Guest Inana

Vi skal OGSÅ giftes :) yaaay ...

25 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg har for et par dage siden set denne forum hvor jeg faldt pladask for alle jer kreative sjæle - og ja, her til aften tænkte jeg, at jeg må hellere tilmelde mig og bidrage med en ide eller to selv. Noget for noget. :)

Vil lige kort (hvis det overhoved kan lade sig gøre) skrive lidt om min hubby to be :) Vi mødte hinanden for 4 år siden, hos nogle fælles venner (Nytårsaften) :) Det var ikke kærlighed ved første blik (fra min side) men jeg blev hurtigere klogere, og 1 år efter begyndte vi at komme sammen, og nu er han den person jeg IKKE kan forestille mig mit liv uden...han er den mest betænksome, dejlige fyr og jeg elsker ham såååå højt!

Her i sommers, mens vi var på ferien - friede han til mig. Han var så sød og nervøs - at alt det han ville sige kom aldrig ud, men til gengæld kom der "jeg elsker dig, jeg elsker dig sååå højt, jeg elsker dig..." og han svedte, og stammede...jeg troede faktisk han var ved at få et anfald, så jeg begyndte at se mig om der var andre mennesker det vil kunne hjælpe mig med første hjælp eller lignende. Vi var nemlig i Bryce, i USA, og stod på en klippe...luften var lidt tynd, og han har SUPER meget højdeskræk...så hvad pokkers skulle jeg ellers tro? :) Anyways, efter 200 x "elsker dig", gik han ned på knæ og viste mig ringen...ja, så var det mig der skulle have første hjælp :)

Så har vi fundet ud af at vi vil gerne vies i Botanisk have - og det bliver så 11. august 2012 :) yaaaay... jeg har ikke styr på kjolen, eller maden, eller invitationerne...men det kommer. Jeg har masser af ideer... så langt så godt :)

Og vi holder en reception på en restaurant hvor det vil være åbnet for alle vi kender og har lyst til at sige hej - og så efter et par timer der, tager vi de tætteste venner og forældre (+ mine søskende) hjem hvor vi holder festen i haven.

Ok, det var så lidt om os... ser frem til blive endnu mere inspireret og meget klogere på alt det jeg skal gøre og planlægge :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :balloons:

Og tillykke med forlovelsen. Der er masser af inspiration herinde (nogen ville nok sige for meget), men jeg er super glad for at bruge siden. Og håber du bliver ligeså glad for det!

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med forlovelsen og det kommende bryllup! Sikke et skønt frieri.

Jeg håber du falder til herinde og jeg glæder mig til at følge din planlægning :)

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Velkommen til dette skønne forum :) det er total tidsrøver men fuld af gode ideer og søde mennesker :)

Lyder som et rigtig sødt frieri - selvom du var ved at tro det var noget galt hehe...

Glæder mig til at følge med i din planlægning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort tillykke med det fantastiske frieri herfra..... Jeg har sådan et billede inde i hovedet, hvor I står på en klippe – lige ud til en afsats, hvor det går 800 meter lodret nedad. Jeg ved slet ikke om det passer, men jeg kan godt forstå din kæreste fik svedige håndflader :wink:

:bestwishes: Velkommen til :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer