Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

-HAHA- :lol: Stort tillykke med misserne - som ventet fik de smukke ord og certifikat, de er jo dine små søde miser :hug::hug:-HAHA-

ÅÅÅhh, jeg kan næsten mærke stresset på dine vegne... Men tilslutter mig koret, der er nemlig en mening med at du skal vente... Så er den 120 % klar til en flyvetur, og 200 % klar til at blive båret af dig, den smukke dejlige qvinde :bearhug::hug:

Og tusind tak, for dine søde varmende ord i min tråd.. Det er jo skønt, at andre synes min kjole er smuk -HAHA-

-HAHA- Jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAAAAARK... Hvor er I bare super dejlige! :lol: Har lige et enkelt billede... Fik kun taget 1, fordi resten af dagen bare gik med at koncentrere os om, hva' pokker der foregik og hvornår :bearhug:

post-22637-1175457415.jpg

...De har alt det plads og så gider de ik' engang udnytte det ;)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke!!! :hug:

Hold da op for en uge I har haft....dejligt at i morgen er den sidste morgen du skal have morgenjobbet :hug: Så skulle der gerne blive lidt mere søvn til dig den næste tid..håber du får hvilet lidt...det er sku så hårdt når man ikke får sovet nok, og når man desuden har så mange ting at spekulere på...ja, det dræner altså... -HAHA- kender det så udemærket på min egen krop...

Fedt at I fik hjælp med messen, det er jo bare guld værd når folk træder til på den måde :hug: og dejligt for jer at det gik godt...

Vedr. udstillingen..ja, jeg ville da blive noget chokeret hvis ikke I kommer hjem med en eller anden form for anerkendelse af de missere der....ved ikke hvilken en er min favorit....hmmmm..dem BEGGE!!!! :lol:-HAHA-:bearhug::hug: :carrot:

De er så specielle begge to med deres meget fine træk..jeg mener...deres farver, øjne, ører...(og pelsen ser flot ud på billederne)..ja,

de er præmie material for pokker da!

Knus herfra, Nanna -HAHA-

I TOLD YOU SO!!!!!!!!!!!!

-HAHA-

Stort stort tillykke med det Rikke, det er simpelthen så fedt!!!!!

Har selv haft en brunmasket colourpoint som afstammede af champions (brugte ham dog ikke til udstilling)...men en skøn skøn kat både fysisk og psykisk....men dine katte ser harmoniske og velafbalancerede ud både af udseende og natur...

Ingen tvivl om at de er havnet det rette sted.... :hug:

Lækkert dækken til buret forresten! Helt supert både for kattene og reklamen...fed farve...

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke.

Det er så pinligt, for du er altid så sød til at kigge forbi min tråd, og jeg har aldrig været herinde.

Det lyder bare så spændende med et bryllup på Hawai!! :lol:

Bliver dog lige nød til at høre: hvordan får du din brudekjole med helt derover??? Og uden din kæreste kommer til at se den?

Er vild med jeres historie - altså hvordan det hele startede -HAHA-

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Tusind tak igen for alle jeres søde beskeder & kommentarer om misserne! :hug: I er for skønne!

Gitte (Marina): Har altså bare IKKE styr på det der point-halløj, for jeg har lige fundet ud af, at Patti må have fået mindst 90 point for at få sin EX1. EX2, EX3 og EX4 (2., 3. og 4. plads i klassen) ka' man opnå med minimum 89 point. 88 point gi'r bare EX. Det er altså lettere kompliceret, især fordi, at man ik' ka' være sikker på EX1 selvom man så er alene om at stille op i klassen! Hvis katten bare ik' er go' nok til at få over 90 point, så bli'r den det bare ik'! Forvirringen er total... :bearhug:

Jeg lærer det nok (måske) med tiden... Vores næste udstilling bli'r i Århus Skøjtehal d. 30/6 eller 1/7... Ka' være jeg allerede er klogere dér -HAHA-

:lol:

0

Del dette indlæg

Hej Rikke.

Det er så pinligt, for du er altid så sød til at kigge forbi min tråd, og jeg har aldrig været herinde.

Det lyder bare så spændende med et bryllup på Hawai!! :lol:

Bliver dog lige nød til at høre: hvordan får du din brudekjole med helt derover??? Og uden din kæreste kommer til at se den?

Er vild med jeres historie - altså hvordan det hele startede -HAHA-

:bearhug:

Det er der da ik' noget pinligt i... Det er svært at holde styr på alle de tråde herinde og ikke mindst at nå det hele... Det ved jeg fra mig selv! :hug: Men dejligt at du kiggede forbi, rigtig sødt af dig.

Brudekjolen bli'r min håndbagage på flyet (tør ikke slippe den af syne!!). Ole kommer alligevel til at se den, når jeg ska' ha' den på, for jeg har kun ham til at lyne den op ;) Sørger selvfølgelig for at han ik' får den at se, før han ska' lyne den.

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke.

Det lyder bare så spændende med et bryllup på Hawai!! :thumbsupsmileyanim:

Er vild med jeres historie - altså hvordan det hele startede :cheerleader3:

:cheerleader3:

Det er der da ik' noget pinligt i... Det er svært at holde styr på alle de tråde herinde og ikke mindst at nå det hele... Det ved jeg fra mig selv! -HAHA- Men dejligt at du kiggede forbi, rigtig sødt af dig.

Brudekjolen bli'r min håndbagage på flyet (tør ikke slippe den af syne!!). Ole kommer alligevel til at se den, når jeg ska' ha' den på, for jeg har kun ham til at lyne den op ;) Sørger selvfølgelig for at han ik' får den at se, før han ska' lyne den.

:cheerleader3:

Hvor skal I da sove???? Kan du ikke få en af kvinderne på stedet (personalet) til at lyne den for dig???? Ville da være mest fedt (synes jeg) hvis han først så det når det var meningen..når du er "klar"....hvis du forstår... ;)

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Hvor skal I da sove???? Kan du ikke få en af kvinderne på stedet (personalet) til at lyne den for dig???? Ville da være mest fedt (synes jeg) hvis han først så det når det var meningen..når du er "klar"....hvis du forstår... ;)

Knus herfra, Nanna

Der er ingen personale tilstede, da det er en lejlighed, vi har lejet. Forstår udemærket hva' du mener, men jeg ta'r det egentlig ik' så tungt alligevel....

Tak for dine altid dejlige beskeder i min tråd, søde Nanna :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Opdateret To-Do-Liste:

Købe:

Taske

Kjole

Underskørt

Undertøj

Scholl’s Party Feet

Lækkert makeup

Askepot-ampuller (Biotherms Bio Effet)

Hårpynt/Curlies

Sko

Solcreme

Hårnåle

kam

Anskaffe:

Ægteskabserklæringen

Ægtepagt - igang

Andet:

Underskrive & aflevere Ægteskabserklæringen

Tjekke at begge pas er gyldige

Lave perlesandaler

Underskrive og sende kontrakt til Rainbow Weddings

Betale Rainbow Weddings - d. 7. april bli'r pengene trukket

Få lavet negle

Pakke

Få detaljerne på plads med vores Wedding Planner

Udfylde Marriage License Application

Få taget sol løbende - igang

Gå skoene til - igang

Pakkeliste - igang

Frisør - aftalt, bli'r fredag d. 27. april

Låne Carmen-curlers af Britt

Lave prøve-makeup

Lave prøve-opsætning

Tilpasning af kjolen

Ska' nå alt det den sidste weekend i april... Den er totalt lukket for andre aftaler! Vi har begge en rimelig travl april, så vi når simpelthen ik' alt det, vi skal, hvis vi ik' holder den weekend fri til det.

Nå men :thumbsupsmileyanim: til alle jer, der kom forbi

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fundet den mest fantastiske hår-side... Masser MASSER MASSER af hår- og makeup-inspiration Er simpelthen nødt til at dele den med alle jer skønne tøser! :thumbsupsmileyanim:

Den er HER

Håber I finder noget, I ka' bruge...

:thanks:

JAAAAAAAAA :boohoo:

Jeg kunne i hvert fald bruge nogle stykker, da der var ret mange med pandehår - og det VIL jeg jo have :smilie_oster03:

:biggrin: Mia

Og så lige dette: :smilie_oster05: :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhh...

Kun 1 måned!!! :heart:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif :toot: Pyha.... Har da lidt sommerfugle i mavsen efterhånden!

:biggrin:

:boohoo:Tillykke med den resterende måned... :thanks:

- jeg kan godt forstå, du nu føler, at det er ved at være tæt på...

Men du virker til at ha' godt styr på det hele, endda med liste og det hele! :thumbsupsmileyanim:

Tak for dine indlæg i min tråd -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:smilie_oster03: TILLYKKE MED UNDER 1 MÅNED TILBAGE!!! :boohoo:

Uha - jeg forstår godt at du har sommerfugle i mavsen... Det bli'r simpelthen en oplevelse af de helt store..

Jeg synes det er så godt gået, at I vælger at rejse :thumbsupsmileyanim: Det er der sikkert mange som drømmer om.. Jeg gør da!!!

Glææææææææææææder mig til at så billeder...

:thanks: Jeanet

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer