ajoajo

Kan man det (kage)?

24 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg sørme brug for jeres mening igen :biggrin: Det er så skønt I er her :cheerleader3:

Vi har (efter et forsøg på selv at gøre det) valgt at købe vores bryllupskage.

MEN MEN MEN nu har jeg set den fineste opsats med Summerbird flødeboller, som bare er såååå fantastisk. og prisen er det samme som for en bryllupskage fra Blomsterberg.post-56752-0-47980100-1370345443_thumb.j

Og ærlig talt så vil jeg hellere selv have en flødebolle end et stykke kage :tunge:

Men mit spørgsål er, hvad ville I syntes hvis I kom til et bryllup hvor der blev serveret sådan i stedet for kage?

Selvfølgelig i sort, hvid og guld :biggrin:

Redigeret af ajoajo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville synes det er vildt sjovt og kreativ. Selvfølgelig alt efter hvad den skal bruges til. Som dessert er det måske lige lidt at servere med en til hver, men har man lidt frugt og sådan kanalisere godt. Som bryllupskage Til reception eller kaffe er det vildt fedt. Dog ville jeg overveje om chokolade kan holde sig eller om den smelter for hurtig på en varm dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fandt du den forresten henne

Jeg var i torvehallerne i går, hvor der i Summerbird butikken stod en til udstilling.

mht. varmen, så tænker jeg at den skal serveres om aftenen, så de kan stå i køleskabet hele dagen, og så lige tages ud og stilles på opsatsen inden den skal "serveres"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes ogsaa, at det er mega fedt! :cheerleader3: Jeg har ogsaa den holdning, at man skal holde sit bryllup, saa den afspejler en selv og ikke sine gaester.

Jeg elsker de fester/bryllupper, hvor vaertsfolkene/brudeparret gor det paa deres maade, og man kan maerke/se dem i alle detaljer istedet for de fester, hvor det er hvad gaesterne forventer.

Go for it! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville hellere have kage :-) men det her er jeres bryllup og ikke mit. Og man sagtens servere flødeboller stedet for - som en anden skriver kræver det nok lidt supplement i form af frugt osv.

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vælg det der afspejler jer mest, så tror jeg også festen bliver mere spændende for gæsterne :)
Så får man ligesom et lille billede af hvem I er og man kan prøve nye ting :)

Personligt er jeg ikke meget til begivenheder, hvor alt er fastbundet til 100% bestemte ting på helt bestemte måder osv - så : Go 4 it :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan man det. Det er jeres dag, og den skal afspejle jer!

Ingen af os er til store kager, men mere til slik og kagemænd - så vi får lavet to kæmpe kagemænd - en brud og en brudgom, og så laver vi slikbuffet. Derudover vil der være masser af lækkert frugt på frugt fade :-). Det er så meget mere os, og vivild gerne lægge lidt af os selv i alt på denne dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiih :) Hvor er det fint! bliver helt inspireret! Hvor meget skal man give for sådan en opsats?

Jaaaa - det er da mega fedt! Jeg ville elske det hvis jeg var gæst - men nu er jeg også en sukker for flødeboller!! :D

Hvad er prisen? :)

Selve opsatsen koster ikke noget :blink: Man skal blot lægge et depositum på 2.000 kr.

Flødebollerne koster, for 400 stk. 3.600 kr.

Men tænker at hvis man skal have så mange så kan man vel få noget rabat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

iiiih :) Hvor er det fint! bliver helt inspireret! Hvor meget skal man give for sådan en opsats?

Jaaaa - det er da mega fedt! Jeg ville elske det hvis jeg var gæst - men nu er jeg også en sukker for flødeboller!! :D

Hvad er prisen? :)

Selve opsatsen koster ikke noget :blink: Man skal blot lægge et depositum på 2.000 kr.

Flødebollerne koster, for 400 stk. 3.600 kr.

Men tænker at hvis man skal have så mange så kan man vel få noget rabat.

Mon ikke man kan nøjes med 200 stk :wink: Så er det ca to til hver i vores tilfælde... Det er helt sikkert til overvejelse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt. :lol: Man har jo før hørt om brudepar der har kastet kage efter hinanden og jeg har såmænd også selv oplevet det. :lol: Der er flødeboller jo rigtig godt. Nej med tanke på hvor lidt kage der typisk bliver spist ved bryllupsfesterne fordi kage kan lige meget tungt så vil jeg da sige at det er frisk og anderledes og hvis det er det I vil...... .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bestilt flødeboller fra Summerbird til vores bryllup. Vi er i forvejen ganske stor tilhænger at Summerbird, så selvfølgelig skulle de også på bordet til brylluppet. Vi har så blot valgt at det skal være blandet farver, så der er noget for enhver smag.. :-)

Og kan oplyse at der ikke er rabat at hente, - har talt med chefen hende selv. Og da flødebollerne i forvejen ikke koster ret meget, kan der ikke gives rabat derpå. Noget med hvor meget tid der bruges på at fremstille dem og håndteringen efterfølgende.

Men syntes nu også det er en okay pris :-)

Vi skal dog også have bryllupskage, - kæreste mener der ikke kan være bryllup uden.. - jeg kunne godt undvære :-) Men ja nu tager vi begge dele.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det noget, man kan se på deres hjemmeside, eller hvordan får man oplyst priser og muligheder? :-)

Synes idéen er super fin!! En bryllupskage kan hurtigt koste kassen, så det er et super fint og billigere alternativ! #in love!

Jeg var inde i Summerbird butikken i Torvehallerne.

Har ikke kunne finde det andre steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser super fedt ud, vil da virkelig sætte jeres eget præg på brylluppet, det kan jeg godt lide.

oh hjemmelavet friske flødeboller fra Summerbird, mums. Helt klart en god og anderledes ide.

God fornøjelse, glæder mig til at høre hvad reaktionerne fra gæsterne bliver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer