Elva

At Last...

1,521 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Elsker, elsker & elsker simpelthen din hårbøjle, den er så fin.. - Hvor har du fundet den?

Den kunne jeg også godt tænke mig...

(Forresten, min hemmelige vintagekjole ligner faktisk kjolen / toppen på billedet af hårbøjlen.. Meget pudsig detalje) :cheerleader3:

Er vild med din stil! :)

Wiii, tak for din dejlige besked - jeg bliver så glad :)

Hårbøjlen er fra denne sælger på etsy. Der var så kun denne ene, men det kunne jo aldrig skade, at skrive til hende og spørge, om hun kunne lave en til :)

Glæder mig til, engang, at se billeder af din vintagekjole - ved allerede, at jeg vil være vild med den :)

Har du forresten fået dit slør og kunne det bruges?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes din hårbøjle er skøn :cheerleader3:

Og så må jeg gå mod strømmen og sige, at din Hr. mand har ret i sine overvejelser omkring farvetema (DK og Irland). Jeg ville tage hvide duge og røde samt orange blomster i en skøn forening. Så må bladene udgøre det grønne (der vel ikke behøver at være sådan helt irsk grøn).

De andre temaer er smukke og ordentlige - men synes altså nogle gange man skal tænke out-of-the-box.

0

Del dette indlæg

Tak for dine gode input Lena :) Manden bliver helt afgjort glad, når jeg fortæller ham, at der i det mindste er en brud på bryllupsklar, der kan se muligheder i hans farveforslag :cheerleader3: Det røde og grønne tema er faktisk rigtig smukt og har fået mig til at tænke videre over farverne...er blevet lidt lun på græsgrøn :)

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak søde Elva, jeg tjekker lige op på dit link :cheerleader3:

Har faktisk fået mit slør med posten i dag og det er så perfekt, jeg næsten ikke kan fatte det :)

Glæder mig også til at se billeder af dig i dit smukke vintage outfit!

Fantastisk at sløret var lige i øjet :):):)

0

Del dette indlæg

post-29855-1277413902.jpg

Som I kan se, er den meget enkel, mange vil nok sige kedelig, men kvaliteten, pasformen og de meget enkle detaljer gør det altså for mig. Jeg GLÆDER mig til at skulle op af kirkegulvet i den :cheerleader3:

Det er forøvrigt en Sassi Holford-kjole, hvis det skulle sige nogen noget... :)

Åh gud den er guddommelig. Normalt går jeg ikke i koma over andres brudekjoler, men jeg forstår så godt hvorfor du valgte den. Den er perfekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som I kan se, er den meget enkel, mange vil nok sige kedelig, men kvaliteten, pasformen og de meget enkle detaljer gør det altså for mig. Jeg GLÆDER mig til at skulle op af kirkegulvet i den :)

Åh gud den er guddommelig. Normalt går jeg ikke i koma over andres brudekjoler, men jeg forstår så godt hvorfor du valgte den. Den er perfekt :)

:cheerleader3: TAK hvor er du bare sød :)

0

Del dette indlæg

Som I kan se, er den meget enkel, mange vil nok sige kedelig, men kvaliteten, pasformen og de meget enkle detaljer gør det altså for mig. Jeg GLÆDER mig til at skulle op af kirkegulvet i den :)

:cheerleader3: TAK hvor er du bare sød :)

Man bliver næsten lige så glad, som når nogen roser éns børn :)

0

Del dette indlæg

Har fundet en lille sjov ting, som jeg lige tænkte, jeg ville dele. Ideen er ikke ny her på BK, men jeg har ikke set det som klistermærker før. Dejlig nemt og bekvemt for en doven brud som mig :thumbsupsmileyanim:

post-29855-1287641274.jpgpost-29855-1287641289.jpg

Kklistermærkerne kan blandt andet købes her

0

Del dette indlæg

Jeg har jo før proklameret, at jeg ikke ønsker en decideret "irsk-tema-fest" og det står jeg ved, men derfor må der meget gerne være lidt irske hints hist og pist. Kæresten og jeg har igennem hele vores forhold haft en særlig sang vi altid har følt var "vores bryllupssang" - så hvis det på nogen som helst måde kan lade sig gøre (har ingen anelse om hvad man må og ikke må i katolske kirker), så vil vi have en sangerinde ud og synge denne sang i kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at der behøver at gå decideret tema i det så forhåbentlig gerne noget irsk musik :thumbsupsmileyanim: Det var faktisk her forleden at jeg faldt over at det var et "dansk-irsk bryllup" og der er jeg på "hjemmebane" musikmæssigt for der er rigtig meget god irsk musik: The Corrs, Johnny Logan, U2, The script, Boyzone, Westlife, selvfølgelig Sinead O Connor og ikke mindst Enya. etc.

Du skal jo dels have tilladelse fra kirken men også en sangerinde. Jeg kender nogle søskende der er fra Ganløse (tidligere annoncører her men må åbenbart ikke nævne dem her) men om de kan synge Sinead O Connor ved jeg faktisk ikke.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Uden at der behøver at gå decideret tema i det så forhåbentlig gerne noget irsk musik :) Det var faktisk her forleden at jeg faldt over at det var et "dansk-irsk bryllup" og der er jeg på "hjemmebane" musikmæssigt for der er rigtig meget god irsk musik: The Corrs, Johnny Logan, U2, The script, Boyzone, Westlife, selvfølgelig Sinead O Connor og ikke mindst Enya. etc.

Du skal jo dels have tilladelse fra kirken men også en sangerinde. Jeg kender nogle søskende der er fra Ganløse (tidligere annoncører her men må åbenbart ikke nævne dem her) men om de kan synge Sinead O Connor ved jeg faktisk ikke.

Jaaa, masser af irsk musik - det kan vi lide :thumbsupsmileyanim: Vi brygger faktisk på en lille forslagsliste, bare så I kan få en fornemmelse af hvor vi ligger ren musiksmagsmæssigt...men den mailer vi lige, når vi kommer tættere på datoen :tunge: Vi har da vist forøvrigt ikke modtaget en kontrakt fra jer, men det ligger måske i de mails, vi har udvekslet? Åh, hvor jeg glæder mig til at danse løs - jeg føler mig helt tryg ved vores valg af "musikløsning" :cheerleader3::pokey::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jamen det er jo herligt. I har nok ikke fået en egentlig kontrakt for det bruger vi ikke, men I skulle gerne have modtaget det vi kalder en bekræftelse.

Det har vi sikkert også - og den ligger ganske givet i "den vigtige bunke" på skrivebordet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har slet ikke set din skønne hårbøjle før I dag. Du finder altid sådan nogle flotte ting synes jeg :thumbsupsmileyanim:

Ang. musikken irsk musik er fantastisk synes jeg, og ”jeres” sang er en rigtig køn sang, så jeg håber I får lov til at bruge den :cheerleader3:

Jeg elsker irsk musik – især U2, synes der ofte er meget mere sjæl i irsk musik (hvis du forstår hvad jeg mener).

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

smadder sød og fin ide med pynt under skoen;-)

:thumbsupsmileyanim::(

Ja ikke...og dejlig nemt :)

Har slet ikke set din skønne hårbøjle før I dag. Du finder altid sådan nogle flotte ting synes jeg :hug:

Tak tak - godt at høre, mine mangetimer på etsy, ikke er helt forgæves :griner:-

Ang. musikken irsk musik er fantastisk synes jeg, og ”jeres” sang er en rigtig køn sang, så jeg håber I får lov til at bruge den :)

Jeg elsker irsk musik – især U2, synes der ofte er meget mere sjæl i irsk musik (hvis du forstår hvad jeg mener).

De kan bare noget med musik, de irere :cheerleader3: Jeg kan også lide U2, men min "all time favoutite Irish artist" er og bliver Van Morrison :rolleyes::rolleyes: :cheerleader3:Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Har muligvis besluttet mig med hensyn til farvetema...

På baggrund af mine tidligere collager og med inspirationen fra Miss Lena om at tænke lidt alternativt, er jeg nu kommet frem til følgende kombi: nude + lyserød + cream/hvid + sølv + græsgrøn

post-29855-1288001729.jpg

post-29855-1288001735.jpg

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer