BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det en flot kage.

Har også selv haft problemer med mmf'en en gang (hovedsageligt fordi kæresten havde brugt det sidste maizena uden at sige det og oven i købet stillet den tomme pakke tilbage i skabet - mænd!)

Men også delvist fordi jeg havde travlt og derfor ikke lod den hvile længe nok i køleskabet. Det hjalp nemlig da jeg pakkede den sammen igen og lagde den i en køletaske. Kagen skulle nemlig spise et andet sted, og efter en time i køletasken under transporten kunne den rulles ud uden problemer og uden maizena. Ved ikke om det var det der var problemet hos dig, men nu er min erfaring i hvert fald give videre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fin kage.... :)

Tak!

Meget kreativt :)

Hvis du har haft for mange problemer med fodanten, så prøv sugarpaste i stedet - ja det er dyrere, men jeg synes, at det er lettere at arbejde med :(:):(

Tak for rådet... jeg fandt ud af det med fondanten, men det er lige med at finde fidusen...

Hvor er det en fin kage, som du har lavet :cheerleader3:

Det må være dejligt, at du nu gør dig erfaringerne... hmmm...minder mig om, at jeg også skal til at i gang med det kagesjov...

Tak... Ja det er super sjovt... ved endnu ikke om jeg skal stå for kagen selv på dagen... så nu må vi se...

waw flot kage :cheerleader3: mums den ser lækker ud. bliver hel sulten :cheerleader3::)

Den var også super god! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det en flot kage.

Har også selv haft problemer med mmf'en en gang (hovedsageligt fordi kæresten havde brugt det sidste maizena uden at sige det og oven i købet stillet den tomme pakke tilbage i skabet - mænd!)

Men også delvist fordi jeg havde travlt og derfor ikke lod den hvile længe nok i køleskabet. Det hjalp nemlig da jeg pakkede den sammen igen og lagde den i en køletaske. Kagen skulle nemlig spise et andet sted, og efter en time i køletasken under transporten kunne den rulles ud uden problemer og uden maizena. Ved ikke om det var det der var problemet hos dig, men nu er min erfaring i hvert fald give videre.

okay... det var ikke lige det der var problemet... jeg lavede den med skumfiduser... så det var egentlig bare fordi det hele bare blev alt alt for klistret... men nu har jeg vist fanget fidusen...

Den er bare såååå fin... :)

Øv os at man ikke lige var gæst... :(

KISS

Vi må lave kage hygge en dag... nam nam...

Den smagte bare vildt godt, og hvor blev man da bare mæt bagefter puha... :cheerleader3:

tak for en dejlig dag B :)

Hehe... så kan de andre bare blive rigtigt misundelige på dig... ;)

Men ja... den mættede helt vildt...

Super-flot kage, godt arbejde :)

Tak!

0

Del dette indlæg

Den er bare såååå fin... :cheerleader3:

Øv os at man ikke lige var gæst... :)

KISS

:ditto:

SUPER flot kage Bianca...

Øv jeg ville også rigtigt gerne lege med lidt kagebagning, men synes desværre ikke rigtigt at tiden er til det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhm den ser lækker ud :cheerleader3:

Tak!

Den er bare såååå fin... :(

Øv os at man ikke lige var gæst... :(

KISS

:ditto:

SUPER flot kage Bianca...

Øv jeg ville også rigtigt gerne lege med lidt kagebagning, men synes desværre ikke rigtigt at tiden er til det...

syns også tiden blev lidt presset, men skulle jo alligevel lave kage til fødselsdagen...

Rigtig flot prøvekage Bianca :):):)

p.s. fondant og MMF er ikke det samme. Der er MMF (skumfiduser), fondant (sukkermasse med få tilsætningsstoffer) og sugarpaste (sukkermasse, fabrikslavet så lidt flere tilsætningsstoffer)

Tak...

hmm... der stod fondant i opskriften...

0

Del dette indlæg

Brylluppet er midlertidig sat på stand by... I vil nok opleve jeg lige lader min egen tråd være i en periode... ved ikke hvor lang tid det bliver... håber det kun drejer sig om et par dage... men er i øjeblikket i vildrede med hvem jeg kan regne med i den nærmeste familie... og orker ikke at tage stilling til det på nuværende tidspunkt...

0

Del dette indlæg

Brylluppet er midlertidig sat på stand by... I vil nok opleve jeg lige lader min egen tråd være i en periode... ved ikke hvor lang tid det bliver... håber det kun drejer sig om et par dage... men er i øjeblikket i vildrede med hvem jeg kan regne med i den nærmeste familie... og orker ikke at tage stilling til det på nuværende tidspunkt...

Øv, det lyder ikke særlig rart. Håber at du får styr på tankerne og vender tilbage for fuld styrke inden længe :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ååh nej!

Jeg går ud fra at det er selve planlægning/din tråd du er lidt træt af og ikke jeres Bryllup ??

Du får lige :cheerleader3::)

Det er desværre begge dele... jeg har på nuværende tidspunkt slet ikke lyst til at holde det bryllup...

tak for knus

0

Del dette indlæg

ååh nej!

Jeg går ud fra at det er selve planlægning/din tråd du er lidt træt af og ikke jeres Bryllup ??

Du får lige :cheerleader3::)

Det er desværre begge dele... jeg har på nuværende tidspunkt slet ikke lyst til at holde det bryllup...

tak for knus

Åhh det er da bare noget lort!

så må i prøve at lade være med at tænke på det og bare koncentrere jer om at elske hinanden... Det er jo det vigtigste :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det lyder til, du har det hårdt lige nu -der er ikke noget værre end at være i tvivl om, om man kan stole på sin familie! :cheerleader3:

Håber, det hele løser sig for dig, så du igen kan tænke på brylluppet med glæde!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer