mhahm85

Bryllupsdato

163 posts in this topic

Vi har valgt at blive gift på vores 3 års dag. Vi tænkte faktisk at det var fordi så var der færre datoer at holde styr på når vi blev ældre og mere glemsomme. for jeg har i forvejen problemer med at huske datoer ;)

0

Annonce ♥

Vi havde snakket om at blive gift den 25 August fordi det er mine forældres bryllupsdag og den dag min nu afdøde farbror havde fødselsdag, men da der var en del af min H2Bs familie der er ude at rejse der, valgte vi den 1 september og det er faktisk 6 årsdagen for vores første kys, så det er i mine tanker lige så dejligt som den anden dato :)

0

Ja vi skal også giftes 07.09.13 :loveshower:

Vi blev forlovet for godt og vel fire år siden (01.05.2008), og dengang sad jeg bare for sjov og kiggede de forskellige lørdage igennem, og faldt over denne - hvorefter jeg nævnte den for min h2b, og han var vild med ideen.

Så, efter at have ventet i evigheder (synes jeg selv... :blink: ) nærmer dagen sig nu - weeee! :7himmel:

Krammer :hug:

0

Vi skal giftes 24 august 2013.

Der er det nemlig præcis Seks år, Seks mdr, og Seksten dage siden vi fandt sammen.

Og vi fandt sammen fordi det var god sex sååå.... så derfor er den symbolsk :b223:(y)

Hahaha... Ej.. Jeg ved sku ikke lige. Vi sad bare og fandt og lørdag der passede os. Resten passer dog :fløjt:

0

Annonce ♥

Vi skal gives d. 10 maj, da det er min far´s (som jeg mistede for næsten 12 år siden) fødselsdag.. H2B ment det var en smuk måde at mindes på..

0

vores oprindelig valg var den 1 september, som er vores årsdag men da fest lokalerne ikke var ledige der valgte vi den 25 august for have lokalerne det ville vi og de eneste datoer vi ellers kunne få var senere på efteråret, det ville vi ikke :)

0

Jeg havde håbet at det kunne være på vores 12 årsdag 01-09-11 men det bliver for presset og vi har en arbejdsskade sag vi gerne vil have afsluttet.. Og min mor er lige kommet ud på den anden side af en grum kemo omgang så hun skal også lige komme sig, da jeg regner med hun skal give mig væk.. Så jeg valgte en anden første.. 01-06-13 :-)

0

vi har valgt d. 7/6/2014 da det er dagen efter vores 5 års dag, og nemt at have styr på :)

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 3. november og det falder samtidig på min 40 års fødselsdag....

0

Jeg er ved at overtale kæresten til 7/9/13 - bare fordi jeg synes det er en fed dato :)

0

Vi skal giftes d. 16-06-2012, fordi vi har været kærester i 4 år den dag, og så fordi det var så heldigt at det faldt på en lørdag, så det passer perfekt:-)

0

vi har bare valgt en tilfældig dato, de kirke og feststed var ledigt. senere er jeg så kommet til at tænke på at det er en rigtig god dato, fordi den er let at huske 2.6 2012. 2 x 6 =12. så kan vi altid huske årstallet, hvis vi kan datoen :)

0

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 7-7-12 det var min H2b der bestemte det :-)

Han valgte den dato da den er let og huske og så er det dagen efter min fødselsdag :-) tror han håber på at han at han kan spare en gave men.... Det må han ikke regne med :-)

0

Vi ska giftes d. 10-11-12.. Vi har hverken årsdag eller månedsdag den dag, til gengæld er vores ældste pige født i '10 og den yngste i '11.. Så datoen er meget speciel for os. Den kommer til at indeholde både fødsler og bryllup.. og så er det da en sjov dato.. :)

0

Han valgte den dato da den er let og huske og så er det dagen efter min fødselsdag :-) tror han håber på at han at han kan spare en gave men.... Det må han ikke regne med :-)

Vi skal også giftes dagen efter min fødselsdag. Og jeg har også sagt at gaven skal være dobbelt så god hvis den skal tælle for begge.

Vi blev kærester dagen efter min H2B's fødselsdag, og bliver gift dagen efter min :biggrin:

0

Vi skal også giftes dagen efter min fødselsdag. Og jeg har også sagt at gaven skal være dobbelt så god hvis den skal tælle for begge.

Vi blev kærester dagen efter min H2B's fødselsdag, og bliver gift dagen efter min :biggrin:

Ejjjjj hvor morsom vi blev også kærester dagen efter min H2b 25 års fødselsdag

Og ja gift dagen efter min 26 års fødselsdag :-)

0

Annonce ♥

Vi sad d.11.11.11 og så nyheder hvor de nævnte at det var en meget populær bryllupsdato. Jeg sagde så til min kæreste at vi jo så måtte tage 12.12.12 meeeen det var en hverdag og så fandt jeg (vi) på 10.11.12 ( da 13.13.13 jo ikke findes)! Skal lige siges at på det tidspunkt havde kæresten ikke friet til mig endnu men jeg(vi) havde bestemt os for den dato...

Da 2012 så var skudår må kvinderne jo fri d.24/2 (som tilfældigvis var dagen før mine forældres bryllup) og min meget mandlige kæreste ville ikke risikere at jeg nåede at fri så om morgenen d.24/2 stod der et brev og en diamantring...

Meget romantisk og lidt specielt at holde mine forældres bryllup d.25 og vide at vi selv inden for samme år skal giftes!!

0

Vi er også på sommerbryllup vognen. Datoen er faktisk afgjort af lokalet og forældres ferieplaner. Vi har været heldige, der har ingen afbud været på grund af ferie (d. 28 Juli).

0

Syns der er mange ting at tage højde for når den perfekte dato skal vælges.

Ikke mindst, at jeg drømmer om en bryllupsfest i haven, i telt. Så skal vejret være nogenlunde.

Derudover tænker jeg også lidt frem i tiden. Juni er no-go for mig, da mit kobberbryllup ville lægge i december.

Men nu må vi se. Jeg er jo ikke ene om at bestemme.

0

Jeg ville helst have et efterårs bryllup da jeg elsker de råvarer der er i sæson der, samt jeg synes det er flot med alle farverne der skifter, og inderst inde ønsker jeg mig jo sne. Det skulle så passe med min bedre halvdels friweekend. Efteråret passer mig bedst fordi jeg ikke har så travlt på arbejdet (er revisor så 1. januar - 1. juli er fuldstændig umuligt). Min søde forlovede kan ikke få fri i sommerferien alligvel, og min ene søster og hendes mand skal til new zealand fra august til oktober ja så måtte vi tage november, da H2B ikke ville giftes i deember. Nu har vi så også fin tid til at spare op :) det falder så 6 dage før vores 5½ års dag og tilfældigvis er det så H2Bs afdøde farfars fødselsdag. nåh jo så er der tre i den nærmeste familie og vennekreds der er sat til at få babyer i november og december 12 også er de små pus jo store nok til at mødrene kan komme ud og feste uden dem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Der er da masser af revisorer der bliver gift perioden 1/1 - 30/6 2012 skulle jeg hilse og sige. :rolleyes: Lige bortset fra maj og juni skal man jo heller ikke gøre det værre end det er :rolleyes: At planlægge bryllup ud fra hvornår man så skal have kobberbryllup er måske også lige at stramme den lidt. Skal man ikke bare holde bryllup på det tidspunkt hvor man har lyst og hvor det passer bedst ind i ens andre planer. Uanset hvornår på året man vælger at gifte sig vil de fleste kunne finde både fordele og ulemper. De fleste vil nok gerne have et sommerbryllup men vejret kan man aldrig regne med og når det så er rigtig godt vejr i eksempelvis maj - august så sidder mange af gæsterne og er ved at dø af hedeslag og ville ønske at det var lidt koldere når nu de skulle til bryllupsfest.

0

Vi ville som udgangspunkt have haft samme dato som min farmor og farfar.. det blev viet 27 august.. men det er en mandag så det tætteste ville være 25 august.. men der kunne fest stedet ikke... og da vi ikke ville på kompromis med stedet tog vi deres næste ledige dato som er den 15 september...

0

Smukt at se så mange betydningsfulde datoer :rolleyes:

Vores er nok mest af alt praktisk... Jeg har altid ønsket bryllup i efterår/vinter månederne.... 10-11-12 var noget man u' huske og det faldt jo en lørdag :) Det er dagen inden min moster og onkels bryllupsdag, så når vi står op og spise morgenmad med alle gæsterne dagen efter kan vi sige tillykke til dem :heart: Men ellers ikke så meget betydning i lige dén dato - det skaber vi så selv :biggrin:

0

Vi skal giftes 25 august 2012. Der er ikke andre mærkedage eller andet knyttet til den dato, så den bliver vores helt egen. :-)

0

vores bryllupsdato er valgt udelukkende af praktiske årsager.. den dato vi har valgt er umiddelbart den dag hvor flest kan komme -vi ville have et sommer-brylllup uden at ramle ind i ferie, skanderborg festival(vi bor ikke ret langt væk så stort set alle vores venner skal med der), byfest.. osv. vi ville samtidig helst holde det inden vi begynder med studierne igen i september :biggrin:

0