joh søde, jeg er sikker på, at vi begge to nok skal nå det hele ;).

Kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Så er der en uge til den store dag.. Er der ikke helt vildt at tænke på? Det synes jeg i hvert fald det er..

Er I ved at være klar? Synes selv jeg mangler en del ting, men har heldigvis fri hele næste uge..

Håber du er ved at komme ovenpå, husk i hvert fald at nyd dagen på lørdag :boohoo:

Joh jeg synes også, at det er vildt at tænke på - men også dejligt ikk ;).

Jeg har faktisk ikke lige overblik over, hvor meget jeg lige mangler - jeg mangler umiddelbart at få bordplanen helt på plads og så mangler jeg en vejledning til vores toastmaster + at jeg mangler at skaffe noget gammelt og noget lånt - men det er jo til at overse :cheerleader3:

Tror ellers at der er styr på det meste, men det er også fordi feststedet tager sig af al det praktiske + borddækning m.v. - jeg skal bare komme med det pynt, jeg vil have til bordet, menukort, bordkort m.v., så ordner de resten.

Jeg skal på arbejde tirsdag og onsdag i næste uge, men har så fri torsdag, fredag (som jo er Grundlovsdag), og så har jeg også fri om mandagen, så det er skønt :).

Men joh jeg vil helt sikkert nyde dagen på lørdag til det yderste og prøve på at suge alle de indtryk til mig, jeg kan ;).

Hvad mangler du lige nu?

0

Del dette indlæg

Hej Smukke Anja

Så er der bare 1 uge tilbage... har du styr på det ???

Sender mange positive tanker til DIG

Knuzz

Hej smukke Jeanette :balloons:.

Joh jeg tror, jeg har meget godt styr på det :balloons:. Og tusind tak for de positive tanker, jeg er sikker på, de er nået frem - det synes jeg ligesom, jeg kan mærke, hihi :cheerleader3:

Også masser af positive tanker til dig her fra mig. Lidt fri uden børn er jeg også sikker på, ville gøre dig godt. Massage og en tur i naturen f.eks.

Når du får lavet noget i de her dage, hvor du ikke har så meget overskud, så husk at ros dig selv over, at du rent faktisk fik lavet noget i stedet for at være ked af alt det, du ikke fik lavet.

:):boohoo:

Tusind tak til dig også Pernille, og massagen var helt sikkert et hit, og jeg synes også humøret er opadgående, så det er jo dejligt. Og ja underligt nok, så når jeg alligevel at få lavet noget, selvom overskuddet har været i bund, og du har ret - så skal man rose sig selv i stedet for at fokusere på alt det, jeg ikke når.

Her til aften har min mand hjulpet mig med at få styr på huset - det er nok det, der har været mest tilsidesat p.t., men sådan er det jo, man kan ikke nå det hele.

I er altså bare skønne herinde ;).

Stort :cheerleader3: til både dig og Jeanette ;).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

på lørdag :) på lørdag :boohoo: på lørdag :cheerleader3: på lørdag :cheerleader3: på lørdag :balloons: på lørdag :balloons: på lørdag :) på lørdag :o på lørdag :) på lørdag :) på lørdag :) på lørdag :)

Ja det er godt nok underligt, at det pludselig er lige om lidt, at vi skal se sådan her ud :) hahahaha

0

Del dette indlæg

Jeg kom da lige i tanke om, at jeg da vist aldrig har fået skrevet, hvad vi skal have at spise til vores bryllup, så det må jeg da lige gøre :cheerleader3:.

Velkomstdrink: Asti, what else :boohoo:

Forret: Dampet hellefisk med stegt scampi og hummersauce

Mellemret: Anderillette på stegt rød peber og basilukumdressing

Hovedret: Helstegt kalvefilet m/portvinssauce og trøffelsauce, nye kartofler med persille, sprød kartoffelgratin, stegte blandede svampe, braiseret fennikel med parmesan, græsk tomatsalat

Dessert: Bryllupskage

Herefter er der kaffe med chokolade og til natmad skal vi have røde pølser med brød

Der er fribar og vin ad libitum til maden, så det er bare super :)

Der kommer lige et par billeder senere, af min sidst modtagne pakke fra Caligraphen ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer