GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Godt gået, at du har kastet dig ud i kagebagning! Hvordan var smagen? Det er vel dét, der var det vigtige i dit kageforsøg?

Smagen var rigtig god - jeg har testen den på min mor og H2B som begge er hudløs ærlige. Jeg bryder mig ikke om kager og er derfor på bar bund mht den slags, men min H2B som er halv sønderjyde og Falckmand (=stor-kage-spiser) han sagde at det var lækkert og ikke nær så sødt som den slags ellers godt kan være. Vi var enige om at blåbærmoussen godt må fylde lidt mere og chokolademoussen skal dæmpes en anelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeg sagt at jeg elsker kage? :loveboard:

uanset hvordan den ser ud :metteholm

*Jaa du er FRUE lige om lidt - er det ikke bare spændende? Er du klar?

Det er VILDT spændende og nej - vi er IKKE klar ! Eller det vil sige, nu er det jo virkelig alle de små detaljer som man kan gå igang med. Jeg skal hente min kjole ved skrædderen imorgen, så skal den dampes, på tirsdag får vi nøglen til vores nye lejlighed, der skal laves sanghæfter færdigt, så skal jeg have bestilt blomster til borddekorationer og og og :blink: Jeg har jo slet ikke tid til at sidde på bryllupsklar !! :fløjt:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maden på vores buffet til receptionen skal serveres på alt det gamle arvestel som vi har haft liggende. Det bliver så fint :7himmel:

Vi harhaft det hele pakket ud i dag, og se lige bort fra alt det andet eftermiddagsroderi - det er det blå/hvide stel I skal lægge mærke til :fløjt:

post-51134-0-53186100-1335716808.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :biggrin: Jeg syntes bare at det gængse service i et forsamlingshus, runde glasskåle og stålfade er så trist....

Kagen smager iøvrigt formidabelt i dag også - og den er IKKE blevet klam og våd - så nu er jeg helt rolig :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fed en ide :thumbsupsmileyanim: Jeg har 2 slags mere - det er kun 3 store fade og 3 skåle, men det er samme gamle og romantiske stil og det tror jeg godt kan gå sammen, der skal jo mad på :biggrin:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor fint med arvestellet, jeg kan sagtens se det for mig :thumbsupsmileyanim:

Lækker kage, det lyder som en rigtig god sammensætning, og sejt at det lige lykkes dig at lave prøvekagen, når nu det ikke er kagebagning du er mest ferm til :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået, at du har kastet dig ud i kagebagning! Hvordan var smagen? Det er vel dét, der var det vigtige i dit kageforsøg?

Smagen var rigtig god - jeg har testen den på min mor og H2B som begge er hudløs ærlige. Jeg bryder mig ikke om kager og er derfor på bar bund mht den slags, men min H2B som er halv sønderjyde og Falckmand (=stor-kage-spiser) han sagde at det var lækkert og ikke nær så sødt som den slags ellers godt kan være. Vi var enige om at blåbærmoussen godt må fylde lidt mere og chokolademoussen skal dæmpes en anelse.

Ok, det lover godt så - og fint stel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg hentet min kjole ved skrædderen og den passede SUPER :7himmel:

Og ihh der er altså visse fordele ved at bo i "udkants-danmark" hun er en prof. skrædder med egen systue, hun har lagt kjolen ind, lagt den op og lavet en strop så slæbet kan sættes op. Hun skulle have 575,- :blink:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg hentet min kjole ved skrædderen og den passede SUPER :7himmel:

Og ihh der er altså visse fordele ved at bo i "udkants-danmark" hun er en prof. skrædder med egen systue, hun har lagt kjolen ind, lagt den op og lavet en strop så slæbet kan sættes op. Hun skulle have 575,- :blink:

Hvor er det dejligt at spare lidt på sådan en post, det kan ellers godt løbe op. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder??? :wink:

Lækkert, at det er på plads, og ja - sikke en pris! :thumbsupsmileyanim:

Hold da op det er billigt - der vil jeg også bo -HAHA-

Håber vi får lov til at se billeder :)

Ingen billeder endnu for den er lige afleveret på renseriet til en omgang damp :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer