Sign in to follow this  
Followers 0
lisab

Lisa og H.´s bryllup 23.08.08

1,063 posts in this topic

Kan du blive ved!!!?? :cheerleader3::biggrin::blink:

Nu ved jeg da hvor næste zilla-hyttetur skal gå hen!! :) Hvor er du bare dum, at vi ikke engang må komme med!!! :balloons::super:

Det ser simpelthen bare så lækkert ud det hele... :)

0

Annonce ♥

Jammen jeg er altsaa ikke faerdig med at fortaelle om rejsen, reger altsaa med at fortaelle videre nar jeg kommer hjem fra Malta hvor jeg befinder mig lige nu.............hold da op hvor er vejret bare dejligt hernede.

Guld og solv er billigt hernede saa vi har koebt vores ringe hernede i 18 karrat, men alligevel koebt billigere end vi skulle betale for 8 karrat derhjemme, men alt det vil jeg fortaelle om naar jeg kommer hjem.

...og saa lige en ting.....3 maaender tilbage

Haaber jeg efterhaanden faar mere tid til BK for jeg savner det noget, ikke mindst naar det hele er ved at vaere saa taet paa og i alle begynder at blive gift nu....Nyd vejret...det gor jeg :bearhug:

0

Iiiih, en hilsen fra Malta! :bearhug: Kors, hvor er jeg misundelig! det kunne jeg godt bruge lige nu.. :cheerleader3: (hvornår kunne man egentlig ikke det..?? :cheerleader3: )

Det lyder super fedt med ringene! Dem glæder jeg mig til at se! :bearhug:

Og tillykke med de 3 måneder!! :bearhug::) :fløjt:

0

Annonce ♥

..lige for at afslutte brylupsrejsen.

Efter de tra dage i Penang flyver vi til Singapore hvor vi skal være i 2 dage, og det er så her vi satser på at visakortet skal bruges rigtig flitigt.

Opholdet her bliver sår´n rigtig byferie hvor vi skal ud at se en masse ting og som før nævnt shoppe.

post-17403-1211751742.jpg

Edited by lisab
0

Vi har fået tilbagemelding fra nogle af vores gæster pr brev, hold da op hvor det bare varmer, og sikke glad jeg er blevet over at de roser invitationen så meget, men ja det er jo fordi man har brugt så meget tid på det og ike mindst en hulens masse overvejelser.

Jeg har modtaget et sødt lille brev fra min Faster, hvor hun skriver at de bliver og overnatter, da de vil "have det hele med", hvor er det bare en dejlig ting, det var ihvertfald noget der gjorde mig glad.

Sammen med brevet var der også en prøve på strømpebåndet, hvordan kniblingen så ud og så lidt forskellige farver jeg så kunne vælge udfra, det er bare sådan en lille ting, men mega dejligt :thumbsupsmileyanim:

0

Synes faktisk jeg går og får ordnet en masse ting.

Da vi var på Malta købte vi ringene. Vi havde hørt at guld og sølv er billigere på Malta, så det var noget vi lige ville undersøge. Da vi kommer til Valetta, vrimler det med guld og sølv. Jeg går rundt og kigger lidt, da jeg falder over en guldring med sølvkanter både over og uder guldringen, synes den er sød, og bliver noget overrasket over prisen på ca. 300 euro for en 18 karatsring. Henrik synes jeg skal gå ind og prøve lidt, mens vi venter på vores frokost. Jeg går ind og prøver lidt forskellige, hovedsagligt guldringe unden noget mønster af nogen art, det var nemlig det jeg regnede med at skulle have, men da jeg så prøver den ring med sølvkanter, er jeg ikke itvivl, den er bare så meget pænere til min finger. Jeg får kaldt Henrik hid, og han synes også at de er vældige, desværre har de ikke i hans størrelse, så vi må gå op til deres hovedafdeling.

Da vi kommer til hovedafdelingen, vrimler det med ekspedienter, som bare står og holder øje med en, mærkelig fornemmelse. Vi går ovenpå og finder "vores" ringe, som vi meget hurtige bliver enige om at dem skal det være, butikken skriver navn og dato i mens vi venter. :thumbsupsmileyanim:

Vi er rigtig glade for vores køb, og indrømmet, jeg har godtnok kigget på dem mange gange :unsure: er bare så glade for dem. Desværre har Henrik gemt dem og vil ikke vise mig dem igen før til bryllupppet :bearhug:

Da vi var på Malta fik jeg også købt en taske, den er ikke noget særligt, men til 80 kr, kan det ikke gå helt galt.....og den har Henrik ikke gemt :pokey:

post-17403-1211831558.jpg

0

Jeg har også fået købt nogle champangeglas med vores nan og bryllupsdato indgraveret, det er planen at vi skal drikke af dem på køreturen til feststedet......og derefter på vores mange bryllupsdage fremover.

post-17403-1211832012.jpg

Edited by lisab
0

Annonce ♥

Kan du SÅ lige få ham Henrik til at lade dig tage et billede af ringene!!! -HAHA- Vi skal da se dem!! :pokey: Hvor var det skønt at I kunne finde drømmeringene dernede, så i kunne spare en maaaasse penge! det er jo altid rart.. :thumbsupsmileyanim:

Tasken er også rigtig fin! :bearhug: Og til den pris, så er det jo også svært at lade være, ik? :blink:

Iiiih, og champagneglassene! Sikke du da får købt ind! -HAHA-:unsure: Sådan nogle glas vil jeg også SÅ gerne have til turen fra kirken!

0

Kan du SÅ lige få ham Henrik til at lade dig tage et billede af ringene!!! :loveflag: Vi skal da se dem!! :thumbsupsmileyanim: Hvor var det skønt at I kunne finde drømmeringene dernede, så i kunne spare en maaaasse penge! det er jo altid rart.. :thumbsupsmileyanim:

Tasken er også rigtig fin! :thumbsupsmileyanim: Og til den pris, så er det jo også svært at lade være, ik? :cheerleader3:Nemlig, jeg er bange for at den er for mørk til kjolen, men hva´jeg kommer næsten ikke til at gå med den, er bare absolut ikke taskepige, men synes alligevel at jeg skulle have en til alle småtterierne.!Iiiih, og champagneglassene! Sikke du da får købt ind! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Sådan nogle glas vil jeg også SÅ gerne have til turen fra kirken! Calligraphen... synes faktisk de er pæne, men også lidt dyre, omvendt er de jo et minde der kan tages frem igen og igen.

0

det er da super nice at have sparret penge på ringene !! men når han nu har gemt dem, så må han jo lokkes til at tage et billede så oz zillaer kan få et glimt

Tjaa, han holder hårdnakket på ikke at udlevere dem før brylluppet, i starten blev jeg lidt irriteret, men nu synes jeg da egentlig at det er en meget sød ide han har fået sig. :thumbsupsmileyanim:

hmmm, jeg må kunne finde nogen der ligner et eller andet sted.....det vil jeg prøve ad!

0

Annonce ♥

Nå, jeg har skrevet lidt om det strømpebånd min faster vil lave til mig, og selvfølgelig har jeg taget billede af prøven.

Jeg satser på at det skal være i den "babyblå"farve istedet for den "turkisblå" som hun har lavet prøven i.

post-17403-1211919967.jpg

0

Øv hvor er mine billeder blevet rystet.

Nå, men igår da jeg kom hjem fra arbejde, havde Henrik hentet mit diadem på posthuset. Det er bare perfekt, synes jeg, hverken for stort eller for lille.

Selvfølgelig skulle det prøves, og det skulle der så tages et billede af.................øhhh, Tillykke hvor kom jeg til at se mærkelig ud, dybt underlige øjne og ikke mindst det venstre øje der hang på næsten alle de billeder jeg tog..............jeg anede ikke at mit ene øje hang :thumbsupsmileyanim: , aner ikke hvad der skete. Nå, men det er så også grunden til at det kun er det øverste der er taget billede af, det andet så simpelthen for syrret ud???

post-17403-1211920341.jpg

Edited by lisab
0

Annonce ♥

WUIII fiint diadem :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: og sødt mønster til strømpebåndet!! og kan du så gi manden dallerbank - vi vil se ringene!! Jeg vil lige prøve at finde et billed af nogen tilsvarrende ringe, det kniber bare lidt med tiden, men er alene hjemme imorgen, så skal jeg lige prøve.

Ang. diademet, så satser jeg på at de næste billeder af mig med det på bliver noget bedre :thumbsupsmileyanim:

krammer

Super skønt diadem :thumbsupsmileyanim:

Kan man mon nå at skifte mening om ens eget her 17 dage før??? ;) Sagtens, du kan nå at have det om en uge :cheerleader3: , og tak for rosen af det!

0

Om et par timer skal vi have møde, sælgeren har inviteret os ud at spise bagefter. Da chefen spurgte om jeg ikke ville med var jeg godt nok ikke meget for det, ville hellere være hjemme, men ved nærmere eftertanke skyndte jeg mig at sige tak. Jeg kom nemlig til at tænke på den mest fantastiske kyllingealat man kan få på spisestedet..................gæt hvem der skal trille hjem i aften :thumbsupsmileyanim:

0

Var lige et smut inde i Inspiration i dag for at rette et par fejl i vores ønskeliste, samtidig fik jeg lige skrevet et par ting på som jeg havde glemt at vi ønskede os :cheerleader3: ......men det er altså ikke bare sådan lige at gå der ind, jeg fik ihvertfald lige skrevet et par ønsker mere på, som jeg ikke viste at jeg ønskede mig :loveboard:

Fik snakket med min faster igår, hvor vi fik de endelige farver på strømpebåndet bestemt. Hun kunne lige fortælle mig at alle fra min fars familie ville overnatte på feststedet. Jeg synes simpelthen det er en dejlig nyhed, det havde jeg ikke regnet med. Det skal nok blive et rigtig hyggeligt morgenbord!

Min veninde har også mailet og fortalt lidt om at "nu skulle hun altså ud og købe stof til kjole, og manden skulle have nyt tøj", det varmer simpelthen sådan når man kan mærke at gæsterne glæder sig til vores bryllup :carrot:

Har lige fået printet de sidste kirkehæfte omslag ud, så nu skal jeg bare have dem foldet.....imorgen!!!! :loveboard:

0

Var lige et smut inde i Inspiration i dag for at rette et par fejl i vores ønskeliste, samtidig fik jeg lige skrevet et par ting på som jeg havde glemt at vi ønskede os :thumbsupsmileyanim: ......men det er altså ikke bare sådan lige at gå der ind, jeg fik ihvertfald lige skrevet et par ønsker mere på, som jeg ikke viste at jeg ønskede mig :loveboard:

Fik snakket med min faster igår, hvor vi fik de endelige farver på strømpebåndet bestemt. Hun kunne lige fortælle mig at alle fra min fars familie ville overnatte på feststedet. Jeg synes simpelthen det er en dejlig nyhed, det havde jeg ikke regnet med. Det skal nok blive et rigtig hyggeligt morgenbord!

Min veninde har også mailet og fortalt lidt om at "nu skulle hun altså ud og købe stof til kjole, og manden skulle have nyt tøj", det varmer simpelthen sådan når man kan mærke at gæsterne glæder sig til vores bryllup :carrot:

Har lige fået printet de sidste kirkehæfte omslag ud, så nu skal jeg bare have dem foldet.....imorgen!!!! :cheerleader3:

Ååååhr, hvor dejligt!! :loveboard: Du har ret.. Den slags varmer mere end man skulle tro.. ;)

0

Annonce ♥

hmmm der sker ikke så meget for tiden, men alligevel synes jeg at der kommer flere og flere ting på plads, om ikke andet så en masse små detaljer.

Jeg har fået købt en scarpbog, hvor det meste er fortrykt, for jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg aldrig vil få lavet en hvis jeg selv skal finde på det hele og lave den lidt pæn. den er fra speciel day, som også annoncer herinde på BK.

Har fået det dejligste brev fra min veninde, som også vil overnatte på feststedet. Der er efterhånden rigtig mang der skal overnatte, allerede flere end jeg havde troet.

Mine forældre er også endelig begyndt, at snakke om brylluppet og glæde sig. Min mor fortalte, at min far er begyndt at glæde sig helt vildt til at følge mig op af kirkegulvet...................nååååååååååååå, synes det er så sødt!

Er så småt begyndt at tænke på, hvornår mon der bliver polterarbend for mig. Min veninde er begyndt at skrive om at vi snart skal ses(hun bor i østjylland), og hun har en masse ting vi skal sladere om, hmmm det kan da også være hun har det.......men synes måske det lyder lidt oplagt :thumbsupsmileyanim:

Ellers synes jeg, at jeg begynder at glæde mig mere og mere efterhånden som tiden nærmer sig, går nogen gange og får sommerfugle i maven, når jeg kommer forbi kirken eller feststedet

0

Så er ægteskabs erklæringen kommet retur :thumbsupsmileyanim:

desværre har vi sat kryds i at vi begge skifter navn :thumbsupsmileyanim: , det er altså kun mig der gør det.

Der står nu på ægteskabserklæringen at vi begge skifter navn.....hmmm må lige ringe til dem på mandag og høre hvad vi lige gør.............dumme mig :cheerleader3::cheerleader3:

0

Hej søde. :cheerleader3:

Sikke meget der er ved at være styr på.. :balloons:

Jeres bryllupsrejse ser virkelig fantastisk ud! :thumbsupsmileyanim: Kan godt lide blandingen af, at I skal se noget, men også at I skal slappe af.. :balloons:

Diademet er rigtig flot, det går rigtig godt til din hårfarve, så det ikke virker for voldsomt. :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det dejligt med alle de tilmeldinger I har fået. Det varmer virkelig meget, at der er nogen der giver sig tid til at skrive et svar til en.. :balloon: Synes virkelig man lærer noget af, at have inviteret til fest. For det med at give skriftligt svar på en invitation, har jeg aldrig tænkt over før, men det kommer jeg da til at gøre nu. :balloon:

uhh, polterabend.. :cheerleader3: Jeg er også begyndt at tænke på, hvornår min mon bliver.. Og jeg har allerede en ret god idé om, hvornår det bliver.. :cheerleader3:

Dejligt at dine forældre er begyndt at glæde sig til brylluppet. :cheerleader3: Jeg tror det er svært for andre end os zillaer, at forholde sig til noget, der ligger så langt ude i fremtiden, men nu hvor vi kommer tættere på, så er det meget lettere for dem at forholde sig til det.. :cheerleader3:

Øv med ægteskabserklæringen, tror nu ikke det er det store problem, muligvis skal erklæringen ændres, men det kan da ikke tage så lang tid.. :)

:cheerleader3:

0

Hej søde. :cheerleader3:

Sikke meget der er ved at være styr på.. :balloons:

Jeres bryllupsrejse ser virkelig fantastisk ud! :thumbsupsmileyanim: Kan godt lide blandingen af, at I skal se noget, men også at I skal slappe af.. :balloons:Ja, lidt af begge dele skal der til. Jeg vil gerne ligge og slappe af, men kan ikke holde til at lave ingenting i længere tid af gangen, så det passer perfekt.

Diademet er rigtig flot, det går rigtig godt til din hårfarve, så det ikke virker for voldsomt. :thumbsupsmileyanim:Jeg er også rigtig tilfreds med det, lidt princesse, uden at det er for meget.

Hvor er det dejligt med alle de tilmeldinger I har fået. Det varmer virkelig meget, at der er nogen der giver sig tid til at skrive et svar til en.. :balloon: Synes virkelig man lærer noget af, at have inviteret til fest. For det med at give skriftligt svar på en invitation, har jeg aldrig tænkt over før, men det kommer jeg da til at gøre nu. :balloon:

Lige præcis, har også fået et skriftligt svar idag, hvor de skriver, at de vil gøre hvad de kan for at vi får en festlig dag. Det er umiddelbart ike noget særligt, men det varmer bare rædi meget. Sjovt nok har jeg også altid ment at man ikke behøvede at give svar før den sidste SU dag-.......har nu ændret holdning

uhh, polterabend.. :cheerleader3: Jeg er også begyndt at tænke på, hvornår min mon bliver.. Og jeg har allerede en ret god idé om, hvornår det bliver.. :cheerleader3:

Dejligt at dine forældre er begyndt at glæde sig til brylluppet. :cheerleader3: Jeg tror det er svært for andre end os zillaer, at forholde sig til noget, der ligger så langt ude i fremtiden, men nu hvor vi kommer tættere på, så er det meget lettere for dem at forholde sig til det.. :cheerleader3:Det har du nok ret i, og det er ihvertfald dejligt at begynde at mærke interessen.

Øv med ægteskabserklæringen, tror nu ikke det er det store problem, muligvis skal erklæringen ændres, men det kan da ikke tage så lang tid.. :)ja, nu må jeg lige høre hvad de har at sige på mandag, men bliver altså lidt irriteret på mig selv, nu troede jeg lige at det var iorden.

:cheerleader3:

0

ævvvv, hvor pinligt.

En af Henriks forretningsforbindelser, som ofte inviterer os ud at spise, og som vi derved kender lidt til privat, skal giftes i morgen. Vi har så købt en flot hjerteformet æske chokolade fra Frellesen. Perfekt gave, sår´n når vi kender lidt men ikke vildt meget. I tirdags fik han så hjertet, da de lige havde lidt forretninger der skulle ordnes. Da ham og den kommende kone så lige vil sidde og hygge på deres sidste dag som kærester, vil de have et stykke af chokoladen. Desværre er æsken TOM :thumbsupsmileyanim: , de har altså solgt mig en tom æske! Nej jeg har ikke tænkt på at tage låget af for at kigge, for selvfølgelig er der da chokolade i..............den var godt nok lidt let, men det var ikke noget vi tænkte videre over. Ham der fik chokoladen ringende og fortalte Henrik det her til eftermiddag, ej vi synes altså det er pinligt.

Vi ska l nu ind og hente en ny æske, og kan også selv købe for samme værdi. Men det er nu altså lidt træls.

0