1,433 indlæg i dette emne

Uhhhhh fedt med din telefon - jeg har sendt dig en WF invite. Kan så lige nævne jeg også er snydefri, eller er der skisme da ikke meget ved det.

De der sko - jamen søde ven, dem kan du da ikke undvære. Du blir nød til at finde en løsning, så du kan få fat i dem. Igen igen vill ejeg ønske at jeg ku gå i (og have råd til) den slags sko.

Og mht invitationerne - skynd dig nu med de billeder :sm: Jeg er sikker på de ser totalt for fede ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have piger. Jeg synes det er alt for kort til, mangler jo en helt masse DIY i form af bordkort, menukort osv., men mon ikke vi når det. Imorgen kommer min mor og hjælper med invitationerne, og jeg håber sådan at vi når at blive HELT færdige :)

Forsinket tillykke med milepælen herfra.

Hvad mangler du så, når der er 4 mdr. tilbage? Jeg er bare nysgerrig. Kun invitationerne?

GiftesTilMaj lavede lige sådan en kort to-do-liste :)

Puha jeg synes stadig der mangler meget, men planlægningen og bookningen af alle de store ting er på plads, så det er mest detaljer om oppyntning borddækning der mangler :)

Uhhhhh fedt med din telefon - jeg har sendt dig en WF invite. Kan så lige nævne jeg også er snydefri, eller er der skisme da ikke meget ved det.

De der sko - jamen søde ven, dem kan du da ikke undvære. Du blir nød til at finde en løsning, så du kan få fat i dem. Igen igen vill ejeg ønske at jeg ku gå i (og have råd til) den slags sko.

Og mht invitationerne - skynd dig nu med de billeder :sm: Jeg er sikker på de ser totalt for fede ud.

Jeg skynder mig alt hvad jeg kan :sm:

0

Del dette indlæg

Invitationerne er færdige! :cheerleader3::bestwishes: :balloons::balloon: :toot:

Hold nu op hvor er det bare dejligt! Det har taget mange prototyper, fejludskrivninger, smårettelser og ikke mindst tid, men nu er de HELT færdige. Jeg vil spare jer for yderligere introduktioner og beskrivelser, for billeder siger mere end 1000 ord :biggrin:

Lidt af processen:

post-48514-0-98677800-1326651625.jpg

post-48514-0-21856600-1326651690.jpg post-48514-0-79939900-1326651797.jpg

(Ja undskyld, men jeg synes bare han så så sød ud der midt i al invitationsrodet :) )

post-48514-0-52108500-1326651717.jpg

post-48514-0-29303700-1326651762.jpg

post-48514-0-66924500-1326651954.jpg

2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow!! De er super smukke :BKSTREET: :BKSTREET: :BKSTREET: :BKSTREET: :BKSTREET: :BKSTREET: Jeg er virkelig vild med dem!

Mange tak. Billederne gengiver dem desværre ikke helt så fine som de er i virkeligheden, synes de er blevet perfekte og lige som jeg gerne ville have dem.

Flotte indbydelser i har fået lavet :)

Tak søde Mille :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flotte invitationer - er sikker på at de bliver en succes hos gæsterne!

Måske har jeg ikke fulgt godt nok med, men hvad er der inden i jeres indstikskort med monogrammet på? Synes forøvrigt at det er rigtig smukt, både lidt moderne men samtidig også klassisk og elegant :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte invitationer - er sikker på at de bliver en succes hos gæsterne!

Måske har jeg ikke fulgt godt nok med, men hvad er der inden i jeres indstikskort med monogrammet på? Synes forøvrigt at det er rigtig smukt, både lidt moderne men samtidig også klassisk og elegant :kiss:

Tak for rosen :)

Inden i hæftet er der praktiske informationer, tidsplan, adresser og ønsker. :)

0

Del dette indlæg

Okay, tænkte nok at det var noget i den stil :)

Det bliver da rigtig spændende at høre gæsternes respons på jeres invitationer - er sikker på at I får masser af ros :loveshower:

Har vi faktisk allerede fået, min mor fik jo hendes, hendes kærestes og min mormors med hjem, og i dag har min far og hans kone været forbi, og så kom Anders´ forældre lige forbi på vej hjem fra kbh. De synes allesammen at de var smukke og flot lavet, og det er jo bare fedt at høre. Imorgen skal jeg købe frimærker og kuverter, og så mangler jeg bare at smide hele molevitten i postkassen :)

0

Del dette indlæg

Skønt med al den positive respons. Det er altså fedt når man har lagt en masse arbejde i det og især når resultatet bliver så flot! Ihh, jeg glæder mig altså også til at vores kan komme afsted med der går nok et par uger endnu :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer