RikkeD

Vintage inspireret i egen Festsal og Have. Beretning opdat. 18/09

566 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle i søde Zilla'er ♥ (IKKE BRYLLUPSRELATERET)

Stort tak for alle jeres hilsner, det varmer :-)

Vi fik lige en hård start med lillemand, vi røg akut på sygehuset da han på 2,5 dage smed hele 11,1% af sin vægt. Sindsygt. Det lille pus havde ikke fået mad på trods af at være lagt til og at have fået klippet tungebåndet.

På sygehuset fik vi ham stopfodret så vi kunne se at han godt kunne tage på og ellers sund og rask. Så problemet var simpelt, han kunne ikke finde ud af at spise.

nå men efter mange dages øvelse og gråd har vi måtte give op og give ham flaske. I tirsdags kunne vi som forældre ikke mere se på en lille dreng der havde de mest triste øjne der skar os i hjertet.

Lige siden han kom på flasken har han bare været en skøn lækker baby der er nem, glad og tilpas :-) Så dejligt. Bryst er godt, men ikke for enhver pris.

IDAG har vi haft besøg af vores faste fantastisk dygtige fotograf. Hun tog nyfødtbilleder, 1 års billeder, søskendebilleder samt forældre/nyfødtbilleder. Ialt tog hun af os alle 7 :-) Hun har taget de mest fantastiske billeder, kan slet ikke vente med at se de færdigredigerede billeder.

Det er også hende der skal tage vores bryllupsfotos.

Kan kun sige, fedt med en fotograf der kommer på hjemmebesøg. Det giver nogle trygge gode rammer for en lille nyfødt.

VIL I HAVE EN LILLE SMAGSPRØVE PÅ DE DEJLIGE NYFØDTBILLEDER?? (Ikke redigeret forsmag på billederne vi fik)

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så drillede det hele lige lidt. Håber ikke billederne blev for små nu jeg skulle gøre dem mindre for at oploade.,

først et billede af fotografen i arbejde og derefter et uredigeret billede af mindsteprinsen :-)

post-62315-0-12536100-1390085501_thumb.j

post-62315-0-91545700-1390085526_thumb.j

0

Del dette indlæg

Øv med lille manden :( Men dejligt at han er i bedring, der findes ikke noget værre end at se ens barn ikke "trives".. Så det er jo så dejligt at i fandt ud af hvad problemet skyldes … :)

Og SIKKE SKØNNE BILLEDER! Oh my, hvor er han bare total lækker! … :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en historie. Det må ikke have været sjovt at stå i. Godt det er ovre og hold da op hvor godt der findes modermælkserstatning. Jeg både ammet og givet erstatning, og de vokser altså lige skønt op om de bliver mætte af det ene eller andet. :wink:

Sikke da en lækkermås han er. Du sender bare i min retning, hvis han skriger for højt og meget, så skal tanten her gerne visselulle den skattermand. Hold op altså det prikker lige til hormonerne at se sådan en skøn lille gut. :loveshower:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Øv da sikke en historie! Min ene veninde kunne heller ikke få amningen til at virke med hendes datter, så første gang jeg så hende var hun en noget spinkel lille én... Hun kom også efter det da hun kom på flaske, så hun er i dag en dejlig buttet pige på 1 1/2 år :)

og sikke dog en lille dejlig dreng du har fået dig, hvor ser han glad og tilpas ud!

0

Del dette indlæg

Tak han er bare sin mors lille skattemyndighedernes :-)

Jeg bruger altid Fotograf Inge Christensen, Rønde til vores billeder. Hun har altid lavet de mest fantastiske billeder til os. Og børnene elsker når hun tager billeder af dem for hun er bare så rolig og afslappet, og fuld af sjove ideer.

Da jeg var i Sverige 2 gange for at lave bryllupskage, var hun også hyret deroppe til bryllupsbilleder. Smukke billeder.

Deler gerne hendes nummer i en PM

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer