Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Øj! Supergod udgang på "brudepigedilemmaet"! Havde helt misset, at der var kommet en løsning på det :)
Ej hvor godt altså.. Det synes jeg lige kunne være super fedt :)

Og hvor er det skønt at høre at hun viser mere interesse. Super dejligt at hun vil gøre en indsats om ikke andet for din skyld. Og så skide da være med titler, så længe du har en super veninde, en hjælpsom svigerinde og i øvrigt en masse mennesker omkring dig som du holder af på den store dag. Det skal nok gå liiige som du havde drømt det :)

Ja, det er rigtig rart. :rolleyes: Det var bare løbet helt løbsk i noget tåbeligt ordkløveri og misforståelser, og bottom line er jo trods alt, at vi er glade for hinanden, og at jeg derfor selvfølgelig gerne vil have hende så meget med som muligt, og at hun selvfølgelig glæder sig på mine vejne. Så vi nåede lidt frem til, at der ikke var nogen grund til at pille mere i det. :)

Har da stadig en kær tanke om, at jeg med glæde og kærlighed kunne omtale nogen som min(e) brudepige( r), men i givet fald ville det nok skulle være begge piger, og i hvert fald på en måde så ingen blev kede af det, og lige pt. synes jeg faktisk det er rart, at det der brudepigehurlumhej slet ikke er på tale, og at jeg bare på god gammeldags manér har gode veninder. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik lige lyst til at lave en lille collage over, hvordan jeg regner med at se ud på dagen. :) Har langt fra styr på alt (er diademet for stort, skal øreringene hænge eller ej, skal sløret godt nok være langt og uden pynt, vil jeg hellere have rund snude på skoen, skal der stropper på kjolen, osv.) men jeg synes den her giver et ret godt billede af, hvordan jeg regner med/håber på, at se ud:

post-43333-1286577820.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for rosen piger. :)

He he, jeg har gjort det samme :) Det skaber et meget godt overblik over hvad man vil have.

Du bliver super fin -meget prinsesse for en dag :)

Hvornår køber du din kjole, hi hi :)

I november regner jeg med... Selvom jeg er helt vild med den, og inderst inde har valgt, og hele tiden har den i tankerne, når jeg tænker på dagen, så synes jeg det er lidt skræmmende rent faktisk at lægge pengene på bordet og endegyldigt VÆLGE. Så planen er at bestille en tid hos Lilly - vil så gerne bare lige prøve én gang til og Lilly er eneste sted, som jeg synes jeg "mangler at kigge" - og så håber jeg, at jeg gennem alle kjolerne tænker "Ej, hvor er Benedicte henne?"... Og så tager jeg op og prøver den igen, hvor jeg forhåbentligt tør springe ud i rent faktisk at købe :) Det ER jo den, jeg bliver bare ved med at tænke "Hvad nu hvis der pludselig dukker en anden op, som jeg bedre kan lide"... Synes det er så stort. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Farvetema!

Ja, det kreative har virkelig drillet mig. Og jeg har haft SÅ svært ved at greje hvilke farver, der både ville være pæne sammen og pæne til lokalet, hvor vi holder festen. Og intet virkede rigtig... Og min tidligere idé med at "fore" invitationen med brunt blomstret vellumpapir genrer mig også lidt. Det er rigtigt svært at lave pænt, og virkede pludselig for mørkt til det meget lyselokale...

Så idag tog jeg så Brian med under armen og kiggede karton. Og det hjalp! Hos os passer klichéen med at mænd bare går ind i en butik og siger "Den dér. Færdig bum" nok meget godt ;)

Så pt. har vi et farvetema der hedder elfenben og olivengrøn og formodenligt med et dash af meget lys lyserød og sølv.

Jeg er startet på at lave prototyper af invitationer, bordkort og menukort, men indtil videre kun med elfenben og olivengrøn. Det ser indtil videre sådan her ud (ved ikke lige om der skal være lys baggrund bag menukort og bordkort eller ej - NB: Silkebåndet er i en forkert farve, det var bare lige for at vise tanken):

post-43333-1286639706.jpg

post-43333-1286639697.jpg

Tanken er så at der skal en lille smule lyserødt ind i form af nogle små hjerter eller roser i bunden eller toppen, og så kommer sølvet i form af bordkort-klokkerne og måske mere. Det er noget mere simpelt end tidligere, men synes tilgengæld at det er lettere at lave "ordentligt". Vi overvejer også at lave skriften olivengrøn istedet for sort... Det må overvejes, men sådan ser det ud pt. :)

0

Del dette indlæg

Tror det bliver super flot når du også får lidt lyserød og sølv med.. Men synes det er så flot med den olivengrøn.. Og så synes jeg, at du skal lade være med at lade som om du ikke er kreativ, det ser jo bare mega godt ud alt samme.. :) :)

Og så forstår jeg godt det med kjolen.. Men sikkert en god ide, at prøve nogle andre og være endnu mere sikker på det skal være den dejlige Benedicte, der er den rigtige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte dine nye kreative værker! Egentlig er jeg også mere til denne stil frem for din tidligere :) Men flot er det!

Edit: Jeg er også mest til det øverste billede :) (Havde vist ikke lige luret de var forskellige i første omgang, hehe)

Redigeret af 26 feb 2011
0

Del dette indlæg

Farvetema!

Ja, det kreative har virkelig drillet mig. Og jeg har haft SÅ svært ved at greje hvilke farver, der både ville være pæne sammen og pæne til lokalet, hvor vi holder festen. Og intet virkede rigtig... Og min tidligere idé med at "fore" invitationen med brunt blomstret vellumpapir genrer mig også lidt. Det er rigtigt svært at lave pænt, og virkede pludselig for mørkt til det meget lyselokale...

Så idag tog jeg så Brian med under armen og kiggede karton. Og det hjalp! Hos os passer klichéen med at mænd bare går ind i en butik og siger "Den dér. Færdig bum" nok meget godt ;)

Så pt. har vi et farvetema der hedder elfenben og olivengrøn og formodenligt med et dash af meget lys lyserød og sølv.

Jeg er startet på at lave prototyper af invitationer, bordkort og menukort, men indtil videre kun med elfenben og olivengrøn. Det ser indtil videre sådan her ud (ved ikke lige om der skal være lys baggrund bag menukort og bordkort eller ej - NB: Silkebåndet er i en forkert farve, det var bare lige for at vise tanken):

Tanken er så at der skal en lille smule lyserødt ind i form af nogle små hjerter eller roser i bunden eller toppen, og så kommer sølvet i form af bordkort-klokkerne og måske mere. Det er noget mere simpelt end tidligere, men synes tilgengæld at det er lettere at lave "ordentligt". Vi overvejer også at lave skriften olivengrøn istedet for sort... Det må overvejes, men sådan ser det ud pt. :)

Det ser jo super godt ud, synes de øverste er pænest, og mest enkle...

0

Del dette indlæg

Farvetema!

Synes det ser super godt ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare rigtig flot! :) Og den grønne farve minder meget om vores grønne farve, som vi også har valgt at kombinere med elfenben. Hehe. :)

Umiddelbart er jeg nok mest til den sidste.

Det papir I har skrift på, er det bare alm. hvidt printerpapir? Det ser nemlig meget hvidt ud. Og så vil jeg råde jer til IKKE at ændre skriftens farve til olivengrøn. Det vil blive for meget og teksten vil komme til at forsvinde lidt tror jeg - ment på den måde at det hele blive olivengrønt, og teksten gerne skulle springe lidt i øjnene. :)

0

Del dette indlæg

Tror det bliver super flot når du også får lidt lyserød og sølv med.. Men synes det er så flot med den olivengrøn.. Og så synes jeg, at du skal lade være med at lade som om du ikke er kreativ, det ser jo bare mega godt ud alt samme.. :) :)

Og så forstår jeg godt det med kjolen.. Men sikkert en god ide, at prøve nogle andre og være endnu mere sikker på det skal være den dejlige Benedicte, der er den rigtige :)

Okay så. :cheerleader3: Og tak. :rolleyes:

Og ja, jeg tror bare lige jeg skal prøve én gang mere, og så op til Benedicte. :)

Hvor er det bare rigtig flot! :rolleyes: Og den grønne farve minder meget om vores grønne farve, som vi også har valgt at kombinere med elfenben. Hehe. :cheerleader3:

Det papir I har skrift på, er det bare alm. hvidt printerpapir? Det ser nemlig meget hvidt ud. Og så vil jeg råde jer til IKKE at ændre skriftens farve til olivengrøn. Det vil blive for meget og teksten vil komme til at forsvinde lidt tror jeg - ment på den måde at det hele blive olivengrønt, og teksten gerne skulle springe lidt i øjnene. :)

Hehe, ja det minder vist efterhånden lidt om jeres farvetema, men det har jeg også hele tiden syntes var superflot. :)

Papiret, der er skrevet på, er også elfenben. :) Men det er glat, mens kartonet er "riflet" så på billeder, ser det noget lysere ud. Det ER også en ANELSE lysere, men det er meget lidt, og det ser faktisk helt fint ud, synes vi :) Og point taken mht. at lave skriften grøn. ;) Ku' godt finde på at eksperimentere lidt, men kan godt se hvad du mener, og tror måske du har ret. :)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare rigtig flot! :) Og den grønne farve minder meget om vores grønne farve, som vi også har valgt at kombinere med elfenben. Hehe. :rolleyes:

Hehe, ja det minder vist efterhånden lidt om jeres farvetema, men det har jeg også hele tiden syntes var superflot. :)

Papiret, der er skrevet på, er også elfenben. :) Men det er glat, mens kartonet er "riflet" så på billeder, ser det noget lysere ud. Det ER også en ANELSE lysere, men det er meget lidt, og det ser faktisk helt fint ud, synes vi :cheerleader3: Og point taken mht. at lave skriften grøn. ;) Ku' godt finde på at eksperimentere lidt, men kan godt se hvad du mener, og tror måske du har ret. :cheerleader3:

Grøn og elfenben er fantastisk! :)

Ahh, det kan jo være svært at se de præcise farver på billeder. Men det ser virkelig godt du det du har fået lavet! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey meggers

Super flot inspirations collage du har lavet.. Du bliver uden al tvivl en smuk brud er helt vild med håret og ikke mindst kjolerne.. hvad får dig til at betvivle om du skal have stropper på?

Er helt vild med den simple invitation det er nogle skønne farver der passer godt til jeres dato :)

Glæder mig til at følge mere med.. Knus Michelle

0

Del dette indlæg

hey meggers

Super flot inspirations collage du har lavet.. Du bliver uden al tvivl en smuk brud er helt vild med håret og ikke mindst kjolerne.. hvad får dig til at betvivle om du skal have stropper på?

Er helt vild med den simple invitation det er nogle skønne farver der passer godt til jeres dato :)

Glæder mig til at følge mere med.. Knus Michelle

Hej Michelle. :)

Tak for de søde ord. :)

Mht. stropperne, så var de af en eller anden grund pillet af, da jeg prøvede kjolen, og ekspedienten virkede bare som om at det var den største naturlighed i hele verden, at de også skulle pilles af min kjole, hvis jeg købte sådan en model. Og det godtog jeg på en eller anden måde automatisk, måske fordi det hele tiden var min tanke, at jeg skulle have stropløs brudekjole. Men nu ER de der stropper der jo... Og så kan man jo ligeså godt lige tænke det grundigt igennem :rolleyes:

Knus Mette. :)

0

Del dette indlæg

Tak for rosen piger. :)
He he, jeg har gjort det samme :) Det skaber et meget godt overblik over hvad man vil have.

Du bliver super fin -meget prinsesse for en dag :)

Hvornår køber du din kjole, hi hi :)

I november regner jeg med... Selvom jeg er helt vild med den, og inderst inde har valgt, og hele tiden har den i tankerne, når jeg tænker på dagen, så synes jeg det er lidt skræmmende rent faktisk at lægge pengene på bordet og endegyldigt VÆLGE. Så planen er at bestille en tid hos Lilly - vil så gerne bare lige prøve én gang til og Lilly er eneste sted, som jeg synes jeg "mangler at kigge" - og så håber jeg, at jeg gennem alle kjolerne tænker "Ej, hvor er Benedicte henne?"... Og så tager jeg op og prøver den igen, hvor jeg forhåbentligt tør springe ud i rent faktisk at købe :cheerleader3: Det ER jo den, jeg bliver bare ved med at tænke "Hvad nu hvis der pludselig dukker en anden op, som jeg bedre kan lide"... Synes det er så stort. :)

Åhh jeg kender det. Og det er super syret at betale for kjolen, og så er det jo ligesom det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er blevet rigtig flotte, dine bordkort, invitationer mm, jeg kan også bedst lide det øverste og synes heller ikke, du skal skifte skriftfarven :)

Mht. kjolen gætter jeg på, det er bedst uden stropper, men mon ikke, du kan mærke det, når du prøver - hvad du har mest lyst til?

0

Del dette indlæg

Ihhh nu bliver jeg jo også lige nødt til at høre dig, hvor du fandt dine kysseklokker? ..og sendte de til dk?

Hehe, jeg fandt dem på ebay, hvor jeg søgte på bell placecards. :) Og han sender skam til Danmark. :) Har lige skrevet dig en PM også :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer