Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Hvordan har søde stakkels syge Rikke i det mørke Jylland det i dag?

Håber, du er ved at få det bedre.

Mht negle:

Hvad siger du til d. 20 juni. Vi vil kunne være der klokken 14.00 - måske allerede 13.30?

Knus og kram

Lisette

D. 20. juni er helt i orden.... Har skrevet jer ind i kalenderen :super::rolleyes:

JUBIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :respekt::respekt::respekt::cheerleader3::cheerleader3:

Glæder os allerede!!!

:denmarkflag:

-Lisette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde Rikke

Så har jeg endelig fundet ind i din tråd efter at have været ret fraværende på BK, og så er du syg... :cheerleader3:

Kan du skynde dig at få det bedre, du skulle jo gerne være frisk til I rejser afsted om meget snart (iiiiiiiih, glæder mig SÅ meget tl at se billeder!!!)

Kæmpe :) og rigtig god bedring.

/Anne

0

Del dette indlæg

:) Jubiiiii.... Jeg har verdens bedste veninde, som samtidig er min frisør... Ska' jo ha' ordnet hår på fredag, farve + klip + extensions. Nogle af jer ved, at jeg har haft extensions i tidligere, som IKKE var et hit og som lignede hestehår!! :angry1: Det kom aldrig til at blende ordentligt med mit eget hår.

Nå, men min veninde ringede så tidligere idag og si'r, at hun har fået mine extensions hjem og de er såååååå lækre, og at jeg bli'r såååååå lækker! :cheerleader3: Så blev jeg jo bare super glad... Men så si'r hun osse, at farvningen og klipningen er hendes bryllupsgave til mig!!! :loveflag::balloons::balloon::bearhug: Kan man så andet end at elske hende???!!!! NEJ!!! :carrot:

:loveboard:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

:) Jubiiiii.... Jeg har verdens bedste veninde, som samtidig er min frisør... Ska' jo ha' ordnet hår på fredag, farve + klip + extensions. Nogle af jer ved, at jeg har haft extensions i tidligere, som IKKE var et hit og som lignede hestehår!! :angry1: Det kom aldrig til at blende ordentligt med mit eget hår.

Nå, men min veninde ringede så tidligere idag og si'r, at hun har fået mine extensions hjem og de er såååååå lækre, og at jeg bli'r såååååå lækker! :cheerleader3: Så blev jeg jo bare super glad... Men så si'r hun osse, at farvningen og klipningen er hendes bryllupsgave til mig!!! :bearhug::bunny_4::griner:-:super: Kan man så andet end at elske hende???!!!! NEJ!!! :carrot:

:bearhug:

Sikken da en skøn veninde!!! Hende har du godtnok været heldig med!!! Husk nu... Billeder, billeder, billeder..... :loveboard::loveflag::balloons::balloon:

0

Del dette indlæg

JAmen hvorfor skulle det ikke også ske for dig....

En så vidunderlig person som du selv, fortjener virkelig også en så kanon super veninde som hende du har..

Det lyder bare så lækkert Rikke, og hvor jeg glæder mig til at se dig, hvis jeg da kan kende den model der åbner døren.... :cheerleader3:

Det er så dejligt at der midt i sygdom og sommerfugle lige sniger sig en så vidunderlig gave/behandling ind i dit liv..

DET FORTJENER DU OGSÅ BARE...

post-22501-1177341475.gif

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, men min veninde ringede så tidligere idag og si'r, at hun har fået mine extensions hjem og de er såååååå lækre, og at jeg bli'r såååååå lækker! :cheerleader3: Så blev jeg jo bare super glad... Men så si'r hun osse, at farvningen og klipningen er hendes bryllupsgave til mig!!! :loveflag::balloons::balloon::bearhug: Kan man så andet end at elske hende???!!!! NEJ!!! :carrot:

:loveboard:

Iiiih hvor fedt! Er der noget bedre en gode veninder? Det er bare det bedste i verden. Glæder mig meget til at se billeder af hvor hamrende lækker du bliver :-))))

0

Del dette indlæg

Nå, men min veninde ringede så tidligere idag og si'r, at hun har fået mine extensions hjem og de er såååååå lækre, og at jeg bli'r såååååå lækker! :cheerleader3: Så blev jeg jo bare super glad... Men så si'r hun osse, at farvningen og klipningen er hendes bryllupsgave til mig!!! :balloon::bearhug::bearhug::bunny_4: Kan man så andet end at elske hende???!!!! NEJ!!! :carrot:

:loveflag:

Årrh, hvor deeeejligt - især når hun så ikk skal med til brylluppet....... Se dét er en rigtig veninde :loveboard:

:balloons: Mia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke da en dejlig veninde :)

ØV RIKKE - din virusnisse har sendt noget af den rustne stemme og hoste i min retning - det er en slem nisse! MEN bare den har taget den med fra dig, så du slipper af med den inden Hawaii kalder, så er det i orden med mig - bare en anden tager den i logi så jeg ikke har den på visit til Sankt Hans :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ØV RIKKE - din virusnisse har sendt noget af den rustne stemme og hoste i min retning - det er en slem nisse! MEN bare den har taget den med fra dig, så du slipper af med den inden Hawaii kalder, så er det i orden med mig - bare en anden tager den i logi så jeg ikke har den på visit til Sankt Hans :loveboard:

Ej søde... Er da ked af, at den dumme nisse osse har været omkring dig!!! Tror altså han har misforstået noget... DET ER JO IK' ALLE DE SØDE BØRN, HAN SKA' RAMME... VI SKA' JO HA' GAVER, IK' VIRUS!!!!

Jeg sladre fa'me til julemanden snart! :balloons: ;)

Tak for din hilsen, søde Anja :loveflag:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ØV RIKKE - din virusnisse har sendt noget af den rustne stemme og hoste i min retning - det er en slem nisse! MEN bare den har taget den med fra dig, så du slipper af med den inden Hawaii kalder, så er det i orden med mig - bare en anden tager den i logi så jeg ikke har den på visit til Sankt Hans :loveflag:

Ej søde... Er da ked af, at den dumme nisse osse har været omkring dig!!! Tror altså han har misforstået noget... DET ER JO IK' ALLE DE SØDE BØRN, HAN SKA' RAMME... VI SKA' JO HA' GAVER, IK' VIRUS!!!!

Jeg sladre fa'me til julemanden snart! :balloon: ;)

Tak for din hilsen, søde Anja :balloons:

JULEMAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Selv tak sweetie - du er der altid for os andre med søde trøstende ord og store kram :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ihhh altså...

Sikke da en nisse, håber ikke han finder vej til Fredericia for så får han godt nok :bask: . Håber snart du er rask igen Rikke.. Sender lige lidt God Bedring støv i din retning

Knuz Mia :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh - altså, Rikke - håber du har fået det bedre.... :)

Og så er der bare snart NU

Hvor må du være spændt.. Jeg er simpelthen så misundelig - jeg gad så godt en tur til Hawaii. Gid jeg var lille nok til at gemme mig i din kuffert.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Iiiihhh hvor fedt Rikke!!! Det er nu dejligt med de frisør veninder... ;) Og jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af dig og dit nye (også det gamle) hår...

Husk nu kameraet og få taget de billeder..også gerne nogen hvor håret er en "working process"!! Det glemte jeg desværre og der stod bare bridezillaer klar til at se den helt store billedeserie HUUGHUUG:)

DE VIL HA` BILLEDER!!!

:bearhug::):super:HUUG HUUG :boohoo:

Knus herfra, Nanna :cheerleader3::griner:-:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej :thumbsupsmileyanim:

VIlle bare lige sende dig lidt af de her :boohoo:HUUGHUUGHUUG og høre om det går bedre med dig din stakkel!!!

For pokker det er da snart hva!! Glæder mig helt vildt på dine vejne!!!!! -Og så til billeder, billeder, billeder, billeder :super::cheerleader3::griner:- og beretning!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Rikke

Håber at du er ved at være frisk - tiden nærmer sig jo med hastige skridt :super:

Wauw en sød veninde du har dig der - det bliver da bare SÅ spændende og skønt at skulle shines sådanne op og så endda betalt af veninden :griner:-

Rigtig god bedring og ikke mindst rigtig god tur til Hawaii hvor jeg er sikker på at I får et fantastisk bryllup :)

0

Del dette indlæg

Ihhh altså...

Sikke da en nisse, håber ikke han finder vej til Fredericia for så får han godt nok :bask: . Håber snart du er rask igen Rikke.. Sender lige lidt God Bedring støv i din retning

Knuz Mia :cheerleader3:

Taaaark søde Mia :thumbsupsmileyanim:

Uh - altså, Rikke - håber du har fået det bedre.... :super:

Og så er der bare snart NU

Hvor må du være spændt.. Jeg er simpelthen så misundelig - jeg gad så godt en tur til Hawaii. Gid jeg var lille nok til at gemme mig i din kuffert.... :griner:-

Søde Tina... Jeg er SÅ spændt! :):boohoo:
0

Del dette indlæg

Iiiihhh hvor fedt Rikke!!! Det er nu dejligt med de frisør veninder... ;) Og jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af dig og dit nye (også det gamle) hår...

Husk nu kameraet og få taget de billeder..også gerne nogen hvor håret er en "working process"!! Det glemte jeg desværre og der stod bare bridezillaer klar til at se den helt store billedeserie HUUGHUUGHUUG

DE VIL HA` BILLEDER!!!

:):):super::thumbsupsmileyanim::boohoo::griner:-

Ska' nok huske kameraet, det lover jeg... Jeg tør jo ik' andet!! :cheerleader3: Og så var JEG i øvrigt én af bridezilla'erne, der stod klart til at se billeder af dit nye hår... Men hvor bli'r de af de billeder, søde Nanna? :bearhug:HUUG
0

Del dette indlæg

Tak for den søde hilsen i min tråd.

Herligt med sådan en veninde.

Er du ved at have det bedre, ellers hjælper det nok at komme ned i varmen.

Sender lige en masse god bedring :):griner:-:super::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg vil helst ik' flyve sådan som jeg har det nu... Blæsen for ørerne, stoppet næse og ondt i hele ansigtet... Tror simpelthen det vil være et helvede at lande (synes jeg i forvejen er ubehageligt), så jeg håber da, at jeg snart får det bedre HUUG Men tusind tak for omsorgen, søde :boohoo:
0

Del dette indlæg

Hva pokker, er du stadig syg, selv efter alle de positive tanker jeg har sendt dig, må vest hellere koncentrere mig lidt bedre de næste par dage :griner:-

Nu ved jeg godt at der vil komme en masse problemer ud af det jeg skriver nu, men der er altså ikke noget at gøre ved det, der er ingen vej udenom...

Du bliver nødt til at flytte til Sjælland...

Jeg er blevet såå glade for mine nye negle, og jeg kan slet ikke undvære dem nu, men de begynder jo allerede at trænge til lidt "balancering" (tror jeg du kaldte det), så du kan nok se at der ikke er noget at gøre, så bare begynd at pakke så du kan blive min on-call negletekniker :super:

Jeg tænkte at lidt klar neglelak måske kunne skjule overgangen en smule, så jeg kan beholde dem på lidt endnu, er der noget bestemt mærke jeg skal gå efter, for jeg aner jo ingenting :cheerleader3:

:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer