Namak

Line&Henrik 050714. Pas på hinanden. <3

2,401 indlæg i dette emne

Hvor blev det dog bare utrolig smukt og hyggeligt ude i teltet. Det kan du/I dælme godt være stolte af. Syntes altså du er super sej, selvom du endte i kørestol, så fortsatte du bare med at klø på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså hvor dejligt med lidt mere beretning, det er altid dejligt at læse dine ualmindeligt beskrivende tekster. Juuubiii!

Håber ikke dine fingre og krop gør for ondt.

Men flotte borde, det er helt sikkert. Jeg kan godt forstå du er tilfreds - det havde jeg i dén grad også været.

Meget gennemført.

Det er så spændende nå rman ved hvilke herligheder der gemmer sig bare forhænget :-)

Altså det flyver jo med komplimenter: Tusind tak, Kamilla. :biggrin:

Jeg kan mærke at jeg lever, skal vi sige det sådan hmmm.. Jeg har stadig efterslæb fra brylluppet og i går var jeg idiot af format. Jeg var nemlig så genial at forsøge et indstille min sengebund. FRAK hvor har jeg bare ondt i ryggen efter den ballede at skulle sove på den hmmm.. Sq ikke sådan når man kommer til at rykke i den modsatte retning. (Fjols, Line!)

Det var så sjovt at kun ganske få vidste besked om hvad jeg havde lagt af skumle planer.. haha Gæsterne var MEGET nysgerrige :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg havde også været nysgerrig hvis det var mig - men det må have været ventetiden værd for gæsterne:-)

Nej hvor nederen med ryggen, det er godt nok ikke så fedt:-( Har du fået indstillet den korrekt igen så?

Nu vil jeg jo ikke sladre så jeg skal have skrevet den del af beretningen hurtigt haha.. :lol:

Jeg har ikke fået kigge på sengen endnu. Jeg kunne knap komme ud af det i morges, så det må Henrik få lov at slås med i aften. :tunge:

0

Del dette indlæg

Hvor blev det dog bare utrolig smukt og hyggeligt ude i teltet. Det kan du/I dælme godt være stolte af. Syntes altså du er super sej, selvom du endte i kørestol, så fortsatte du bare med at klø på :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak Rikke. :loveflag: Jeg er et stædigt bæst, så det var det som drev værket, selvom jeg af og til tænkte åååh neeeeej. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det blevet smukt - så enkelt og detaljeret på samme tid FANTASTISK :)

Dejligt at folk hjalp med kjolen og stolen (det rimer :wink: )

og så nævner jeg altså lige igen hvor fedt det ser ud med den lilla væg i teltet, selvom det egentlig ikke var med i den oprindelige plan :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er det blevet smukt - så enkelt og detaljeret på samme tid FANTASTISK :)

Dejligt at folk hjalp med kjolen og stolen (det rimer :wink: )

og så nævner jeg altså lige igen hvor fedt det ser ud med den lilla væg i teltet, selvom det egentlig ikke var med i den oprindelige plan :wink:

Tusind tak. :thanks:

Hihi ja jeg er som sagt ok med det og det så ret fedt ud, med mit omsyede sengesæt haha :hug:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beretning del 6.

Det øjeblik hvor vi ramte vores bolig, så jeg min søde nabo også.

Det var lige i overkanten af hvad jeg kunne håndtere og jeg blev en smule rørt. Alt jeg havde manglet fra min brudepåpassser, havde Pia jo givet mig og jeg var meget taknemmelig. Under hele processen havde jeg været smilende og glad, ikke tudet en eneste tåre, men det trak hårdt på tårekanalerne at se hende.

"Måske" fremgår det af min tråd, at jeg bare "gør" tingene om jeg kan eller ej. (Vil selv, kan selv, gør selv - Line 5 år. :tunge: )

I denne situation havde hun gjort masser for mig og det er jeg i den grad ikke vant til. Det betyder også, når jeg selv vil det hele, at ikke så mange får lov at gøre noget for mig, -og sidst at ikke mange "kan" gøre noget, fordi de ikke forstår hvad jeg mangler/vil have..

Det kunne hun lige den formiddag og på en måde som jeg fint accepterede, så jeg var lettere chokeret over det oveni. Det er der jo f*ndme ikke nogen der må haha.. Hun reddede virkelig min formiddag. :loveshower:

Da vi endelig var ved at være med, fik vi sørget for lilla velkomst drink til folket. Vi var lidt tidspresset fordi vi jo (af logiske årsager) var blevet forsinkede både til vielsen og på kroen.

Jeg fik kort budt velkommen, men havde stadig lettere stress, så jeg glemte at sige nogle ting, som jeg ville have haft nævnt, sådan rent praktiske ting. Folk kunne heldigvis finde ud af, at tage drinken med til bords. Maden var på vej på bordet allerede, så det var en kort fornøjelse med velkomst drinken.

Nu var der efterhånden ved at være rigtig varmt. 28 grader udendørs og i teltet var der endnu varmere. Vi havde kun lukket op i den ene ende for vi kunne ikke jo ikke allerede afsløre slik buffetten. Det var noget upraktisk, men vi valgte at holde ud. På grund af varmen i det hele taget, kunne folk alligevel ikke rigtigt spise så meget. Vi havde i den grad sørget for at der var RIGELIGT af maden. Henrik´s mor var jo desværre ikke med, så der var også en ekstra kuvert og det fylder altså også lidt mere på en buffet.

Nu er jeg jo oveni også sådan indrettet at jeg hellere vil have for meget end for lidt. Så der var jo blevet tilføjet en hel del af ekstra retter, plus det hjemmelavede. Jeg havde være urolig for det første for om der var nok, og så den evindelige om hvorvidt jeg nu også kunne regne med at leveringen ville ankomme. (Det er er altid et tema for mig, uanset hvem som står for maden.)

Det betød at vi VIRKELIG havde meget forskelligt på menuen og mere end rigeligt af alt. Det var lækker mad kommenterede alle på, men smag og behag er jo som bekendt forskellig. Jeg var selv ikke super imponeret over et par af retterne, men så kunne jeg jo heldigvis hoppe i det hjemmelavede. I sidste ende var jeg også ramt af varmen og kunne ikke spise ret meget. Jeg havde jo altså heller ikke tid, for jeg var optaget af at få snakket og skålet med alle vores gæster. :lol:

Vore vin etiketter blev også kommenteret. Det var ret sjovt for jeg var den eneste som havde styr på hvilken vin der var hvad. *gnæk* Det var helt bevidst så de skulle smage sig frem i stedet for bare at læse sig frem.

Da folk var midt i maden sagde jeg til Henrik at der altså var blevet glemt en skål med vand. Den stod på bordet og skulle ind bag gardinet. (det var vand til at putte "fold ud" servietterne i, efter folk havde skrevet på gæstebogstræet) Jeg sagde det ganske højt, så alle kunne høre det og lægge mærke til at der skete noget bag det forhæng. Henrik fattede ikke mistanke og grinede af hvordan pokker han skulle få den derind uden at afsløre indholdet bag gardinet. Gæsterne var flade af grin. :lol:

Min papfar var ganske vittig og kommenterede på, at han da nu vidste, hvor Mick Jagger var taget hen efter Roskilde. Han råbte højt: "Pas på Mick, Henrik kommer lige ind til dig." Det gav lidt latter og så gik Henrik ellers i gang med at lirke sig under gardinet haha..

Ikke om jeg fatter hvorfor han ikke bare gik ind i den anden dør i teltet, men det var altså ganske underholdende. (Det må have været varmen.. hehe)

Da han kom bag gardinet lød der en stort udbrud "Ååårh hvor cool" (Og ja det var det jo, for det var ismaskinen han fik øje på.) Jeg havde desværre ikke mulighed for at se ham, men jeg kunne klart høre at han syntes det var en rigtig god idé. Det var rigtig svært for ham, ikke at komme til at afsløre det for gæsterne, men jeg syntes at han skulle se den før de andre. Det blev så til en ganske underholdende affære.. haha :lol:

post-64428-0-60169100-1405666989_thumb.j

post-64428-0-85291100-1405669536_thumb.j

Lige før folk ville have 2. portion var vi nødt til at begynde at finde ud af at få lukke op for gardinet. Vi ville have ventet helt til desserten men det kunne vi slet ikke. Folk var ved at smelte og så måtte vi jo bare ændre planer. Henrik fik æren af at afsløre buffetten. Han lod gardinet falde og folk var meget nysgerrige imens han stod og fumlede lidt med knuden.

Der lød et samlet "åårh hold da op hvor vildt," da vi afslørede.

Jeg rejste mig og fortalte lidt om hvad vores mål med buffetten var. Jeg sagde, at jeg syntes, folk var noget så sukker forskrækkede. At målet med dette var at give de muligheder, som vi alle kendte fra barndommen som vi dengang ikke kunne opfylde. At stå i slikbutikken og ønske at man havde 25 øre mere, Så den ønskede ting kunne købes, det var det vi ville rette op på nu. At give muligheden for overflod i stedet for mangel. :biggrin:

Min far havde kort forladt selskabet så han hørte ikke hvad jeg havde sagt. Da han kom tilbage sagde han lige præcist havde jeg havde sagt. "Det er jo lige som at være barn igen og være i slikbutikken. Nu skal jeg jo ikke engang betale og jeg kan få det hele.. :lol:"

Det var så sjovt og adskillige af gæsterne sagde til ham, at det var så fedt, for jeg havde lige nøjagtigt sagt at det var formålet. Det mål opnåede jeg altså præcist, ved jeg, haha..

Bonussen var at vi kunne åbne døren i den anden ende, så der blev hurtigt mere behageligt i teltet. :biggrin:

post-64428-0-48784100-1405669580_thumb.j

post-64428-0-02457600-1405669602_thumb.j

post-64428-0-57079700-1405669617_thumb.j

post-64428-0-88951200-1405669632_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Jeg elsker bare dine beretninger Line.

Hold da magle hvor er det fedt Henrik blev så glad for ismaskinen - og specielt i den varme.

Jeg bliver mere og mere vild med den slik buffet, den er bare så gennemført og fin.

Hvor er det skønt at Pia gjorde dig helt rørt, det kan jeg virkeligt godt forstå. Hun var bare mesteren den formiddag.

Tror din brudepåpasser stadigvæk at hun var den bedste i verden til det, eller har hun fattet hun hang lidt i bremsen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk når mennesker omkring en overrasker positivt. Det tyder vist på at Pia har en lille indre engel, som lader dig se igennem fingrene med "kan selv -vil selv"-komplekset uden de store armbevægelser.

Buffet x 2... Overdrivelse ligger vel til konceptet :tunge:

Når det angår mad er jeg også på med hellere for meget end for lidt, men synes alligevel hurtigt man kan bevæge sig over hvor for meget er ALT for meget. Men det kunne jo snildt have stået anderledes til, hvis det ikke havde været så varmt...

Slikbuffetten er jo helt vanvittig fantastisk.... Og ja - kender vi ikke alle oplevelsen af slikbutikken som barn... Jeg drømmer fortsat om at smutte en tur ned i bland-selv-slik-butikken og fylde en hel spand selv om jeg i sidste ende godt ved at jeg bliver dårlig af det :a1221:

Fedt din far slet ikke var i tvivl om meningen med det hele....

Jeg havde helt glemt at ismaskinen var en overraskelse til Henrik også. Du har da formået at overraske ham mere end én gang inden for 24 timer... Skønne overraskelser og små kærlige hemmeligheder skal vist nok blomstre i Jeres ægteskab. Du kan jo slet ikke lade være...

0

Del dette indlæg

Jeg elsker bare dine beretninger Line.

Hold da magle hvor er det fedt Henrik blev så glad for ismaskinen - og specielt i den varme.

Jeg bliver mere og mere vild med den slik buffet, den er bare så gennemført og fin.

Hvor er det skønt at Pia gjorde dig helt rørt, det kan jeg virkeligt godt forstå. Hun var bare mesteren den formiddag.

Tror din brudepåpasser stadigvæk at hun var den bedste i verden til det, eller har hun fattet hun hang lidt i bremsen?

Hvor er det altså dejligt at komme hjem til sådan en kommentar :loveflag:

Isen var et enormt hit. Vi var alle lige ved at smelte, så det var så fedt at blive kølet ned. Jeg synes at slikbuffetten blev så fin. Jeg ville egentlig have haft alt i glad til at strate med, men det fungerede bare bedre at de alle kunne se navnene på tingene, og så slap jeg med 1/3 af glassene.

Iiih altså hende Pia er jeg bare rigtig stor fan af efter bryllupsdagen. Jeg har talt med hende flere gange efterfølgende og har prøvet at beskrive hvad hun gjorde for mig den dag. Det kan jeg bare simpelthen ikke. :) (der kommer lidt mere i beretningen om hende fra dagen efter også.)

Min brudepåpasser har slet ikke nogen idé om hvad jeg tænker. Hun har absolut ingen selvforståelse overhovedet. Det meste af dagen sad hun og smsede, endda mens vi spiste. pfff.. Ja tak da!! 3 uger forinden, havde hun lige siddet og hidset sig op, da hendes mor og søster lavede samme nummer, til hele min datters konfirmation. tsk tsk tsk...

Det må man jo sige er en familiesvaghed, åbenbart.

I min familie er det virkelig utroligt dårlige manerer som bliver påtalt normalt. Jeg tror kun min mor holdt sig i skindet, for at lade mig få min dag, men det skriver jeg også lidt mere om.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Sikke en lækker slikbuffet! Jeg kan altså virkelig godt forstå at den har været et hit, og der er virkelig noget interessant ved tanken overflod vs. mangel. At på sådan en dag må man godt give den gas! Det er helt sikkert vigtigt at man ind i mellem lader sig selv nyde, også selv om man måske ikke "burde" spise alt det sukker. Det bliver i hvert fald for kedeligt hvis man, selv til et bryllup, skal være sukkerforskrækket! :)

Og det lyder så lækkert med isen i den varme, supergod ide. Og endnu et hurra for Pia, dejligt at folk kan træde til og hjælpe når der er behov for det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Fantastisk når mennesker omkring en overrasker positivt. Det tyder vist på at Pia har en lille indre engel, som lader dig se igennem fingrene med "kan selv -vil selv"-komplekset uden de store armbevægelser.

Buffet x 2... Overdrivelse ligger vel til konceptet :tunge:

Når det angår mad er jeg også på med hellere for meget end for lidt, men synes alligevel hurtigt man kan bevæge sig over hvor for meget er ALT for meget. Men det kunne jo snildt have stået anderledes til, hvis det ikke havde været så varmt...

Slikbuffetten er jo helt vanvittig fantastisk.... Og ja - kender vi ikke alle oplevelsen af slikbutikken som barn... Jeg drømmer fortsat om at smutte en tur ned i bland-selv-slik-butikken og fylde en hel spand selv om jeg i sidste ende godt ved at jeg bliver dårlig af det :a1221:

Fedt din far slet ikke var i tvivl om meningen med det hele....

Jeg havde helt glemt at ismaskinen var en overraskelse til Henrik også. Du har da formået at overraske ham mere end én gang inden for 24 timer... Skønne overraskelser og små kærlige hemmeligheder skal vist nok blomstre i Jeres ægteskab. Du kan jo slet ikke lade være...

Tusind tak Signe. :biggrin:

Jeg vil hellere smide mad ud efter en fest end mangle undervejs. Jeg tror bare det er den fornemmelse, at jeg ikke vil kunne holde ud hvis nogen mangler noget. Til mine fester skal de ihvertfald ikke mangle, så hellere for meget fra start.

Det var simpelthen intet mindre end genialt at han næsten ordret uden at vide det gentog hvad jeg havde sagt. Jeg må nu indrømme at jeg synes jeg har fået nok af slikket, selvom jeg slet ikke spiste noget af det hverken lørdag eller søndag. :wink: Det var bare ideen som var nok til at slå mig ud hihi :lol:

Ismaskinen havde jeg lidt svært ved at finde ud af, hvordan jeg skulle vise ham. Muligheden bød sig lige og så blev det sådan. Det kom bare lige til at passe sammen. Og du har helt ret i det med at overraskelserne bliver et tema resten af vores dage, for du har også helt ret i at jeg slet slet ikke kan lade være haha!! (det kan han heller ikke, men så er det jo godt at jeg ved jeg er den bedste til at overraske, ihvertfald ifølge min datter! haha :tunge:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en lækker slikbuffet! Jeg kan altså virkelig godt forstå at den har været et hit, og der er virkelig noget interessant ved tanken overflod vs. mangel. At på sådan en dag må man godt give den gas! Det er helt sikkert vigtigt at man ind i mellem lader sig selv nyde, også selv om man måske ikke "burde" spise alt det sukker. Det bliver i hvert fald for kedeligt hvis man, selv til et bryllup, skal være sukkerforskrækket! :)

Og det lyder så lækkert med isen i den varme, supergod ide. Og endnu et hurra for Pia, dejligt at folk kan træde til og hjælpe når der er behov for det :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak Rialie :loveshower:

Netop at man ikke altid skal gøre som man "bør". Der må godt gøres noget ud over normalen af og til, og så skal der bare fyres op under det der skal ske. :cheerleader3:

Jeg er ovenud lykkelig for, at jeg holdt fast i isen, selvom det gav noget besvær, at få aftalen i hus. Det var den bedste investering på hele dagen, absolut. :biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

hvor er det bare en fantastisk nabo i har :loveshower: hun er da dælme guld værd

:lol: elsker din/jeres slikbuffet ...den er simpelthen så overdådig og hvor var det fedt, at du kunne overraske manden din med is maskinen :loveshower:

0

Del dette indlæg

iiih Line. jeg læser og læser og kan alligevel aldrig nå at følge helt med i din tråd, men jeg nyder alle billederne. Det ser bare ud som om, at I har haft den dejligste dag på trods af en lettere utilregnelig brudepåpasser.

Du ser smuk ud i din kjole og teltet er bare helt vildt over the top på den gode måde!

Jeres bryllup var så gennemført, men jeg havde så absolut heller ikke regnet med andet :loveflag:

0

Del dette indlæg

hvor er det bare en fantastisk nabo i har :loveshower: hun er da dælme guld værd

:lol: elsker din/jeres slikbuffet ...den er simpelthen så overdådig og hvor var det fedt, at du kunne overraske manden din med is maskinen :loveshower:

Jeg kan absolut ikke klage over Pia. Hvor jeg glad for at jeg spurgte netop hende om at komme og hjælpe med maden. :cheerleader3:

Tusind tak. Jeg er altså også generelt meget glad for hvordan det hele endte med alle knuderne på vejen. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiih Line. jeg læser og læser og kan alligevel aldrig nå at følge helt med i din tråd, men jeg nyder alle billederne. Det ser bare ud som om, at I har haft den dejligste dag på trods af en lettere utilregnelig brudepåpasser.

Du ser smuk ud i din kjole og teltet er bare helt vildt over the top på den gode måde!

Jeres bryllup var så gennemført, men jeg havde så absolut heller ikke regnet med andet :loveflag:

Tusind tak for komplimenterne, Josephine. De er ikke noget at sige til at du føler du ikke kan følge med, for der bliver skrevet i små stød og lige pludselig er der mange mange poster. -Og så er jeg jo slem til at skrive en masse og det gør jo tråden endnu længere oveni. Haha..

Jeg havde ikke selv helt set hvor meget jeg egentlig havde haft gang i af produktioner før det hele blev samlet. Det var så fedt at få lov at se alt og selv kunne flytte på den ene ting eller den anden. Det gør altså virkelig meget at få små farveplask puttet ind i temaet, så den anbefaling vil jeg give. At stoppe lidt forskellige nuancer ind gør vildt meget selvom forskellen er lille bitte i farven. :wink: Jeg tror også at det er grunden til at rigtig rigtig mange synes det var vildt over the top, fordi de kan se detaljerne bedre når det hele ikke falder i med hinanden. :wink::heart:

0

Del dette indlæg

Hende Pia, hende er jeg bestemt fan af - jeg er rigtig glad for at hun kunne hjælpe og støtte dig og endda på en måde du havde det godt med :)

Det er altså bare super fedt at du kan overraske din mand sådan med både kjole, ismaskine og alt muligt - jeg har det afsindigt svært med at holde kjolen og mit særlige indslag hemmeligt for M. (og resten af verden) jeg vil så gerne dele alting med nogen (jeg kan sagtens holde på andres hemmeligheder, bare ikke mine egne :wink: )

Normalt når noget er hemmeligt, så har jeg jo M. at dele det med og det hjælper, men at han ikke må se min kjole og vide at jeg skal synge for ham, er ren tortur :wink:

Anyway - det hele lyder bare som en super dejlig dag og det ser så skønt ud, præcis som jeg vidste det ville, men jeg har glædet mig til at se det hele i sammenhæng, ligesom jeg gør med mit eget :)
Jeg glæder mig til at høre om dine opgaver og alt det andet når du får kræfter til at skrive :)

0

Del dette indlæg

Det er så fedt når ens vision/ide fungere efter hensigten....

Er spændt på at hører hvor meget i fik spist jer igennem og hvad der var mest populært :-)

Altså Camilla, jeg opdagede lige at jeg var sprunget over dit indlæg. Det var altså ikke med vilje :heart: Sjovt nok havde jeg læst det og jeg har endda i går været ved at tage billeder af det mest populære så du kunne se det..

Det var noget som jeg aldrig nogensinde ville have forestillet mig der var hit itemet.

Jeg troede at det ville være noget i retningen af popping candy eller farvede stænger med sukkerpulver eller lign. Det var det bare slet ikke.

post-64428-0-79370400-1405744421_thumb.j

Helt almindelige ABC lakridser var det allerstørste. Underligt. :o

Der er ikke spist efter søndag af dem, så du kan se hvor mange der blev konsumeret lørdag og søndag. :lol:

Næst på listen var spiral skum fiduser, dem røg der også en del af. :wink:

post-64428-0-30468600-1405744980_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

0

Del dette indlæg

Line, det skal du ikke tænke på, der er en masse indlæg så er der hurtigt et der kan smutte.... Jeg havde faktisk en fornemmelse af at det mest populærere ville være noget helt simpelt som man måske ikke finder i de der forblandede poser... Var det Celi der havde fuldstændig udsolgt af lakridspiber???

Jeg har satset på rimeligt almindeligt slik (der kommer ingen børn nu min kusines 2 stk bliver hjemme)

Jeg syntes det var så underligt at det lige var dem der røg hurtigst. Jeg vil da lige give advarslen om at det slet ikke er børnene du skal holde i ørerne. Næææh nej, det er de store granvoksne mænd der bliver til små entisiastiske drenge på et sekund. -HAHA-

Jeg siger det bare. På med beskyttelses udstyret før du lader dem springe ud i slikbuffetten haha.. :balloon:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer