BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Iiiihhhhh 1 år tilbage.,.... :bearhug::biggrin: TILLYKKE :blink::unsure:

Tak!!! Nu nærmer det sig... Nu kan man ikke længere sige at der er over et år til... skræmmende...

Jahh, tiden ska nok FLYVE afsted :) bare vent..

er du kommet nærmere med invitationen?? er så spændt på at se den færdige version..

Ja det går fremad med den... Har fundet en masse gode ting da jeg var hjemme, så nu skal det bare laves... og har fået taget billeder... de er bare blevet super gode... rart med en fotograf i familien... :bearhug: Bare ærgeligt han nogen gange er så langt væk....

skal lige have sovet lidt mere, så må jeg se om jeg ikke kan komme igang med invitationen...

Skal også have trænet... har taget 1 kg på mens jeg var væk... (ikke godt med al for god mad, så mange dage i træk)...

0

Del dette indlæg

Ved godt det ikke har noget med brylluppet at gøre, men syns da lige I skulle se hvorfor jeg er så træt idag:

post-34654-1216635127.jpg

Det er min nye killing Tula... Hun kom til Fyn kl 23 igår, så der har slet ikke været ro siden... Hun sov ca. 3 timer i nat og ellers vil hun bare gerne lege...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes bare den var SÅ meget JER :unsure:

det er det i hvert fald... Kæresten lød meget positiv, så nu skal jeg bare have den bestilt... :bearhug:

YAAAAy :biggrin: Det blir bare sååå godt...

Ved godt det ikke har noget med brylluppet at gøre, men syns da lige I skulle se hvorfor jeg er så træt idag:

Det er min nye killing Tula... Hun kom til Fyn kl 23 igår, så der har slet ikke været ro siden... Hun sov ca. 3 timer i nat og ellers vil hun bare gerne lege...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er hun dejlig... :bearhug: Mikkel vil heelt sikkert gerne lege med hende ;)

0

Del dette indlæg

Årh en rigtig whiskas kat søde, hvor er hun nuser! :bearhug:

Med hensyn til bryllupsplanlægningsbogen koster den 350 kr (skal selv ud og købe en i dag :unsure: )

Som sagt synes jeg at kjole nr 3 og 5 passer super godt til dig!

Årh jeg vil oss ha hus og kat nu :bearhug:

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Nu har jeg endelig fået lidt ro, for gæt hvem der bare ligger og sover:

post-34654-1216635305.jpg

Ih, hvor er hun altså nuser!!! Tillykke med hende... Så kan man vist godt klare en lille forstyrrelse eller to, når det er sådan en lille størrelse, der er årsagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes bare den var SÅ meget JER :unsure:

det er det i hvert fald... Kæresten lød meget positiv, så nu skal jeg bare have den bestilt... :bearhug:

YAAAAy :biggrin: Det blir bare sååå godt...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er hun dejlig... :bearhug: Mikkel vil heelt sikkert gerne lege med hende ;)

He he... tror gerne Mikkel vil lege med hende, men er meget sikker på hun ikke vil lege... Min mors katte kunne slet ikke nærme sig hende igår... Håber det bliver bedre når hun først faldet lidt til ro... Det er jo hårdt sådan at blive taget fra moar... :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHHH hvor er hun søøød... :bearhug::biggrin: Tillykke med det nye familiemedlem.

Nu har jeg endelig fået lidt ro, for gæt hvem der bare ligger og sover:

post-34654-1216635305.jpg

Ih, hvor er hun altså nuser!!! Tillykke med hende... Så kan man vist godt klare en lille forstyrrelse eller to, når det er sådan en lille størrelse, der er årsagen...

Sikke en kær lille en... :blink:

Tak... Ja hun er bare super dejlig... :bearhug:

men det var noget hårdt for kæresten at skulle møde på arb kl 7 i morges... men mon ikke det bliver bedre med tiden....

lige nu kan hun vist ikke rigtigt bestemme sig for om hun vil sove på skødet af mig eller kæresten.... :unsure:

0

Del dette indlæg

Årh en rigtig whiskas kat søde, hvor er hun nuser! :unsure:

Med hensyn til bryllupsplanlægningsbogen koster den 350 kr (skal selv ud og købe en i dag :blink: )

Årh jeg vil oss ha hus og kat nu :)

:bearhug:

Ja hun er bare dejlig... er også rigtigt glad for vi endelig har fået hende hjem... :biggrin:

Planlægningsbogen får jeg søs til at købe... hun arbejder jo i boghandel... så det er dejligt nemt... :bearhug:

Er I holdt helt op med at kigge efter hus?

0

Del dette indlæg

iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh hvor er den KÆÆÆÆR :unsure::bearhug:

DEN må jeg over og hilse på en dag..

Du skal være meget velkommen... :biggrin:

Hun er vist lidt af en superstar... har lige haft besøg af en veninde, der normalt ikke kan lide katte... og hun var bare solgt... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej B

hvor er hun herlig.... :-)

glemte at kigge efter bogen men mener helt sikkert det er 350 kr... men skal jeg købe den til dig så du bare får den senere eller hvordan gør vi?

Håber det gik godt med Tula i går, hente og sådan....

Tak for en god dag i går...

kram

hejsa!

du køber bare bogen, så får jeg den når vi ses eller vi får den over på en eller anden måde... sig til mht sende penge til dig...

Det er gået okay med Tula... hun er vist mest tryg når vi er der... hun render lige i hælene på os hele tiden...

fik dog ikke sovet så meget i nat, da hun kunne ville sove i 3 timer... men nu ligger hun mellem os på sofaen og sover... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he... tror gerne Mikkel vil lege med hende, men er meget sikker på hun ikke vil lege... Min mors katte kunne slet ikke nærme sig hende igår... Håber det bliver bedre når hun først faldet lidt til ro... Det er jo hårdt sådan at blive taget fra moar... :bearhug:

ARgh tror mikkel kan overtale hende ;) eller nowet.

Hun er måske en meget bestemt dame..? Ej mon ikke fordi det hele er så nyt...?!

0

Del dette indlæg

Hvor er din killing bare kær og et super sødt navn :bearhug:

Den minder rigtig meget om en af mine katte da den var killing....det er dog 3 år siden. Nu er det blevet en STOR hun kat, som vejer 5,5 kg :loveboard:

tak..

ja de bliver hurtigt store de kære små....

0

Del dette indlæg

He he... tror gerne Mikkel vil lege med hende, men er meget sikker på hun ikke vil lege... Min mors katte kunne slet ikke nærme sig hende igår... Håber det bliver bedre når hun først faldet lidt til ro... Det er jo hårdt sådan at blive taget fra moar... :bearhug:

ARgh tror mikkel kan overtale hende ;) eller nowet.

Hun er måske en meget bestemt dame..? Ej mon ikke fordi det hele er så nyt...?!

hun skal nok falde til ro på et tidspunkt...

tror helt sikkert det har noget at gøre med hun lige var blevet fjernet fra sine brødre og sin mor og så kørt det halve Danmark rundt... så skal man også bare have lov til at være lidt bange...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh hvor er den KÆÆÆÆR :griner:-:unsure:

DEN må jeg over og hilse på en dag..

Du skal være meget velkommen... :loveboard:

Hun er vist lidt af en superstar... har lige haft besøg af en veninde, der normalt ikke kan lide katte... og hun var bare solgt... :bearhug:

Nej det jeg heller ikk.. kan normalt ikk fordrage katte.. men KILLINGER :bearhug: de er SÅÅÅ kære ;)

0

Del dette indlæg

Med hensyn til bryllupsplanlægningsbogen koster den 350 kr (skal selv ud og købe en i dag :biggrin: )

Årh jeg vil oss ha hus og kat nu :fløjt:

:boohoo:

Ja hun er bare dejlig... er også rigtigt glad for vi endelig har fået hende hjem... :griner:-

Planlægningsbogen får jeg søs til at købe... hun arbejder jo i boghandel... så det er dejligt nemt... :bearhug:

:loveboard:dejligt du kan få søs til at købe den -HAHA-skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe

Nej vi er bestemt ikke holdt helt op med at kigge efter hus, vi har dog haft det sat lidt på standby, sådan som de hele tiden snakker om at markedet snart eksploderer, føler man ikke helt for at købe hus som det første, men altså... vi kan jo heller ikke udskyde det for længe, tror det bliver efter brylluppet dog :) Ih hvor jeg glæder mig!

Vi må altså også snart lige finde en dag (og yup ved det er min fejl det ik er sket før) vi har jo jubilæum i år :bearhug:

:fløjt:

0

Del dette indlæg

Britt> den med skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe tror jeg du skal tage med ham, jeg har opgivet haha...

B> skal nok købe bogen, men venter nok til starten af næste måned du kan jo alligevel ikke få den før, håber jeg er ok... :-)

Regnede jo med at tage til odense på et tidspunkt i uge 33 el. 34... men vil ikke love noget...

Redigeret af Micha
0

Del dette indlæg

Britt> den med skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe tror jeg du skal tage med ham, jeg har opgivet haha... Griner det var derfor jeg tog affæren i egen hånd ;) Det må da vist snart være på tide, måske han bliver inspireret af svigerindens bryllup *krydse fingre*
0

Del dette indlæg

Med hensyn til bryllupsplanlægningsbogen koster den 350 kr (skal selv ud og købe en i dag :fløjt: )

Årh jeg vil oss ha hus og kat nu -HAHA-

:fløjt:

Ja hun er bare dejlig... er også rigtigt glad for vi endelig har fået hende hjem... :griner:-

:loveboard:dejligt du kan få søs til at købe den :)skulle hendes Rasmus ikke se at komme i knæ også? hehe

Nej vi er bestemt ikke holdt helt op med at kigge efter hus, vi har dog haft det sat lidt på standby, sådan som de hele tiden snakker om at markedet snart eksploderer, føler man ikke helt for at købe hus som det første, men altså... vi kan jo heller ikke udskyde det for længe, tror det bliver efter brylluppet dog :) Ih hvor jeg glæder mig!

Vi må altså også snart lige finde en dag (og yup ved det er min fejl det ik er sket før) vi har jo jubilæum i år :bearhug:

:biggrin:

he he... mht. Michas Rasmus... den er du vist nødt til at tage med ham når du ser ham... han er vist ikke så meget til den slags...

Vi købte jo også hus mens det var på det højeste, men syns nu ikke det var så dyrt endda... og når huset er der, er det bare med at slå til... men kan godt se I nok lige skal vente til efter brylluppet... :boohoo:

Du siger bare til hvornår du har tid til at mødes, min kalender har jeg ikke overblik over før jeg får min nye semesterplan i løbet af næste uge....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer