GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Hold da op alle de billeder :) Smukke invitationer, de er blevet rigtig gode :) Jeg elsker din dansekjole, må man spørge hvor du har købt den? Sikke en fin ide med lommetørklæder med initialer :) Jeg synes ikke det er så slemt med den storetå i skoen og synes da de er rigtig fine, men hvis du synes det ser dumt ud, får du jo nok ikke rigtig brugt dem? Rigtig mange fine billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op alle de billeder :) Smukke invitationer, de er blevet rigtig gode :) Jeg elsker din dansekjole, må man spørge hvor du har købt den? Sikke en fin ide med lommetørklæder med initialer :) Jeg synes ikke det er så slemt med den storetå i skoen og synes da de er rigtig fine, men hvis du synes det ser dumt ud, får du jo nok ikke rigtig brugt dem? Rigtig mange fine billeder :)

Taak :) Jeg har købt kjolen brugt af en jeg er ret sikker på er tidligere BK'er....de blev gift i Italien i 2010 eller 2011 mener jeg...anyway jeg har kun givet 4500 for den og den fejler intet :7himmel:

Mht skoene så syntes jeg bare at min storetå er alt for stor til den slags sko - sig gerne din ærlige mening :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Overskriften løj ikke, må jeg sige... elskeeer billeder :)

Hvor ser invitationerne godt ud, og må altså sige, bliver mere og mere misundelig på den dansekjole hver gang jeg ser den... Nuj hvor er den bare smuk :a1221:

Ja den er lækker....man burde lave en turnus hvor man gik sammen om at købe en og så bare give den videre...en BK-turnus-kjole :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja, din fantastiske dansekjole :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes helt seriøst ikke, at din storetå ser for stor ud! Det er min helt og aldeles ærlige mening :biggrin: Rigtig fine invitationer du har lavet! Jeg bliver altid misundelig, når jeg ser, at der findes nogle, der har tålmodigheden og evnerne til at lave sådanne invitationer :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg selv købt nogle skønne glasperler og hjerter hvor der står "made with love"...ved ikke lige om de skal sættes på et lille bånd der skal omkring blomsterne på alle bordene, eller de skal indgå i sanghæfterne :rolleyes:

post-51134-0-54556000-1332056096.jpg

post-51134-0-41236000-1332056116.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overskriften løj ikke, må jeg sige... elskeeer billeder :) Hvor ser invitationerne godt ud, og må altså sige, bliver mere og mere misundelig på den dansekjole hver gang jeg ser den... Nuj hvor er den bare smuk :a1221:
Ja den er lækker....man burde lave en turnus hvor man gik sammen om at købe en og så bare give den videre...en BK-turnus-kjole :cheerleader3:

uhh turnus kjole, jeg er frisk :cheerleader3: Tror bare jeg ville være ekstrem dårlig til at dele så smuk en kjole, har på fornemmelsen at den godt kunne forputte sig i mit klædeskab og aldrig nå videre -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi bestilt disse ringe ved Ege Art, min ring bliver 3mm og min H2B's bliver 5mm brede. Vi har jo samlet gammelt guld fra familien og det betyder at vi kun skal af med 1.600,- for dette sæt 14K vielsesringe og så er de endda med en god historie indei :loveshower:

Så har jeg endelig fået skiftet mit efternavn - ville bestemt ikke tilspørges med min ex-mands efternavn, så det er ændret til et gammelt slægtsnavn + at jeg har fået tilføjet min farmors fornavn som et mellemnavn.

Men ellers ligger jeg jo på Århus Sygehus med min mor der er i behandling for kræft - det er godt nok en drøj omgang for hende puha, men jeg er utrolig glad for at kunne være her hele tiden !

post-51134-0-54239800-1332404269.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt et bunting flag med bogstaverne "Mange tak" til vores takkekort. Og det er bare blevet såååå fint ! Jeg havde ellers en ide om selv at lave det, men det ville kun lade sig gøre med min mors hjælp og det er hun slet ikke frisk til :( Og den her sælger på Etsy har virkelig gjort et godt stykke arbejde syntes jeg !

post-51134-0-83624100-1333473898.jpg

post-51134-0-75615300-1333473919.jpg

post-51134-0-08070500-1333473939.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så har jeg bestilt dette skørt fra Ebay - det passer mig perfekt og ringen er stærk nok til at kunne holde min kjole. Jeg kunne ikke passe mit gamle skørt, så det ryger altså ud .... godt for Ebay :biggrin:

Og ja ja ja jeg ved godt det ser håbløst åndssvagt ud at jeg har sat det over en stol men havde ikke lige nogen der kunne holde det oppe :lol:

post-51134-0-13132100-1333474076.jpg

post-51134-0-04978900-1333474095.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh alle disse beslutninger der kommer udenom alt det andet man skal tage beslutning om !!

Vi har længe søgt en større lejlighed i det kompleks vi bor i nu...der er kun ganske få og ved et trylleslag har vi fået den bedst beliggende selvom der var 4 andre foran os i køen :cheerleader3:

MEN - den tidligere lejer er raget uklar med boligforeningen og da hun (syntes også det er lidt svinsk) skal betale husleje indtil 31 maj selvom hun allerede er fraflyttet og lejligheden er lejet ud til os, så nægter hun at lade os få adgang til lejligheden nu !! Any way så betyder det at vi kan flytte ind 15 maj.....da er vi så lige på en mini honeymoon ved Flensborg Fjord :blink: Og vi skal inden den 12 maj have malet vores egen lejlighed så den er klar til udlejning.....

I princippet er der ikke de store udfordringer i det her. Vi bor pt på 60kvm og kan snildt overskue både maling og flytning..men men nu er vi blot kommet i tvivl om det er for dumt at vi smutter 3 dage efter brylluppet, kommer hjem og har kun 3 dage tilbage af dén ferie til at komme helt på plads i den nye 100kvm lejlighed + få pakket gaver ud :oops:

Det er heller ikke nogen formue vi skal bruge på opholdet, men dog nok til at man tænker "hmmm det kunne vi få nye sofa + reoler for". Og hele ideen med at tage det ophold var egentlig "bare" at vi gerne ville lidt hjemmefra. Vores bryllupsrejse kommer til at ligge engang til efteråret...

Hvad syntes I ? Vil vi fortryde ikke at tage afsted eller hva ? Vi har en hel uge fri efter brylluppet og jeg vil egentlig være lige så glad for at komme på fx Svinkløv eller et andet lækkert sted bare en overnatning..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, altså jeg tænker, hvis I godt kan nå at flytte sagerne male osv på 3 dage og den lille get-away ikke koster alverden, så synes jeg da I skal gøre det :)

Tænker det må være rart lige at have et par dage til at nyde hinanden helt alene lige efter brylluppet, når I nu er så heldige at kunne få fri.

Men hvis I bliver pressede tidsmæssigt at det, så I alligevel ikke ville kunne nyde det, så er der selvfølgelig ingen grund til det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder lidt som om du hælder mest til at blive hjemme, og så tage en enkelt overnatning på et tidspunkt, og det synes jeg der lyder som en god idé.

Jeg synes altid det er lidt nemmere at slappe af, når man ved man ikke skal hjem til et kæmpe rod og en helt masse opgaver der skal ordnes :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det gør jeg nok....vi kommer hjem til papkasser og alt muligt rod hvilket ikke passer så godt til mig :fløjt: Pjat, men jeg er lidt ked af at vores sidste dage i vores ferie vil blive brugt på at få pakket ud og komme ordentlig på plads. Vi har talt om at vi vil have malet i den nye lejlighed og det er da noget nemmere at gøre hvis alt ikke ER sat på plads.

Min H2B er "ligeglad" - han vil gerne afsted, men har det lidt lige som jeg at det bliver kneben med tid og vi kommer i forvejen til at få godt med stress på inden brylluppet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer