Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Weeeeeeeee, jeg har så meget optur lige nu. Jeg sad og surfede lidt for sjov og pludselig falder jeg over siden der hedder favorideas. com

Der er mine guldæbler :cheerleader3: Godt nok havde jeg forestillet mig æbler helt i guld, men de her er næsten endnu mere fantastiske. Nu skal jeg bare lige have løst to små problemer, 1) er der penge til dem, 2) sender ikke til DK så må have hjælp af en UK-kollega

Og så er udskæresættet kommet idag, det er også bare helt fantastisk, det må bliver til billeder af det en anden dag.

Men her kommer et æble :)

post-34714-1240258149.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii, så er det i overmorgen at jeg skal prøve kjolen. Nu håber jeg bare at den sidder som den skal og at jeg får den der WAUW-følelse når jeg får den på :thumbsupsmileyanim:))

Guldæblerne og små gaver til miit "bridal shower" ankom idag. Det blødte lidt op på en hård arbejdsdag.

Jeg lægger billeder ind når der er lidt mere tid.

KH

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom dagen med kjoleprøvningen endelig. Forleden blev det desværre udsat fordi hun var syg, så jeg tog en fridag idag og det passede gudskelov både med min veninde og mor så de også kunne komme med.

Jeg har jo været lidt nervøs for om den der følelse af den rigtige kjole kom, men det gjorde den og jeg er nu sikker på at det bliver super-godt.

Tylen er endnu ikke syet da hun vile vente til jeg havde set noget nyt hun havde idag. Hun har nemlig fundet en teknik der gør at hun kan indfarve tylen så den matcher champagne-farven på corsagen... intet mindre end perfekt :thumbsupsmileyanim:

Så det skørt jeg har på er altså lidt grønligt så det skal I ikke lige tænke over. Derudover er der ikke kommet snøre-ryg i endnu og stenene sidder endnu kun på et løst stykke stof. Swarowski-krystallerne bliver lime-grønne, klare og champagnefarvet :cheerleader3:

Nå skal I ser billeder..... ?????????

Nogle af dem er altså lidt sjove, og har selv fået et godt grin over dem hehe...

post-34714-1242678691.jpg

Redigeret af Barner
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom invitationer endelig forleden og har brugt et par timer idag på at få dem skrevet. Vil da lige "blære" mig lidt med dem :thumbsupsmileyanim:

Det er så dejligt at det nu kan streges fra listen, der mangler bare at komme frimærker på så er de ude af døren.

post-34714-1238350940.jpg

post-34714-1238350965.jpg

Super flotte invitationer. Hvor har du bestilt dem henne???

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer